Doen wat ze zeggen

Producten voor een goede prijs. Houden je ook telefonisch op de hoogte van de status van de bestelling.

Snelle en complete levering

Zie hierboven

Correct en zeer goede comenicacie

Mijn ervaring is zeer goed en zeer betrouwbaar

perfect

Snelle levering goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Prima !

snel en goed.

snel en goed

Bezorging znel en op tijd. Goede prijs/kwaliteitverhouding

Uitstekende aftersales service en snelle levering

Ik bestel met grote regelmaat bij Smolders en doe dit met grote teveredenheid. De levering is snel en mocht iets onverhoopt niet op voorraad zijn wordt er meegedacht voor een alternatief. één keer heb ik een bestelling verkeerd geleverd gekregen. Dit werd doen vakkundig en snel opgelost. Met andere woorden een aanrader Een tevreden klant

goede service, snelle levering

Makkelijk bestellen, snel geleverd, de juiste producten zoals omschreven

Ruime keuze en snelle levering

Uitgebreide Produkten en een meedenken van de klantenservice

Top service!

Altijd fijn persoonlijk contact en goede service. Er heerst een fantastische drive en inzet. Er wordt nooit moeilijk gedaan. Tevens een goed assortiment en snelle levering. Top bedrijf!

Ik wordt vriendelijk geholpen en jullie service is uitstekend

Ik wordt vriendelijk geholpen en jullie service is uitstekend

prima assortiment en hele goede klantenservice

Paar keer contact gehad. De oplossingsgezindheid is erg groot (assortiment ook trouwens). Ik ben erg tevreden. De score had hoger uitgevallen wanneer men de slang niet als lengtedeel maar als pakket zou zien. Dat scheelt gewoon veel in de verzendkosten. Kleine aanpassing in het systeem en het is opgelost. Nu komt er een grote vrachtwagen voor 5 kilo slang.

Super kwaliteit, klantgericht, goede service tegen een prima prijs

Als partikulier een hele berg leidingen en fittingen gekocht. Zending snel en kompleet geleverd, en wat niet op voorraad was werd kostenloos nageleverd. 1 tyleenslang was beschadigd, maar die is direct vervangen voor een nieuwe. Erg goede ervaring en een aanrader!

Super snelle levering

professioneel, correct

goede communicatie, goed product

Zeer snelle levering en uitmuntende service!

Ik bestel met enige regelmaat bij Smolders en ben iedere keer weer tevreden. Ook als een onderdeel niet tijdig leverbaar is wordt dat keurig aangegeven en is wijzigen van de bestelling geen probleem. Één keer heb ik een verkeerde levering gekregen, dit werd binnen een dag opgelost. Kortom een aanrader.

klantgericht en snelle levering,

De artikelen werden op de voorkeur dag geleverd, ook konden op het laatste moment nog extra artikelen worden toegevoegd.

Betrouwbaar en correct

Via e-mail zeer vlotte communicatie. Levering vlot verlopen. Een voorbeeld voor veel andere online-winkels !

geweldig

zelf verkeerd besteld, voordat ze het verkeerd bestelde product retour hadden had ik al het goede product thuis,

Uitstekend, snelle levering.

Prima ervaring met mijn bestelling. Snel geleverd en het juiste product..

Zeer snelle en goede service!

Zeer snelle en goede service!

Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Correcte levering. Indien artikelen niet voorradig zijn, wordt er contact opgenomen om mee naar oplossing te zoeken.