Top wijn!

Makkelijk om te bestellen, netjes gebeld dat de levering iets later zou zijn. Echter DPD heeft de 9 flessen wijn a 107 euro zonder briefje bij ons of de buren, bij de buren voor de deur gezet. Ik zou een andere bezorgdienst aanraden.

Goede wijn

Mooie collectie kwaliteitswijnen die echt zeer goed zijn. De bestelling wordt altijd goed verpakt, dus alles komt heel aan. Het enige minpuntje bij mijn laatste bestelling was dat ik speciaal gevraagd had of de bestelling na een bepaalde datum geleverd kon worden. Daar is helaas geen rekening mee gehouden waardoor ik de bestelling op een voor mij onhandige datum ontving. Ik vond het jammer dat daar geen rekening mee was gehouden, maar verder was alles naar wens.

Super duidelijk en snelle communicatie !

Snelle en duidelijke communicatie en reactie en heerlijke wijnen natuurlijk! Een tevreden klant!

Super snelle levering

Wederom besteld bij deze Wijnhandel. Afgelopen woensdagmiddag besteld en donderdagmiddag in huis. Gewoon een super snelle levering.

Goede snelle punctuele aflevering door DPD.

Keurig bezorgd in een stevige doos.

Vlot en netjes bezorgd

Prima webshop, veel mooie wijnen en snelle levering.

Ondanks dat niet altijd alles op voorraad is wordt je goed op de hoogte gehouden van de status en levertijd. Bieden desnoods een vervanger aan (die absoluut niet tegenvalt). Jammer dat je soms wat langer moet wachten, maar de wijn maakt het goed want die is helemaal prima ;)

Meer dan goed!

Mijn bestelling is snel bezorgd en chique verpakt. Een mooi cadeau voor een speciale gelegenheid.

Vlotte behandeling en levering

Mijn bestelling is snel afgehandeld en keurig geleverd in een deugdelijke verpakking.

Snelle service, klantvriendelijk en top kwaliteit

Erg tevreden met zowel het geleverde product als de service and bezorging.

zeer goed

heb voor het eerst wijn besteld, ben zeer tevreden.

Heerlijke wijn, maar je moet er wel op wachten

Van Lieverlee heeft een mooie collectie wijnen zoals je tegenwoordig wel bij steeds meer providers ziet. We zagen hier wat wijnen met ''mooie herinneringen'' dus plaatsten een bestelling op een donderdag: 5 flesjes bij elkaar en alles was op voorraad. Vond het wat lang duren en mailde dinsdagavond de provider wanneer ik de tracktrace code zou ontvangen. Op de site stond bezorging binnen 1-5 dagen waarbij bleek dat ik ''WERK''dagen anders had geinterpreteerd. Maar die werden zelfs volgens de provider's ''klassieke'' definitie niet gehaald (en dat lag niet aan de post). De mooi verpakte doos bereikte ons vrijdag 8-9 dagen later (het is maar hoe je telt..). Al met al: prima wijn - goede verpakking - maar je moet niet ''even een paar flesjes'' willen hebben maar ruim tevoren bestellen. Aanbevelen kun je alleen ja of nee zetten: ik zou zeggen: hangt ervanaf/misschien.

Beste Suzan, Bedankt voor uw review. Ik ben 100% met u eens dat de 8 dagen best lang is. Dat kan meestal ook sneller. Uw bestelling kwam op Donderdag 20 jan. 2022 22:22:35 bij ons binnen. Dan gaat het weekend er inderdaad tussen wringen. Uw bestelling is 5 werkdagen later, 27 jan. 2022 13:07 Uur, bezorgd door PostNL. Geniet van uw wijn, Jaap Cuijpers Wijnkoperij Van Lieverlee (De Provider)

Positief

Snelle levering en goed verpakt

Ik kocht 2019, maar t werd 2020

Op internet 2 dozen Pouilly Fumé 2019 gekocht, maar kreeg jaargang 2020…

Prima service en heerlijke wijn!

Top !!!

betrouwbaar goed!

Veel kennis, snelle levering

Zeer snelle levering

Artikel naar ver2achting

Snelle levering en prima administratieve afhandeling

Gg

Chapeau

Goede nette service.

Zeer snelle levering.

topwijnen

Kiezen uitstekende betaalbare wijnen uit naar jou smaak !

Kwaliteit

Goede persoonlijke service.