Alles naar wens

Snelle levering, Goede communicatie, gratis levering

top product en super service

de bestelling liep vlot. De levering ook. het product voldoet volledig aan de verwachting. één opmerking: Bij het ingeven van het product in de zoekacties kwam ik de site van Nenko niet tegen. Het is omdat ik wist vanop het werk dat jullie dit product hadden, dat ik het via jullie site bestelde. In de zoekacties kwam ik voornamelijk bij bol.com en andere engelse sites. de engelse sites vertrouwde ik niet helemaal en die afstand is te groot. Het product bij bol.com zag er net iets anders uit dan bij jullie en ik wou echt wel jullie product. Is het bewust dat jullie niet mee in de eerste zoekacties komen?

Goede dag Barbara, Bedankt voor je goede beoordeling en daarbij ook je ervaring/vraag aangaande de zoekacties. Allereerst zijn we blij om te horen dat je blij bent met ons product! Ik heb even met je mee gekeken en zie inderdaad dat bij het zoekwoord ‘spaverlichting’ ook andere bedrijven naar boven komen, waaronder bol.com. Echter zie ik Nenko daar op plek 3 staan bij de websites. Bovenaan zie je de betaalde ‘shopping’ advertenties met daarbij afbeeldingen van producten, daar staat Nenko niet bij. De reden dat Google eerst twee andere bedrijven laat zien, is omdat zij ‘spa’ in hun bedrijfsnaam hebben en gespecialiseerd zijn in bijvoorbeeld spotjes, LED-verlichting e.d. voor in de spa en zwembaden. Wanneer je de pagina ‘shopping’ aanklikt in Google zie je daar Nenko op plaats 1, 2 of 3 staan (Google varieert hier zelf mee). Wij hebben naast dit product nog zo’n 3000 andere producten in ons assortiment, gericht op de zorg, in erg uiteenlopende categorieën. Wij omschrijven de producten zo duidelijk mogelijk met de juiste zoektermen zodat wij na deze twee bedrijven met spa in de naam, als eerste bedrijf beoordeeld worden door Google en dus als derde getoond worden. Bij verschillende andere zoekwoorden en producten komen wij als specialist wel bovenaan, dus het hangt daarbij echt af van waar een bedrijf de focus op heeft. Uiteraard zouden wij het liefst met alle producten en onderwerpen op #1 komen in Google, alleen met ons ruime assortiment is dat wat lastig. Wel zijn we dagelijks bezig met verbeteren op dit vlak, dus nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring! Mocht je nog verdere vragen of suggesties hebben, dan horen we graag van je! Met vriendelijke groet, Team Nenko

Aanrader!

Prachtige snoezelboxen die je op maat van je cliënten kan samenstellen.

prima service, snelle levering

Voor een verzorgingshuis de robot kat gekocht. Deze werd snel geleverd, en was op dat moment ook in de aanbieding. De kat zag er prachtig uit zoals beschreven.

Simpel en gauw besteld

Mooie, duidelijke site. Snelle levering. Goede service.

Was een van de goedkoopste op het Internet en snelle levering

Vriendelijk, vlot en correct

De prijs is correct, vriendelijk aan de telefoon en binnen de 24u geleverd. Wat wil je nog meer?

Snelle goede levering!

Netjes behandeld...

Had een kapotte bol en kreeg een nieuwe opgestuurd...

Prima product voor dementerende ouderen

Ik ben bij Nenko terechtgekomen na een zoekopdracht op internet. Ik zocht speelgoed voor dementerende ouderen. Ik vond een interactief kat. Nenko heeft dee volledig volgens verwachting geleverd, Goede communicatie vanuit Nenko over het leveren. Concreet ik ben tevreden.

Het product werkt prima zoals we hoopten. Mijn schoonmoeder is blij met haar robothondje.

Zeer snelle levering, product is netjes zoals je het mag verwachten. Top!!

Lievelingsspeelgoed van mijn dochter werd supersnel geleverd !

Dit speelgoed is niet overal verkrijgbaar....gelukkig wel bij Nenko dus nu bestel ik meteen wat extra om in voorraad te hebben.

Uitstekende klantenservice

De geleverde bubbelbuis was helaas defect. Er werd direct een nieuwe toegestuurd.

Gewoon goed

Eenvoudig bestellen, snelle levering, top!

Leuke spullen

Super service , en kwaliteits volle spullen

Heel goede en snelle service

Toen ik samen met mijn vriendin een lamp ging ophalen wilde ik er zelf 1 en die kon ik ter plekke direct meenemen terwijl ik die dezelfde middag nog had besteld. Lamp bleek thuis niet goed te zijn maar er werd zonder moeilijk doen een nieuwe opgestuurd met een retouretiket voor de slechte lamp. Kostte mij dus nul moeite en alles werd snel geregeld. Heel fijn!

Snelle levering ondanks de drukte voor de kerst

Hele mooie showroom waar alle producten te zien zijn in een inspirerende setting. Erg blij met de robot kat.

Snel, goed verpakt, volgens afspraak met andere woorden: perfect

Perfecte service

In één woord perfect!

Vlekkeloos bestelproces, product precies zoals verwacht

Snel geleverd, product is precies zoals verwacht

Keurig

Bestelling kwam in 2 delen

Mooi spullen en snelle levering!

Mooie spullen en snelle levering!

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.