Met een geleverde bestelling bleek een van de exemplaren gebrekkig. Na een snelle reactie nav een mail hierover werd direct een goed exemplaar nagestuurd. Prettige & goede service!

Klantenservice

Er was onduidelijkheid over de zending en bijbehorende kosten van mijn order en dit is netjes en snel afgehandeld. Er werd heel goed meegedacht.

Heel interessante, originele en mensvriendelijke producten met meerwaarde

Meerwaarde zit in de eenvoud van de producten, in het materiaal en de doelgerichtheid.

Tiptop

Besteling moeten anuleren... en meteen geld terug gestord. Net nog geen klant maar toch al een tevreden klant

Fijne prijs en snelle levering

Leuk assortiment

Snelle levering, goede service

Groot assortiment tegen redelijke prijzen

Ze leverden mijn bestelling snel en de bestelde producten waren precies zoals afgebeeld en voldeden aan mijn verwachting. Dank.

super snelle levering

super snelle levering van het bestelde product

Topservice

Snelle levering, keurig verpakt

Een aanmaning krijgen nadat je hebt betaald niet netjes

Erg jammer dat ik een aanmaning krijg nadat ik al paar maanden geleden heb betaald! Zal hier in toekomst ook niet meer bestellen! Mede omdat men totaal niet tegemoet komt als een artikel niet bevalt en ik dit wil omruilen voor een duurdere is men hier niet voor in en komt men ook niet tegemoet. Na telefonisch contact met nenko word er ook gedaan of ik niet betaald heb, en dan op het moment dat men er achter komt krijg ik nog net excuses. Op de vraag mij dan tegemoet te komen dan is het nee. Ben niet tevreden over de service daar want nadat je iets gekocht hebt is de service slecht. jammer, heel jammer hoe het dan gaat. ook vallen Materialen kleiner uit dan ze in werkelijkheid lijken waardoor het niet altijd zo geschikt is voor mensen die snel iets in hun mond stoppen. Heb je een jaar garantie maar moet je wel heel snel alles goed controleren binnen 24uur melden. In mijn werk niet te doen en zeker als je voor een groot bedrag hebt gekocht aan materialen Daarna nog een keer de vraag gesteld en kreeg daarin geen duidelijk eenzijdig antwoord op want nu kon het binnen 20 dagen terug sturen onder bepaalde voorwaarden.

Goedemiddag Sylvia, Wat vervelend om te horen middels deze beoordeling dat onze service zo te wensen overlaat. Service staat voor ons als familiebedrijf met 35 jaar ervaring hoog in het vaandel en ik betreur het dat u dit anders ervaart. Er is helaas inderdaad door een foute (geautomatiseerde) boeking een aanmaning verstuurd, ondanks dat de betaling wel binnen was. Dit was niet goed zichtbaar voor onze klantenservice medewerkers en nu pas achterhaald door uw reactie. Onze excuses daarvoor. Deze fout is inmiddels ondervangen en kan niet meer gebeuren. Wat betreft het niet tevreden zijn over een besteld product, wij helpen onze klanten graag goed aan de voorkant, met het maken van de juiste keuze door juiste informatie en afbeeldingen te verstrekken. Mocht onverhoopt het product niet aan uw wensen voldoen, dan bieden wij de mogelijkheid om het product op eigen kosten, te retourneren binnen 20 dagen. Mocht de informatie over een product op de website niet juist zijn qua afmetingen of kleur, dan nemen wij de retourkosten in veel gevallen voor onze rekening. In alle andere gevallen kan dat helaas niet. De reactietermijn van 24 uur geldt alleen voor breuk bij leveringen, en we vragen daarom om de levering en de artikelen binnen 24u te controleren zodat, mocht er iets kapot zijn gegaan tijdens transport, wij dit kunnen claimen op onze transportverzekering, die stellen deze korte termijn. Wij hopen en denken dat we het juiste team, de juiste producten en het juiste beleid hebben, en we dragen de zorgbranche een warm hart toe. We doen er erg ons best voor om het familiegevoel en de warmte ook te laten (door)voelen in onze producten, werkwijze en service. Helaas is dat bij u niet gebeurd. Ik waardeer het dan ook dat u kritisch reageert, wij hopen dit alsnog op te kunnen lossen voor u. Met vriendelijke groet, Team Nenko

mooie collectie

Ben steeds weer verbaasd over de collectie en de materialen die er zijn voor verschillende doelgroepen. Snelle levering.

