Overall good experience

Started out bad when the products delivered were badly damaged. Wrote in about the bad experience and the customer service was very understanding and offered some replacements. Overall the products are very good and work as intended!

• N/A

Helpt snel herstel na een ongeval

Na een ongeluk met de racefiets had ik kapotte tanden en wonden in m’n mond. Op aanraden van de tandarts heb ik BlueM gebruikt voor de wonden in m’n mond het binnen 1,5 week waren ze allemaal geheeld! Topspul!

• Pluspunten Lekker smaakje, werkt goed!

great products love it

the products are very good using the tongue scraper, toothpaste and mouth spray

• feels fresh and tastes good

Super goed spul

Ik heb veel mondspoeling gebruikt ivm open tandvlees en niets hielp maar de spullen van bleuM zijn goed aan te raden

• Pluspunten 10+

Product niet ontvangen

Product niet ontvangen door post nl. Voor alsnog is er geen zicht op levering ondanks mijn verzoek tot sturen vervangend product.

• Pluspunten Geen

Antwort des Geschäftsinhabers

Wij vinden het vervelend dat dit is gebeurd. Na je melding is een onderzoek ingesteld door onze fulfilment partner Active Ants die voor ons de bestellingen verstuurd. Jouw bestelling betrof een brievenbus pakketje. Brievenbus pakketjes worden door PostNL uitgesorteerd en gaan in 1 grote zak mee met de postbezorger op de bezorgroute. Echter ontvangen al deze brievenbus pakketjes in de betreffende zak al een afleverscan op het depot voordat deze op de route gaat. De reden hiervoor is dat brievenbus pakketjes namelijk geen individuele afleverscan ontvangen tijdens het moment van leveren (zoals bij normale grote pakketten). De bezorgtijd kan om deze reden soms breed zijn. Heel soms komt het voor dat pakketjes na een aantal werkdagen alsnog opduiken. Meestal gaan dit soort bezorgingen goed, maar soms wordt een pakketje later of helemaal niet afgeleverd. De terugkoppeling van een onderzoek duurt vaak langer dan wij zouden willen. Helaas hebben wij hier geen controle over. Inmiddels heb je een nieuw pakketje ontvangen. Bedankt voor je bestelling en excuses voor de vertraging! Hartelijke groet, team bluem.

goede service en goede producten.

goed ,snel en correct.

Yes

Good product Tell more about bone supplement I have other option why I use bluem supplement

No one contact me

I want to be your distributor in Kuwait , No one contact me

Antwort des Geschäftsinhabers

Dear Mostafa, We did receive your message and it is still on hold with us. Usually when someone ask to collaborate we get a little more than ' I want to be your distributor'. I suggest, if you want to speed up the process sent us some more information about your company, your plans, your website/webshop and an accompanying letter. That should speed up the process. Thanks!

exelent

the best toot brush

Lekker fris!

Het heeft een frisse smaak en voelt goed!

• Pluspunten Kwaliteit!

Héél goed

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Frisse mond

Heerlijk frisse mond. Van mijn Parodontitis heb ik geen last meer. Ben er dus heel tevreden mee.

• Pluspunten Fris gevoel in mond

Doet wat het belooft!

Mijn ontstoken tandvlees was binnen een week praktisch weg. Had alleen wat moeite met het aanbrengen van de orale gel. Je moet het op droog tandvlees “aanbrengen” maar een mond is niet droog te krijgen dus dat ging heel moeilijk. Het ging alle kanten op. Maar samen met de tandpasta en de mondspoeling heeft het al uitstekend zijn werk gedaan! Tevens zeer snelle bezorging en mooi verpakt!

• Pluspunten Bezorging Verpakking Werking

Prima, direct antwoord op mijn vraag.

Goede, snelle reactie op mijn vraag.

• Pluspunten N.v.t.

Aanbevolen door mijn tandarts en bevalt erg goed

Mijn tandarts heeft mij aangeraden BlueM's mouthwash te gebruiken. Het is niet zo sterk van smaak, is tamelijk fris en heeft in combinatie met goed poetsen, flossen, e.d. er voor gezorgd dat mijn gebit in betere conditie is.

Razendsnel, prima product

Mijn BlueM was op en ik dacht wel een paar dagen zonder mijn vitamine D te moeten maar was schets mijn verbazing, 's avond besteld, de volgende dag al in huis!

