Heel snel

De wimpers zijn heel fijn en een snelle levering

Goede service, snelle levering

Behalve een probleempje met online betalen geen moeilijkheden ondervonden. Goeie service en de bestelling lag de volgende dag al in huis.

Waardeloos

Ik had lijm gekocht en nadat de helft van mijn wimperlijn werd meegetrokken, werd er gezegd dat het de schuld was van mijn professionele styliste die al jaren ervaring heeft. De klantenservice kon hierin niets betekenen. En de mogelijkheid dat het aan de lijm lag werd direct ontkent.

Ondanks het carnavalsweekend toch snel in huis.

prima koopervaring

Snelle levering. Alleen een beetje veel berichten over de levering van PostNL, stuk of 8 geloof ik in totaal.

goede service

goede ervaring. was in amsterdam. wilde wat kopen . normaal moest ik via internet bestellen maar ik mocht toch kopen. dat is service.

Eerste bestelling. Lijkt allemaal prima

Snelle en goede service

Supersnelle service! Helaas een verkeerd artikel geleverd maar na contact direct de volgende dag het goede artikel ontvangen! Bedankt voor de fijne service ik bestel zeker nog een keer

Super fijn

Snelle service (advies via Whatsapp) en dnelle levering. Goed product en ook nog fijn geprijsd!

Snelle levering en goede producten

Het ligt er natuurlijk ook aan welke merken je fijn vindt maar het is snel en makkelijk winkelen op wimper extensions.nl

Perfect!

Snel besteld, snel geleverd en goede prijs. Producten van hoge kwaliteit.

Al jaren mijn vaste leverancier

Zeer tevreden over de bereikbaarheid van de klantenservice via app. Snel bezorgd en groot assortiment.

Perfect!

Snelle levering en geen verzendkosten binnen Nederland. Dit is erg uniek tegenwoordig! Producten van hoge kwaliteit.

Snel besteld, snel geleverd en goede prijs.

Vaste klant, dus snel besteld, snel geleverd en goede prijs.

Er miste een onderdeel van mijn bestelling. Toen heb ik gebeld en kreeg direct persoonlijk iemand aan de telefoon. Alles werd nagekeken en direct in orde gemaakt. Ik ben tevreden!

Fijne leverancier

Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd en met je meegedacht. Aanrader!

High class service

Pakket mooi ingepakt. Producten kwaliteit is uitstekend en veilig.

snelle verzending

snelle verzending en vriendelijk aan de telefoon

Super snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle levering en super kwaliteit

Altijd alles perfect in orde en een hele fijne klantenservice!

goede service

snel en nette service

Snelle levering .

Snelle levering en veel keuze

Een service zoals het hoort.

Snelle reactie op vragen, en snelle verzending.