houten vogel mobile 'vliegt' mooi

Houten vogel (meeuw) aangeschaft voor kindergroep, ik laat hem over hen 'vliegen'. Mooie vleugelslag nagebootst.

Geweldige producten en een uitstekende service!

Na jarenlang gespeurd te hebben naar ont-prikkelende oplossingen kwam ik Nenko tegen op het web. Inmiddels ben ik de zeer blije eigenaar van diverse mooie producten van Nenko. Als autist heb ik enorme baat bij het gebruik van de vloeistofprojector. Een echte aanrader voor autistische mensen die na een drukke dag overprikkeld zijn. De geleidelijk subtiel veranderende bewegingen in de projectie zijn uitermate rustgevend en vormen een goede basisrust. Ik kijk ernaar uit om meer van de mooie oplossingen die Nenko biedt uit te proberen.

Geweldig bedrijf en een hele fijne samenwerking!

We hebben in onze school in samenwerking met Nenko een indrukwekkend mooie snoezelruimte gecreëerd. Dit is het gevolg van een geweldige samenwerking met het team van Nenko. Een grote betrokkenheid, meedenkend, creatief en service gericht bedrijf. Wij zijn heel blij en trots op het mooie resultaat.

Mooi artikel, omschrijving klopte precies, materiaal is mooi en duurzaam. En het was er snel. De lach op het gezicht van het kindje was onbetaalbaar

Goed ontvangen

Snelle levering en onze bewoners reageren echt leuk op de hond en poes. Ze maken er echt contact mee.

Enorm leuk assortiment

Ik heb voor mijn meervoudig gehandicapte zus een enorm leuke puzzel met muziek en 3 kleine zandlopers gekocht. dezen vielen echt in de smaak. Goed te hanteren voor haar en enorm gewaardeerd door haar. met de puzzel en zandlopers werd meteen gespeeld.

Degoutant

Drie weken wachten op een bestelling en dan iemand die (na 5 keer contact op mijn initiatief) oplegt als je een degelijk antwoord wil. Echt nooit besteld ik nog bij zo een bedrijf. Het geld wel aannemen maar niet zorgen dat het pakket bij de klant terecht komt. En daarna nog uitgescholden worden voor onbeschoft. Echt degoutant!

Beste Karen, We kunnen ons voorstellen hoe frustrerend het is wanneer een pakket waar u op zit te wachten is zoekgeraakt en u daar geen duidelijkheid over krijgt. Helaas zijn wij in een situatie van een zoekgeraakt pakket ook in eerste instantie afhankelijk van de transporteur en ook wij wachten dan op informatie. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden maar helaas gaat er wel eens iets fout. Wij hebben aangeboden om u een nieuw pakket op te sturen of het geld terug te storten. Helaas gaf u aan het vertrouwen in Nenko verloren te hebben, daarom hebben wij inmiddels het aankoopbedrag naar u teruggestort. Laten we hopen dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd. Natuurlijk mag u dit dan behouden. Wij betreuren het dat u zo ontevreden bent over ons bedrijf en onze service, service staat namelijk hoog bij ons in het vaandel. Helaas kunnen wij de situatie niet meer veranderen en hebben we soms te maken met overmachtssituaties die we zo goed mogelijk proberen op te lossen. Nogmaals onze excuses dat alles zo vervelend voor u is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Snelle service ziet er nog steeds erg mooi uit.

Zo als het hoort.

Met betaling iets niet goed gegaan, volgende dag keurig een mailtje. Hierna direct alles gecontroleerd en opnieuw betaald. Volgende dag keurig in huis.

Absolutely fabulous Joy indeed

It is acts like a real cat. amazing Recommended not just for old but for younger who are unable to have a real cat.

Super gaaf voor dementie ouderen

Ik ben mantelzorger En had de Hond voor mijn heer gekocht. Die ik al jaren verzorgd. Men zit nu in een verpleeghuis waar hij de hond te leen kreeg.waar hij helemaal verliefd op werd .hij noemde hem pluto.daarim heb ik het gekocht zodat het hondje van hem blijft en niet hoeft te delen.het hondje is prachtig Men. begint weer wat meer te praten en aait en geeft op de neus tikjes waarop Pluto reageert.

