Frisse mond

Het effect is meteen voelbaar.

geniale

tres bonne

• vitesse

Snel en correct

Heel snelle levering na bestelling. Best producten op de markt!

Superservice

Heel fijne service, zelfs wanneer de apotheek de spullen niet heeft, alles online op voorraad. Op zondagmiddag besteld (na een spoedbezoekje aan de tandarts) en woensdagochtend al geleverd, van elke stap in het leveringsproces werd ik op de hoogte gehouden, zodat ik precies wist wanneer m’n pakketje zou arriveren!

• Pluspunten Klantenservice, snelheid van leveren

Onvolledige info alvorens aankoop in de winkel.

Jammer dat ik niet vooraf wist dat het met bv niet gebruikt mag worden en overlegd moet worden met arts.

• Pluspunten N.v.t.

Beste Melanie, Het spijt ons dat je vooraf niet wist dat je de teeth & bone voedingssupplementen mogelijk niet kunt of dat je wordt geadviseerd in een aangepaste dosis te gebruiken als je borstvoeding geeft. Het klopt dat wij vóór gebruik van de teeth & bone voedingssupplementen adviseren om in geval van ziekte, medicijngebruik, zwangerschap of lactatie (borstvoeding) je arts te raadplegen. Met vriendelijke groeten, Erik Hoogwerf-Tabak Team blue®m: customer care & sales support

gewoon zoals het moet zijn en dat zal niet altijd meevallen.

Prima after-sales

Denkt mee en helpt tot het komen van een oplossing

• Pluspunten Prima service

Has not arrived

Nothing to comment on

• Would you recommend us? No
  • N/A

snel en betrouwbaar

U doet gewoon wat u moet doen, mijn bestelling uitleveren! Ik word een beetje moe van alle bedrijven die mij iets leveren en vervolgens vragen hoe goed ik ze wel vind. Ik ben al jaren lang klant bij u, dat bewijst toch genoeg! De tandarts beveelt u wel aan, die is terzake kundig, ik ben alleen maar een tevreden klant.

• Pluspunten N.v.t.

Het is perfect voor mijn implantaten.

Het is perfect voor het onderhoud van mijn implantaten.

• Pluspunten N.v.t.

perfect onderhoud voor mijn implantaten

prijs/prestatie is uitstekend, maar het is en blijft wel prijzig!

Opluchting

Heb een barst in mijn tandwortel met een zeer kleine ontsteking. De ontsteking verergert niet. Super, mijn tand moet er niet uit!!!

te veel brieven

ik heb aleen een bestellen gedaan and nu krijg ik spam brieven elke dag. Hoewel heb ik afgemeld

• Pluspunten te veel brieven

Beste Evgeniia, Vervelend om te horen dat je onze updates over je bestelling als spam ervaart. Ik ga jouw feedback naar ons technisch team doorsturen om te kijken wat zij met je feedback kunnen doen. Hopelijk heb je wel veel baat bij onze producten Met een gezonde groet, Erik Hoogwerf blue®m | Customer service

FANTASTISCH

FANTASTISCH

Perfect products.

I like your webshop.

• N/A

Had er meer van verwacht

De oral gel geeft geen extra toevoeging op sneller genezen Mond spoeling is prima en geeft frisse smaak De mond Spray is verfrissend maar blijft niet lang hangen

• Pluspunten Mond spoeling is een prima product

goede service

IK ben blij met de tandpasta van blue'm ,de smaak is goed , poetst goed en komt overal terecht tussen de tanden. Top ! ;)

• Pluspunten 9

Goede en fijne peoducten

Hele fijne tandpasta, prettige smaak en super schoon gevoel in mijn mond.

• Pluspunten N.v.t.

Snelle levering. Goede producten bij ontstoken tandvlees

Prettig

Vakkundig

• Pluspunten Kwaliteit

Pluspunten

• Afspraken nakomen

Pluspunten

goede producten, niet altijd even duidelijk wat voor welke moment geschikt is

duidelijker maken geen verzendkosten bij ander order bedrag

Beste Marga, Heel erg bedankt voor je reactie! We waarderen het enorm wanneer je de tijd neemt om een review achter te laten. We zijn erg blij te lezen dat je goede ervaringen hebt met onze blue®m producten! Een aantal weken geleden hebben wij ervoor gekozen om de verzendkosten te verlagen in plaats van het orderbedrag, deze verzendkosten worden alleen doorberekend bij een orderbedrag lager dan € 35,00. Om meer informatie per product te geven, hebben wij op onze website per product beschreven wanneer en in welke combinatie je deze het beste kunt gebruiken. Wanneer je hier nog vragen over hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. We staan je graag te woord! Fijne dag gewenst! Natuurlijke groet, blue®m, Katinka

• Kennis & Vakmanschap

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Very fast service. Well packaged products. I will use this company again. I would also recommend this company to others.

• Price
  • Quality

Dear Sarah, Thank you very much for the review! We are very happy to read that you are so enthusiastic about blue®m. Just like our products, our company and our service! And of course thank you very much for the 10 :-). That's what we all do it for. Have a nice day! Regards, blue®m, Katinka