Alles verloopt vlot, alleen mag was sneller bericht worden over de levering. Bovendien heeft uw transport mij nog een verrassing door in zijn tracking aan te geven dat de wijn geleverd was in Flémalle, terwijl hij wel degelijk geleverd i in Geeetbets.

Ik had bijkomende wensen die allemaal zijn vervuld

Heerlijk geshopt op de website voor cadeau's voor bijzondere familieleden. Ik had echter wat bijkomende wensen, zoals de exacte datum van afleveren en een brief die ik wilde meesturen. Uitstekend geregeld: ontvangers blij en ik als afzender uiterst tevreden

Bestelling naar wens, probleem DPD levering

Bestelling en levering was perfect geregeld. Pakjesdienst heeft echter nagelaten te leveren op adres en heeft pakket in pickup punt achtergelaten zonder nota in de bus te hebben gestoken. Wijnhuis Van Lieverlee heeft er alles aan gedaan om pakket te traceren en info door te geven. Kwaliteit van de wijn maakt veel goed ;-)

Beste Stefan, Uw pakket is afgeleverd op 04-06 bij het dichtstbijzijnde DPD afhaalpunt. Twee dagen na uw bestelling. Ik zal verder contact met u opnemen. Jaap Cuijpers

Correcte prijzen, vriendelijke en persoonlijke service

Correcte prijzen, vriendelijke en persoonlijke service

Snel.....

En verrukkelijke wijn!!!

Bestelling gedaan. Na week maar eens geïnformeerd wanneer ik de bestelling tegemoet kon zien. Moest nog een fles binnenkomen, zodra deze binnen was zou de bestelling verzonden worden. Is ook direct gedaan. Berichtje waarom de bestelling later komt, had ik erg op prijs gesteld. Verder prima geregeld en goed mail contact

Mooie wijn digitale afhandeling niet soepel

Prima aangeleverd! Uitzonderlijk lekkere witte wijn

Steeds top, snelle levering, lekkere wijnen.

Idem als titel...... Steeds top, correct, snelle levering, lekkere wijnen.

Snelle levering,flessen zeer goed verpakt. Goede website.

Super, snel en is er iets direct actie

Aanrader

Lange levertijd met minimale info

Bestelling geplaatst op maandag tegelijkertijd bestelling geplaatst in Cadiz Spanje. Levertijd info geen, pas na mail en telefoon kwam de info, levering op vrijdag. De levertijd uit Spanje (2600 km) werd meteen bij bestelling gedaan: levering vrijdag voor einde dag. Van alle wijn webshops is dit de meest slechte ervaring. Qua wijnkeuze de moeite waard, qua levertijd een stuk minder.

Het klopte allemaal

Uitzoeken op de website, was helder en plezierig. Betalen zo gebeurd. De verzending ging soepel en de wijnen waren goed en veilig verpakt

Supermakkelijk

Vanuit je luie zetel wijn kiezen en bestellen is een luxe. Goed ingepakt en snel geleverd is extra meegenomen.

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering van de bestelde wijn. Binnen 48 uur in huis. Goede stevige doos als verpakking.

Vriendelijk, zorgvuldig, snel en deskundig

Zoals goede wijn geen krans behoeft, zo heeft Wijnkoperij van Lieverlee deze krans ook niet nodig. Zij doen wat je verwacht!

goede service en snelle bediening

prachtige website , goede klantenservice(en goede wijn)

Uitstekend...!

Altijd tijd voor vragen en tips. Ik kom er voor uit Vlissingen.

Netjes verzorgd

Flessen zijn keurig verpakt. Snelle verzending.

Makkelijk te bestellen wijn kwam in een stevige stoot bestendige doos

Geweldig,daarom mijn bestelling bij Lievelee .

Mijn ervaring , ik ben heel tevreden, daarom mijn bestellingen bij jullie. Omdat ik relatief dichtbij woon komen jullie de bestelling zelf afleveren. En als klap op de vuurpijl , heeft hij zijn werkschortje aan, wat nostalgisch. Een opmerking , bel even ik ben vaak van huis , en dan kom je aan een gesloten deur . O ,ja , nog een opmerking , alsjeblieft geen reclames daarvoor ben ik bij de andere webwinkels weggegaan .

Goede communicatie , snelle levering, uitstekende wijn

Goede website, communicatie goed, snelle levering, goede wijn.

Heerlijke wijnen en goede communicatie

Ik heb wijn besteld en deze was niet op voorraad. Ik werd tijdig ingelicht en op de hoogte gehouden wanneer de levering aan zou komen. Bedankt en tot de volgende bestelling.

Zeer correct, aan te bevelen

Perfecte levering, communicatie was ook uitstekend.

Snelle levering, correct verpakt, erg prettige ervaring

Snelle levering, correct verpakt, erg prettige ervaring