Slechte verpakking

Helaas zijn alle mouthwash flessen bol (niet vlak) aan de onderkant. Duidelijk een fabricagefout. Daardoor staan de flessen niet stabiel en wiebelig op de wastafel. Dit zou niet mogen voor een product dat 2x or 3x zo duur is als een concurrerend product.... Voelt niet premium. Met het product zelf (de inhoud) ben ik tevreden.

• Pluspunten De mouthwash zelf is fijn

Response from the business owner

Beste Pascal, Bedankt voor je beoordeling, goed om te horen dat je over het mondwater zelf tevreden bent. Maar wat vervelend om te lezen dat de flessen bol staan. Dat is zeker niet de bedoeling. Ik neem even contact met je op via de mail. Met vriendelijke groet, Team Bluem

Snelle service en levering

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Daarnaast heerlijk mondwater. Moest aan het begin wel een beetje wennen, omdat het een gek tintelend gevoel gaf aan mijn wangzakken. Maar dat verdween na twee drie dagen gebruik vanzelf :)

Snel antwoord

Op mijn vraag die ik stelde kreeg ik snel en uitgebreid antwoord. Top!

• Pluspunten snel en volledig antwoord

Fijne mondspoeling en werkt heel lang

Fijne, prettige mondspoeling. Niet te scherp maar heel lang fris.

• Pluspunten Fris, niet agressief, langdurige werking

Bijzonder snelle levering van de bestelling

Goed functionerende web-site waarmee snel zeer fijne produkten besteld kunnen worden

• Pluspunten N.v.t.

Het ging zoals je zou verwachten

Gewoon eenvoudige site, bestellen en bestelling tracken. Levering binnen 2 dagen. Zoals je zou verwachten.

• Pluspunten Goede tracking wat de status is van je bestelling en bezotging

Goed maar erg duur.

De spullen zijn erg goed. Ik vind wel bepaalde verpakkingen erg klein en duur. Bijvoorbeeld de oral gel. Ik zou graag meer bestellen maar de hoge prijzen houden mij tegen. Vriendelijke groeten, Hans

• Pluspunten Zeer goede producten

Super en prijs vast

Bestelling razendsnel geleverd top service geweldig product

Net Als bij de tandarts

De tandpasta ,spoeling en wond gel zijn echt fijn! Heel fris van smaak. De wind gel was ook makkelijk in gebruik. Ik heb blue m al aan andere met mond of tandvlees probleem geadviseerd

• Pluspunten N.v.t.

Buen servicio y buen producto

Buen servicio y buen producto. Ha llegado en poco tiempo.

• ¿Nos recomendarías?
  • ND

Goed product en super snelle levering!

Duidelijke site en uitstekende producten. Een aanrader voor alles wat met mondverzorging te maken heeft.

• Pluspunten Goed product, makkelijk in gebruik

Super goed, alleen scherpe mint smaak

Ik heb alle producten van BlueM gekocht op aanraden van tandarts en mondhygieniste bij ontsteking onder implantaat. Vooral de oral wondgel in een spuitje heeft heel goed geholpen tegen de ontsteking. Enige nadeel vind ik de zeer scherpe mint smaak. Dat “brandt” bijna mijn mond uit en maakt de tandpasta onprettig. Zou fijn zijn wanneer er een optie zonder scherpe mint is

eerste bestelling perfect afgewerkt

alle bestelde producten op de beloofde tijd afgeleverd.

• Pluspunten goede producten

Very good, fast shipment

Easy ordering process and fast delivery. Will order again.

• N/A

Beste tandpasta die ik ken

Fijne frisse smaak. Tanden zien er sterk, schoon en gezond uit. Niet eerder ervaren bij mondverzorging. Mijn tandarts gaf me een compliment over de conditie van mijn tanden....Super tevreden.!!!

• Pluspunten Geconcentreerde formule

Met my needs

I was interested in Blue M mouthwash and was informed I could buy online. A lot pricey, but love this oxygen mouthwash. Any chance Walmart or Amazon will be able to distribute in the future? Cher Peadon DFW, TX, USA 01/16/2023

• N/A

Very good

Helps keep the aligner clean.

Eerlijk en uitgebreid

Ik kreeg hele goede uitleg en tips. Heb daarna ook een gerichte bestelling kunnen plaatsen.

• Pluspunten Duidelijke uitleg

BlueM gel is een prima middel!

Zorgt voor een aangenaam gevoel in mijn mond na een nacht slapen geen dooie mus maar een prettige smaak!

Blue M Foam heel goed.

Heel goede ervaring met Blue M Foam. Ik heb Paradontose en had een tandvleesoperatie. S’morgens en s’avonds doe ik na mijn tandenpoetsen Blue M Foam in mijn mond. Tandvlees ziet er heel gezond uit. Geen ontsteking meer.

wel intense smaak.

Goede producten

Altijd goede producten en snelle levering

Betrouwbaar en snel

Duidelijke site, duidelijke bestelwijze en mega snelle bezorging.

Kan niet meer zonder

Na een kleine kaakoperatie ben ik, na advies van de lieve klantenservice, begonnen met de wondgel. Met de spuitjes erbij is het het makkelijkst aan te brengen. En het werkt enorm goed! Mijn tandarts zegt dat ze geen sporen meer terug ziet van de operatie. Verder gebruik ik de tandpasta en het mondwater en heb daardoor minder aanslag wat weer de complimenten oplevert van de mondhygiëniste. Dikke aanraders!

• Pluspunten wondgel

Uitstekend hulpmiddel om beschadigd tandvlees te herstellen.

Allereerst is er levering supersnel. Na 12 uur lag de bestelling in de brievenbus. Na een fors trauma, waardoor 2 implantaten moesten worden geplaatst, was het tandvlees rondom er slecht aan toe. Mede dankzij BlueM is er nu sprake van een goed herstel.

• Pluspunten Effectief en prettig na aanbrengen.

351 Hanzelaan Zwolle 8017 JM

31 85 303 11 49