Retourneren succesvol

Helaas een verkeerde maat ontvangen. Gezien de urgentie van mijn bestelling had ik geen tijd meer om een nieuwe te bestellen (geen drama). Echter heeft men me goed verder geholpen bij de retourneren van het pakket en werd het geld netjes teruggestort.

Snel bezorgd en in de sale super prijs voor aparte brillen. Fijn want ik heb ze tegenwoordig overal in huis liggen.

Snelle, goede service. Goed ingepakt alles verliep naar wens.

Men beloofde levering binnen 7-14 dagen maar we hadden de bril al binnen de 2 dagen. Super!!

Snelle levering, waar voor mijn geld.

Snelle levering, waar voor mijn geld. Wel jammer dat het blauw donkerder was dan op de website leek. Ik dacht eerst een verkeerde kleur te hebben gekregen. Het ligt eraan hoe het licht erop valt.

Uitstekende service en snelle verzending.

Zeer prettige webstore met goede after sale. Zeer klant vriendelijke en uitstekende service.

Vanaf de bestelling tot aan de aflevering perfect geregeld

Zie hierboven

Niet geleverd

Ik wacht nog steeds op de levering van deze bril. Er is iets fout gelopen bij GLS, die het pakket in een Cubee lokker hebben gedaan. Maar van daar is het verdwenen

Beste Maja, Wat jammer dat u niet eerst contact opneemt met ons via de mail of telefoon om dit probleem aan te kaarten. Ik zal contact gaan zoeken met GLS om te kijken of we kunnen achterhalen waar uw pakket is gebleven en hoe we het alsnog bij u kunnen krijgen. Ik zal u middels de mail hiervan op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Leuke Bril

Leuke bril, mooi montuur

Blij met de snelle service. Mooie bril.

Had al tijden de vraagstelling : hoe maken vrouwen hun ogen op als je niet goed ziet van dichtbij. Eyeliner opbrengen is dan echt een worsteling. Tot de opticien met de oplossing kwam, er bestaan speciale make-up brillen. Gevonden!! Geen kromme lijntjes meer op mijn ogen !!!!

Prima service, uitstekende verzorging

Zwembrilletje op sterkte bevalt heel goed. Een heel andere zwemervaring. Zowel in open water als in een binnenbad van een zwembad. Zending was keurig verzorgd. Heb het pakketje laten bezorgen op het depot. Dan kan ik het ophalen wanneer het mij uitkomt. Zou de volgende keer zo weer bij U bestellen.

Snelle goede service

Snelle goede service

Niets geleverd door GLS

Moet probleem zelf oplossen omdat ik in belgie woon.Wat een erbarmelijke sevice.

Wat jammer dat wij een negatieve beoordeling hebben ontvangen over het zelf oplossen van het probleem en de erbarmelijke service. Ik had aangegeven dat ik - omdat wij de verzendende partij zijn - geen contact mag opnemen met de GLS klantenservice België. Het leek mij dinsdag de snelste manier van handelen omdat dan misschien de chauffeur gebeld kon worden met de vraag waar hij het pakket precies heeft afgeleverd. Immers was hij zijn route nog aan het rijden dus misschien was hij nog in de buurt om het op te lossen. Wij doen altijd ons best om zaken naar behoren op te lossen maar wij hebben helaas niet alles zelf in de hand. Met uw akkoord ga ik u vandaag een nieuwe bril toesturen, kunt u mij bevestigen dat dit wenselijk is? Of heeft u liever uw geld terug?

Fantastische snelle levering

Altijd fijn om een bril te bestellen. Leuke betaalbare modellen en zeer snelle levering

Vlotte afhandeling.

Redelijke prijzen en een snelle levering.

prima leesbrillen

snelle levering, goede prijs, perfecte pasvorm

Goede kwaliteit voor de projs

Mooie speelse brillen ontvangen, snelle levering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Artikel mooi en goed verpakt. Kortom alles klopt!

Geen.

Pluspunten

De kwaliteit lijkt wel iets minder dan de vorige keer.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldige service. Bril goed ingepakt met hoesje en doekje. Kaartje erbij. Ook is er rekening gehouden met het retour zenden van het produkt, door er een retours-label. Kortom service zoals je die niet veel meer ziet.

• Kwaliteit

bij elk bestelde bril wordt 1 hoesje en brillendoekje geleverd?? Maar als je 4 brillen besteld krijg je wel 4 hoesjes met alleen 1 brillendoekje!!! Jammer hoor.... gemiste kans voor een 100 % goede beoordeling.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Punctualiteit, mooie en aparte brillen vergeleken met andere bedrijven. Voor mij persoonlijk is het het beste bedrijf dat aparte mooie brillen heeft.

Wat ik graag over dit bedrijf wil zeggen is het volgende : als Sisow aangeeft dat de betaling op tijd moet, dan zou de klant hier rekening mee moeten houden. Het is logisch dat het bedrijf geen bril stuurt als de betaling nog niet binnen is. Top bedrijf!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en prima kwaliteit