Snel. Correct en klantgericht

Snelle levering. De wijn eer goed ingepakt. Schriftelijke communicatie zeer klantgericht.

Zeer goede service. Meedenkend en snelle levering.

Fijne communicatie. Goed advies. Snelle levering.

Altijd goede service en mooi collectie!

Snelle levering en een heerlijke wijn

Al een aantal jaar beatellen we regelmatig een paar dozen van de Ensemble huiswijn van Lieverlee. Heerlijke wijn voor een goede prijs. Snel geleverd en gratis bezorgd.

TOP

Mooie wijnen, snelle levering

zeer trage levering door fout vervoerder

Direct na de eerste bestelling een tweede bestelling gedaan. Nu wel snel in huis (4 dgn). De eerste bestelling was geheel buiten de schuld om van van Lieverlee door de vervoerder gebroken. Hierdoor duurde het allemaal erg lang voordat de overgebleven flessen aan kwamen. Opmerkelijk was de nazorg van van Lieverlee en de snelle correcte compensatie. Dit gaf mij vertrouwen om in de herkansing te gaan en andere mooie wijnen te bestellen. Kortom: betrouwbaar bedrijf met zorg voor de klant. Op naar bestelling drie! (oud:) Vandaag is het 9 dagen gelden dat ik wijn online besteld heb. Helaas nog steeds niets geleverd gekregen. Wel emails ontvangen dat het onderweg is maar uit niets bleek dat u mij daar erg lang op zou gaan laten wachten. Mijn eerste ervaring met Van Lieverlee is dus niet best. De prijs van de bestelde wijn was aantrekkelijk echter weet ik niet of ik nogmaals een bestelling ga doen vw de te lange bezorgtijd.

Uitstekende service, vlotte levering

Mooi aanbod van wijnen en uitstekende service

snelle afhandeling

volle tevredenheid

Als een goede wijn .

Steeds makkelijk te bestellen en snel,goed verpakt geleverd.

Contact gehad met de verkoper daar ik de wijn op tijd geleverd wilde hebben ivm een feestje. In overleg is de wijn geleverd op een dag dat er iemand thuis was en de wijn van de bezorger in ontvangst kom nemen. Wijn was netjes verpakt en wanneer ik weer wijn ga bestellen zal ik zeker weer terugkeren.

Prima service, snel en altijd de juiste producten.

Perfect !

Goed verpakt en snel geleverd. Dank daarvoor!

Heerlijke wijn, snel en goed verpakt geleverd.

Snel geleverd, goed verpakt!

Heerlijk Viognier, snel geleverd en goed verpakt! Ga zeker vaker bestellen!

heerlijke wijn

Heerlijke wijn, maar geleverd met een absurde hoeveelheid afval

positief

makkelijk te bestellen en prima levering

Alles prima.

Mooie wijnen! Bezorgdienst DPD niet ideaal.

Betrouwbaar

Beloftes nakomen is een groot goed tegenwoordig. Van Lieverlee komt zijn beloftes na, ook als er per ongeluk iets fout gaat in de verzending. Het wijnaanbod is voortreffelijk.

Alles top geregeld

Zoals het als goed Brabander betaamt goed gezellig en openhartig. Top

Top wijn, soepel geleverd

fijn assortiment goede bezorging

top wijnen en bezorging behandeld met care

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snel en correct

Goede en rappe communicatie, geen enkel commentaar.

Zoals steeds, Top wijnen en top service. Thanks!

Zoals steeds, Top wijnen en top service. Thanks!