Snelle levering, fijne communicatie, goede service

Snelle levering, snelle reacties op mails, keurige service. Erg tevreden.

Goed product en vriendelijk personeel

na bestellen van het product on het zonder problemen opgehaald worden zonder extra afspraak. Het lag klaar achter de bali bij binnenkomst. Snel, simpel, en doelgericht, fijn.

Goede en snelle service

De betaling via de computer ging bij mij niet goed. Ik deed het nog een keer en toen bleek dat ik dus 2 keer artikel had besteld Het was echter al wat later op de avond. De volgende voor 9.00 via mail te horen gekregen dat het allemaal goed verwerkt was door Nenko en dat er 1 bestelling was geannuleerd. De dag erop had ik het artikel ook al in huis. (Ik was zo slim om te wachten met bestellen tot na sinterklaas en ruim voordat de kerstdrukte zou beginnen.)

Jammer voor de langere levertijd

Ben super tevreden met ons produkt ,maar ook weer jammer dat ze mij niet hebben ingelicht wanneer het geleverd werd,terwijl dat wel zou gebeuren.

Wat een klantvriendelijke behandeling van mijn bestelling!

Ik heb de producten van Nenko een tijd geleden ontdekt, en ben daar enorm enthousiast over. Prachtige materialen van goede kwaliteit, om o.a. kinderen mooie ervaringen te geven. En een zeer vriendelijke klantenservice en dienstverlening. De site in je favorieten zetten, en voor iedere kinderverjaardag vind je een mooi en leerzaam cadeau.

eenmalig

ik moet nog de juiste stekker er bij kopen... past niet in ons stopcontact, jammer dat ik dit niet op voorhand gezien heb. ik heb het toch gehouden. de bol is redelijk klein, ik dacht ook dat hij groter zou geweest zijn. dus was misschien toch wat prijzig.

Beste Evelien, Excuses voor het ongemak. Helaas hebben we niet geweten dat er geen adapter bij zat. Als tegemoetkoming ontvang je een waardebon per mail. Wij hopen op je begrip. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Hele fijne webwinkel met groot assortiment

Nenko heeft erg veel producten te koop, ook voor de particulier. In alle prijsklassen, dus voor iedereen is er iets te vinden. Wordt erg snel en goed verpakt verzonden. Geweldig, ik kom zeker terug!

Prachtig

Prachtige beelden van de natuur. In het seizoen van herfst en winter. Ondertussen rustige piano muziek op de achtergrond. Sfeervol om naar te kijken. De dvd is geschikt voor bewoners met dementie. Het geeft een gevoel van de natuur naar binnen halen. Mensen die niet veel buiten komen. Krijgen op deze manier de beleving van het seizoen op een prettige manier mee.

Veel aanbod, snelle levering en snelle reactie op je vragen via de mail.

Jammer slechte communicatie

Helaas, hebben beterschap beloofd!

Beste meneer/mevrouw Roeven, Helaas is er door miscommunicatie tussen Nenko en de vervoerder verwarring, vertraging én irritatie ontstaan. Helaas is hierdoor een verkeerd adres gebruikt voor de levering van de stoel. Onze excuses hiervoor. Dit hebben wij direct aangepast in ons systeem, zodat dit voor een volgende keer niet meer fout zal gaan. Daarnaast zullen wij er extra alert op zijn. Daarnaast kon de afgesproken levertermijn niet worden nagekomen, omdat wij helaas enorm last hebben van vertraagde leveringen door alle materiaaltekorten in Europa. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Kinderen vinden het leuk

Vlotte levering

Zeer vriendelijke en goed communicatie. Perfecte verzending. Kan alleen maar uitermate positief zijn!

Fantastisch. Rap geleverd nenko

Alles was netjes en verzorgt ingepakt heel rap geleverd. Echt vertrouwbaar.

Super om cadeau te geven!

Leuke spiegel met diepte effect door diverse kleurtjes verlichting. Tijdens het geven van dit cadeau zag ik meteen reactie. Zowel knuffels als eigen gezicht werden bekeken in de oneindigheidsspiegel. Prijs - kwaliteit verhouding is top!

