Heerlijke tandpasta en overige producten

Al tijden gebruik ik de tandpasta, de mond spoeling en de tandenborstel. Binnen enkele weken al enorm verschil ten opzichte van vroeger. Mooie tanden, prettige adem. Fantastisch.

• Pluspunten Fijn in gebruik

Begint na een aantal dagen effectief te zijn.

Ik heb geen last meer van pijn in mijn tandvlees tijdens het poetsen van mijn tanden. Ook het bloeden van het tandvlees is veel minder geworden. Wel is mijn tandvlees nog erg rood en onderaan de tanden opgezwollen. Misschien is dit resultaat nog niet te zien na pakweg 5 dagen. Ik ben positief over BlueM en vind het ookwel lekker smaken.

• Pluspunten Lekkere smaak en effectief

Prettig in gebruik zeer zuinig en een fijne smaak

• Pluspunten N.v.t.

Goede producten, maar helaas niet voor mij

Ik heb bluem gekocht vanwege wondjes op mijn tandvlees door te hard poetsen. De gel verzachtte wel, maar van zowel de mondspoeling als de gel kreeg ik aften. De tandpasta met fluor vind ik fijn spul en het maakt de tanden heerlijk glad, of ik hier op reageer met aften weet ik nog niet omdat ik de tandpasta meestal in combinatie met de rest gebruikte. De day by day tandenborstel is voor mijn nog gevoelige tandvlees nog iets te hard, dus ik ga jullie chirurgische tandenborstel maar eens proberen voor herstel van de wondjes.

• Pluspunten Als je niet allergisch reageert is het prima te gebruiken. Voor mij werkt het helaas niet.

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je deze bijwerking hebt gekregen na het gebruik van onze mondspoeling en gel. Ieder lichaam is anders en helaas kunnen wij niet voor iedereen een speciaal op maat gemaakte blue m formule maken. Was het maar zo'n feest! Ik wil je wel graag wijzen op onze oxygen fluid, deze is speciaal ontwikkeld voor mensen met een gevoelige mond, en is alcohol- en fluoride vrij. Fijn dat de tandpasta met fluoride je wel aanspreekt en dat je hier geen nare reactie op krijgt, top! Ik hoop dat de chirurgische tandenborstel wel zijn werk doet! Lieve groet, Team Bluem

Fantastisch!

Al eerder kennis gemaakt via de Jouwbox met deze geweldige tandpasta. Het smaakt geweldig, het reinigt, maar bovenal er zit geen fluoride in! Voor mijn gezin heeft BleuM alle verzorgingsprodukten in huis die ons gebit gezond houden

Super product

Had veel problemen met mijn gebit. Met blue M is het nu aardig onder controle.

• Pluspunten Frisse smaak

Lijkt goed te werken

Ik heb nu bijna een jaar teeth and bone. Maar duidelijk is niet of het echt werkt. De reclame van " niet goed geld terug na een maand" gebruik vind ik vreemd. Zo snel zie je geen resultaat. Het was advies van de tandarts en daarom ben ik er in meegegaan. Maar wat maakt dit product zo duur? Dat zou ik wel willen weten.

• Pluspunten Makkelijk in te nemen

Prima uitleg bij alle producten

Overzichtelijke website. Uitleg over alle producten en het gebruik er van. Nu aan de slag en ik hoop mijn paradontitis weg te krijgen. Natuurlijk wel naast een gezonde leefstijl.

• Pluspunten Duidelijke uitleg

Goede producten

Vlotte levering van hoogwaardige producten. Zeer tevreden , gebruik ze al jaren!

• Pluspunten Goede producten

Geweldig bij chemo

Ik wil jullie van Bleu M heel hartelijke danken voor deze geweldige mondspoeling en gel . Mijn Neefje van 25 is bezig met chemo om zijn acute leukemie te bestrijden,dus mond op moment heel gevoelig. Hij is er echt heel blij mee. Wel een beetje duur om constant te kopen voor hem ,is er niet een deal van twee voor de prijs van een voor mensen die aan de chemo treatment zijn . Hartelijk dank , PB

• Pluspunten Help direct

Al 10 jaar geen tandvleesontstekingen!

De Fluoride vrije tandpasta en mondwater zijn top producten. Zeker nu het mondwater ook in kleinere flacon beschikbaar is. Enkel de smaak van het mondwater bevalt minder.

