Telefonisch niet bereikbaar, slechte service

3-4 bestellingen geplaatst, en nu voor de tweede keer een bestelling voor meerdere werkdagen vertraagd. Je wordt ook niet geinformeerd over de vertraging of wanneer je deze mag verwachten. Daarnaast zijn ze vaak telefonisch niet bereikbaar (dinsdagmiddag en vrijdagmiddag gebeld, beide momenten niet bereikbaar). Kortom slecht bedrijf die vermoedelijk positieve reviews koopt.

Zeer goede service

Snel geleverd , zeer goede kwaliteit

Snelle levering zoals altijd.

Klantgericht snelle levering

De site is overzichtelijk en ze leveren snel

Snel, betaalbaar en gewoon goed!

als ik weer wat nodig heb, bestel ik hier.

Goede en snelle betaalbare levering

Goed produkt, snel geleverd, tegen goede prijs en geen porto kosten Heel goed !

Products are perfectly packed and delivered.

These boxe are just perfect for my Shoebox Project ie Schoenendoosactie.

Bij dozenmagazijn ben je ook als kleine ondernemer welkom. Je kunt kleine bestellingen doen en betaalt ook dan geen verzendkosten. Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering!

Klantgericht, prima kwaliteit, goede prijs

De eerste keer bij Dozen Magazijn iets besteld. Eerst even gebeld, direct monsterdoos ontvangen. Fijne telefonische hulp en advies. Kwaliteit : Prima Prijs: concurrerend Samenvattend: Aanrader

Eerste bestelling,Super tevreden

Eerste keer gesteld bij Dozenmagazijn.nl, mooie kwaliteit verpakkingsmateriaal, supersnelle levering en ook nog eens een goede prijs, ook voor de volgende bestelling zullen aankloppen bij Dozenmagazijn.nl

Fijne website en de bestelling kwam de volgende dag in huis!

Snelle levering.

Snelle en correcte levering.

Keer op keer een goede en vertrouwde service

Duidelijke en overzichtelijke website en je wordt altijd goed te woord gestaan bij vragen

NVT

Snelle levering en je betaalt geen verzendkosten, ook niet bij een kleinere bestelling.

Product is geweldig

Goede communicatie en product snel binnen gekregen.

Goed en snel geleverd

goed en snel geleverd. Ook super dat je als particulier doosjes kan bestellen in kleinere aantallen.

stevige dozen, overzichtelijke site

Netjes verpakt, stevige kwaliteit, snelle afhandeling, site overzichtelijk, ik ben zeer tevreden

Stevige dozen, snel geleverd

En netjes verpakt.

Snelle levering en goede producten

De levering was erg snel en het zijn stevige goede kwaliteit dozen. Helaas bestelde ik er 60 stuks en kreeg er maar 58 geleverd.

Nog niets ontvangen ......

Jammer

Altijd goed en snel

Prima dozen voor een goede prijs en snel geleverd.

Snel verstuurd en goed verpakt.

Service gericht & snel

Altijd de volgende dag mijn bestelling in huis. Vriendelijk contact via de telefoon. Mijn vaste adres voor de coexzakken en dozen.

Goede snelle service

Snel verstuurd en goed verpakt.