snel en betrouwbaar

U doet gewoon wat u moet doen, mijn bestelling uitleveren! Ik word een beetje moe van alle bedrijven die mij iets leveren en vervolgens vragen hoe goed ik ze wel vind. Ik ben al jaren lang klant bij u, dat bewijst toch genoeg! De tandarts beveelt u wel aan, die is terzake kundig, ik ben alleen maar een tevreden klant.

• Pluspunten N.v.t.

Het is perfect voor mijn implantaten.

Het is perfect voor het onderhoud van mijn implantaten.

• Pluspunten N.v.t.

perfect onderhoud voor mijn implantaten

prijs/prestatie is uitstekend, maar het is en blijft wel prijzig!

Opluchting

Heb een barst in mijn tandwortel met een zeer kleine ontsteking. De ontsteking verergert niet. Super, mijn tand moet er niet uit!!!

te veel brieven

ik heb aleen een bestellen gedaan and nu krijg ik spam brieven elke dag. Hoewel heb ik afgemeld

• Pluspunten te veel brieven

Beste Evgeniia, Vervelend om te horen dat je onze updates over je bestelling als spam ervaart. Ik ga jouw feedback naar ons technisch team doorsturen om te kijken wat zij met je feedback kunnen doen. Hopelijk heb je wel veel baat bij onze producten Met een gezonde groet, Erik Hoogwerf blue®m | Customer service

FANTASTISCH

FANTASTISCH

Perfect products.

I like your webshop.

• N/A

Had er meer van verwacht

De oral gel geeft geen extra toevoeging op sneller genezen Mond spoeling is prima en geeft frisse smaak De mond Spray is verfrissend maar blijft niet lang hangen

• Pluspunten Mond spoeling is een prima product

goede service

IK ben blij met de tandpasta van blue'm ,de smaak is goed , poetst goed en komt overal terecht tussen de tanden. Top ! ;)

• Pluspunten 9

Goede en fijne peoducten

Hele fijne tandpasta, prettige smaak en super schoon gevoel in mijn mond.

• Pluspunten N.v.t.

Snelle levering. Goede producten bij ontstoken tandvlees

Prettig

Vakkundig

• Pluspunten Kwaliteit

• Afspraken nakomen

Pluspunten

goede producten, niet altijd even duidelijk wat voor welke moment geschikt is

duidelijker maken geen verzendkosten bij ander order bedrag

Beste Marga, Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om een review achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat je goede ervaringen hebt met onze blue®m producten! Een aantal weken geleden hebben wij ervoor gekozen om de verzendkosten te verlagen in plaats van het orderbedrag, deze verzendkosten worden alleen doorberekend bij een orderbedrag lager dan € 35,00. Om meer informatie per product te geven, hebben wij op onze website per product beschreven wanneer en in welke combinatie je deze het beste kunt gebruiken. Wanneer je hier nog vragen over hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. We staan je graag te woord! Fijne dag gewenst! Natuurlijke groet, blue®m, Katinka

Positive

Very fast service. Well packaged products. I will use this company again. I would also recommend this company to others.

• Quality

Dear Sarah, Thank you very much for the review! We are very happy to read that you are so enthusiastic about blue®m. Just like our products, our company and our service! And of course thank you very much for the 10 :-). That's what we all do it for. Have a nice day! Regards, blue®m, Katinka

Positive

Love this product range. Delivery was so quick. A little expensive but I think you get what you pay for. Will certainly order again.

Suggestions

Maybe look at multiple buy discounts

• Knowlegde & Skills
  • Quality

Dear Lynne, Thank you very much for the review! We are very happy to read that you are so enthusiastic about our blue®m products. A couple of times a year we have nice promotions, with different discount codes. You can check our webshop for it :-) Have a nice day! Regards, blue®m, Katinka

Pluspunten

Good toothpaste, has helped me immensely.

To go back to Amazon.

• Afspraken nakomen

Good afternoon, Thank you very much for the review! We are very happy to read that you are so enthusiastic about our blue®m toothpaste. We really appreciate it when you let us know your opinion. We're always looking to the possibilities for Amazon Have a nice day! Regards, blue®m Katinka

• Follow up agreements

Pluspunten

Vlotte levering van producten. Tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snel in huis

• Afspraken nakomen

Goedemiddag, heel erg bedankt voor je reactie! We zijn erg blij te lezen dat je jouw bestelling snel in huis hebt ontvangen. We waarderen het enorm wanneer je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten :-) Fijne middag gewenst! Natuurlijke groet, blue®m Katinka

Pluspunten

Goed overzicht van de producten.

Behoorlijk duur voor tube tandpasta. Wel snelle levering, keurige verpakking.

• Afspraken nakomen

Beste Joke, Heel erg bedankt voor je reactie! blue®m is een Nederlands product, we gebruiken hoogwaardige- biologische en natuurlijke ingrediënten. Onder andere xylitol, Mexicaanse honing en lactoferine zijn waardevolle ingrediënten. Hierdoor is de prijs hoger dan je wellicht gewend bent. We zijn erg blij te lezen dat je erg tevreden bent over de levering en verpakking! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Fijne dag gewenst! Natuurlijke groet, blue®m, Katinka