Erg positief

Ik ben een aantal weken aan het poetsen met de tandenpasta en mijn tanden voelen beduidend gladder aan, de gehele dag door en ze zijn witter. Dit heb in niet met een andere pasta zo ervaren. Tandvlees voelt ook goed aan. Hoe de spoelvloeistof voor mezelf te gebruiken ben ik nog aan het onderzoeken. Je hoeft maar de helft te pakken van wat voorgeschreven is en je hele mond vult zich met schuim door de combinatie van de vloeistof en speeksel. Het echte gorgelen of spoelen is dan wat moeilijker. Je mondklieren produceren daarna een poos erna nog flink wat speeksel. Je mond voelt wel fris en schoon aan, voor een lange periode.

• Pluspunten N.v.t.

Het product werkt uitstekend!

Bij gebruik van deze product zal ik tijdens het doen van meerdere ingrepen minder last hebben en mijn pijnklachten verminderen.

• Pluspunten Het heeft een goede werking.

Geen bloedend tandvlees meer!

Ik heb al jaren last van bloedend tandvlees maar sinds het gebruik van de producten van BlueM eindelijk geen last meer!! Bedankt!! Ik ben ook heel blij dat er producten aangeboden worden zonder fluoride in!

• Pluspunten 9

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM!

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM! Rondom de implantataen wil het tandvlees nog wel eens ontstoken raken vanwege resten die in de pockets achter blijven. Dit is pijnlijk en geeft een vervelende smaak en adem. Door te poetsen en te spoelen met de producten van BlueM is het leed snel weer geleden en kan ik weer met een fris en gezond gebit verder. Je voelt vooral de mondspoeling zijn werk doen!

• Pluspunten Frisse adem, mondwater dat iets doet! geneest het tandvlees.

Guter Service, prompt geliefert

Einziger Minuspunkt - einen Tag später geliefert ;) ...

• Pluspunten Ware unbeschädigt erhalten

Geweldige producten

Ik had lichen planus en kreeg van de tandarts een fles Blue’m oxygen fluid. Dat ben ik gaan gebruiken en ook de tandpasta en elektrische tandenborstel gekocht. Ik ben helemaal van m’n probleem af! Mijn kleindochter van 18 poetste te hard en zij kreeg van de tandarts het advies een zachte tandenborstel te gebruiken. Toen heb ik de box daily care essentials gekocht voor haar. Ze is ook heel enthousiast over de producten van Blue’m.

• Pluspunten N.v.t.

De beste laatste fase van het reinigen van mijn tanden en kiezen.

BlueM is jaren geleden door mijn tandarts aangeraden en ik heb het gevoel dat ik nu alles eraan doe om mijn mond zo schoon en bacterie vrij mogelijk te krijgen.

• Pluspunten Handeling neemt niet veel tijd

Uitstekende producten

Op aanraden van tandarts mondspoel middels en tongschraper gekocht. Werkt goed! Verder was de levering volgens afspraak!

• Pluspunten Goede kwaliteit en service

Schoner, frisser en gezonder gebit/tandvlees.

Vanaf mijn eerste tand werd er geborsteld en we gaan door tot de laatste met BleuM producten en mijn eerste elektrische tandenborstel waardoor het sneller,beter en moeiteloos gaat. Wat een geweldige tandenborstel.Top producten.

• Pluspunten Alles is toppie.

delivery issue

I m happy with th product i used since 4 days now but I'm disappointed because I received only 3 items while I paid for 4 ! I hope I will receive it soon. Laurence

• Pluspunten usa

Hello Laurence, Thanks for your review. Meanwhile, we have already been in touch and the missing product will still be sent. Kinds regards, Team Bluem

Fijne producten en snelle levering

Wij hebben de tandpasta met natuurlijke fluoride, de mondspoeling en de kauwgum besteld. Fijne producten. Met de kauwgom zorg ik dat ik ook overdag mijn mond nog gezond houd na de lunch. Zeer aan te bevelen.

