Perfect!

Great client service, fast delivery and the best products!!

• Very professional

I speak English and French, but not Dutch.

I like your products - they leave my mouth feeling healthy. It would be good to see them available in shops and or pharmacies.

• Pluspunten Mouth feels more healthy after use of bluem products

• Pluspunten N.v.t.

Last van mijn tandvlees en met BlueM en BlueM mondwater was het zo weer over Toppie!

• Pluspunten Erg fijn in gebruik

fast!

I love your products

• dental

Ik koop een produkt en niet een enquetteformulier invullen

gaat je niets aan

• Pluspunten N.v.t.

De prima kwaliteit en dito communicatie stel ik erg op prijs.

Bovenstaande baseer ik op de Bluem producten die voor een gezond gebit zorgen en de probleemloze afhandeling van de bestelling.

• Pluspunten Goede kwaliteit, duidelijke webshop, snelle verzending en vlotte aflevering. Goede informatie over de producten.

Branderig gevoel in de mond na spoelen met Blue M

Ik ben er net me begonnen.Daarom merk ik nog geen effect.

Frisse mond

Het effect is meteen voelbaar.

geniale

tres bonne

• vitesse

Snel en correct

Heel snelle levering na bestelling. Best producten op de markt!

Superservice

Heel fijne service, zelfs wanneer de apotheek de spullen niet heeft, alles online op voorraad. Op zondagmiddag besteld (na een spoedbezoekje aan de tandarts) en woensdagochtend al geleverd, van elke stap in het leveringsproces werd ik op de hoogte gehouden, zodat ik precies wist wanneer m’n pakketje zou arriveren!

• Pluspunten Klantenservice, snelheid van leveren

Onvolledige info alvorens aankoop in de winkel.

Jammer dat ik niet vooraf wist dat het met bv niet gebruikt mag worden en overlegd moet worden met arts.

• Pluspunten N.v.t.

Beste Melanie, Het spijt ons dat je vooraf niet wist dat je de teeth & bone voedingssupplementen mogelijk niet kunt of dat je wordt geadviseerd in een aangepaste dosis te gebruiken als je borstvoeding geeft. Het klopt dat wij vóór gebruik van de teeth & bone voedingssupplementen adviseren om in geval van ziekte, medicijngebruik, zwangerschap of lactatie (borstvoeding) je arts te raadplegen. Met vriendelijke groeten, Erik Hoogwerf-Tabak Team blue®m: customer care & sales support

gewoon zoals het moet zijn en dat zal niet altijd meevallen.

Prima after-sales

Denkt mee en helpt tot het komen van een oplossing

• Pluspunten Prima service

Has not arrived

Nothing to comment on

• Would you recommend us? No
  • N/A

snel en betrouwbaar

U doet gewoon wat u moet doen, mijn bestelling uitleveren! Ik word een beetje moe van alle bedrijven die mij iets leveren en vervolgens vragen hoe goed ik ze wel vind. Ik ben al jaren lang klant bij u, dat bewijst toch genoeg! De tandarts beveelt u wel aan, die is terzake kundig, ik ben alleen maar een tevreden klant.

• Pluspunten N.v.t.

Het is perfect voor mijn implantaten.

Het is perfect voor het onderhoud van mijn implantaten.

• Pluspunten N.v.t.

perfect onderhoud voor mijn implantaten

prijs/prestatie is uitstekend, maar het is en blijft wel prijzig!

Opluchting

Heb een barst in mijn tandwortel met een zeer kleine ontsteking. De ontsteking verergert niet. Super, mijn tand moet er niet uit!!!

te veel brieven

ik heb aleen een bestellen gedaan and nu krijg ik spam brieven elke dag. Hoewel heb ik afgemeld

• Pluspunten te veel brieven

Beste Evgeniia, Vervelend om te horen dat je onze updates over je bestelling als spam ervaart. Ik ga jouw feedback naar ons technisch team doorsturen om te kijken wat zij met je feedback kunnen doen. Hopelijk heb je wel veel baat bij onze producten Met een gezonde groet, Erik Hoogwerf blue®m | Customer service

FANTASTISCH

FANTASTISCH

Perfect products.

I like your webshop.

• N/A

Had er meer van verwacht

De oral gel geeft geen extra toevoeging op sneller genezen Mond spoeling is prima en geeft frisse smaak De mond Spray is verfrissend maar blijft niet lang hangen

• Pluspunten Mond spoeling is een prima product

goede service

IK ben blij met de tandpasta van blue'm ,de smaak is goed , poetst goed en komt overal terecht tussen de tanden. Top ! ;)

• Pluspunten 9