supersnel

De website is rustig en duidelijk. Bestellen en leveren is snel en probleemloos.

• Pluspunten website, levertijd

Besteld, betaald, geleverd na één dag. Perfect.

• Pluspunten N.v.t.

Goede ervaring met bestellen via BlueM

Het bestellen via de webshop is wel wat traag maar verder naar tevredenheid.

• Pluspunten duidelijk

Blue M heeft al zoveel tand problemen opgelost voor mij. Andere merken in het verleden geprobeerd, maar helaas levert het niet de gewenste oplossing, die Blue M wel bied.

• Pluspunten Zeer hoge kwaliteit

Heel verfrissend

Fijne tintelingen in je mond en heel schoon zijn de impantaten.

• Pluspunten Schoon en fris

Verrassend

Beste product dat ik ooit gebruikt heb voor mondverzorging. De frisheid, het hele gevoel, geweldig. Ben blij dat mijn tandarts me hiermee heeft laten kennismaken.

super

Een aantal dingen besteld (tandpasta en mondwater). De tandpasta gehouden, voor het ongeopende mondwater een andere variant besteld en deze teruggestuurd. Fantastische service wat betreft retourneren. Geen probleem, direct geregeld.

• Pluspunten service

makkelijk bestellen

besteld en snel geleverd, je bereikt echt resultaat met dit spoelmiddel en borstel

• Pluspunten N.v.t.

Great products, fast delivery! I'm very satisfied! My teeth are cleaner and healthier!

Geweldig product.

Op advies van Mondzorg Giethoorn ben ik dit product gaan gebruiken.

• Pluspunten Heerlijk fris bij gebruik.

Nette website en prima afhandeling van de bestelling

Mijn parodontoloog schreef een paar Bluem producten voor dus kwam ik op deze website uit. Ik blijf het eigenaardige producten vinden, maar ze zijn goed voor de genezing en smaken lekker zoet. De prijzen doen wel een beetje pijn in m'n portemonnee, maar het is voor m'n gezondheid dus niet zeuren maar ;-)

• Pluspunten Alles tot in de puntjes verzorgd.

Verfrissend

Tanden zijn nog nooit zo glad geweest na gebruik van de tandpasta en de tandenborstel superfijn heb ik nog niet eerder kunnen vinden .

• Pluspunten Prijs de smaak is fijn en mond blijft na mondspoelwater fris echt lang en niet uitgedroogd

Prima, zoals al jaren.

Gebruik alleen tandpasta en wel met fluoride-toevoeging.

Excelente

Indispensable BlueM gel en la colocación de implantes. Postoperatorios cero de problemas Dentífrico y colutorio increíble en mantenimiento periodontal

• ¿Nos recomendarías?
  • ND

De website kan beter, heel lastig om een bestelling te wijzigen

Ik wil bestellen en dit wijzigen, maar lukt keer op keer niet. Prijs hoog

• Pluspunten Heel goed product

Lastig om via de website als particulier te kopen

Het was niet geheel duidelijk om als particulier een product te kopen. In eerste instantie kon alleen zakelijk iets besteld worden, maar via email verkeer en goed zoeken is het dan alsnog gelukt.

• Pluspunten N.v.t.

Een perfect advies van de mondhygieniste

Na een paar dagen geen last meer van pijnlijk tandvlees

• Pluspunten 9

goed tegen ontstekingen van tandvlees.

voor dat ik BLueM gel gebruikte had ik tijdens het `ragen` bloedend tandvlees. Na het plaatsen van vier implantaten rade mijn tandarts aan om BLeuM gel te gaan gebruiken. Met als resultaat geen bloedend tandvlees meer.

• Pluspunten N.v.t.

Geachte heer, mevrouw Beem, fijn dat u zo enthousiast bent over onze Blue®m oral Gel. Ik weet niet welke tandpasta u gebruikt maar ik zou u graag het advies willen geven om tandpasta zonder fluoride te gebruiken. Uit onderzoek blijkt dat fluoride de titanium toplaag van implantaten aantast, waardoor er sneller ontstekingen rondom het implantaat kunnen ontstaan. Daarom wordt geadviseerd om beter geen fluoride te gebruiken bij aanwezigheid van titanium implantaten.

Tijdens het gehele proces van bestellen tot en met levering goed op de hoogte gehouden. Enige verwarring over de verzending direct opgepakt en succesvol opgelost.

• Pluspunten Communicatie

Beste Olga, Heel vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. A.g.v. de corona is er een explosie van online bestellingen, waardoor de bezorging wel eens vertraging oploopt. Ik hoop dat je begrijpt dat wij op de bezorging geen enkele invloed op uit kunnen oefenen. Met de meeste pakketten gaat het goed. Jij hebt de pech dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen. Deze vertraagde verzending ligt buiten onze macht. Ik zal je in een persoonlijk mail benaderen.

Wat moeite de bestelling goed te plaatsen via de website. Kon niet meteen het juiste aantal van de artikelen invullen. Levering en bezorging uitstekend.

Overzichtelijke site

• Pluspunten N.v.t.

Still waiting for my first delivery

I place my first order a week ago, and I'm still waiting for its delivery. I'm must say it's a very deceptive first contact. Luckily they are the product has been recommended by my dentist who I trust. Would I get to deliver someday, I may have an opinion on their products. So far they seem to have a delivery issue and bad digital marketing automation.

• Pluspunten Great Key Opinion Leader

Teleurstellend na hoge verwachting

Na 2 keer spoelen brandde mijn mond en keel, mijn tandvlees deed pijn en ik was moe. Ik kan niet tegen conserveermiddelen en schrok toen ik las dat er mehylparabeen in het mondwater zat. Zo'n mooi product, zonder toevoegingen dacht ik, zo jammer, écht, ongelooflijk jammer. Ik kan het dus niet gebruiken

• Pluspunten N.v.t.

Beste Judith, excuses voor onze late reactie. Wat vervelend om te horen dat je een branderig gevoel heeft gekregen na het spoelen van Oxygen Fluid. Dit is een product wat juist veel gebruikt wordt door mensen die een mondwater als “te scherp van smaak” ervaren. Methylparabeen wordt net als andere parabenen veel gebruikt in cosmetica omdat het een aantal zeer prettige eigenschappen heeft. Parabenen kwamen de laatste jaren ten onrechte negatief in het nieuws. Ik stuur je graag een persoonlijke mail met extra informatie.

Goede producten en snelle levering

good product

good product. reasonably priced.

• N/A