BlueM gel is een prima middel!

Zorgt voor een aangenaam gevoel in mijn mond na een nacht slapen geen dooie mus maar een prettige smaak!

Blue M Foam heel goed.

Heel goede ervaring met Blue M Foam. Ik heb Paradontose en had een tandvleesoperatie. S’morgens en s’avonds doe ik na mijn tandenpoetsen Blue M Foam in mijn mond. Tandvlees ziet er heel gezond uit. Geen ontsteking meer.

wel intense smaak.

Goede producten

Altijd goede producten en snelle levering

Betrouwbaar en snel

Duidelijke site, duidelijke bestelwijze en mega snelle bezorging.

Kan niet meer zonder

Na een kleine kaakoperatie ben ik, na advies van de lieve klantenservice, begonnen met de wondgel. Met de spuitjes erbij is het het makkelijkst aan te brengen. En het werkt enorm goed! Mijn tandarts zegt dat ze geen sporen meer terug ziet van de operatie. Verder gebruik ik de tandpasta en het mondwater en heb daardoor minder aanslag wat weer de complimenten oplevert van de mondhygiëniste. Dikke aanraders!

• Pluspunten wondgel

Uitstekend hulpmiddel om beschadigd tandvlees te herstellen.

Allereerst is er levering supersnel. Na 12 uur lag de bestelling in de brievenbus. Na een fors trauma, waardoor 2 implantaten moesten worden geplaatst, was het tandvlees rondom er slecht aan toe. Mede dankzij BlueM is er nu sprake van een goed herstel.

• Pluspunten Effectief en prettig na aanbrengen.

Produits efficace et agréables

Je possède une gouttière et mon dentiste m’a conseillé votre gamme de produits. J’ai acheté le produit d’entretien de la gouttière, comme conseillé. J’en ai profité pour acheter la brosse à dents électriques, le dentifrice le gel et récemment le bain de bouche. Je suis extrêmement satisfait de l’efficacité de chacun de ces produits et les trouve en plus très agréables.

Superspul

De gel om te gebruiken bij gevoelige implantaten is geweldig. Na het tandenpoetsen en spoelen met mondwater,gebruik ik de gel volgende dag pijn weg.

• Pluspunten Makkelijk in gebruik met de spuitjes..

fris

na spoelen frisse schone smaak in je mond

Positieve ervaring

Zeer snelle en adequate afhandeling

• Pluspunten Duidelijk

Goed product, super snel geleverd!

Uitgebreid assortiment, goed producten en mega snelle levering!

• Pluspunten Uniek product, overzichtelijke website en snelle levering.

Het bestellen bij Blue M gaat altijd makkelijk en snel. Als het niet aan de bezorging lag, was je pakket de volgende dag binnen. Heb nog geen gebruuk hoeven maken van service/support dus daar kan ik weinig over melden..

• Pluspunten Goed product

werkt goed bij tandvleesproblemen

Ik gebruik het altijd als ik pijn heb aan mijn tandvlees, maar ik heb het ook gebruikt bij een hardnekkige wond in mijn huid. Fijn om altijd bij de hand te hebben

• Pluspunten werkt snel en effectief

Blue M helpt me mijn mond gezond te houden

Door Blue M blijft mijn mondflora in takt en helpt mij mijn mond gezond te houden en voelt alles fris aan.

Blue M helpt me mijn mond gezond te houden

• Pluspunten N.v.t.

Alles ging perfect, super snel bezorging en kwaliteit van producten is wonderlijk. Mijn eigen tandarts en mondhygiëniste gebruiken BlueM en hebben die aan mij aanbevolen. Zeer tevreden!

• Pluspunten Kwaliteit

voor ontstekingen van tandvlees en huid werkt dit uitstekend!

ik heb terugtrekkend tandvlees en daardoor eerder last van ontstekingen en pijnlijke plekken. Beetje BlueM er op en de pijn en ontsteking neemt snel af. Voor mij een must om altijd bij me te hebben. Ik gebruik het ook bij ontstekingen van mijn huid.

• Pluspunten zie boven

Geweldig service zeer tevreden

Geweldig service zeer tevreden

Snelle en perfecte levering

Dag 1 de producten besteld en dag 2 stipt met DHL geleverd. Eenvoudig bestelproces, goede korting bij afname van groter aantal.

• Pluspunten Snel bestelproces, goede korting, snelle levering.

Snelle en perfecte levering

• Pluspunten Snel bestelproces, goede korting, snelle levering.

351 Hanzelaan

Zwolle 8017 JM