Goed geregeld

Geen problemen gehad super goed alleen de koerier moeten het beter afleveren goeien het maar neer en weg wezen dan legt het in openbaar jammer.

Zeer snel geleverd

Uiterst tevreden

Overzichtelijke web-side . Eenvoudig om te bestellen . Snelle en correcte levering .

Accuraat

Snel

Zeer snel geleverd

Product voldoet aan alle eisen. een Dikke 10

Keurig en snel geleverd, band en wiel is geheel naar verwachting

Keurig en snel geleverd, band en wiel is geheel naar verwachting. Kwaliteit is goed en voor een schappelijke prijs.

Snelle en correcte levering.

Besteld, levering dag erna ontvangen

B merk banden voor een A merk prijs

Een set van 4 Continental buitenbanden met binnenbanden besteld voor de Berg Buddy skelter. In plaats van een A-merk (Continental) ontvingen we het B- merk (Kenda) . Volgens de klantenservice via whatsapp had je de kleine lettertjes van het artikel beter moeten lezen. Daar stond namelijk in vermeld dat je B-merk banden voor een A-merk prijs krijgt. Terwijl in de kop van het artikel duidelijk Continental als merk vermeld stond. En de prijs in aanschaf niet in verhouding stond met het geleverde materiaal.

Goed product voor wen mooie prijs en snel geleverd

'S-avonds besteld geleverd met 1 werkdag ertussen zoals afgegeven. Top Product voldoet aan verwachting. Prima kwaliteit voor goede prijs

Duidelijke communicatie, prima product, echt geen minpunt te verzinnen. Een aanrader voor skelterbanden van mammoet goed verpakt en men doet wat men beloofd.

Nieuwe webshop met ouderwetse Service!!

Banden gekocht bij deze site. Medewerker heeft verstand van zaken en weet waar die over praat. Snelle levering en prima product. Kortom dikke prima!!

Eerlijk, effectief en efficient!!

Onze skelter moest weer klaar. Ik stuurde een foto naar de app en kreeg de beste en voordeligste oplossing voor ons probleem. Een paar nieuwe binnenbanden die de volgende dag al geleverd zijn! Vlot personeel. Dank voor u hulp.

Snelle levering en fijne banden

Vrijdag middag besteld en zaterdagochtend had ik de bestelling al binnen. Kids rijden weer vrolijk rond!! Ga zo door!

Levert kromme banden

Wij hebben een set banden met velg besteld, kregen deze keurig geleverd. Zit er een slag in de beide velgen/band, deze retour gestuurd. Kreeg geen vervanging want hij had geen rechte velgen, kreeg wel een credit.

Doet wat het beloofd

Snelle reactie via de Whatsapp, kundig advies en snelle levering van de betaalbare producten

Fantastisch!! Super snelle levering!!!!

Vrijdagnamiddag binnen- en buitenbanden besteld. Zaterdagvoormiddag geleverd!!!

Erg goede en snelle service.

Fijn dat de verkoper meedenkt, met goede oplossingen komt en goede en snelle service verleent.

feedback wordt niet gewaardeerd

klantenservice gaat discussie aan in plaats van oplossing te zoeken.

Jammer

Helaas paste deze niet mijn fout ik had een kromme ventiel moeten hebben Mvg

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, snel geleverd

Alles volgens plan en supersnelle levering.

De producten zijn in orde en ik was vooral gecharmeerd door de super snelle levering.

Gewoon goed!

Niks op aan te merken, gewoon goed.

Gewoon prima

Goed assortiment en goedkoop en snelle bezorging

Snelle bestel levertermijn

Eenvoudig bestellen, snelle levering!