Zoals de naam al zegt hele leuke brillen

Veel keuze Niet te duur Snelle levering

Snelle levering, mooi product!

Geweldig bruikbare make-up bril, snel geleverd.

Geweldig.

Snelle levering....netjes ingepakt.... Heb alleen een half sterkte minder moeten bestellen. Maar dat is mijn eigen fout.

Mail gestuurd omdat ik foutief land had ingevuld en zelfde dag mailtje gekregen dat het aangepast was. Bezorging was perfect de bezorger had een briefje gelaten waar hij het pakje gelegd had. Alles naar wens verlopen.

Zeer attente medewerkers!

Had na dat ik besteld had toch graag een andere kleur gewild!na een mailtje dat ik toch liever een doorzichtige bril wilde! Kreeg ik direct een mailtje dat dat als nog kon!dag later had ik de bril!leuk!,,dank je wel!

snel, maar de bezorging ging niet zoals het hoort

GLS was de vervoerder. De bezorger heeft het pakket voor de deur gezet, terwijl wij niet thuis waren. Normaal moet er voor getekend worden, heeft hijzelf (misschien) gedaan

Zeer snel en correct

Ik had een verkeerde sterkte besteld, bericht gestuurd en zeer snel antwoord gekregen. De dag nadien is het pakketje geleverd in België, met de juiste sterkte!

Retourneren succesvol

Helaas een verkeerde maat ontvangen. Gezien de urgentie van mijn bestelling had ik geen tijd meer om een nieuwe te bestellen (geen drama). Echter heeft men me goed verder geholpen bij de retourneren van het pakket en werd het geld netjes teruggestort.

Snel bezorgd en in de sale super prijs voor aparte brillen. Fijn want ik heb ze tegenwoordig overal in huis liggen.

Snelle, goede service. Goed ingepakt alles verliep naar wens.

Men beloofde levering binnen 7-14 dagen maar we hadden de bril al binnen de 2 dagen. Super!!

Snelle levering, waar voor mijn geld.

Snelle levering, waar voor mijn geld. Wel jammer dat het blauw donkerder was dan op de website leek. Ik dacht eerst een verkeerde kleur te hebben gekregen. Het ligt eraan hoe het licht erop valt.

Uitstekende service en snelle verzending.

Zeer prettige webstore met goede after sale. Zeer klant vriendelijke en uitstekende service.

Vanaf de bestelling tot aan de aflevering perfect geregeld

Zie hierboven

Niet geleverd

Ik wacht nog steeds op de levering van deze bril. Er is iets fout gelopen bij GLS, die het pakket in een Cubee lokker hebben gedaan. Maar van daar is het verdwenen

Beste Maja, Wat jammer dat u niet eerst contact opneemt met ons via de mail of telefoon om dit probleem aan te kaarten. Ik zal contact gaan zoeken met GLS om te kijken of we kunnen achterhalen waar uw pakket is gebleven en hoe we het alsnog bij u kunnen krijgen. Ik zal u middels de mail hiervan op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Leuke Bril

Leuke bril, mooi montuur

Blij met de snelle service. Mooie bril.

Had al tijden de vraagstelling : hoe maken vrouwen hun ogen op als je niet goed ziet van dichtbij. Eyeliner opbrengen is dan echt een worsteling. Tot de opticien met de oplossing kwam, er bestaan speciale make-up brillen. Gevonden!! Geen kromme lijntjes meer op mijn ogen !!!!

Prima service, uitstekende verzorging

Zwembrilletje op sterkte bevalt heel goed. Een heel andere zwemervaring. Zowel in open water als in een binnenbad van een zwembad. Zending was keurig verzorgd. Heb het pakketje laten bezorgen op het depot. Dan kan ik het ophalen wanneer het mij uitkomt. Zou de volgende keer zo weer bij U bestellen.

Snelle goede service

Snelle goede service

Niets geleverd door GLS

Moet probleem zelf oplossen omdat ik in belgie woon.Wat een erbarmelijke sevice.

Wat jammer dat wij een negatieve beoordeling hebben ontvangen over het zelf oplossen van het probleem en de erbarmelijke service. Ik had aangegeven dat ik - omdat wij de verzendende partij zijn - geen contact mag opnemen met de GLS klantenservice België. Het leek mij dinsdag de snelste manier van handelen omdat dan misschien de chauffeur gebeld kon worden met de vraag waar hij het pakket precies heeft afgeleverd. Immers was hij zijn route nog aan het rijden dus misschien was hij nog in de buurt om het op te lossen. Wij doen altijd ons best om zaken naar behoren op te lossen maar wij hebben helaas niet alles zelf in de hand. Met uw akkoord ga ik u vandaag een nieuwe bril toesturen, kunt u mij bevestigen dat dit wenselijk is? Of heeft u liever uw geld terug?

Fantastische snelle levering

Altijd fijn om een bril te bestellen. Leuke betaalbare modellen en zeer snelle levering

Vlotte afhandeling.

Redelijke prijzen en een snelle levering.

prima leesbrillen

snelle levering, goede prijs, perfecte pasvorm

Goede kwaliteit voor de projs

Mooie speelse brillen ontvangen, snelle levering

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Artikel mooi en goed verpakt. Kortom alles klopt!

Geen.

• Prijs