100% tevreden

Duidelijke website, snelle levering, prima kwaliteit voor een heel redelijke prijs

Zeer slechte service

Ruim 2 weken geleden bestelling gedaan en vooraf betaald. Nadat ik niet binnen 5 dagen heb ontvangen, werdt gezegd dat het opgestuurd was. Het pakket zou verstuurd zijn via post.nl. Uit opgegeven barcode blijkt dat deze niet bekend is bij post.nl. Het pakket is helemaal niet verzonden!!! Heb meermalen per mail en chat contact gehad. Wordt summier en vaag op gereageerd en verwijst men naar post.nl. Telefonisch zijn ze zelfs niet bereikbaar. Nog steeds wacht ik op de bestelling en dat al ruim 14 dagen LANGGGG.... Goedkoop is duurkoop!!!

Makkelijk zoeken, gevonden en super snel geleverd! Top service

super service Gisteren gebeld de volgende dag in huis . SUPER

Uitmuntend

Zeer te spreken over de ervaring van het bestellen van mijn steekkar bandjes. Op zondag avond naar hartenlust geholpen met welke bandjes ik nodig was. Maandag als eerste verstuurd en dinsdag middag al op de mat. Na het vinden van een productie foutje en sturen van foto word ook dit zonder problemen opgelost. Als ik weer bandjes nodig heb voor een skelter of een steek wagentje. Dan kom ik hier zeker terug.

Super Service!

Zeer tevreden! Goeie bandjes voor een goeie prijs!

Een held🌹🌹🌹

Zeer behulpzaam ook middels Whatsapp. Super snel met leveren top bedrijf.

goede prijs - kwaliteit

Goede service. Binnenband voor skelter gekocht. Door Skelterbanden gemonteerd. Binnen 5 minuten klaar.

Super goede hulp!

Heel fijn geholpen voor het uitkiezen van de juiste banden voor onze Mammoet skelter. Ook nog wat tips gekregen. Heel blij met deze fijne service!

Supersnelle service

4 nieuwe binnen en buiten banden besteld voor mijn Berg skelter. Gratis voor mij op de bestaande velgen gezet en dat alles supersnel en voor een goede prijs!

EEN TOPZAAK!!!!

Vanaf het moment dat ik contact opnam tot het moment van levering ben ik diep onder de indruk over de service, de snelheid en de kosten. Servicebanden kwam nadat ik mijn probleem had voorgelegd met een adequate oplossing die binnen twee dagen was uitgevoerd en weer bij mijn op de bedrijfsvloer was. Klantvriendelijkheid in optima forma!!!!!!!!! Nogmaals dank.

Prima produkt snelle levering

Prima produkt snelle levering

Goed advies, snelle levering

Ik had nog wat twijfel over het aankopen van een binnen-en buitenband. Via Whatsapp duidelijk advies gekregen. Het product was vervolgens snel in huis.

prima en snelle service, goede prijs

snel bezorgd.

Heb even telefonisch contact gehad over de wensen die ik had. Daarna op de site de juiste bestelling kunnen plaatsen. Ik werd keurig te woord gestaan en ik had het de volgende ochtend al in huis!

Perfecte service

Goed en eerlijk geholpen

Alles goed

Snel besteld na een goede uitleg aan de telefoon. Snel in huis

Supper bedrijf

Top bedrijf snelle levering

prefect

snel geholpen, goede advies en snel verzenden

Super geholpen, snel antwoord op al mijn vragen, snelle levering en alles past perfect. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Mega goede en snelle service via chat!

Best een lastig klusje, goede banden kiezen. Via chat in de avond direct antwoord, kon zelfs nog even foto’s appen voor een beter oordeel en instructie hoe ik iets moest demonteren. Dag erna besteld, had ik per ongeluk maar 1 setje spandoppen besteld. Via de app gemeld, binnen een minuut een bankreknr. waar ik het resterende bedrag nog even naar over kon maken, en ze doen het bij de bestelling. Helemaal top!

Geweldige service

Problemen met de maten van de banden. Dit hebben ze geweldig opgelost!!!

Super servicegricht

Ongeveer 2 maand geleden heb ik nieuwe banden en velgen besteld voor onze Berg skelter bij Skelterbanden Nederland. Helaas lukte het mij niet de nieuwe velgen te monteren of de banden te wisselen. Contact gehad met Skelterbanden Nederland of ik alles terug kon sturen zodat de banden gewisseld konden worden. Dit was geen enkel probleem. Ik krijg zelfs kostenloos de nieuwe banden op de eigen velg teruggestuurd en is het wisselen service van de zaak. Anno 2019 kom je deze service lang niet overal meer tegen. Dit alles ook nog eens binnen 3 dagen geregeld. Incl. de heen- en terugzending van de wielen. Kortom: super tevreden!

Pluspunten

Super tevreden over de geleverde banden. Snel en accuraat!! Helemaal top.