Snelle levering en alweer goede kwaliteit!

Zeer snel levering

Zeer overzichtelijk site en snelle levering

Perfect, snelle levering goed product

Product werkt snel en goed

Service met de hoofdletter S

Top service en top meiden!

Super service super product snelle levering

Snelle service top producten

Altijd up to date van nieuwe producten

Prettig persoonlijk contact Snelle bezorging Bestellingen mooi ingepakt, soms zelfs met een persoonlijk berichtje 👌

Chaotisch en incomplete levering

Ik bestelde het PB starterspakket maar we kregen dit incompleet mee. Ik heb er helaas 3 keer achter aan gebeld voordat we alles in huis hadden!!

Top webshop!

Hele goede webshop. Keus genoeg en snelle levering! En ook geweldig dat ze in de verzendkosten meebetalen! Ik blijf er in ieder geval bestellen

Keus genoeg snel en geweldige service!

Ik had wimpers besteld maar de verkeerde ontvangen! Gemaild en ze hebben gelijk de goede gestuurd volgende dag binnen! Met retour sticker om de verkeerde retour te sturen echt netjes te woord gestaan via de mail ! En heel snel geregeld! Echt top service heel blij mee dank u wel !

Super snelle complete service!

Goede en snelle complete service!

Snelle levering, zeer tevreden

Producten worden snel en goed verpakt geleverd. Kan altijd rekenen op wimperextensions-kopen.nl.

Snelle levering en mooi product

Vriendelijk en snel

Beste groothandel van Nederland

Al jaren vaste klant, altijd top geregeld.

Gemakkelijk bestellen door fout van ander bedrijf mijn eerste verzending niet binnen gekregen. Heb dit aangegeven bij wimperextensionskopen.nl en volgende dag mijn bestelling als nog binnen.

Snelle levering & goede producten

Perfect!

Snelle verzending goeie kwaliteit lijm.

heb mijn bestelling nog steeds niet

na een week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, op mail en messenger wordt niet gereageerd helaas

Wimpers blijven met de lijm van Blink slecht 1 dag zitten

Het kan door de warmte komen van de afgelopen periode maar de wimpers (Ardell) laten na vastzetten met wimperlijm van Blink (verschillende soorten uitgeprobeerd) na 1 dag al weer los. Na 5 flesjes van verschillende online winkels blijven de wimpers langer zitten. Net zoals ik dat in het verleden gewend was.

Prettige website

Op de website is alles goed te vinden. Producten zijn netjes ingepakt en soms met een persoonlijk berichtje. 👌

Product blijft niet zitten maar verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid, Werd snel bezorgd.

De bezorging was super snel. Maar de eyeliner gaat net zo snel de prullenbak in - jammer dat ik er 5 gekocht heb !! Vroeger was de eyeliner dikker en bleef wel zitten. Deze eyeliner verandert in rubberachtige smurrie op Mn ooglid. Ik lijk wel een wasbeer. Verschrikkelijk !!!

snel reageren, snel verzending...

Ik ben zeer tevreden van wimperextension_kopen. nl ze hebben snel inlevering_ goede klantenservice.

Top kwaliteit en een fijne service!

De materialen zin van goede kwaliteit. Wanneer een product niet meer leverbaar is krijg je hier keurig bericht van en wordt een ander (beter) product toegestuurd zonder bijbetaling. Levering is erg snel.

prima!

Product voldoet aan verwachting en levering is snel en goed verzorgd ingepakt.

Keer op keer weer super service!