Geef jezelf dit cadeau

Heb enige tijd dit product gewonnen. Ik ben alles gaan gebruiken. En had nooit verwacht dat ik online tandpasta zou bestellen omdat deze zo fijn is. Maar toch gedaan toen deze op was. Heb zelfs de tandenborstel erbij besteld. Maak mij maar ambassadeur ik ben om. Zou collectief in het kerstpakket mogen wanneer je het mij vraagt.

• Pluspunten Blijft niet teveel in de tube hangen.

Verbeterd mijn gebit

Op advies van de tandarts hier mee begonnen en het verbeterd mijn gebit (verminderd de kans op gaatjes)

• Pluspunten Werkt voor mij goed. Zichtbaar resultaat.

Minder mond problemen

Voorheen had ik vaak tandvleesontsteking of andere kleine mankementen met mijn gebit.Sinds ik Blue M tandpasta gebruik en regelmatig met mondwater spoel is dit verleden tijd!

• Pluspunten Geen ontstekingen en frisse mond

De BlueM Oral Foam is top!

De foam maakt mijn nachtbeugel echt weer helemaal fris. Met andere producten nooit zo goed gelukt als met deze foam. Net weer een nieuwe bestelling gedaan!

Professioneel schone mond

Sinds een paar weken gebruik ik de foam en ik heb na het poetsen nog nooit zo’n schone mond gehad!

• Pluspunten Makkelijk in gebruik, ook onderweg als je geen poetstijd hebt.

Great service

100% good

Arrived really quickly to USA

I was impressed that the toothpaste arrived in about a week. I live in Tennessee, USA. It was the only “calcium fluoride” toothpaste I could find, besides one from the United Arab Emirates. I wish it did not have glycerin. I appreciate the fast service and calcium fluoride.

• Pluspunten I don’t know pluses?

Good product very good price

Came from the nederlands very quickly, but got delayed at uk customs!

prima tandpasta

Fijn dat er geen fluoride in zit. Mijn kinderen vinden het goed smaken en die zijn heel kritisch. We poetsen er al jaren mee, nooit gaatjes.

• Pluspunten geen fluoride, goede smaak, effectief tegen gaatjes

Heerlijk fris

Begin nog maar net maar hoop dat het me gebit verbeterd tijd zal het leren

• Pluspunten Heerlijk fris en schoon gevoel

Correct en attent geholpen

Aanvankelijk tel. geen kontakt gekregen maar heel snel daarna teruggebeld

• Pluspunten Snelle levering

Très bon produits

Je suis très contente , produits sensationnels, mes implants sont impeccables 10 ans après la pose .la commande arrive rapidement et c'est très bien emballée. Continuez ainsi .

• Pluspunten Très économique car on en met moins

Planet Proof met microplastics (PEG32) en parabenen?

Dit lijkt op een natuurlijk product, zelfs met Planet Proof claim, maar is dit niet. Mijn tandarts had deze tandpasta aanbevolen omdat zij wist dat ik zoveel mogelijk ecologische producten gebruik. Op vertrouwen heb ik dit gelijk aangeschaft maar bij nadere bestudering zie ik dat er microplastics en parabenen inzitten terwijl ik al jaren geleden flink wat van deze ellende heb weggegooid aan shampoos, zeep etc. Inmiddels hebben de grootste producenten een parabeen en microplastic vrije lijn. En dit is een tandpasta waar je het ook nog eens in je lichaam brengt, naast wat je wegspoelt en niet te filteren in het milieu terecht komt. BlueM meldt dat ze geen andere keuze hebben dan dit in deze geringe hoeveelheid te gebruiken om de werking of textuur van de tandpasta te verzorgen. Er is echter een aantal producenten die dit wel lukt met natuurlijke alternatieven en voor deze prijs en nog belangrijker Planet Proof claim mag je ook verwachten dat er geen synthetische stoffen gebruikt worden. Iedereen moet natuurlijk kopen waar hij/zij zich goed bij voelt maar dan wel met duidelijke informatie. Als je de natuur en je lichaam wilt beschermen tegen microplastics en parabenen dan is dit niet het middel. Ik had graag mijn tandarts gevolgd met dit advies maar gebruik nu Dr. Organic tandpasta.

• Pluspunten N.v.t.

