Levering prima en snel verlopen

Levering prima en snel verlopen

Mijn ervaring met Van Lieverlee is goed Maar, hebben nog niets ontvangen..,,

Maar de bezorging laat te wensen over .Toen we eerder de parketten via Post nl kregen bezorgd werd van tevoren per mail aangegeven wanneer en Hoe laat het parket werd bezorgd , is natuurlijk goedkoper,nu kregen we een mail dat er een parket word bezorgd krijgen vandaag nog een mail Hoe laat het bezorgd word moet blijven wachten op mail en tijd kunnen dus nergens heen.

Prima wijn met goede prijs-kwaliteit verhouding

Alleen onhandig grote verpakking met dozen van 18 of 24 flessen die opslag lastig maakt

zeer goede verkoop service / advies

ik kocht al een tijd lang een bepaalde wijn en dacht laat ik eens bellen om wat advies te vragen naar een aantal wijnen met in gedachte mijn smaakvoorkeur, dit is een zeer uitgebreid advies geworden en met alle aandacht en begrip naar de klant dat is voor mij een 10 waard naast een super site ook een super service !!!!!

Weer goed geregeld!

Paar mooie flessen Graham's 40 Years Old besteld en netjes volgende dag in huis.

Super snel

Super snel geleverd en met de bestelling rond de kerst telefonisch kontakt gehad Ook dit heel adequaat en vriendelijk opgelost

Als Vanouds

En de toegift belooft alles! Bedankt, GR.A

Goede service en uitstekende wijn

Eigenaar attendeerde mij op een niet meer te leveren vintage van mijn gekozen wijn bestelling (foutje op de website), desondanks de wel beschikbare vintage laten bezorgen. Geen spijt van. Absoluut de juiste wijnen tegen scherpe prijzen. Liefhebber die zijn klanten serieus neemt!

Prima en snelle levering

Twee mooie wijnen besteld. Met zorg verpakt en snelle verzemding

Prima service, de juiste prijs, vlotte levering, geen gezeur

Ik heb 12 flessen van mijn favoriete wijn besteld. Die werden vlot geleverd door DPD in een prima verpakking.

Even wachten en dan komt de wijn

Even berichtje als een van de wijnen niet is

Snelle levering, goed verpakt en prima prijs.

Zeer snelle en correcte levering! Bedankt!

Prima webshop

Gewoon een positieve ervaring.

Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst weer een bestelling doe bij Van Lieverlee.

Website is prima, bezorging mwoah

Het is eenvoudig om te bestellen op de site, die werkt prima. Helaas is bezuinigd op de bezorging met de keuze voor DPD. Dus wederom voor niets gewacht op het pakket op het aangegeven tijdslot. Vervolgens geen enkele communicatie en geen nieuw tijdslot.

Keurig

Duidelijke site, prima prijs en snelle levering

Niets op aan te merken!

Site werkt zeer vlot, verschillende betaalmogelijkheden. Wijn zat veilig verpakt. Top!

Ik moet 'm nog proeven.

Enig minpuntje is dat ik het verzoek tot review al eerder kreeg dan het product zelf.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs voor een goede wijn. Ook snel geleverd in deugdelijke verpakking.

Goed = goed genoeg

Zoals ik al zei: “goed is goed genoeg”

Prima levering!

Snelle en goede levering.

goede produkten aan een goede prijs

Baron de Ley is een lekkere wijn, en de aktie op de Club Privado was te goed om geen 12 flessen te bestellen. Levering gebeurt snel, met goede kommunikatie.

Uitstekende klantendienst met correcte levering

OK

Good service and communication

Regular communication about the status of my order, which arrived within 3 days, on the date and with the time frame I was given. Good price, I'm happy

een aanrader

perfect en snelle levering,