Wimpers blijven met de lijm van Blink slecht 1 dag zitten

Het kan door de warmte komen van de afgelopen periode maar de wimpers (Ardell) laten na vastzetten met wimperlijm van Blink (verschillende soorten uitgeprobeerd) na 1 dag al weer los. Na 5 flesjes van verschillende online winkels blijven de wimpers langer zitten. Net zoals ik dat in het verleden gewend was.

Prettige website

Op de website is alles goed te vinden. Producten zijn netjes ingepakt en soms met een persoonlijk berichtje. ­čĹî

Product blijft niet zitten maar verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid, Werd snel bezorgd.

De bezorging was super snel. Maar de eyeliner gaat net zo snel de prullenbak in - jammer dat ik er 5 gekocht heb !! Vroeger was de eyeliner dikker en bleef wel zitten. Deze eyeliner verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid. Ik lijk wel een wasbeer. Verschrikkelijk !!!

snel reageren, snel verzending...

Ik ben zeer tevreden van wimperextension_kopen. nl ze hebben snel inlevering_ goede klantenservice.

Top kwaliteit en een fijne service!

De materialen zin van goede kwaliteit. Wanneer een product niet meer leverbaar is krijg je hier keurig bericht van en wordt een ander (beter) product toegestuurd zonder bijbetaling. Levering is erg snel.

prima!

Product voldoet aan verwachting en levering is snel en goed verzorgd ingepakt.

Keer op keer weer super service!

Correct geleverd. En snelle service

Ik bestel de wimpers, wat overigens duidelijk omschreven op de site staat. En de volgende dag heb ik ze al in huis. Mits ik de op normale tijden bestel

Snel geleverd en mooie producten!

Mijn wimper borstels zien er goed uit en waren snel geleverd.

Doorzichtige lijm tegen allergie werkt niet

Ik heb de LASH EXTREME BOND TRANSPARANT gekocht voor ÔéČ 29,95 + btw. Er wordt beweerd dat de transparante lijm geen zwarte kleurstof bevat, wat speciaal is ontwikkeld voor mensen met een allergie tegen de zwarte kleurstof in de 'normale' lijmen. De ogen raken echter ge├»rriteerd na het gebruik van de lijm.

Goede service en snelle levering!

Veel keus groot assortiment!

Snelle en goede service

Ik heb bij jullie 3 eyeliners besteld. Er waren er helaas 2 niet meer op voorraad, maar ik kreeg kurig een Whatsapp bericht of jullie mij een ander konden toesturen. Snelle en hele nette service! Bedankt!

Altijd goede service

Altijd prima optijd bezorgst Als er iets niet op voorraad is. Wordt je netjes gebeld. En later nabezorgst.

Top!!!

!

Fijne site,goede prijzen,snelle levering

Groot assortiment en een site die gemakkelijk en duidelijk werkt. De levering is ook snel.

Altijd top verzorgd!

Groot assortiment, up-to-date, goede klantenservice en snelle verzending.

Super snelle service!

Zo fijn een webshop met gratis verzending en dan ook nog z├│ snel geleverd!! Ga zo door! Topservice!

Snel verzonden

Netjes ingepakt, snel verzonden. Tevreden!

Site is overzichtelijk, snel bezorgd, ben er echt tevreden

Snelle bezorging, prima service

Fijne snelle service

Toppie

Super snel geleverd!

Super snel

Super snelle levering en niet duur !

Over wimperextensions-kopen.nl