Snelle service. Goede kwaliteit. Helemaal tevreden

Erg tevreden

Snelle levering, altijd bereikbaar, normale verzendkosten bij een klein pakket.

Wisselend

Eigenlijk is het jaren goed gegaan met bestellen. Alleen sinds kort krijg ik geen bevestiging meer van verzonden. En zonder overleg is de levering anders dan de bestelling. Ten nadelen van de klant. Best jammer. Over het algemeen krijgen ze een voldoende maar de laatste bestelling onvoldoende.

Lijm gekocht, was niet goed, zou worden terug gebeld en is nooit gebeurd..

Ik had voor de zoveelste keer lijm besteld, normaal is deze erg goed. Dit keer was de grote verpakking niet op voorraad, dus bestelde ik de nieuwe kleinere. De lijm was zo slecht dat ik hier elke keer waterige vloeistof uit kreeg, zelfs na 3 minuten schudden. Dus gebeld, moest langer schudden, gedaan, nog steeds werkte het niet.. weer gebeld en ik zou terug gebeld worden. Dat terugbellen is nooit gebeurd en ik heb de lijm inmiddels weggegooid.

Beste Laurie, Wat ontzettend vervelend dat je geen gehoor hebt gevonden bij onze klantenservice. Wij willen uiteraard iedereen altijd helpen tot er een oplossing is gevonden waar onze klanten tevreden mee zijn. Zou ik uw order nummer mogen? Dan zullen we telefonisch contact met u opnemen en een oplossing voor u vinden. Met vriendelijke groet, Team wimperextensions-kopen.nl

Top groothandel met goede service

Goed bereikbaar, sneller verzending & genoeg keuze in merken!

Super snel

Ik had iets besteld wat toch niet op voorraad bleek, kan gebeuren! Werd netjes gebeld, gelijk creditnota voor deze artikelen ontvangen en volgende dag al geld terug op mijn rekening. En kan mij voorstellen dat het enorm druk is aangezien we net nieuws hebben gehoord dat we 11 mei weer open mogen. Super service!

TOP!

snelle levering, alles in goede staat ontvangen. Heel goed resultaat!

Super!!

Snelle levering Goed verpakt

SUPER!!!

Snelle levering!!

vriendelijk en behulpzaam

Mijn download van online cursus werkte niet. Maar werd netjes op de hoogte gehouden. en is uitgelegd, ook toen er iets niet werkte. Alles netjes geleverd en vriendelijk!

Zeer snelle verzending en met zorg verpakt.

Uitstekend.

Mooie website en snelle verzending.

Fijne producten met een prima prijs.

Deze site heeft allerlei producten van goede kwaliteit. Ik ben met alle producten zeer tevreden. De levering was ook erg snel en geen verzendkosten is super fijn. Als ik dan toch een minpuntje moet verzinnen is het jammer dat de site helaas niet opslaat wat je in je winkelmand plaatst ondanks je een account hebt. Desondanks een erg fijne site.

Niks op aan te merken!

Producten kwamen snel en volledig aan. Goede kwaliteit en het geld dus zeker waard!

zeer goed

Het product voldoet aan de verwachtingen. Daarnaast had ik het verkeerde huisnummer doorgegeven. Dit is heel snel en netjes door de klantenservice opgelost.

Snel en goed afgeleverd!

Product is zoals verwacht ,voor een redelijk goede prijs. Snel geleverd!

Fast Delivery

Product was exactly as described and it was delivered in 24 hours!

Súper

Heel goed en snel geleverd

Snelle levering, juiste producten van goede kwaliteit.

top

normale prijzen nog blijven vragen

Super snelle levering

Super snelle levering

super snelle levering, top!

Ik heb voor mijn gevoelige klanten de barrier cream gekocht en het werkt, geen droge oogleden meer.

Vriendelijk ruime keus snelle levering!

Ik bestel graag bij wimperextensions nooit problemen en op tijd geleverd!