• Pluspunten Handig en zuinig in gebruik Frisse smaak Goede customer service Snelle levering van online bestelling

Ik krijg korting maar ontdekte later dat jullie dan nog veel te duur zijn.

Ik krijg korting (via mail) en bestel dan bij jullie maar later zag ik prijzen op een andere site en dan zijn jullie extreem veel duurder, daar schrok ik van. Verder prima levering.

• Pluspunten Prima levering

perfecte firma

Snelle levering en goede communicatie

• Pluspunten communicatie

Geweldige producten en goede webshop

Overzichtelijke website, snelle levering van topproducten.

Snel

Uitstekende, snelle bezorging. De mond-foam vind ik niet fijn. Tandpasta en mouthwash top producten!

• Pluspunten Snelle levering.

Een dag besteld, volgende dag geleverd

Hele fijne producten!

Heel blij met de producten van bluem. De tandpasta helpt en de kauwgom blijft lekker lang fris!

• Pluspunten Lekker lang fris

Snelle service,goed bereikbaar en snelle levering.

Helemaal top. Kort maar krachtig maar blij met de snelle service, duidelijke website, snelle levering en goed bereikbaar en sne antwoord op mijn feedback/ vraag.

• Pluspunten Zie hierboven

Goed product bij parodontitus

De tandpasta, gel en spoeling werken goed bij parodontitis, na gebruik van 2 weken begin ik nu verbetering te zien.

Fantastisch!

Ik heb last van Lichen Planes in mijn mond en keel en ik heb implantaten en sinds ik Blue M gebruik veel minder last van Lichen Planes en geen aanslag en tandsteen op de implantaten!

Blaren op mijn tandvlees

De titel zegt genoeg denk ik. Na ekele keren gebruik van de tandpasta en mousse is mijn tandvlees vuurrood met bobbelige pijnlijke blaren. Gebruikt volgens de gebruiksaanwijzing. Ik hoop dat hetnog herstelt.

• Pluspunten N.v.t.

Beste M, Wat vervelend dat je deze klachten in je mond hebt! Ik kan me voorstellen dat blaren in je mond erg pijnlijk zijn, ik hoop voor jou dat dit snel wegtrekt.  Goed dat je ons direct op de hoogte stelt, we hebben je klacht direct bij ons product en development team neergelegd en gaan hier mee aan de slag. Ieder mens is anders en reageert op een eigen manier op producten. Helaas is de mond hier geen uitzondering op, konden we maar voor iedereen op maat gemaakte BlueM producten leveren :). Wij hebben je bericht inmiddels voorgelegd aan onze medische deskundigen. Wellicht kunnen zij de trigger achterhalen en kijken naar een oplossing. Gelukkig is er inmiddels contact gelegd tussen jou en onze customer care. Ik hoop dat je snel van de klachten in je mond af bent en dit geen terugkerend iets is. Keep on smiling! Lieve groet, Team BlueM

Ik had een scheurtje in de hoek van mijn lip, dit ging steeds maar niet over en werd erger. Na het gebruiken van BlueM, was het na 1 keer gebruiken al aan het minderen! Nu is het bijna weg gelukkig.

• Pluspunten Geneest snel

Heel slecht

Bestelling ging niet helemaal goed was onvolledig ......maar super opgepakt daarna en ontvangen zelfs nog nagebeld door het bedrijf zelf met excuses en een kaartje. Helemaal top

• Pluspunten Zijn er niet

Beste Marja, wat vervelend dat je nog wacht op je bestelling. Ik heb je bestelling bekeken en ik zie dat 1 artikel niet geleverd is. Onze partner die voor ons de pakketten verstuurd, heeft maar 1 product naar je verzonden. Ik zorg ervoor dat het missende product vandaag naar je opgestuurd wordt. Excuses voor het ongemak en als je verder nog vragen hebt, dan kun je met ons contact op nemen via info@bluemcare.com. Nog een fijne dag!

Geen bloedend tandvlees meer.

Vroeger had ik heel vaak bloedend tandvlees. Op aanraden van mijn tandarts ben ik BlueM dagelijks gaan gebruiken. Fijn dat ik nu er geen last meer van heb! Met vriendelijke groet, Else Kok

• Pluspunten N.v.t.

zeer goed service snel geleverd

gebruik het al geruime tijd werkt prima.