Pluspunten

snel en zonder fratsen!

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke site

Geen

Pluspunten

Nette prijs voor een goede kwaliteit!!

Geen

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering.

Duidelijke instructie over hoe je de binnenbanden het best kan monteren.

Pluspunten

Super, snel en goed.

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte service. Ik moest het product helaas retourneren. Dat valt niet mee. Een chat liep dood. Ik kreeg een simpele reactie op mijn emails, maar de vragen werden niet beantwoord. Ik moest betalen om een retoursticker te downloaden en het was volkomen onduidelijk wat ik terug zou krijgen en dat wilde men ondanks herhaald verzoek niet duidelijk maken. Besloten om het product daarom maar weg te gooien en niet te ruilen. ..... en dan in de reactie hierop ook nog de boel verdraaien en zelfs onwaarheden vertellen ....

Heb deze man telefonisch te woord gestaan. We zijn aangesloten bij de consumenten bond, Geen Gedoe garantie. Daar staan we voor!! Zo ook in dit geval. Per mail 3x retourgegevens gemailt en retourlabel gestuurd. Terug sturen was deze klant wellicht te veel moeite.. Veel klanten weten onze service en adviezen wel te waarderen. Jammer dat deze meneer het ook niet geprobeerd heeft. Of heeft inmiddels gebruik gemaakt van het advies van een onze weknemers.

Pluspunten

Gewoon top service, ook aftersale is top, vriendelijk en goed te bereiken. Ze denken mee in de meest goedkope, efficiënte oplossing. Mooie prijs/kwaliteits verhouding. Goede online shop met de kwaliteiten van de winkel naast de deur. Alle bandjes rijden weer vrolijk rond.

Een YouTube filmpje link bij de producten zoals bijv. bij de spandoppen. Dan is het dus te zien hoe makkelijk het eigenlijk werkt.

Pluspunten

Goede voorlichting en advies (via website-chat aanvullende vragen gesteld over ons afwijkende model skelter en kennis was in huis om ons goed te adviseren), vlotte levering zonder problemen

Pluspunten

Prima banden voor een leuke prijs en snelle levering

Pluspunten

Snelle correcte levering

Geen idee

Pluspunten

Snelle levering.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

betere kwaliteit, binnen 2 maanden waren 3 van de 4 banden dusdanig lek dat de binnenband vervangen moest worden. Bij plaatsen van de klacht vond men dat we dit eerder hadden moeten melden, nu willen ze er niets meer aan doen...

Pluspunten

Perfect 2 banden besteld voor een steekwagen daarna een mailtje gestuurd omdat ik 2 borgdopjes vergeten was. Netjes meegestuurd en later de rekening van de dopjes betaald.

Pluspunten

Ruim meedenkend in de te plaatsen bestelling met tips

Pluspunten

Snelle levering heldere communicatie.

Pluspunten

Snelle levering, doen wat ze beloven

Volgens mij geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel, correct, goed verpakt

Ik kreeg twee bestelbevedtigingen en bonnummers, wel slechts 1 keer betaald. Bug in software

Pluspunten

Goedkoop. Snelle levering. Goed advies.

Pluspunten

Snelle levering zoals beloofd

Pluspunten

Service gericht. Levert tegen zeer scherpe prijzen kwaliteit. Kiest voor de klant de meest praktische oplossing. Dus niet de duurste oplossing.

Pluspunten

Waanzinnige service! Had verkeerde banden besteld, dus alles terug incl mijn oude banden op velg! En mijn oude velgen kwamen weer netjes terug met nieuwe binnen en buiten band! Super bedankt!

Pluspunten

vlotte levering

zou het niet weten

fam schrijverstraat 7