Vlotte levering en omruiling

Materiaal vlug geleverd. Kapotte lamp vlug geruild.

erg tevreden over de levertijd

De pakket is onbeschadigd binnen gekomen . Kon gelijk het product inzetten. Super

Doos stuk

Doos aan de onderkant was stuk. Best wel duur product. Beetje jammer. Voor de rest spelen mijn kinderen gelijk met maxi lotto

Beste Esther, Wat jammer om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Zou u contact op willen nemen met onze Klantenservice? Dan zullen zij samen met u kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Snelle verzending en mooie producten

Robo Kat besteld voor mijn ouders. Een top product en snel geleverd.

zeer mooie pop

Mij vader is heel blij met de pop beschouwd hem als zijn eigen kinderen toen wij klein waren. we zijn er heel blij mee.

Ik bestelde later een tweede artikel, contact gehad om het bij het eerdere bestelde artikel te voegen. Dat was geen probleem. Jammer genoeg werd ik later gebeld dat het artikel helaas niet leverbaar was op dat moment.

Perfecte service en producten

Voor mijn woongroep waar ik werkzaam ben 2 producten gekocht en ze hebben er echt plezier van het is makkelijk en herkenbaar. Makkelijk op te bergen en bij elkaar te houden. Raad het iedereen aan.

Product super, service minder

De bestelde op hoogte verstelbare zandbak werd echt super ontvangen, geweldig om te zien dat deze minder valide kinderen zoveel plezier er mee hadden vanaf minuut 1. Over de order intake en afwikkeling heb ik wel een klacht. Ik heb heel specifiek gevraagd of we de zandbak op konden komen halen, dit scheelde 50 euro transport kosten. Deze 50 euro zat niet meer in ons budget en hebben via via nog erbij kunnen sprokkelen. Bij het ontvangen van de factuur en verdere info via de mail stond duidelijk vermeld dat we dus wel op konden komen halen. Zie onderstaand een deel uit die mail. Heeft u gekozen voor Contant/Pin (afhalen Zaltbommel)? Het pakket staat de volgende werkdag vanaf 8.30 uur voor u klaar (wij zijn tot 17.00 uur geopend) - graag gepast betalen of pinnen. Heel erg jammer gezien ik er specifiek om gevraagd heb en het ook heb uitgelegd aan die vriendelijke dame.

Beste meneer/mevrouw Schalken, We hadden voorheen inderdaad de mogelijkheid om spullen af te halen, in verband met Covid 19 is die mogelijkheid van de site afgehaald, maar helaas nog niet op alle correspondentie doorgevoerd. Het spijt ons dat u een mail heeft ontvangen waar dit nog wel op staat, dit is nu aangepast. Wij zijn op dit moment nog niet ingericht voor het afhalen van bestellingen, maar gaan naar aanleiding van uw opmerking de mogelijkheid zeker weer opnieuw bekijken. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Een geweldig alternatief voor een echt hondje

Onze moeder is ontzettend blij met het robot hondje. Ze ziet het hondje als een echt hondje en kan maar niet uitgeknuffeld raken. Aan haar andere hobby, lezen komt ze bijna niet meer aan toe.

Supersnelle levering

Supersnelle levering en goed ingepakt!

Joan

Snoezelamp maakt veel herrie. Wordt niets alternatiefs aangeboden. Je bent veel geld kwijt voor verzenden

Goede dag Joan, Wat jammer te horen dat u ontevreden bent over een besteld product. Wij nemen de feedback van klanten erg serieus en zijn daarom ook gelijk op onderzoek uit gegaan. We hebben de gehele serie in ons magazijn bekeken en we kunnen het ons voorstellen dat u van mening bent dat het product veel lawaai maakt. Daarom overwegen wij ook om het product tijdelijk niet meer aan te bieden op onze webshop. Wij hadden u graag de mogelijkheid aangeboden om het product op onze kosten op te laten halen, maar u had het product zelf al naar ons geretourneerd. Daarom zullen wij de verzendkosten nog voor u crediteren. Helaas is er in dezelfde prijsklasse geen alternatief beschikbaar, anders hadden we dit alternatief graag bij u voorgelegd. Met vriendelijke groet, Team Nenko

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.