Pluspunten

Deskundig, klantvriendelijk en een prima service.

Die hebben wij niet. Advies: vooral zo doorgaan.

Pluspunten

Komen gemaakte afspraken na. Medewerkers vriendelijk en competent

Ik vind het jammer dat er geen deurbel vervangen word

Pluspunten

Afspraken worden meer dan nagekomen ook de nazorg is uitstekend. Zonder twijfel een absolute aanrader

Geen

Pluspunten

ze leveren mooi werk.aardige monteurs. en binnen de afgesproken tijd was het klaar heel te vreden

na controle ; bv iemand komt van het bedrijf even kijken naar het resultaat. das makkerlijker uitleggen dan via de telefoon

Pluspunten

Prima geholpen van begin offerte tot en met de levering en plaatsen van de kunststof kozijnen. Goed en eerlijk advies. Vakkundig personeel dat ingaat op de wensen van de klant en dat zelfs tijdens de montage. Ben super tevreden en beveel dit bedrijf aan.

Geen. Op en top tevreden dus.

Pluspunten

Zeer correcte klantvriendelijke manier van werken van a t/m z De dakkapel en het kozijn zijn vakkundig geplaatst door vriendelijke monteurs, die hun vak tot in perfectie uitvoeren. Wij zijn meer dan tevreden en doen zeker weer een beroep op dit bedrijf als de andere kozijnen aan vervanging toe zijn. Kortom een dikke pluim. .

Als jullie als bedrijf werken zoals wij dit hebben ervaren dan is deze vraag overbodig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Keurig optijd werken vlot en na de klus alles opgeruimd en meegenomen dus geen rommel is achter gebleven.

Jammer dat niet alles geleverd was miste nog horretjes en een raam moest nog worden vervangen en een afdekplaatje voor de vensterbank maar wordt deze week nog opgelost, ja probeer alles wel in een keer mee te nemen wat nodig is om de klus te klaren.

Pluspunten

Snel en vakkundig nieuwe kunstofkozijnen geplaatst en netjes afgewerkt .

Zo doorgaan

Pluspunten

Waarschijnlijk goed werk afgeleverd

Communicatie over het proces.

Pluspunten

Komt keurig de afspraken na, werkt netjes en secuur. Vakmannen hebben de kozijnen netjes geplaatst en de boel opgeruimd achtergelaten.

1 hor was niet geleverd en wordt nageleverd.

Pluspunten

Na duidelijke afspraken te hebben gemaakt met de salesman, hebben de monteurs hun best gedaan om geplande datum te halen. Monteurs zijn spontaan, werken snel, flexibel en klantvriendelijk en hebben boven verwachting de kozijnen zeer netjes afgewerkt.

Afstemming sales en planning voor een duidelijke afleverdatum.

Pluspunten

Zeer geslaagde renovatie we hebben nu eindelijk kunststof kozijnen na veel malen, en beoordelingen te hebben gelezen. het is namelijk geen brood wat je koopt. wat wij heel fijn vonden is dat we een vast contact persoon hadden. mocht er iets mis gaan. het enig wat mis is gegaan is dat wij deze beoordeling mail niet op tijd hebben binnen gekregen, maar dit nemen wij niet mee in onze beoordeling. :) kort om 5 sterren.

gelukkig geen!!!

Pluspunten

Netjes gewerkt en super afgeleverd

Geen.

Pluspunten

Zeer duidelijke informatie vooraf, goede service en snel geregeld. Ook de monteurs waren vriendelijk en hebben alles netjes afgewerkt. De kozijnen en deuren zijn van zeer goede kwaliteit. We merkten de besparing de eerste maand al in het gasverbruik.

Bij oplevering ontbraken een paar onderdelen. Dit is goed opgelost maar het zou fijn zijn als alles in één keer geplaatst kan worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze werken snel en leveren goede kwaliteit kozijnen.

Pluspunten

gewoon top helemaal goed

geen

Pluspunten

Top service!

Pluspunten

Ze waren vlot, hard doorwerkend vriendelijk, Netjes te werk ze laten het schoon achter. ze werken het goed af.

Pluspunten

Goede communicatie, afspraken nakomen. Nette montage. en after sale

Pluspunten

Van offerte tot plaatsing/afwerking uitstekend geregeld Alles netjes geplaatst en afgewerkt. Denken mee met de klant

Pluspunten

Zeer tevreden over het plaatsen van de kozijnen. Werken netjes en zeer professioneel! Ben er erg blij mee!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en goede plaatsing

Communicatie mag beter. Bij contact is er vaak verwarring over de order of de status van de order.