Fijn persoonlijk contact bij vragen. Altijd meedenken in oplossingen. Mooie producten.

Zeer tevreden!

Mooi product (wimperkussen), zondag besteld en dinsdag geleverd vanuit NL naar BE!

Fijne website, snelle levering, goede producten en service.

Fijne website, snelle levering, goede producten en service.

Fijnste leverancier! Al tijden fan, en zal altijd blijven bestellen.

Super fijn, overzichtelijk, snelle levering!

Snelle levering!

Een snelle levering en goede qualiteit.

Top! Snel geleverd ook

Overzichtelijke site, snelle levering

Precies en snel

Ik bestel de producten al jaren bij jullie.. Nog nooit reden gehad om te klagen. Heel snelle service, duidelijk communicatie.

Snelle levering goede service

altijd op tijd binnen

De gehele procedure van bestellen tot en met de bezorging aan huis is heel goed

De gehele procedure van bestellen tot en met de bezorging aan huis is heel goed.

Top!!

Top service! Snelle levering!!

Zoals steeds een goede en snelle levering

Altijd op tijd en correct geleverd.

Super tevreden over de service

De producten zijn top en de contactpersonen doen hun uiterste best om ook speciale vragen en problemen van de klant heel snel en accuraat te beantwoorden en oplossingen te zoeken. Heel fijn.

Snelle service. Goede kwaliteit. Helemaal tevreden

Erg tevreden

Snelle levering, altijd bereikbaar, normale verzendkosten bij een klein pakket.

Wisselend

Eigenlijk is het jaren goed gegaan met bestellen. Alleen sinds kort krijg ik geen bevestiging meer van verzonden. En zonder overleg is de levering anders dan de bestelling. Ten nadelen van de klant. Best jammer. Over het algemeen krijgen ze een voldoende maar de laatste bestelling onvoldoende.

Lijm gekocht, was niet goed, zou worden terug gebeld en is nooit gebeurd..

Ik had voor de zoveelste keer lijm besteld, normaal is deze erg goed. Dit keer was de grote verpakking niet op voorraad, dus bestelde ik de nieuwe kleinere. De lijm was zo slecht dat ik hier elke keer waterige vloeistof uit kreeg, zelfs na 3 minuten schudden. Dus gebeld, moest langer schudden, gedaan, nog steeds werkte het niet.. weer gebeld en ik zou terug gebeld worden. Dat terugbellen is nooit gebeurd en ik heb de lijm inmiddels weggegooid.

Beste Laurie, Wat ontzettend vervelend dat je geen gehoor hebt gevonden bij onze klantenservice. Wij willen uiteraard iedereen altijd helpen tot er een oplossing is gevonden waar onze klanten tevreden mee zijn. Zou ik uw order nummer mogen? Dan zullen we telefonisch contact met u opnemen en een oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groet, Team wimperextensions-kopen.nl

Top groothandel met goede service

Goed bereikbaar, sneller verzending & genoeg keuze in merken!

Super snel

Ik had iets besteld wat toch niet op voorraad bleek, kan gebeuren! Werd netjes gebeld, gelijk creditnota voor deze artikelen ontvangen en volgende dag al geld terug op mijn rekening. En kan mij voorstellen dat het enorm druk is aangezien we net nieuws hebben gehoord dat we 11 mei weer open mogen. Super service!

TOP!

snelle levering, alles in goede staat ontvangen. Heel goed resultaat!

Super!!

Snelle levering Goed verpakt

SUPER!!!

Snelle levering!!

vriendelijk en behulpzaam

Mijn download van online cursus werkte niet. Maar werd netjes op de hoogte gehouden. en is uitgelegd, ook toen er iets niet werkte. Alles netjes geleverd en vriendelijk!

Zeer snelle verzending en met zorg verpakt.

Uitstekend.

Mooie website en snelle verzending.