• Pluspunten Zonder fluoride

Al vele jaren gebruik ik BlueM tandpasta tot volle tevredenheid!

BlueM tandpasta vind ik een zeer goede tandpasta die mij ook goed helpt om bloedend tandvlees te voorkomen.

• Pluspunten Smaak en substantie

Helpt goed

• Pluspunten Niet agressief

Prima en een vlotte afhandeling/bezorging

Vooral de oral gel bij kleine ontstekingen tijden het plaatsen van implantaten.

• Pluspunten prima tandpasta en oral gel

Supersnel geleverd

Op advies van de tandarts producten aangeschaft. Dag later bezorgd. Duidelijke en eenvoudige bestelproces.

• Pluspunten Snelheid van leveren

Mondwater TE sterk

Na het spoelen de hele dag een pijnlijke tong. Eten smaakte slecht.

• Pluspunten Geen

Beste Roelie, bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je een pijnlijke tong ervaart. Ik zal je even een mail sturen met wat persoonlijk advies. Met vriendelijke groet, Team Bluem

Hele snelle levering

Jammer , als korting gehalveerd wordt door bezorgkosten

• Pluspunten Levering

Zeer positief werkzame stof voor gebit en tandvlees

goede werking van het mondwater. Ook bij dreigende ontstekingen of na een behandeling te hebben gehad. En zonder alcohol!

• Pluspunten smaak en werking

Ik kreeg het antwoord waar ik om vroeg.

Het antwoord dat ik kreeg maakte me niet happy, omdat het bevestigde waar ik al bang voor was: BlueM is niet erg dier-vriendelijk .......

Goede tandverzorging

Op advies van mijn tandarts bestelde ik de gel ivm tandvlees irritatie. Omdat ik ook nog andere tandhygiene producten nodig had, besloot ik deze eens te proberen en heb diverse producten besteld. Ik ben zeer tevreden over het product! De tandpasta heeft een fijne smaak, evenals mondwater en ik voel verbetering in mijn mond. De website is eenvoudig in gebruik en de volgende dag werd alles keurig geleverd!

• Pluspunten Smaak, goede service en uitgebreide productlijn

Good experience

My wife got BlueM toothbrush from a doctor, I guess as some kind of promotion. The doctor didn't have replacement brushes. So I've ordered replacement brushes from your web store - that's great. The problem is delivery, it is st so expensive that it is almost making more sense to buy another new complete BlueM toothbrush.

• N/A

BESTE TANDVERZORGING OOIT !!!!

sinds de dag dat mijn tandarts me zei dat er een geweldige tandverzorgingslijn met zuurstof op de markt was gekomen, heb ik nooit meer gevoelig of bloedend tandvlees gehad. Een toppertje is ook de wondgel !!! Reinigen met Bluem geeft een gevoel van intensieve reiniging en een uren lange frisse mond.

• Pluspunten N.v.t.

Ik gebruik het sinds een week. Heftige peri implantitus rondom implantaten. Even wennen aan een nieuw ritme. Spoelen..Gel aanbrengen maar voor nu is het wonderbaarlijk. De eerste keer gel deed echt wel een beetje pijn. En poetsen ook en spoelen ook maar kan nu zeggen dat ik zelfs een beetje mooi roze tandvlees heb. Het wordt bijna een sport om het nog beter te maken maar belangrijkste is...geen pijn

• Pluspunten N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over Bluem. Goede producten en goede service als de bestelling wordt bezorgd.

Ik ben zeer tevreden over de producten en de klantvriendelijkheid van Bluem. Producten worden vaak snel geleverd.

• Pluspunten Goede kwalitatieve producten.

Thanks for responding to my review and transferring my message to the person in charge. I will wait for their call/email. If there is a better way to contact BlueM for distribution opportunity, would be nice to learn it. regards

• N/A

You are interested in distribution in Turkey. I asked our distribution channel in Turkey to contact you if they want to do business with you. I don't think this channel is the right way to contact us. Have a great day!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.