Response from the business owner

We doen ons uiterste best om een zo goed mogelijk werkend product op de markt te brengen dat wij ook met een gerust gevoel aan onze eigen kinderen kunnen geven. Het is ons doel om de systemen die beginnen in de mond zo goed mogelijk te laten functioneren en zijn erg kritisch waar het gaat om onze ingrediënten. Microplastics daar zijn we ook echt hartstikke op tegen.Volgens de richtlijnen van het ECHA ( (European Chemicals Agency) valt dit materiaal buiten de definitie van Microplastics. In onze zoektocht naar microplastics en PEG-32 vonden we bijvoorbeeld ook dat ons lichaam bestaat uit verschillende polymeren (onder meer DNA en eiwitten) die uiteraard niet als Microplastics worden beschouwd. Veel zit dus in definitie en dat is het punt met ingrediënten waarover onduidelijkheid of discussie bestaat, een definitiekwestie. In de ontwikkeling van de blue®m producten kijken we primair naar de werking in de mond. Maar natuurlijk willen ingrediënten die door de consument niet als prettig dan wel natuurlijk worden ervaren zoveel mogelijk vermijden. Zo zijn onze ontwikkelaars bezig alternatieven te onderzoeken en te testen. Dit kost veel tijd en energie om de juiste samenstelling te vinden. Het duurt nog even maar we zijn hard op weg naar bluem producten zonder microplastics en parabenen. Bluem is voor iedereen veilig te gebruiken, het zit hem voornamelijk in de definitie. Hartelijke groet, team bluem

Helpful, easy to use

I enjoy using BlueM daily. Great for having at work or on a trip when extensive cleaning is not possible.

• Pluspunten Easy use, good quality

satisfying

good customer experience, attractive website and prompt and efficient delivery

Het helpt echt!

Het mondwater helpt echt, het ontsmet, een frissere adem en de levering is snel en goed.

• Pluspunten Goed mondwater Snelle levering

Goede en snelle levering

Prima en heldere website.

Klantvriendelijk

Ik ben goed en snel geholpen en de deskundigheid en klantvriendelijkheid waren top!

• Pluspunten snelle service en ik kan geen minpunten bedenken

Very good

I have used most of the products, they are great and effective, especially for those who suffer from gum erosion and tartar buildup, great breath, specialized cleaning, toothpaste is the best for me, and the oxygen mouthwash is the wonderful product through which I knew this company, and a soft toothbrush is not like any brush With it, I can get out with the remnants of food stuck inside the dentures.

• Safe and effective materials at reasonable prices.

Verbazend snel resultaat

Tijdens mijn chemotherapie BlueM fluid gebruikt om de pijnlijke blaren en wondjes in mijn mond te verminderen. Vrij snel resultaat en makkelijk te gebruiken, niet vies, neutrale smaak.

Top product

Ik heb het hele pakket besteld, de tandenborstel ligt goed in de hand, de verschillende poets standen zijn fantastisch merk en zie echt al het verschil aan mijn gebit nog een groot voordeel vind ik de lange duur van de batterij hoef niet constant op te laden zoals wel bij ander merk tandenborstels. De tandpasta is echt fris en je voelt het schoon worden. Van de kauwgum, mondfoam tot aan de tongschraper zijn het allemaal goede producten.

• Pluspunten Makkelijk in gebruik.

ongelooflijk snelle reactie op mijn mail

Ik leerde BlueM kennen via het Lichen Planus forum en stuurde een mail. Tot miojn verbazing kreeg ik binnen de 5 minuten een antwoord mail van een lieve medewerkster. Wat betreft het test produkt ( kauwgom), deze zal ik hopelijk eerstdaags aankrijgen dus kan er nog geen beoordeling over geven. Wat betreft de service toch een dikke 5 !

Verlichtend

Prettige smaak, doe absoluut en zeer snel zijn werk waardoor het verlichtend werkt in alle opzichten.

• Pluspunten N.v.t.

Ben enorm blij met de nieuwe set.

• Pluspunten Modern

Ik las op de site dat orale gel ook prima werkt bij onregelmatigheden van de gezichtshuid.Ben het gelijk gaan testen. Ik tob al zeker 10 jaar en heb allerlei crèmes gebruikt.Het is niet gelogen.Na 2 weken al resultaat te zien