Correcte prijs en op tijd geleverd.

snelle levering goed verpakt

snelle levering goed verpakt

Goed.

BTW België Nederland is 0% wordt wel gerekend hoeft niet.

Veel keus van materialen

Lang gezocht naar materialen, maar bij Smolders dadelijk gevonden wat ik nodig had. Tijdens het leveren was er wel een foutief onderdeel geleverd, maar na contact genomen werd dit dadelijk rechtgetrokken en nageleverd zonder kosten. Zeer tevreden over deze leverancier.

Snelle en perfecte levering

We zijn tevreden over de levering, alles goed verpakt

Snelle levering, en duidelijke communicatie over de zending

Prima bedrijf,niets mis mee

Zeer goede en snelle service,en vooral klant vriendelijk.

Slordig

Tyleenslang besteld in twee maten. Geen bericht wanneer eea geleverd zou worden. Onverwacht werd een deel bezorgd, ik moest informeren naar de rest. Zou worden nagestuurd - verkeerde maat. In eerste instantie een teleurstellende ervaring maar eea werd na telefonisch contact zeer correct opgelost.

Duidelijke omschrijving + foto’s webshop

Duidelijke omschrijving + foto’s webshop maken de selectie van producten eenvoudig. Snelle afhandeling van order. Top service!

Goede webshop en service

Zeer tevreden met de bestelling en service, antwoorden zeer snel op mails... Enige minpunt is dat je geen track and trace code krijgt van je verzending. Ook heb ik bijna 3 weken moeten wachten op mijn bestelling, dit door post nl..

Ruime voorraad, snelle leveringen, scherpe prijzen

Alleen de zoektermen om iets te kunnen vinden in de webshop is af en toe lastig.

Prima assortiment. Goede prijsstelling. Snelle levering.

Ruim assortiment onderdelen voor het aanleggen en uitbreiden van beregeningssystemen. Volgende dag geleverd, tegen schappelijke bezorgkosten.

top service

Correct en snel

Bijzonder goed

Goede service, snelle levering en voordelig.

Fantastische service, fijn contact, groot assortiment, snelle levering

Fantastische service, fijn contact, groot assortiment, snelle levering. Een niet ouder niet meer actueel product buiten het assortiment werd zonder problemen kosteloos bijgeleverd na telefonisch contact en dezelfde dag nog verstuurd met een aparte factuur. Er is direct persoonlijk contact en flexibele en snelle service, er heerst een gezonde werklust!

De bestelling werd vlot afgehandeld

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestellling

Goede overzichtelijke website, alles wordt netjes op tijd geleverd.

Goede Service

Altijd vriendelijk en spullen op tijd geleverd

Goed en snel

Er was iets niet op voorraad ben er over gebeld en is opgelost dus geen probleem

perfecte aankoop

Alles vlot verlopen zoals het moet.super!

snel gelverd

Een fout werd snel hersteld.

Ik heb meerdere malen besteld bij deze webshop. Altijd interessante prijzen en een nog betere service!

Online besteld en verder geen contact gehad met iemand van het bedrijf.

Deze slang heb ik besteld om de watertank van de Camper te vullen het ging om een drinkwaterslang alleen deze is zo stug dat ik er eigenlijk niets mee kan jammer. Dit heb ik ook niet kunnen lezen dat het hier om zo'n een stugge slang ging. De dikke slang van 1 meter is prima deze zit op een watertank en voldoet prima.

Vlotte levering en vriendelijk personeel.

zeer goed

Ruim aanbod en snelle levering

Alles ok, maar helaas geen duidelijke verzend informatie. Wel snel verzonden, maar je moet wel toevallig thuis zijn voor aflevering. Verder alles super positief!

Maalbergenstraat 57 5045 JG Tilburg