Snelle levering en perfecte helpdesk

De levering was snel en mijn vragen werden snel en keurig beantwoord door de help desk chat.

De vragen die ik had werden netjes via de whatsapp beantwoord. Pakketje snel verzonden. Top service!

Snelle en goede service

Reageert snel op mail en bestelling stond ook snel klaar om op te halen.

Goed spul, snelle levering, goede prijs.

Snelle levering van prima product tegen lage prijs. In de bouwmarkt 30 euro duurder.

Perfect !

Nog nooit zo snel een leverantie gehad,gisteren besteld vandaag in huis ,perfect,daar kunnen andere online winkels een voorbeeld aannemen

Goede prijs, snelle verzending, prima kwaliteit

Goede prijs, snelle verzending, prima kwaliteit

Goede snelle levering

En snelle goede levering.

Prima site, vlotte bestelling, heldere betaling, snelle bezorging en een fijn kruiwagen wiel. Nooit meer een lekke band.

Zoek , klik , bestel , klaar

Gewoon top!

Maandag besteld, dinsdag erop in huis. Keurig verpakt en skelter kan eindelijk weer gebruikt worden.

De banden waren prima in orde!

Jammer dat de banden geleverd worden na werktijd (op een school) en vervolgens ver van school opgehaald moeten worden.

Snelle en correcte levering

Ik had 2 steekwagenbandjes besteld. Dag later keurig afgeleverd en niet te duur r

zeer vlot en correct

zeer vlot en correct

Prima service/levering

Vandaag besteld en de andere dag geleverd,top.

Perfekt bedrijf

Na een foutieve bestelling van onzentwege werd door het bedrijf per kerende de zaak rechtgezet.

Erg goed

Ziet erallemaal erg goed uit

Positief van opdracht tot afdracht

Ik kreeg wat ik nodig had in korte tijd

Goede levering

prima service snelle levering

prima service snelle levering goed produkt

Scherpe prijs en snel geleverd

Xxxx

Komt gewoon hen afspraken na

Via de website twee bandjes besteld voor mijn steekwagen. Helaas niet de juiste besteld, dus ff bellen hoe nu verder. Ik moest deze retour sturen en de andere bestellen. Er werd gevraagd om ook de velgen mee te sturen dan werden ze kosteloos de banden gemonteerd. Ook waren de bande goedkoper en werd per omgaande direct terug gestort. Was een geweldige service. Van harte aanbevolen.

Goede levering.Goede service.

Overzichtelijke website kleine probleempje geweest met betaling heel snel opgelost door jullie top service en snelle levering

Prima product, tegen lage prijs en snel bezorgd.

De artikelen die ik zocht snel gevonden, tegen een lage prijs, en ze werden de volgende dag al bezorgd. Ik ben zeer goed te spreken over dit bedrijf.