Snelle levering, waar voor mijn geld.

Snelle levering, waar voor mijn geld. Wel jammer dat het blauw donkerder was dan op de website leek. Ik dacht eerst een verkeerde kleur te hebben gekregen. Het ligt eraan hoe het licht erop valt.

Uitstekende service en snelle verzending.

Zeer prettige webstore met goede after sale. Zeer klant vriendelijke en uitstekende service.

Vanaf de bestelling tot aan de aflevering perfect geregeld

Zie hierboven

Niet geleverd

Ik wacht nog steeds op de levering van deze bril. Er is iets fout gelopen bij GLS, die het pakket in een Cubee lokker hebben gedaan. Maar van daar is het verdwenen

Beste Maja, Wat jammer dat u niet eerst contact opneemt met ons via de mail of telefoon om dit probleem aan te kaarten. Ik zal contact gaan zoeken met GLS om te kijken of we kunnen achterhalen waar uw pakket is gebleven en hoe we het alsnog bij u kunnen krijgen. Ik zal u middels de mail hiervan op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Leuke Bril

Leuke bril, mooi montuur

Blij met de snelle service. Mooie bril.

Had al tijden de vraagstelling : hoe maken vrouwen hun ogen op als je niet goed ziet van dichtbij. Eyeliner opbrengen is dan echt een worsteling. Tot de opticien met de oplossing kwam, er bestaan speciale make-up brillen. Gevonden!! Geen kromme lijntjes meer op mijn ogen !!!!

Prima service, uitstekende verzorging

Zwembrilletje op sterkte bevalt heel goed. Een heel andere zwemervaring. Zowel in open water als in een binnenbad van een zwembad. Zending was keurig verzorgd. Heb het pakketje laten bezorgen op het depot. Dan kan ik het ophalen wanneer het mij uitkomt. Zou de volgende keer zo weer bij U bestellen.

Snelle goede service

Snelle goede service

Niets geleverd door GLS

Moet probleem zelf oplossen omdat ik in belgie woon.Wat een erbarmelijke sevice.

Wat jammer dat wij een negatieve beoordeling hebben ontvangen over het zelf oplossen van het probleem en de erbarmelijke service. Ik had aangegeven dat ik - omdat wij de verzendende partij zijn - geen contact mag opnemen met de GLS klantenservice België. Het leek mij dinsdag de snelste manier van handelen omdat dan misschien de chauffeur gebeld kon worden met de vraag waar hij het pakket precies heeft afgeleverd. Immers was hij zijn route nog aan het rijden dus misschien was hij nog in de buurt om het op te lossen. Wij doen altijd ons best om zaken naar behoren op te lossen maar wij hebben helaas niet alles zelf in de hand. Met uw akkoord ga ik u vandaag een nieuwe bril toesturen, kunt u mij bevestigen dat dit wenselijk is? Of heeft u liever uw geld terug?

Fantastische snelle levering

Altijd fijn om een bril te bestellen. Leuke betaalbare modellen en zeer snelle levering

Vlotte afhandeling.

Redelijke prijzen en een snelle levering.

prima leesbrillen

snelle levering, goede prijs, perfecte pasvorm

Goede kwaliteit voor de projs

Mooie speelse brillen ontvangen, snelle levering

goede service, goed behandeld

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Artikel mooi en goed verpakt. Kortom alles klopt!

Geen.

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede snelle levering zonder bijkomende kosten! De keuze van afleveradres is top!

goede service, goed behandeld