Hele fijne producten!

Heel blij met de producten van bluem. De tandpasta helpt en de kauwgom blijft lekker lang fris!

• Pluspunten Lekker lang fris

Snelle service,goed bereikbaar en snelle levering.

Helemaal top. Kort maar krachtig maar blij met de snelle service, duidelijke website, snelle levering en goed bereikbaar en sne antwoord op mijn feedback/ vraag.

• Pluspunten Zie hierboven

Goed product bij parodontitus

De tandpasta, gel en spoeling werken goed bij parodontitis, na gebruik van 2 weken begin ik nu verbetering te zien.

Fantastisch!

Ik heb last van Lichen Planes in mijn mond en keel en ik heb implantaten en sinds ik Blue M gebruik veel minder last van Lichen Planes en geen aanslag en tandsteen op de implantaten!

Blaren op mijn tandvlees

De titel zegt genoeg denk ik. Na ekele keren gebruik van de tandpasta en mousse is mijn tandvlees vuurrood met bobbelige pijnlijke blaren. Gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. Ik hoop dat hetnog herstelt.

• Pluspunten N.v.t.

Beste M, Wat vervelend dat je deze klachten in je mond hebt! Ik kan me voorstellen dat blaren in je mond erg pijnlijk zijn, ik hoop voor jou dat dit snel wegtrekt.  Goed dat je ons direct op de hoogte stelt, we hebben je klacht direct bij ons product en development team neergelegd en gaan hier mee aan de slag. Ieder mens is anders en reageert op een eigen manier op producten. Helaas is de mond hier geen uitzondering op, konden we maar voor iedereen op maat gemaakte BlueM producten leveren :). Wij hebben je bericht inmiddels voorgelegd aan onze medische deskundigen. Wellicht kunnen zij de trigger achterhalen en kijken naar een oplossing. Gelukkig is er inmiddels contact gelegd tussen jou en onze customer care. Ik hoop dat je snel van de klachten in je mond af bent en dit geen terugkerend iets is. Keep on smiling! Lieve groet, Team BlueM

Ik had een scheurtje in de hoek van mijn lip, dit ging steeds maar niet over en werd erger. Na het gebruiken van BlueM, was het na 1 keer gebruiken al aan het minderen! Nu is het bijna weg gelukkig.

• Pluspunten Geneest snel

Heel slecht

Bestelling ging niet helemaal goed was onvolledig ......maar super opgepakt daarna en ontvangen zelfs nog nagebeld door het bedrijf zelf met excuses en een kaartje. Helemaal top

• Pluspunten Zijn er niet

Beste Marja, wat vervelend dat je nog wacht op je bestelling. Ik heb je bestelling bekeken en ik zie dat 1 artikel niet geleverd is. Onze partner die voor ons de pakketten verstuurd, heeft maar 1 product naar je verzonden. Ik zorg ervoor dat het missende product vandaag naar je opgestuurd wordt. Excuses voor het ongemak en als je verder nog vragen hebt, dan kun je met ons contact op nemen via info@bluemcare.com. Nog een fijne dag!

Geen bloedend tandvlees meer.

Vroeger had ik heel vaak bloedend tandvlees. Op aanraden van mijn tandarts ben ik BlueM dagelijks gaan gebruiken. Fijn dat ik nu er geen last meer van heb! Met vriendelijke groet, Else Kok

• Pluspunten N.v.t.

zeer goed service snel geleverd

gebruik het al geruime tijd werkt prima.

• Pluspunten N.v.t.

On line aankopen is simpel. Service is prima

Goede levering.

Producten snel in huis. Producten zijn heerlijk.

• Pluspunten alles

Frisse mond en frisse adem

Na het poetsen en spoelen met BlueM ervaar ik uren lang een hele frisse mond en adem. Zelfs dochterlief pikt mijn mondspoeling van BlueM... een goed teken

• Pluspunten Lange frisse mond en adem

Geweldig!!

Hele fijne tandpasta in gebruik en een fijn spoelmiddel, top!!

• Pluspunten Geen fluoride in de tandpasta

ervaring

ideaal mondwater werk perfect en zuinig in gebruik

goede producten

inhoudelijk zijn de producten in orde maar.. de tandpasta verpakkingen zijn zo stijf dat het mij niet lukt daadwerkelijk alle pasta eruit te wringen, daar kan verbetering n aangebracht worden.

• Pluspunten producten en erkzaanheid

Goede spullen, snel geleverd

Bij het eerste gebruik was al meteen duidelijk dat het prima is. Intense werking en gevoel. Ik heb nu echt het gevoel dat ik mijn tanden GOED gepoetst heb,

• Pluspunten N.v.t.

Kwaliteit producten, snel en deskundig afgehandeld.

Al mijn bestellingen, snel in huis. Nooit problemen bij een bestelling gehad. Producten van hoge kwaliteit. Leuke aanbiedingen.

• Pluspunten Snel en makkelijk

Nooit meer anders

Dagelijks binnen zorg en mondzorg

• Pluspunten Alleen maar en op allerlei gebied inzetbaar

supersnel

De website is rustig en duidelijk. Bestellen en leveren is snel en probleemloos.

• Pluspunten website, levertijd

Besteld, betaald, geleverd na één dag. Perfect.

• Pluspunten N.v.t.

Goede ervaring met bestellen via BlueM

Het bestellen via de webshop is wel wat traag maar verder naar tevredenheid.

• Pluspunten duidelijk

Blue M heeft al zoveel tand problemen opgelost voor mij. Andere merken in het verleden geprobeerd, maar helaas levert het niet de gewenste oplossing, die Blue M wel bied.

• Pluspunten Zeer hoge kwaliteit

Heel verfrissend

Fijne tintelingen in je mond en heel schoon zijn de impantaten.

• Pluspunten Schoon en fris

Verrassend

Beste product dat ik ooit gebruikt heb voor mondverzorging. De frisheid, het hele gevoel, geweldig. Ben blij dat mijn tandarts me hiermee heeft laten kennismaken.

super

Een aantal dingen besteld (tandpasta en mondwater). De tandpasta gehouden, voor het ongeopende mondwater een andere variant besteld en deze teruggestuurd. Fantastische service wat betreft retourneren. Geen probleem, direct geregeld.

• Pluspunten service