Zeer klantvriendelijk

Er was alle begrip voor het feit dat mijn moeder misschien niet met de interactieve kat kon omgaan. Er werd meegedacht en een oplossing gevonden. Inmiddels is de kat al helemaal ingeburgerd bij mijn moeder.

Pakket niet bezorgd bij afdeling.

Altijd iemand aanwezig bij bezorg adres, pakket is echter toch ergens bij een ophaalpunt afgeleverd... Voor ons erg onhandig om dit zelf op te gaan halen.

betrouwbaar

betrouwbare en snelle behandeling van de bestelling

Duidelijke site, snelle levering

Snelle en goede levering.

Alles volgens afspraak..

Prima communicatie over hoe, wat en waar.

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit

heel positief

Geachte:mijn mama is super tevreden,ze kan er niet van wegkijken;die slaapt met haar in bed ongeloofelijk ,ik heb mijn mama een heel ander leven gegeven.toch een klein tipje zou het niet nuttig zijn om in een kleine versie maken eventueel voor kinderen die een langdurige ziekte hebben bijvoorbleed . alvast bedankt vele groetjes Viviane

Super snelle levering. Heel vriendelijk te woord gestaan door medewerkster.

Goede produkten en meestal snelle levering

Rondleiding door showroom was goed. Producten worden snel geleverd. De mogelijkheid om een demo-stoel uit de catalogus te ontvangen is er, alleen duurt het erg lang voor deze gebracht/geleverd wordt.

Makkelijk en behulpzaam

Makkelijk de bestelling te plaatsen en meteen een bevestiging

Duidelijke website, snelle levertijd, goed materiaal

Helemaal top!

Goed geholpen gevonden wat ik zocht perfecte levering

Vlotte service

Alles is vlot verlopen

Prima product, goede levering!

Snelle levering, product voldoet aan verwachtingen. Ook superfijn dat er op vraag nog een papieren catalogus toegestuurd wordt, dat kijkt anders dan op de computer en werkt inspirerend!

Duidelijk bestelproces en snelle levering

Bestelde product in goede orde ontvangen, vanaf moment van bestellen werd ik keurig op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling en de verzending

Super service door een geweldig team van nenko

Goeie gesprekken en hulp gekregen hoe onze ruimte moest worden. Geweldige service door iedereen die aan onze ruimte heeft mee gewerkt. Altijd aardig en behulpzaam en super klantgericht. In een woord TOP.

Doet wat het beloofd

Snelle en goede levering

Pluspunten

Snelle levering en prettige klantenservice.

Het product wat besteld had een afwijkende afbeelding op de site. Een correcte foto had misverstand kunnen voorkomen.

Pluspunten

Een foutieve levering werd snel goedgemaakt. Bovendien mocht ik het foutief geleverde behouden.

Jammer dat er foutief geleverd werd. Goed het bestellingsnr. controleren is een noodzaak.

Pluspunten

Super snelle levering.

Pluspunten

snelle levering. duidelijke informatie.

Pluspunten

Hoe goed de service van een bedrijf is merk je pas als je het nodig hebt. Ik heb in het verleden een product bv is Nenko gekocht waar een onderdeel van los liet. Ze hebben dit keurig opgelost door een vervangend product te verschaffen.

De verzendkosten zijn ook voor kleine leveringen aan de hoge kant. Biedt een mogelijkheid tot verzending aan waarbij het leveringsvenster groter is tegen lagere kosten

Over Nenko BV