webshop moet nog veel leren

Op webshop staat wijn in voorraad, dan bestel je hoort 3 dagen niets. Zelf maar een bericht gezonden wanneer de wijn verzonden wordt. Dan blijkt de wijn niet op voorraad te zijn. Bericht van verzending vermeld verzonden met Post.nl, maar zonder track&trace code. na 2 dagen ontving ik bericht van DPD dat de zending bezorgt gaat worden. Het goede van dit bedrijf is dat ze wel snel op je berichten reageren.

Daar kunnen we zeker wat mee! Bedankt voor de opbouwende kritiek!

Snelle levering inclusief houten kist

Prima prijs en tijdig geleverd

Top service en snelle levering - Côte de Brouilly Les Sept Vignes 2018 besteld maar helaas niet meer leverbaar - werd netjes gebeld met de vraag of ik mijn geld terug wilde of de 2019 wilde kopen. Zo hoort het nogmaals complimenten!

Wederom snel en goed

Wijn en champagne besteld beetje aan de late kant maar alles op tijd geleverd

Mooie zaak, goede service, duidelijke website

Voor een goed en eerlijk advies ben je bij Van Lieverlee op de goede plek. Er is altijd oog voor de klant, ze bieden gerichte service en hebben een mooi assortiment wijnen. Op de website kun je ook heel gericht naar een passende wijn zoeken.

Aanbod van heerlijke wijnen en super service. Regelmatig contact gehad ivm met levering voor de feestdagen. Eigenaar was zeer betrokken.

Jullie zijn vriendelijk en geven een zéér goed advies.

De door de medewerker geadviseerde rode port beviel zo goed, dat het naar meer smaakte! Fijn dat er nu ook een vestiging in Bladel is!

Klantgerichte en betrouwbare levering

Bestelling geplaatst, vriendelijke reactie en snelle levering van wijn in stevige verpakking. Helemaal goed !

Super goede service

Altijd hele goede service, voor vragen staan ze klaar en word je heel persoonlijk geholpen (telefonisch/via de mail). Wijnen uiteraard ook van hoge kwaliteit en levering in stevige dozen en binnen 3 dagen! Zelfs in deze drukke tijd!

Na bestelling en telefonisch contact volgende dag al bestelling ontvangen. Super

snel en op beloofde uur geleverd

prima prijs, goed verpakt, snelle afhandeling (volgende dag, in december!)

Vriendelijke mensen met kennis van port/wijn

Vriendelijke mensen met kennis en ervaring ten aanzien van port en wijnen Kom hier zeker nog eens terug en kan ze aanbevelen aan iedereen die een goede fles port wil kopen

Correcte levering zonder opmerkingen;

Geleverde producten zijn conform de bestelling en het moment van leveren is zoals afgesproken.

Prima afgeleverd!

geen commentaar

gewoon positief

besteld betaald geleverd. wat moet je daar nog meer over schrijven

Super ervaring. Zelfs de levering verliep perfect in deze drukke periode.

Super ervaring. Zelfs de levering verliep perfect in deze drukke periode. De levering zou vertraging oplopen, maar daarvan heb ik niets gemerkt.

Mooie prijs en snelle levering

De levering was zelfs in deze drukke tijd als opgegeven. Prima winkel voor bestellingen van niet-doorsnee wijnen

Prima wijn

Snel en correct

op tijd en heel afgeleverd

op tijd en heel afgeleverd

Goed, snel en betrouwbaar

Voor de eerste keer hier een bestelling gedaan. Alles gewoon goed in orde. Snel een bevestiging, snel een factuur, snel een bevestiging van verzending en eerst volgende werkdag geleverd. Top dus !!!

Uitstekende service, uitstekende wijnen, Top!

Uitstekende service, uitstekende wijnen, Top!

top wijn besteld en snel geleverd

Dit is de tweede keer dat ik bij Lieverlee heb besteld en wederom snelle service. Volgende dag al mijn topwijn in huis.

Prima service ook in grensgebieden

Veel online webshops brengen extra kosten in rekening bij grensstreken, ( in dit geval Baarle- Hertog ) bij van Lieverlee is voor heel de Benelux hetzelfde afnamen bedrag gelijk aan geen verzendkosten! Dit was voor mij de reden om hier te bestellen, maar ook de levering zelf wordt netjes verpakt en afgeleverd!

Kan beter

Wilde fles als Kadootje laten bezorgen voor iemands verjaardag. Op site stond dat bezorgen gratis was in zelfde stad, echter bij uitchecken wel voor moeten betalen. Ik ging er vanuit dat smorgens bestellen ook zelfde dag bezorgen zou zijn maar ik werd 2 dagen later gebeld dat ze de fles vandaag gingen brengen.....kortom: valt nog wel eea te verbeteren

Hilverstraat 95 5081 AV Hilvarenbeek

31 (0)13 - 504 42 65