Supersnel geleverd

Ondanks alle drukte in deze coronatijd werd mijn bestelling de volgende ochtend al afgeleverd!

De aankoop verliep vlot maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Beste Indien ik mijn bestelling ontvangen had, zou ik niets aan te merken hebben. Alle respect voor late leveringen wegens de Corona crisis maar het is wel bizar dat ik een beoordeling moet schrijven voor een reeds betaalde maar niet ontvangen bestelling. Hopelijk maken jullie dit asap in orde. Mvg

Beste Linda, Helaas hebben wij geconstateerd dat de transporteur uw pakket nog steeds niet heeft kunnen afleveren. Opnieuw hebben wij aan GLS doorgegeven dat er sprake kan zijn van een wegomleiding wegens wegwerkzaamheden, maar dat uw woning prima bereikbaar is. Zij hebben aangegeven dat het pakket opnieuw aangeboden zal worden. Onze excuses dat dit zo lang moet duren, helaas hebben wij het transport uitbesteed, waardoor wij hier geen invloed op hebben. Hopelijk wordt uw bestelling nu spoedig geleverd. Met vriendelijke groet, Nenko BV

Blij met het geleverde product. Op tijd geleverd en helemaal naar wens.

Robot kat functioneerde meteen.

De robotkat is zacht om te aaien. Ziet er prettig uit; beweegt en miauwt op natuurlijke en vriendelijke wijze.

Snelle levering, goede kwaliteit producten, wel prijzig

Mooie degelijke producten maar wel prijzig.

Ondanks drukte snelle levering

Dochter reageert heel leuk en spontaan op de kat

Goede service, uitstekende kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over de levering. Voor ons zoontje een bubbelunit besteld en leveringsdatum doorgegeven uvm.zijn verjaardag. Keurig op tijd geleverd! Enige puntje is, dat de producten wel prijzig zijn.

Netjes geholpen..nemen coronaregels goed in acht...vriendelijk personeel

leuk sensorieel speelgoed, jammer dat bij de big bug massager geen uitleg zit hoe je de batterijen kan vervangen (of in steken)

Goede dag, Bedankt voor je beoordeling! De handleiding van de massager is te vinden op de productpagina, waar ook in staat vermeld hoe de batterijen vervangen kunnen worden: https://www.nenko.nl/massagebeest/ Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Nenko

Degelijke materialen en ook vlug geleverd

goede kwaliteit,

goede kwaliteit, mooi materiaal voor onze clienten. sluit aan bij hun beleving. snelle levering

Goede service, mooi product.

Zeer snelle levering nadat ik op vrijdagmiddag een bestelling plaatste. Met duidelijke instructies bijgeleverd.

Correct

Correct in levering en verzending

Nenko is een TOP bedrijf met heel veel aangepaste speelgoed voor alle leeftijd groepen,speelgoed is echt van goede kwaliteit en we zijn zeer tevreden en onze meisje van 8 jaar,ze is heel blij. Bedankt dat jullie bestaan! Veel sterkte in deze zware tijden. Groetjes 🙏✋👍

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Daarbij was het chatten een zeer handig hulpmiddel en een absolute meerwaarde!

super goed

Vlotte levering, goede prijs. Prima service.

Kwallen lamp

De kwallen lamp werkt echt super goed, heb hem elke avond aan, de kwallen doen het ook goed ben er heel blij mee

Fijn bedrijf

gewoon goed

goed.

Een bestelling gedaan en in zeer korte tijd , goed verpakt, het pakket mogen ontvangen.

Teleurgestelt

De hond is prima maar een oplossing voor oplaadbare batterijen en goede oplader heb ik nog niet gevonden. NiMH zijn zeer snel stuk met een GP oplader.

Prima service, het artikel kwam op tijd. Het was precies wat we hadden verwacht. Ook het mailcontact was snel en correct.

Vriendelijk te woord gestaan. Pakket netjes op tijd afgeleverd.

Mijn moeder heeft Alzheimer en heeft altijd hondjes gehad . Ze miste het enorm. Nu heeft ze een nieuw vriendje en ze is helemaal blij.

in een woord: PRIMA

snelheid , kwaliteit en vriendelijkheid

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.