super makkelijke bestel mogelijkheid

onze organisatie vindt het fijn dat de mogelijkheid betalen via factuur mogelijk is aangezien wij geen Ideal betalingen kunnen doen.

Feedback form had wel korter gemogen

alles gaat naar wens

Snelle levering en leuk product. Heb het gekocht voor iemand met het syndroom van down. Ze is er helemaal happy mee. Heb even moeten zoeken hoe het product aan/uit te zetten. Op tekening stond bij onderbuik. Daar voelde ik wel iets. Kwam er uiteindelijk achter dat je het los moet trekken.

Netjes binnen 2 dagen ontvangen

onverwachte lange levertijd door corona

We hebben 28 november een bestelling geplaatst voor een verjaardag die kon spijtig genoeg niet snel geleverd worden maar na telefonisch contact kon toch al een deel snel geleverd worden, waarvoor onze dank.

Service keurig netjes, bezorging zoals afgesproken snel.

Telefonisch een vraag over de bezorging en voorraad gesteld, kreeg keurig netjes antwoord op de vraag. Een vlotte bezorging was het gevold, ik had keurig op tijd besteld en de aflevering was de volgende dag zoals was aangegeven. Mijn pop Lilly, zag er keurig uit en voldeed aan de verwachting. Top bedrijf als je op deze wijze zaken doet. Zeker een dikke aanbeveling waard!! Super bedankt.

De projector die ik heb besteld is makkelijk in gebruik en echt wat ik zocht. Mijn bestelling werd ook snel geleverd. Geen opmerkingen.

Goed geregeld

Alles verliep vlot en netjes, helaas is er een stuk gebroken toegekomen, maar er werd meteen een nieuw pakket opgestuurd!

ruime keuze, ook voor ouderen en dementerende. Goede prijs en mooie puzzels.

Correct en stipt geleverd

We hebben nog niks geopend, want is voor 6 dec...

Top goede service en bezorging

Top, super goede service en bezorging!

Top bedrijf

Goede kwaliteit Klant vriendelijk Diverse spel en ontwikkeling materialen Mooie producten Wel wat prijzig

Snelle levering, mooie producten

Supersnel

Product binnen 24 uur geleverd. Vriendelijke klantenservice en goed product

Interessant

Leuke info en filmpjes en overzichtelijke te bekijken

Geweldig zo leuk

Toen ik het zag de hondje was ik helemaal verkocht...ik vindt het geweldig ...gezellig...mooi hondje ...top

Maken waar wat ze zeggen.

Goed bedrijf snelle en prima levering.

goed produkt maar qua communicatie in de email slecht

ze hebben nog wel wat te leren, maar zeer tevreden over het produkt

alles goed

niets aan te merken

uitstekend product

Ik ben blij dat ik de robot hond gekocht heb

Super behulpzaam

Ik ontdekte te laat dat ik het verkeerde product had besteld. Een belletje en het product kon gewijzigd zonder dat ik eerst de extra kosten over hoefde te maken. 9ok kon het op zaterdag worden bezorgd hoewel er in principe niet in het weekend wordt bezorgd. Levering was mooi op tijd en profijt voldoet prima. Goed leesbare productinformatie en batterijen bijgeleverd zodat er direct geprobeerd en genoten kan worden. Kortom service gericht en goed product.

prima levering

rode robotpoes kreeg de naam kater Sam

Correcte levering van goede producten

Correcte levering van goede producten die al goed gevonden zijn!

Makkelijk te bestellen, snelle levering, betaalbaar

Valeton 13 5301 LW Zaltbommel

418820082

Over Nenko BV

Om de levenskwaliteit van kinderen, volwassenen en ouderen met een zorgbehoefte te verbeteren, biedt Nenko al ruim 30 jaar verschillende mogelijkheden voor ontspanning, communicatie, stimulatie, ontwikkeling, beweging en welzijn. Samen met begeleiders uit de zorg bedenken en realiseren wij constant nieuwe materialen die aansluiten bij de doelgroep. Ons assortiment is zorgvuldig geselecteerd om mensen met verschillende zorgbehoeftes actief in het dagelijks leven te betrekken én, wat nog belangrijker is, ze van het leven te laten genieten! Nenko ontwerpt en realiseert al sinds 1987 snoezel- en belevingsruimtes voor de totale zorg en is leverancier van een breed pakket aan snoezelmateriaal.