Snelle levering, heerlijke tandpasta

De bestelling was zeer snel in huis. En ik ben fan van de tandpasta. Lekker fris, doet wat het moet doen en zonder troep.

• Pluspunten Smaak, uiterlijk en werking

Snelle verzending en fijne producten

Zeer tevreden over de elektrische tandenborstel. Mooi ontwerp en poetst goed.

Spetterend!

Van mijn werkgever een BlueM-pakket gekregen. Erg compleet. Prachtige elektrische tandenborstel, extra's om de mond te reinigen en de tandpasta smaakt heerlijk! Ik denk dat ik applaus krijg bij mijn komende tandartscontrole. Dank je wel.

• Pluspunten N.v.t.

Er zit écht magie in dit bedrijf, haar producten én mensen!

BlueM is een aantrekkelijk bedrijf om mee samen te werken. Er heerst een aanstekelijke positieve levens vibe welke je niet alleen door de mensen mee krijgt maar ook door de presentatie van producten. De producten (waar het allemaal om draait) zijn dan ook nog eens van uitmuntende en verrassende kwaliteit. Sinds het gebruik van de diverse producten wil ons gezin met 4 kinderen (14, 10, 8, 2) niets anders meer dan poetsen met blauwe zuurstof! Daarbij extra positief over het tandvlees probleem van onze zoon van 8. Binnen 1 week was zijn mondhygiene zo goed toegenomen dat het ontstoken tandvlees compleet weg was!

• Pluspunten Fris, effectief, gezonde lifestyle ondersteunend, toffe uitstraling, aanstekelijk enthousiasme.

Prettig in gebruik

• Pluspunten N.v.t.

Fijne tandpasta, wel even wennen

Mijn mondhygiëniste mag beoordelen of het wat doet voor mijn tandvlees; te kort gebruikt om daar al wat over te zeggen

goede producten

uitstekende service en zeer tevreden met de tandpasta

• Pluspunten N.v.t.

Bestelling snel ontvangen. Product gebruik ik nog tekort om mijn mening erover te geven.

• Pluspunten N.v.t.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Via Tandarts verwezen naar dit merk, prima site en makkelijk te bestellen spullen. Wel wat duurder, maar hopelijk snel resultaat.

• Pluspunten Snel en makkelijk

Just the best

Great service .Great products especially oral foam. Easy ordering. Up to date information .

• N/A

• Pluspunten Goed

Nog geen ervaring

Pakje goed ontvangen. Afwachten of het tegen bloedend tandvlees helpt.

• Pluspunten N.v.t.

Jullie doen wat verwacht mag worden.

Als je respons wilt hebben moet je mij niet verplichten velden in te vullen die ik wil overslaan.

• Pluspunten Iden dito

Heb niet het idee dat het erg effectief was

Heb niet het idee dat het erg effectief was

Very good

I had an implant surgery and it does recover my gums very quickly

Fantastisch, heeft direct geholpen1

Dit middel heeft binnen 2 dagen de gevoelige plek in mijn tandvlees , boven de voortand laten verdwijnen! Mijn tandvlees ziet er nu gezond uit en heeft een lichtroze kleur! Ben heel blij en tevreden!

BlueM Tandpasta 75 ml - Zonder Fluoride

Voor de tweede keer de BlueM Tandpasta zonder de giftige Fluoride besteld en ben zeer tevreden hierover. Product voldoet aan de beschrijving, wel wat prijzig maar wordt netjes verpakt en snel verzonden.

• Pluspunten Tandpasta zonder de giftige Fluoride

Snel en correct

Zie eerder

Schone tanden, frisse mond

Deze behandeling laat de beschermende werking van de sensodyne tandpasta in tact

• Pluspunten Schoon, fris, mooie witte tanden zonder aantasting van glazuur

Top, Top producten

Super klantenservice, snel geleverd. Ik ben en blijf klant :-)

• Pluspunten Ingredienten & klantenservice!

Heerlijke tandpasta en overige producten

Al tijden gebruik ik de tandpasta, de mond spoeling en de tandenborstel. Binnen enkele weken al enorm verschil ten opzichte van vroeger. Mooie tanden, prettige adem. Fantastisch.

• Pluspunten Fijn in gebruik

Begint na een aantal dagen effectief te zijn.

Ik heb geen last meer van pijn in mijn tandvlees tijdens het poetsen van mijn tanden. Ook het bloeden van het tandvlees is veel minder geworden. Wel is mijn tandvlees nog erg rood en onderaan de tanden opgezwollen. Misschien is dit resultaat nog niet te zien na pakweg 5 dagen. Ik ben positief over BlueM en vind het ookwel lekker smaken.

• Pluspunten Lekkere smaak en effectief

Prettig in gebruik zeer zuinig en een fijne smaak

• Pluspunten N.v.t.

Goede producten, maar helaas niet voor mij

Ik heb bluem gekocht vanwege wondjes op mijn tandvlees door te hard poetsen. De gel verzachtte wel, maar van zowel de mondspoeling als de gel kreeg ik aften. De tandpasta met fluor vind ik fijn spul en het maakt de tanden heerlijk glad, of ik hier op reageer met aften weet ik nog niet omdat ik de tandpasta meestal in combinatie met de rest gebruikte. De day by day tandenborstel is voor mijn nog gevoelige tandvlees nog iets te hard, dus ik ga jullie chirurgische tandenborstel maar eens proberen voor herstel van de wondjes.

• Pluspunten Als je niet allergisch reageert is het prima te gebruiken. Voor mij werkt het helaas niet.

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling! Vervelend dat je deze bijwerking hebt gekregen na het gebruik van onze mondspoeling en gel. Ieder lichaam is anders en helaas kunnen wij niet voor iedereen een speciaal op maat gemaakte blue m formule maken. Was het maar zo'n feest! Ik wil je wel graag wijzen op onze oxygen fluid, deze is speciaal ontwikkeld voor mensen met een gevoelige mond, en is alcohol- en fluoride vrij. Fijn dat de tandpasta met fluoride je wel aanspreekt en dat je hier geen nare reactie op krijgt, top! Ik hoop dat de chirurgische tandenborstel wel zijn werk doet! Lieve groet, Team Bluem

Fantastisch!

Al eerder kennis gemaakt via de Jouwbox met deze geweldige tandpasta. Het smaakt geweldig, het reinigt, maar bovenal er zit geen fluoride in! Voor mijn gezin heeft BleuM alle verzorgingsprodukten in huis die ons gebit gezond houden