Product blijft niet zitten maar verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid, Werd snel bezorgd.

De bezorging was super snel. Maar de eyeliner gaat net zo snel de prullenbak in - jammer dat ik er 5 gekocht heb !! Vroeger was de eyeliner dikker en bleef wel zitten. Deze eyeliner verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid. Ik lijk wel een wasbeer. Verschrikkelijk !!!

snel reageren, snel verzending...

Ik ben zeer tevreden van wimperextension_kopen. nl ze hebben snel inlevering_ goede klantenservice.

Top kwaliteit en een fijne service!

De materialen zin van goede kwaliteit. Wanneer een product niet meer leverbaar is krijg je hier keurig bericht van en wordt een ander (beter) product toegestuurd zonder bijbetaling. Levering is erg snel.

prima!

Product voldoet aan verwachting en levering is snel en goed verzorgd ingepakt.

Keer op keer weer super service!

Correct geleverd. En snelle service

Ik bestel de wimpers, wat overigens duidelijk omschreven op de site staat. En de volgende dag heb ik ze al in huis. Mits ik de op normale tijden bestel

Snel geleverd en mooie producten!

Mijn wimper borstels zien er goed uit en waren snel geleverd.

Doorzichtige lijm tegen allergie werkt niet

Ik heb de LASH EXTREME BOND TRANSPARANT gekocht voor € 29,95 + btw. Er wordt beweerd dat de transparante lijm geen zwarte kleurstof bevat, wat speciaal is ontwikkeld voor mensen met een allergie tegen de zwarte kleurstof in de 'normale' lijmen. De ogen raken echter geïrriteerd na het gebruik van de lijm.

Goede service en snelle levering!

Veel keus groot assortiment!

Snelle en goede service

Ik heb bij jullie 3 eyeliners besteld. Er waren er helaas 2 niet meer op voorraad, maar ik kreeg kurig een Whatsapp bericht of jullie mij een ander konden toesturen. Snelle en hele nette service! Bedankt!

Altijd goede service

Altijd prima optijd bezorgst Als er iets niet op voorraad is. Wordt je netjes gebeld. En later nabezorgst.

Top!!!

!

Fijne site,goede prijzen,snelle levering

Groot assortiment en een site die gemakkelijk en duidelijk werkt. De levering is ook snel.

Altijd top verzorgd!

Groot assortiment, up-to-date, goede klantenservice en snelle verzending.

Super snelle service!

Zo fijn een webshop met gratis verzending en dan ook nog zó snel geleverd!! Ga zo door! Topservice!

Snel verzonden

Netjes ingepakt, snel verzonden. Tevreden!

Site is overzichtelijk, snel bezorgd, ben er echt tevreden

Snelle bezorging, prima service

Fijne snelle service

Toppie

Super snel geleverd!

Super snel

Super snelle levering en niet duur !

Perfect product snel levering meerdere keer bestelld bedankt

Goede Producten, ik ga hier zeker vaker bestellen

Over wimperextensions-kopen.nl