Wat een mooi beestje

Gekocht voor schoonvader hij is zo blij met zijn hondje. Echt een aanrader als een echte niet mogelijk meer is.

Educatief

Leerzaam speelgoed gekocht om de ontwikkeling te stimuleren. Betaalbare producten voor een goede prijs. Tevens een goede investering. Producten werden op tijd geleverd en goed verpakt in handige doos. Weinig tot geen plastic gebruikt.

Rustgevende knuffel

Fantastisch product! Onze dochter heeft er veel baat bij tijdens de momenten dat ze is overprikkeld. Ook neemt ze de verzwarings knuffel dagelijks mee naar school zodat ze rustiger de lessen kan volgen. Het in slaap vallen is sinds het aanschaffen van de Bent knuffel erg verbeterd, hier zijn er jaren naar opzoek geweest. Het is jammer gezien de prijs dat dit product niet voor iedereen toegankelijk is! Maar is zeker een aanrader bij overprikkeling. Makkelijker schoon te maken.

Goede informatie en snelle levering

En aantrekkelijk geprijsd!

Alles perfect

De enige reden om 4 sterren te geven is de levertijd. Dat duurde ik meen 4 dagen. Goed product, duidelijke en functionele website. Aanrader dus!

Snel en in dit geval de voordeligste.

Eerst volgende werkdag al geleverd. En het product is fantastisch! Precies wat het moet doen!

SUPER

super snelle afhandeling van het gekochte artikel. Wordt netjes door het menu geleid en wordt goed op de hoogte gehouden hoe het verzend proces verloopt.

Onze bubbelunit voldoet helemaal aan de verwachtingen

De webshop geeft correcte informatie, correcte en zeer snelle levering. Onze bubbelunit voldoet helemaal aan wat we ervan verwacht hadden. Eén minpuntje is de vrij dure kostprijs.

Ontspannen

Heerlijke hangstoel voor volwassenen en kinderen! Het lukt me nog niet om helemaal te liggen! Komt vast goed!

Supersnelle levering

Degene voor wie het kado was, was er heel blij mee. Nog even positieve tip! Pak het even leuk in en doe het dan in een verpakkingsdoos. Dat is leuker geven aan een kind van 4 jaar.

Prima, alleen dat het product na enkele werken niet helemaal naar behoren functioneert.

Goede kwaliteit en creatieve ideeen op de site

Ik heb een setje ritmische doekjes gekocht waarmee je allerlei spelletjes kunt doen. De levering was één dag later dan aangekondigd maar voor mij ruim op tijd. De doekjes zijn heel klein op te frommelen waarna ze pachtig tevoorschijn kunnen komen. De website staat vol met inspirerende leuke spulletjes om met peuters, kinderen, invaliden etc te doen. Geinig.

Netjes

Het product wat we hebben besteld leek leuk, maar was niet helemaal oké. Kan gebeuren. Het contact hierover verliep echter langzaam en nog steeds is er geen oplossing terwijl de bestelling 22 september geplaatst is.

houten vogel mobile 'vliegt' mooi

Houten vogel (meeuw) aangeschaft voor kindergroep, ik laat hem over hen 'vliegen'. Mooie vleugelslag nagebootst.

Geweldige producten en een uitstekende service!

Na jarenlang gespeurd te hebben naar ont-prikkelende oplossingen kwam ik Nenko tegen op het web. Inmiddels ben ik de zeer blije eigenaar van diverse mooie producten van Nenko. Als autist heb ik enorme baat bij het gebruik van de vloeistofprojector. Een echte aanrader voor autistische mensen die na een drukke dag overprikkeld zijn. De geleidelijk subtiel veranderende bewegingen in de projectie zijn uitermate rustgevend en vormen een goede basisrust. Ik kijk ernaar uit om meer van de mooie oplossingen die Nenko biedt uit te proberen.

Geweldig bedrijf en een hele fijne samenwerking!

We hebben in onze school in samenwerking met Nenko een indrukwekkend mooie snoezelruimte gecreëerd. Dit is het gevolg van een geweldige samenwerking met het team van Nenko. Een grote betrokkenheid, meedenkend, creatief en service gericht bedrijf. Wij zijn heel blij en trots op het mooie resultaat.

Mooi artikel, omschrijving klopte precies, materiaal is mooi en duurzaam. En het was er snel. De lach op het gezicht van het kindje was onbetaalbaar

Goed ontvangen

Snelle levering en onze bewoners reageren echt leuk op de hond en poes. Ze maken er echt contact mee.

Enorm leuk assortiment

Ik heb voor mijn meervoudig gehandicapte zus een enorm leuke puzzel met muziek en 3 kleine zandlopers gekocht. dezen vielen echt in de smaak. Goed te hanteren voor haar en enorm gewaardeerd door haar. met de puzzel en zandlopers werd meteen gespeeld.

Degoutant

Drie weken wachten op een bestelling en dan iemand die (na 5 keer contact op mijn initiatief) oplegt als je een degelijk antwoord wil. Echt nooit besteld ik nog bij zo een bedrijf. Het geld wel aannemen maar niet zorgen dat het pakket bij de klant terecht komt. En daarna nog uitgescholden worden voor onbeschoft. Echt degoutant!

Beste Karen, We kunnen ons voorstellen hoe frustrerend het is wanneer een pakket waar u op zit te wachten is zoekgeraakt en u daar geen duidelijkheid over krijgt. Helaas zijn wij in een situatie van een zoekgeraakt pakket ook in eerste instantie afhankelijk van de transporteur en ook wij wachten dan op informatie. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden maar helaas gaat er wel eens iets fout. Wij hebben aangeboden om u een nieuw pakket op te sturen of het geld terug te storten. Helaas gaf u aan het vertrouwen in Nenko verloren te hebben, daarom hebben wij inmiddels het aankoopbedrag naar u teruggestort. Laten we hopen dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd. Natuurlijk mag u dit dan behouden. Wij betreuren het dat u zo ontevreden bent over ons bedrijf en onze service, service staat namelijk hoog bij ons in het vaandel. Helaas kunnen wij de situatie niet meer veranderen en hebben we soms te maken met overmachtssituaties die we zo goed mogelijk proberen op te lossen. Nogmaals onze excuses dat alles zo vervelend voor u is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Snelle service ziet er nog steeds erg mooi uit.

Zo als het hoort.

Met betaling iets niet goed gegaan, volgende dag keurig een mailtje. Hierna direct alles gecontroleerd en opnieuw betaald. Volgende dag keurig in huis.

Absolutely fabulous Joy indeed

It is acts like a real cat. amazing Recommended not just for old but for younger who are unable to have a real cat.

Super gaaf voor dementie ouderen

Ik ben mantelzorger En had de Hond voor mijn heer gekocht. Die ik al jaren verzorgd. Men zit nu in een verpleeghuis waar hij de hond te leen kreeg.waar hij helemaal verliefd op werd .hij noemde hem pluto.daarim heb ik het gekocht zodat het hondje van hem blijft en niet hoeft te delen.het hondje is prachtig Men. begint weer wat meer te praten en aait en geeft op de neus tikjes waarop Pluto reageert.

Ontzettend leuk!

De kinderen hebben veel plezier met de tegels. De service en het verzenden zijn goedmoedige gegaan Namens de kinderen dank je wel.

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.