KozijnPlan sinds 2019 onderdeel van Benitech Kozijnen!

KozijnPlan maakt onderdeel uit van de Benitech groep. Voor alle ervaringen van onze klanten kijkt u bijvoorbeeld op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/benitech/ U kunt Benitech Kozijnen ook altijd even Googelen. We helpen u graag verder met een speciale aanbieding!

Erg prettig en vakkundig personeel - blij met de nieuwe kozijnen

Het verliep voor ons erg prettig. De kozijnen zitten er strak in en we kunnen er jaren tegen aan! Groeten nog aan de monteurs. Ze zijn altijd welkom voor een bakkie koffie als ze in de buurt zijn. Groeten Fam. Renstra

Snel met plaatsen, sloom met reageren

Het eerste gesprek verliep wel aardig, ze hadden een mooie mal bij zich, waarmee ze lieten zien wat voor type kozijnen ze konden bieden. Het inplannen, plaatsen en dergelijke ging ook vlot totdat ze klaar waren! Eenmaal klaar lieten ze troep achter wat ik uiteindelikk zelf kon opruimen, kitwerk was slordig en afgeraffeld, deuren en ramen waren niet goed afgesteld. Na het "ontdekken" van al.deze gebreken contact opgenomen, maar dit gaat heel moeizaam en langzaam. De keren dat ik contact opnam, kreeg ik bij een eerste keer nooit een terugkoppeling, pas wanneer je een tweede, of derde keer mailt met diverse andere mailadressen in fe cc of dergelijke nemen ze je vraag in behandeling. Ook dit gaat tergend langzaam, want kozijnplan besteed hun werk ook weer uit aan derden (lijkt het op) want als je een vraag heb kom je nooit verder dan de telefoniste en deze moet alles weer doormailen naar de plan afdelingen, installatie afdelingen, fabriekant afdelingen meestal gaat er dan ook weer een paar weken overheen en soms hoor je helemaal niks meer en moet je weer van voor af aan beginnen bij de telefoniste. Ik zou me kapot schamen om als telefonisch medewerker voor dit bedrijf werk.

ervaring is goed

KozijnPlan sinds 2019 onderdeel van Benitech Kozijnen!

KozijnPlan maakt onderdeel uit van de Benitech groep. Voor alle ervaringen van onze klanten kijkt u bijvoorbeeld op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/benitech/ U kunt Benitech Kozijnen ook altijd even Googlen. We helpen u graag verder met een speciale aanbieding!

Top bedrijf

Goede comunicatie. Perfecte afwerking Heel tevreden

Vakkundig werk geleverd

Zo netjes afgewerkt Topman die Machel en collega topmannen. Zeer tevreden met het resultaat.

Vakkundig, netjes en snel

De adviseur Alwin gaf mij een goed gevoel. Niet opdringerig, behulpzaam, meedenkend. De plaatsing kon al heel snel. Alles werd binnen de 4 dagen uitgevoerd en alles netjes afgevoerd. Nette hardwerkende vakmensen. Komplimenten. Ik heb al heel veel positieve reacties gehad. Alles is nu vervangen dus ik heb jullie niet meer nodig maar ik zal jullie zeker aanbevelen

Super vriendelijke monteurs, werken netjes

Michael en Jordy waren de monteurs die bij ons de oude kozijnen op de zolder en bovenverdieping kwamen monteren. Alles wordt vakkundig gedemonteerd en daarna de nieuwe kozijnen weer vakkundig gemonteerd. Zowel de binnenkant als de buitenkant worden netjes afgewerkt Nog een eindcontrole gehad op afstellingen.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

vakwerk

Afgelopen 2 dagen zijn mijn houten kozijnen vervangen door kunststof kozijnen. Ze kwamen met drie man sterk. 1oude rot met 2 leerlingen. Moet zeggen uitstekende combi en echt vakwerk afgeleverd en leuk om te zien hoeveel geduld geduld de ervaren man had om ze alles bij te brengen. Nogmaals wij zijn erg tevreden. Echt een aanrader en nogmaals vakmensen en vakwerk gelevert

Prima ervaring met dit bedrijf.

. Goed voorgesprek met Alwin gehad. Monteurs kwamen prima op tijd alles in dag klaar ziet er prima uit en ook belangrijk alle rommel meegenomen en netjes opgeruimd zijn meer dan tevreden. Als er in de toekomst nog meer vervangen moet worden laten we dat weer door ze doen.

Een aanrader!

Wij zijn heel tevreden over Kozijnplan! Binnen 2 dagen zijn er nieuwe kozijnen geplaatst aan de voorzijde van onze woning. Het resultaat is boven verwachtingen, het ziet er prachtig uit! De monteurs werkten snel en alles is keurig afgewerkt. Top!!

Net een nieuwe pui laten plaatsen. Wat een mooi verschil!! Ik ben erg goed geholpen van advies tot aan montage. Het is degelijk en fijn dat je achteraf mag betalen

Snel en netjes 👌👍

Betrouwbaar personeel die weten waar ze mee bezig zijn Solide kozijnen en deuren die staan als een huis

Prima job

Prettig gesprek en snelle plaatsing

Pluspunten

Zeer tevreden over Kozijnplan!  Monteurs netjes op tijd en snel klaar met alles.

Ga zo door!

Pluspunten

Zeer tevreden over kozijnplan! Aardige mensen, fijn contact. De Kozijnen zijn snel en goed geplaatst 2 dagen was alles eruit en het nieuwe erin, de afwerking is ook heel netjes gedaan..top!

Geen

Pluspunten

Niets meer dan lof. Goede en duidelijke afspraken gemaakt die ook nagekomen zijn. Vlotte start en precies op de afgesproken tijd. Tussendoor nog overleg met hoe ik precies de afwerking wil. Alles keurig opgeruimd. Ben erg blij met het resultaat. Ook nog een belletje achteraf of alles goed is verlopen of dat ik nog wensen had. Al met al een dikke tien.

Geen.

Pluspunten

Zeer tevreden over kozijnplan! Aardige mensen, fijn contact..er word meegedacht en je word goed geïnformeerd over alles wat belangrijk is! Kozijnen zijn snel en goed geplaatst, en heel netjes afgewerkt..top!

Ga zo door!

Pluspunten

Van de week zijn bij ons de kozijnen geplaatst . Alles ging boven verwachting. Aardige monteurs die de kozijnen snel en zeer kundig geplaatst hebben . Zeer mooie afwerking en zijn bereid om net even iets extra's te doen...Vanaf het verkoop gesprek met Alwin( leuke nette gezellige niet opdringerige verkoper, denkt met de klant mee) tot de plaatsing zeer tevreden. En het resultaat mag er wezen alleen nog maar complimenten gehad...Compliment voor Hans en zijn team voor de snelle en nette plaatsing.

Wat ons betreft geen maar er is altijd ruimte voor verbetering...........

Pluspunten

Goede service, werken snel en leveren mooi werk af.

Geen

Pluspunten

Goed gemonteerd .netjes

Zo doorgaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit en service gericht

De eerste afspraak werd heel kort van te voren afgezegd wat me wel een vakantiedag koste. Erg jammer en niet nodig om zo laat af te zeggen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werk netjes

Levertijd is te lang