Kwallen lamp

De kwallen lamp werkt echt super goed, heb hem elke avond aan, de kwallen doen het ook goed ben er heel blij mee

Fijn bedrijf

gewoon goed

goed.

Een bestelling gedaan en in zeer korte tijd , goed verpakt, het pakket mogen ontvangen.

Teleurgestelt

De hond is prima maar een oplossing voor oplaadbare batterijen en goede oplader heb ik nog niet gevonden. NiMH zijn zeer snel stuk met een GP oplader.

Prima service, het artikel kwam op tijd. Het was precies wat we hadden verwacht. Ook het mailcontact was snel en correct.

Vriendelijk te woord gestaan. Pakket netjes op tijd afgeleverd.

Mijn moeder heeft Alzheimer en heeft altijd hondjes gehad . Ze miste het enorm. Nu heeft ze een nieuw vriendje en ze is helemaal blij.

in een woord: PRIMA

snelheid , kwaliteit en vriendelijkheid

Snelle levering en super mooi product

Wat een snelle levering!! De robothond is een geweldig hons om.in te zetten bij onze doelgroep, jonge mensen met dementie. TOP!!

Goeie levering, matige benadering, naderhand sterke benadering

Snelle levering en goede producten. Eerst mijn product besteld en daar een wat minder goede beoordeling op gegeven wegens de hulp die mij destijds is geboden. Naderhand mijn feedback ben ik privé geholpen door de medewerker die ik heb aangegeven en heb daar een zeer positieve draai door gekregen. Dit vind ik zeer goede service en laat zien dat het bedrijf in staat is om alles te doen om voor zijn klanten te zorgen. --Aangepaste beoordeling

alles zoals afgesproken

goed verzorgd volgens afspraak.Maar de verpakking was enorm groot en vol gestopt met plastic. De 2 DVD 's passen makkelijk in een gewatteerde envelop en kunnen via de brievenbus afgeleverd worden.

Uitstekende medewerkers#kindvak

De medewerkers zijn heel enthousiast, kennis van hun vak, ze staan altijd voor hun klant klaar, zijn meedenkend. Ik ben zeer tevreden!!

prima aflevering netjes verpakt en snel geleverd

snelle levering, netjes verpakt , correcte afwerking

Fijne website, snelle levering. Veel om uit te kiezen.

levering

Elk pakket wat ik ontvang via GLS is een sloom hoofdpijn verhaal. Snap dat bedrijven willen bezuinigen op verzending. Maar waarom geen verzendmogelijkheid waar je een tijd vak kan kiezen en bv ook op zaterdag levering en waar je duidelijk op de hoogte gehouden wordt? GLS is langzaam, niet van deze tijd en is altijd afwachten wanneer ze komen omdat er geen mogelijkheid is tot tijdvak keuze, en geen levering op zaterdag 😖. Plus 80 procent van mijn zendingen met GLS is vertraagd. Verder fantastische mooie kwalitatieve producten

adequaat

Fijn website. Goed geholpen tijdens een telefoongesprek

Mooie site en leuke dingen

Leuke dingen voor gehandicapten maar vind het wel prijzig. Nette levering en goed verpakt.

Aximo=mooi materiaal, helaas rollen niet per keur te bestellen

Snelle levering en mooi materiaal. helaas niet voldoende van een bep. kleur om de voorbeeldkaarten te maken en de rollen zijn niet op kleur los na te bestellen. Dan moet je weer 60 of 150 stuks kopen en deze varieren in weer in kleur. Er zaten voorbeeldkaarten bij met bruine rollen terwijl er geen bruin bij zat. Om dan deze kleur door een andere te vervangen is voor mensen met een verstandelijke beperking niet te begrijpen. Tip: rollen op kleur kunnen nabestellen bv 50 st rood, 50 st geel enz

Netjes geleverd!

Al vaker bij Nenko besteld en tot nog toe altijd keurig in stevige doos geleverd!

Correct op tijd

Goed product

Product snel en netjes verpakt afgeleverd

Het alle beste!

Ik beviel Nenko aan mensen die beperking hebben(kinderen en ouderen). Nenko is één zeer betrouwbare en kwalitatieve bedrijf,de prijzen zijn ook GOED! We hebben speelgoed voor ons dochtertje die gehandicapte is gekocht en ZIJ is heel blij en natuurlijk wij ook !! Bij Nenko kan je ook bonussen en kortingscode sparen en dan is je volgende bestelling nog goedkoper!

Mijn tante was super blij

Mijn tante is dementie en was super blij met haar katje ook is bezig dat ze het mooi kan kammen perfect kado 👍

alles werkt goed ,bestelling het leveren contact met Nenko

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.