Mooie site en leuke dingen

Leuke dingen voor gehandicapten maar vind het wel prijzig. Nette levering en goed verpakt.

Aximo=mooi materiaal, helaas rollen niet per keur te bestellen

Snelle levering en mooi materiaal. helaas niet voldoende van een bep. kleur om de voorbeeldkaarten te maken en de rollen zijn niet op kleur los na te bestellen. Dan moet je weer 60 of 150 stuks kopen en deze varieren in weer in kleur. Er zaten voorbeeldkaarten bij met bruine rollen terwijl er geen bruin bij zat. Om dan deze kleur door een andere te vervangen is voor mensen met een verstandelijke beperking niet te begrijpen. Tip: rollen op kleur kunnen nabestellen bv 50 st rood, 50 st geel enz

Netjes geleverd!

Al vaker bij Nenko besteld en tot nog toe altijd keurig in stevige doos geleverd!

Correct op tijd

Goed product

Product snel en netjes verpakt afgeleverd

Het alle beste!

Ik beviel Nenko aan mensen die beperking hebben(kinderen en ouderen). Nenko is één zeer betrouwbare en kwalitatieve bedrijf,de prijzen zijn ook GOED! We hebben speelgoed voor ons dochtertje die gehandicapte is gekocht en ZIJ is heel blij en natuurlijk wij ook !! Bij Nenko kan je ook bonussen en kortingscode sparen en dan is je volgende bestelling nog goedkoper!

Mijn tante was super blij

Mijn tante is dementie en was super blij met haar katje ook is bezig dat ze het mooi kan kammen perfect kado 👍

alles werkt goed ,bestelling het leveren contact met Nenko

Goed product en een snelle levering

Makkelijk gebruik van de website. Alles is heel duidelijk en goed te vinden. Een hele snelle levering van het product.

tevreden

Mijn aromadiffuser werkte niet, maar dit probleem hebben ze heel snel aangepakt en stuurde me onmiddellijk een andere op en deze werkt heel goed! zeer tevreden mee!

Teleurstellend

Ik ging ervan uit dat de levering inclusief discobal zou zijn zoals de afbeelding vertelt..... Echter, na de beoordeling zenden ze mij geheel kosteloos ook de discobal met motor! Mijn dank is zeer groot! Fantastische reactie en service.

Beste Tina, Wat vervelend om te horen dat het geleverde product niet was zoals verwacht! We hebben de order en het bijbehorende product bekeken en begrijpen waar de verwarring vandaan komt. Op de foto staat inderdaad een complete set, en er was niet duidelijk aangegeven dat de bol en motor hier geen onderdeel van zijn. We hebben dit dan ook direct aangepast op de website om te zorgen dat er in de toekomst geen verwarring zal ontstaan. Om u tegemoet te komen zal ik via de e-mail contact met u opnemen om zo een passende oplossing aan te bieden. Bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Nenko BV

Bestelling goed verzorgd en word goed op de hoogte gehouden. Prima product

Zeer netjes

Gied en degelijk speelgoed netjes verpakt.

Goed en goedkoop,

Degelijk en mooi materiaal

Prima service en keuze ook veel artikelen

Prima site. Snelle service en ruime keuze uit artikelen

Mooi op tijd.

Vlotte afhandeling en bezorging van mijn bestelling.

Overzichtelijke en duidelijke website en communicatie via de mail + snelle levering,

Niet de eerste bestelling bij Nenko. Altijd snel en goed

Goed product, slechte levering

Geen probleem met het product ,ook niet met de snelheid van levering maar wel met de manier waarop. Pakje werd zogezegd door mij ontvangen en leveringsbon door mij afgetekend terwijl ik op mijn werk zat! Dit heb ik gezien door track en trace want geen bericht in de bus! Pakje heeft ganse nacht op de vuilbak naast huis gestaan in de plassende regen. Gelukkig dubbel ingepakt zodat enkel de buitenkant totaal doorweekt was . Een bericht in de bus over de juiste plaats van het pakje is toch wel het minste dat je mag verwachten!

26-11-2019 Goede dag Christine, We hebben ondertussen reactie gehad van de transporteur. Zij zijn erg geschrokken van dit nieuws, daar dit uiteraard niet acceptabel is! De desbetreffende bezorger is aangesproken op zijn manier van handelen om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Ik wil je graag een tegemoetkoming aanbieden, hierover zal ik je een privé e-mail sturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Nenko BV 10-11-2019 Beste Christine, Bedankt voor je reactie, en wat vervelend om te horen dat de levering van het pakketje niet goed is gegaan. Omdat het transport niet via Nenko gaat maar via een extern transportbedrijf, hebben wij direct contact opgenomen met de transporteur. Wanneer wij reactie krijgen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Nenko BV

Heb dit hondje voorbij dementerende moeder gekocht , de levering hiervan ging snel en keurig . Ben heel erg tevreden .

Een mooi product waar we hopelijk veel plezier van hebben

service is prima

de klantenservice is prima , let wel ze gebruiken GLS voor verzending en dat betekent geen leveringen op zaterdag ! Verzendkosten stonden bij google op free shipping maar dit was verkeerd en zouden ze veranderen, de verzendkosten komen er wel bij , in mijn geval zijn de verzendkosten teruggestort omdat ik gereklameerd had. Zeer coulant !

geweldig

Alles was goed de bestelling de service de levering

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.