exelent

the best toot brush

• N/A

Lekker fris!

Het heeft een frisse smaak en voelt goed!

• Pluspunten Kwaliteit!

Héél goed

Duidelijk antwoord op mijn vraag

Frisse mond

Heerlijk frisse mond. Van mijn Parodontitis heb ik geen last meer. Ben er dus heel tevreden mee.

• Pluspunten Fris gevoel in mond

Doet wat het belooft!

Mijn ontstoken tandvlees was binnen een week praktisch weg. Had alleen wat moeite met het aanbrengen van de orale gel. Je moet het op droog tandvlees “aanbrengen” maar een mond is niet droog te krijgen dus dat ging heel moeilijk. Het ging alle kanten op. Maar samen met de tandpasta en de mondspoeling heeft het al uitstekend zijn werk gedaan! Tevens zeer snelle bezorging en mooi verpakt!

• Pluspunten Bezorging Verpakking Werking

Prima, direct antwoord op mijn vraag.

Goede, snelle reactie op mijn vraag.

• Pluspunten N.v.t.

Aanbevolen door mijn tandarts en bevalt erg goed

Mijn tandarts heeft mij aangeraden BlueM's mouthwash te gebruiken. Het is niet zo sterk van smaak, is tamelijk fris en heeft in combinatie met goed poetsen, flossen, e.d. er voor gezorgd dat mijn gebit in betere conditie is.

Razendsnel, prima product

Mijn BlueM was op en ik dacht wel een paar dagen zonder mijn vitamine D te moeten maar was schets mijn verbazing, 's avond besteld, de volgende dag al in huis!

Thank you

Item was well received and the gel was effective in managing my gum ulcer.

• Pluspunten Ja

Mijn ervaring is vele malen hoger dan verwacht.

Ik had het pakket besteld inclusief de electrische tandenborstel. Die borstel maakt het een stuk aangenamer om te poetsen. Mijn tanden zijn ook veel schoner, tandplak verdwijnt, tanden worden ook witter. Waar ik ook van onder de indruk ben is dat de tongaanslag, waar ik al jaren last van had en van alles voor had geprobeerd, binnen een week volledig verdwenen is! En ik heb de hele dag een frisse adem. De enige feedback die ik al telefonisch heb doorgegeven is om een tandenborstelkapje voor de hand tandenborstel toe te voegen aan het pakket. Het zou fijn zijn als de kauwgum betaalbaarder is. Ben ontzettend blij dat ik eindelijk halal producten gevonden heb, die ook nog veel beter werken dan mijn verwachting! Kan het niet laten om er iedereen die ik spreek over te vertellen :-)

• Pluspunten Halal, geen fluor, snel effectief, mooi verpakt, goede service

Snel, goede service

Altijd de volgende dag in huis. Dat is ontzettend fijn als er een patiënt last heeft. Super producten! Jammer dat er geen gratis proefmonsters bestaan.

• Pluspunten Snel

agressief middel

Over gebruik BlueM mondspoeling: Ik heb 1-malig met een halve dosering mijn mond gespoeld voor het slapen gaan. Het schuimde extreem waardoor ik het mondwater nauwelijks in mijn mond kon houden. De volgende ochtend kon ik met mijn tong het gehele mondslijmvlies uit van mijn wang vegen. Niet nog een keer gebruikt, dan houd ik geen slijmvlies meer over. Ik zou dit niemand aanbevelen!

• Pluspunten N.v.t.

Vervelend om te horen dat het mondwater u niet goed bevalt. U hoeft maar heel weinig te gebruiken van het product, wellicht dat u dat nog kan proberen. Wij hebben ook nog Oxygen Fluid, dat mondwater is wat 'neutraler' en minder scherp, sommige mensen vinden dat prettiger. Wat ook nog zou kunnen is dat u wellicht een allergische reactie heeft op SLS. Verder hebben wij een 30 dagen niet goed geld retour garantie. Neem daarom gerust even contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Bluem

Erg positief

Ik ben een aantal weken aan het poetsen met de tandenpasta en mijn tanden voelen beduidend gladder aan, de gehele dag door en ze zijn witter. Dit heb in niet met een andere pasta zo ervaren. Tandvlees voelt ook goed aan. Hoe de spoelvloeistof voor mezelf te gebruiken ben ik nog aan het onderzoeken. Je hoeft maar de helft te pakken van wat voorgeschreven is en je hele mond vult zich met schuim door de combinatie van de vloeistof en speeksel. Het echte gorgelen of spoelen is dan wat moeilijker. Je mondklieren produceren daarna een poos erna nog flink wat speeksel. Je mond voelt wel fris en schoon aan, voor een lange periode.