Thank you

Item was well received and the gel was effective in managing my gum ulcer.

• Pluspunten Ja

Mijn ervaring is vele malen hoger dan verwacht.

Ik had het pakket besteld inclusief de electrische tandenborstel. Die borstel maakt het een stuk aangenamer om te poetsen. Mijn tanden zijn ook veel schoner, tandplak verdwijnt, tanden worden ook witter. Waar ik ook van onder de indruk ben is dat de tongaanslag, waar ik al jaren last van had en van alles voor had geprobeerd, binnen een week volledig verdwenen is! En ik heb de hele dag een frisse adem. De enige feedback die ik al telefonisch heb doorgegeven is om een tandenborstelkapje voor de hand tandenborstel toe te voegen aan het pakket. Het zou fijn zijn als de kauwgum betaalbaarder is. Ben ontzettend blij dat ik eindelijk halal producten gevonden heb, die ook nog veel beter werken dan mijn verwachting! Kan het niet laten om er iedereen die ik spreek over te vertellen :-)

• Pluspunten Halal, geen fluor, snel effectief, mooi verpakt, goede service

Snel, goede service

Altijd de volgende dag in huis. Dat is ontzettend fijn als er een patiënt last heeft. Super producten! Jammer dat er geen gratis proefmonsters bestaan.

• Pluspunten Snel

agressief middel

Over gebruik BlueM mondspoeling: Ik heb 1-malig met een halve dosering mijn mond gespoeld voor het slapen gaan. Het schuimde extreem waardoor ik het mondwater nauwelijks in mijn mond kon houden. De volgende ochtend kon ik met mijn tong het gehele mondslijmvlies uit van mijn wang vegen. Niet nog een keer gebruikt, dan houd ik geen slijmvlies meer over. Ik zou dit niemand aanbevelen!

Antwort des Geschäftsinhabers

Vervelend om te horen dat het mondwater u niet goed bevalt. U hoeft maar heel weinig te gebruiken van het product, wellicht dat u dat nog kan proberen. Wij hebben ook nog Oxygen Fluid, dat mondwater is wat 'neutraler' en minder scherp, sommige mensen vinden dat prettiger. Wat ook nog zou kunnen is dat u wellicht een allergische reactie heeft op SLS. Verder hebben wij een 30 dagen niet goed geld retour garantie. Neem daarom gerust even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Bluem

Erg positief

Ik ben een aantal weken aan het poetsen met de tandenpasta en mijn tanden voelen beduidend gladder aan, de gehele dag door en ze zijn witter. Dit heb in niet met een andere pasta zo ervaren. Tandvlees voelt ook goed aan. Hoe de spoelvloeistof voor mezelf te gebruiken ben ik nog aan het onderzoeken. Je hoeft maar de helft te pakken van wat voorgeschreven is en je hele mond vult zich met schuim door de combinatie van de vloeistof en speeksel. Het echte gorgelen of spoelen is dan wat moeilijker. Je mondklieren produceren daarna een poos erna nog flink wat speeksel. Je mond voelt wel fris en schoon aan, voor een lange periode.

• Pluspunten N.v.t.

Het product werkt uitstekend!

Bij gebruik van deze product zal ik tijdens het doen van meerdere ingrepen minder last hebben en mijn pijnklachten verminderen.

• Pluspunten Het heeft een goede werking.

Geen bloedend tandvlees meer!

Ik heb al jaren last van bloedend tandvlees maar sinds het gebruik van de producten van BlueM eindelijk geen last meer!! Bedankt!! Ik ben ook heel blij dat er producten aangeboden worden zonder fluoride in!

• Pluspunten 9

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM!

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM! Rondom de implantataen wil het tandvlees nog wel eens ontstoken raken vanwege resten die in de pockets achter blijven. Dit is pijnlijk en geeft een vervelende smaak en adem. Door te poetsen en te spoelen met de producten van BlueM is het leed snel weer geleden en kan ik weer met een fris en gezond gebit verder. Je voelt vooral de mondspoeling zijn werk doen!

• Pluspunten Frisse adem, mondwater dat iets doet! geneest het tandvlees.

Guter Service, prompt geliefert

Einziger Minuspunkt - einen Tag später geliefert ;) ...

• Pluspunten Ware unbeschädigt erhalten

351 Hanzelaan