Top prestatie

Cadeau voor mijn gehandicapte broer, is dag 1 besteld, dag 2 keurig bezorgd!

All round service!

Top levering, kwaliteit, klantenservice, kortom the place 2 be.. Hoge aanrader!

Vlotte en correcte service

Vandaag besteld en 2 dagen later wordt er al geleverd. Zeer handig voor een vlotte service.

Super uitvinding!

Voor mijn demente man heb ik de kat gekozen, omdat wij ons hele huwelijk ( bijna 60 jaar) katten hebben gehad. Hij is er erg blij mee en als je alleen zit, is het natuurlijk ook gezellig!

Ben super tevreden

Producten zijn echt super mooi en leuk en de levering ook heel snel, in een woord heel goed

Alles naar wens

Snelle levering, Goede communicatie, gratis levering

top product en super service

de bestelling liep vlot. De levering ook. het product voldoet volledig aan de verwachting. één opmerking: Bij het ingeven van het product in de zoekacties kwam ik de site van Nenko niet tegen. Het is omdat ik wist vanop het werk dat jullie dit product hadden, dat ik het via jullie site bestelde. In de zoekacties kwam ik voornamelijk bij bol.com en andere engelse sites. de engelse sites vertrouwde ik niet helemaal en die afstand is te groot. Het product bij bol.com zag er net iets anders uit dan bij jullie en ik wou echt wel jullie product. Is het bewust dat jullie niet mee in de eerste zoekacties komen?

Goede dag Barbara, Bedankt voor je goede beoordeling en daarbij ook je ervaring/vraag aangaande de zoekacties. Allereerst zijn we blij om te horen dat je blij bent met ons product! Ik heb even met je mee gekeken en zie inderdaad dat bij het zoekwoord ‘spaverlichting’ ook andere bedrijven naar boven komen, waaronder bol.com. Echter zie ik Nenko daar op plek 3 staan bij de websites. Bovenaan zie je de betaalde ‘shopping’ advertenties met daarbij afbeeldingen van producten, daar staat Nenko niet bij. De reden dat Google eerst twee andere bedrijven laat zien, is omdat zij ‘spa’ in hun bedrijfsnaam hebben en gespecialiseerd zijn in bijvoorbeeld spotjes, LED-verlichting e.d. voor in de spa en zwembaden. Wanneer je de pagina ‘shopping’ aanklikt in Google zie je daar Nenko op plaats 1, 2 of 3 staan (Google varieert hier zelf mee). Wij hebben naast dit product nog zo’n 3000 andere producten in ons assortiment, gericht op de zorg, in erg uiteenlopende categorieën. Wij omschrijven de producten zo duidelijk mogelijk met de juiste zoektermen zodat wij na deze twee bedrijven met spa in de naam, als eerste bedrijf beoordeeld worden door Google en dus als derde getoond worden. Bij verschillende andere zoekwoorden en producten komen wij als specialist wel bovenaan, dus het hangt daarbij echt af van waar een bedrijf de focus op heeft. Uiteraard zouden wij het liefst met alle producten en onderwerpen op #1 komen in Google, alleen met ons ruime assortiment is dat wat lastig. Wel zijn we dagelijks bezig met verbeteren op dit vlak, dus nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring! Mocht je nog verdere vragen of suggesties hebben, dan horen we graag van je! Met vriendelijke groet, Team Nenko

Aanrader!

Prachtige snoezelboxen die je op maat van je cliënten kan samenstellen.

prima service, snelle levering

Voor een verzorgingshuis de robot kat gekocht. Deze werd snel geleverd, en was op dat moment ook in de aanbieding. De kat zag er prachtig uit zoals beschreven.

Simpel en gauw besteld

Mooie, duidelijke site. Snelle levering. Goede service.

Was een van de goedkoopste op het Internet en snelle levering

Vriendelijk, vlot en correct

De prijs is correct, vriendelijk aan de telefoon en binnen de 24u geleverd. Wat wil je nog meer?

Snelle goede levering!

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.