• Pluspunten N.v.t.

Het product werkt uitstekend!

Bij gebruik van deze product zal ik tijdens het doen van meerdere ingrepen minder last hebben en mijn pijnklachten verminderen.

• Pluspunten Het heeft een goede werking.

Geen bloedend tandvlees meer!

Ik heb al jaren last van bloedend tandvlees maar sinds het gebruik van de producten van BlueM eindelijk geen last meer!! Bedankt!! Ik ben ook heel blij dat er producten aangeboden worden zonder fluoride in!

• Pluspunten 9

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM!

Weer een gezonde en frisse mond met BlueM! Rondom de implantataen wil het tandvlees nog wel eens ontstoken raken vanwege resten die in de pockets achter blijven. Dit is pijnlijk en geeft een vervelende smaak en adem. Door te poetsen en te spoelen met de producten van BlueM is het leed snel weer geleden en kan ik weer met een fris en gezond gebit verder. Je voelt vooral de mondspoeling zijn werk doen!

• Pluspunten Frisse adem, mondwater dat iets doet! geneest het tandvlees.

Guter Service, prompt geliefert

Einziger Minuspunkt - einen Tag später geliefert ;) ...

• Pluspunten Ware unbeschädigt erhalten

Geweldige producten

Ik had lichen planus en kreeg van de tandarts een fles Blue’m oxygen fluid. Dat ben ik gaan gebruiken en ook de tandpasta en elektrische tandenborstel gekocht. Ik ben helemaal van m’n probleem af! Mijn kleindochter van 18 poetste te hard en zij kreeg van de tandarts het advies een zachte tandenborstel te gebruiken. Toen heb ik de box daily care essentials gekocht voor haar. Ze is ook heel enthousiast over de producten van Blue’m.

• Pluspunten N.v.t.

De beste laatste fase van het reinigen van mijn tanden en kiezen.

BlueM is jaren geleden door mijn tandarts aangeraden en ik heb het gevoel dat ik nu alles eraan doe om mijn mond zo schoon en bacterie vrij mogelijk te krijgen.

• Pluspunten Handeling neemt niet veel tijd

Uitstekende producten

Op aanraden van tandarts mondspoel middels en tongschraper gekocht. Werkt goed! Verder was de levering volgens afspraak!

• Pluspunten Goede kwaliteit en service

Schoner, frisser en gezonder gebit/tandvlees.

Vanaf mijn eerste tand werd er geborsteld en we gaan door tot de laatste met BleuM producten en mijn eerste elektrische tandenborstel waardoor het sneller,beter en moeiteloos gaat. Wat een geweldige tandenborstel.Top producten.

• Pluspunten Alles is toppie.

delivery issue

I m happy with th product i used since 4 days now but I'm disappointed because I received only 3 items while I paid for 4 ! I hope I will receive it soon. Laurence

• Pluspunten usa

Hello Laurence, Thanks for your review. Meanwhile, we have already been in touch and the missing product will still be sent. Kinds regards, Team Bluem

Fijne producten en snelle levering

Wij hebben de tandpasta met natuurlijke fluoride, de mondspoeling en de kauwgum besteld. Fijne producten. Met de kauwgom zorg ik dat ik ook overdag mijn mond nog gezond houd na de lunch. Zeer aan te bevelen.

• Pluspunten Zonder fluoride

Al vele jaren gebruik ik BlueM tandpasta tot volle tevredenheid!

BlueM tandpasta vind ik een zeer goede tandpasta die mij ook goed helpt om bloedend tandvlees te voorkomen.

• Pluspunten Smaak en substantie

Helpt goed