Ontzettend leuk!

De kinderen hebben veel plezier met de tegels. De service en het verzenden zijn goedmoedige gegaan Namens de kinderen dank je wel.

Snelle levering, fijne communicatie, goede service

Snelle levering, snelle reacties op mails, keurige service. Erg tevreden.

Goed product en vriendelijk personeel

na bestellen van het product on het zonder problemen opgehaald worden zonder extra afspraak. Het lag klaar achter de bali bij binnenkomst. Snel, simpel, en doelgericht, fijn.

Goede en snelle service

De betaling via de computer ging bij mij niet goed. Ik deed het nog een keer en toen bleek dat ik dus 2 keer artikel had besteld Het was echter al wat later op de avond. De volgende voor 9.00 via mail te horen gekregen dat het allemaal goed verwerkt was door Nenko en dat er 1 bestelling was geannuleerd. De dag erop had ik het artikel ook al in huis. (Ik was zo slim om te wachten met bestellen tot na sinterklaas en ruim voordat de kerstdrukte zou beginnen.)

Jammer voor de langere levertijd

Ben super tevreden met ons produkt ,maar ook weer jammer dat ze mij niet hebben ingelicht wanneer het geleverd werd,terwijl dat wel zou gebeuren.

Wat een klantvriendelijke behandeling van mijn bestelling!

Ik heb de producten van Nenko een tijd geleden ontdekt, en ben daar enorm enthousiast over. Prachtige materialen van goede kwaliteit, om o.a. kinderen mooie ervaringen te geven. En een zeer vriendelijke klantenservice en dienstverlening. De site in je favorieten zetten, en voor iedere kinderverjaardag vind je een mooi en leerzaam cadeau.

eenmalig

ik moet nog de juiste stekker er bij kopen... past niet in ons stopcontact, jammer dat ik dit niet op voorhand gezien heb. ik heb het toch gehouden. de bol is redelijk klein, ik dacht ook dat hij groter zou geweest zijn. dus was misschien toch wat prijzig.

Beste Evelien, Excuses voor het ongemak. Helaas hebben we niet geweten dat er geen adapter bij zat. Als tegemoetkoming ontvang je een waardebon per mail. Wij hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Hele fijne webwinkel met groot assortiment

Nenko heeft erg veel producten te koop, ook voor de particulier. In alle prijsklassen, dus voor iedereen is er iets te vinden. Wordt erg snel en goed verpakt verzonden. Geweldig, ik kom zeker terug!

Prachtig

Prachtige beelden van de natuur. In het seizoen van herfst en winter. Ondertussen rustige piano muziek op de achtergrond. Sfeervol om naar te kijken. De dvd is geschikt voor bewoners met dementie. Het geeft een gevoel van de natuur naar binnen halen. Mensen die niet veel buiten komen. Krijgen op deze manier de beleving van het seizoen op een prettige manier mee.

Veel aanbod, snelle levering en snelle reactie op je vragen via de mail.

Jammer slechte communicatie

Helaas, hebben beterschap beloofd!

Beste meneer/mevrouw Roeven, Helaas is er door miscommunicatie tussen Nenko en de vervoerder verwarring, vertraging én irritatie ontstaan. Helaas is hierdoor een verkeerd adres gebruikt voor de levering van de stoel. Onze excuses hiervoor. Dit hebben wij direct aangepast in ons systeem, zodat dit voor een volgende keer niet meer fout zal gaan. Daarnaast zullen wij er extra alert op zijn. Daarnaast kon de afgesproken levertermijn niet worden nagekomen, omdat wij helaas enorm last hebben van vertraagde leveringen door alle materiaaltekorten in Europa. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Kinderen vinden het leuk

Vlotte levering

Zeer vriendelijke en goed communicatie. Perfecte verzending. Kan alleen maar uitermate positief zijn!

Fantastisch. Rap geleverd nenko

Alles was netjes en verzorgt ingepakt heel rap geleverd. Echt vertrouwbaar.

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.