ik was zeer tevreden ,snelle levering. Bril geeft een goed resultaat aan mijn make-up. Groeten

ruime keuze en overzichtelijke site

Voor een aardig prijsje kun je hier leuke brillen vinden. Ook fijn dat er geen verzendkosten gerekend worden!

Mooie brillen, prima service

Mooi leesbril gekocht. Ik zocht een blauwe en vond die alleen hier. Dit is de 2e die ik koop omdat de eerste na een jaar kapot ging. De bril is nl. niet van heel sterk materiaal en helaas ging ik er een keer op zitten.

Gezocht naar leuke bril. Gevonden. Zeer betaalbaar en supersnel geleverd. Ik ben er blij mee

GLS heeft nog niet geleverd.

GLS is al 2x zogenaamd langsgeweest. Gisteren waren we heel de tijd thuis (Brussel). Maar niemand heeft aangebeld. GLS zou moeten postpunten hebben in de buurt. Ik laat alles via Bpost, UPS, Bol, ... leveren aan een krantenwinkel. Geen discussies meer (niet thuis, aan de buur maar niemand heeft het, ....).

Een topbril

Onze zoon heeft een hoge plus sterkte. Door zijn duikbril op sterkte is er een wereld voor hem open gegaan. Nu een tweede bril aangeschaft voor het geval dat. Ik zou iedereen leukebril.nl aanraden

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ging allemaal sneller dan verwacht. Heb al genoten van mijn nieuwe bril. Dank u

Heel veel keus voor een leuke prijs

Was op zoek naar een pilotenbril met twee kleuren glazen en de volgende dag al in huis. Prima kwaliteit.

Leuke,goeie bril vlot thuis gekregen

Even wennen

Het is wel wat wennen. Je moet 1 oog dichtknijpen omdat je anders nog vaag ziet. Maar een hele verbetering dan met een gewone bril of een leesbril.

Niet de kleur gekregen die ik wou..

Ik heb 2 brillen besteld..1 was de juiste 2de moest een rode zijn..heb een mauve met rose kleur gekregen..

2 brillen besteld. 1 bril bezorgd , de andere stond op geleverd maar niet ontvangen. Prettig contact gehad en er werd kosteloos een nieuwe verstuurd. Mooie brillen en super service!

Bestelde artikelen snel binnen en netjes verpakt.

Altijd Top hier!!

Ik koop altijd mijn brillen hier goed verzorgd en snel geleverd!

Goed👍

Product voldoet aan omschrijving en foto in webshop. Snelle levering.

Zoals de naam al zegt hele leuke brillen

Veel keuze Niet te duur Snelle levering

Snelle levering, mooi product!

Geweldig bruikbare make-up bril, snel geleverd.

Geweldig.

Snelle levering....netjes ingepakt.... Heb alleen een half sterkte minder moeten bestellen. Maar dat is mijn eigen fout.

Mail gestuurd omdat ik foutief land had ingevuld en zelfde dag mailtje gekregen dat het aangepast was. Bezorging was perfect de bezorger had een briefje gelaten waar hij het pakje gelegd had. Alles naar wens verlopen.

Zeer attente medewerkers!

Had na dat ik besteld had toch graag een andere kleur gewild!na een mailtje dat ik toch liever een doorzichtige bril wilde! Kreeg ik direct een mailtje dat dat als nog kon!dag later had ik de bril!leuk!,,dank je wel!

snel, maar de bezorging ging niet zoals het hoort

GLS was de vervoerder. De bezorger heeft het pakket voor de deur gezet, terwijl wij niet thuis waren. Normaal moet er voor getekend worden, heeft hijzelf (misschien) gedaan

Zeer snel en correct

Ik had een verkeerde sterkte besteld, bericht gestuurd en zeer snel antwoord gekregen. De dag nadien is het pakketje geleverd in België, met de juiste sterkte!

Retourneren succesvol

Helaas een verkeerde maat ontvangen. Gezien de urgentie van mijn bestelling had ik geen tijd meer om een nieuwe te bestellen (geen drama). Echter heeft men me goed verder geholpen bij de retourneren van het pakket en werd het geld netjes teruggestort.

Snel bezorgd en in de sale super prijs voor aparte brillen. Fijn want ik heb ze tegenwoordig overal in huis liggen.

Snelle, goede service. Goed ingepakt alles verliep naar wens.

Men beloofde levering binnen 7-14 dagen maar we hadden de bril al binnen de 2 dagen. Super!!