Oefenmat in de outlet - prima!

Voor mijn dochter een dikke oefenmat aangeschafd. Prima kwaliteit! Levering zeer snel en keurig schoon verpakt.

Goede snelle levering

Product als omschreven en snelle levering.

Product als omschreven en snelle levering

Mooie instrumenten om contact te maken!

Fijne levering en de instrumenten gaan mijn werk als contact specialist middels subtiele clownstechnieken versterken

Snelle en zorgvuldige levering

De beschrijving bij de snoezelkar vraagt veel tijd om te bestuderen om de snoezelkar te leren kennen en door meerdere personen gebruikvriendelijk te maken. Aangezien dit soort materialen veel in de zorginstellingen gebruikt worden, misschien een idee om op 1 A4tje een korte versie van gebruik toe te voegen. Nu maken wij die zelf vanuit de handleiding. Dat vraagt veel tijd, die anders aan de zorg besteed kan worden. Verder prima materialen en service.

Beste Dorrit, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het veel tijd vroeg. We hebben deze handleiding samen met medewerkers binnen instellingen gemaakt en bedoeld als naslagwerk mochten er vragen zijn. De materialen in de kar behoeven namelijk volgens hen weinig tot geen uitleg vooraf zo bleek. Een korte handleiding zoals je aangeeft zou wellicht niet voor iedereen de vragen beantwoorden. De karren zijn zo gebouwd dat, net als bij een televisie bijvoorbeeld, men gaandeweg het product kan gebruiken. Stekker erin, producten middels rode schakelaars inschakelen en het meeste werkt. Dat is de insteek geworden door de jaren heen. Wat wel een goed idee is wellicht en waar we door je beoordeling op zijn geattendeerd, is dat er wellicht een inhoudsopgave in zou moeten. Dat je dus voorin kunt zien op welke pagina je antwoorden kunt vinden over bijvoorbeeld de DVD speler. Zou dat zaken makkelijker en minder tijdrovend maken wellicht? Ook zou ik graag jullie voorbeeld zien dus wellicht kun je een foto maken van jullie eigen handleiding om te zien hoe jullie en anderen het wellicht graag zouden zien. Is het mogelijk deze te ontvangen? We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Robin Vissers Nenko klantenservice

goede en mooie spullen

Ze hebben bij Nenko Bv leuke spullen van een goede kwaliteit. de medewerkers reageren snel op vragen en hebben dan ook vaak de oplossing

Mooie dingen voor emb kinderen

We hebben duidelijke informatie gekregen over onze bestelling, helaas pas vandaag tijd gehad om het aquarium met 7 kwallen te plaatsen bij onze zoon met autisme. Even kijken hoe het met de kwallen gaat als ze 24 uur in het water zitten. Kijken of ze wat natuurlijker gaan bewegen en niet op een kluitje bovenin blijven zitten. We hebben ook een lamp waar 2 kwallen rustig op en neer bewegen, het verschil is dat het motortje daarvan onderin zit. Bij het aquarium zitten ze bovenin, links en rechts en dat geeft een ander effect, dus hopelijk morgen verbetering.

ja en neen

Als ouder van een kind met een handicap heb je niet zo veel handelszaken waar men aangepast "speelgoed" kan kopen. dus het speelgoed is wel oké, maar viel wel kleiner uit dan we dachten. wel een opmerking: als ge €6,66 verzendkosten rekent mag de leveringsdatum wel beter bepaald zijn, nu moesten we enkele dagen thuis blijven om de courrier niet te missen.

Beste Frans, Bedankt voor je beoordeling! De afmetingen van producten staan op de productpagina vermeld bij 'specificaties'. Daarnaast plaatsen wij wanneer beschikbaar naast de productfoto's, extra foto's waar het product in gebruik is zodat je een beter beeld krijgt van de ware grootte. Hopelijk helpt dit voor een toekomstige aankoop! https://www.nenko.nl/2-in-1-spiegels/ Het transport hebben wij uitbesteed waardoor wij helaas geen invloed hebben op informatie rondom de levering. Door de huidige situatie met corona gebeurt het helaas vaker dat de exacte levertijd onbekend is bij een bestelling. Hopelijk is dit snel weer zoals wij gewend zijn. Veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Nenko BV

Supersnel geleverd

Ondanks alle drukte in deze coronatijd werd mijn bestelling de volgende ochtend al afgeleverd!

De aankoop verliep vlot maar ik heb nog steeds niets ontvangen.

Beste Indien ik mijn bestelling ontvangen had, zou ik niets aan te merken hebben. Alle respect voor late leveringen wegens de Corona crisis maar het is wel bizar dat ik een beoordeling moet schrijven voor een reeds betaalde maar niet ontvangen bestelling. Hopelijk maken jullie dit asap in orde. Mvg

Beste Linda, Helaas hebben wij geconstateerd dat de transporteur uw pakket nog steeds niet heeft kunnen afleveren. Opnieuw hebben wij aan GLS doorgegeven dat er sprake kan zijn van een wegomleiding wegens wegwerkzaamheden, maar dat uw woning prima bereikbaar is. Zij hebben aangegeven dat het pakket opnieuw aangeboden zal worden. Onze excuses dat dit zo lang moet duren, helaas hebben wij het transport uitbesteed, waardoor wij hier geen invloed op hebben. Hopelijk wordt uw bestelling nu spoedig geleverd. Met vriendelijke groet, Nenko BV

Blij met het geleverde product. Op tijd geleverd en helemaal naar wens.

Robot kat functioneerde meteen.

De robotkat is zacht om te aaien. Ziet er prettig uit; beweegt en miauwt op natuurlijke en vriendelijke wijze.

Snelle levering, goede kwaliteit producten, wel prijzig

Mooie degelijke producten maar wel prijzig.

Ondanks drukte snelle levering

Dochter reageert heel leuk en spontaan op de kat

Goede service, uitstekende kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over de levering. Voor ons zoontje een bubbelunit besteld en leveringsdatum doorgegeven uvm.zijn verjaardag. Keurig op tijd geleverd! Enige puntje is, dat de producten wel prijzig zijn.

Netjes geholpen..nemen coronaregels goed in acht...vriendelijk personeel

leuk sensorieel speelgoed, jammer dat bij de big bug massager geen uitleg zit hoe je de batterijen kan vervangen (of in steken)

Goede dag, Bedankt voor je beoordeling! De handleiding van de massager is te vinden op de productpagina, waar ook in staat vermeld hoe de batterijen vervangen kunnen worden: https://www.nenko.nl/massagebeest/ Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Nenko

Degelijke materialen en ook vlug geleverd

goede kwaliteit,

goede kwaliteit, mooi materiaal voor onze clienten. sluit aan bij hun beleving. snelle levering

Goede service, mooi product.

Zeer snelle levering nadat ik op vrijdagmiddag een bestelling plaatste. Met duidelijke instructies bijgeleverd.

Correct

Correct in levering en verzending

Nenko is een TOP bedrijf met heel veel aangepaste speelgoed voor alle leeftijd groepen,speelgoed is echt van goede kwaliteit en we zijn zeer tevreden en onze meisje van 8 jaar,ze is heel blij. Bedankt dat jullie bestaan! Veel sterkte in deze zware tijden. Groetjes 🙏✋👍

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Daarbij was het chatten een zeer handig hulpmiddel en een absolute meerwaarde!

super goed

Vlotte levering, goede prijs. Prima service.

Kwallen lamp

De kwallen lamp werkt echt super goed, heb hem elke avond aan, de kwallen doen het ook goed ben er heel blij mee

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.