De bestelling kwam prima op tijd binnen

Een Woll braadpan besteld, die uitstekend voldoet! De bestelling werd snel geleverd.

Snel geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kan niet beter

Snel en prima product tegen goede prijs.

Goeie service, mooie artikelen , een dikke 10 waard

Mijn ervaring beschrijf ik met een dikke 10. Zeer goeie service , blij met de mooie pannen en zeker ook niet onbelangrijk .... je wordt heel vriendelijk geholpen.

Goedemiddag mevrouw van der Waall, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik zal uw lovende woorden zeker doorgeven aan Angèle! Hopelijk tot ziens en heel veel plezier met uw pannenset! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

Mijn ervaring, volledig in lijn met mijn verwachting!

Duidelijkse website. Ontvangen producten in lijn met verwachting. Gedegen verpakking tegen breuk. Snelle levering door koerierdienst met effectieve communicatie vooraf.

Goedemiddag meneer Termont, Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens was! Dat er maar een hoop perfecte pizza's mogen volgen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

slecht verpakt..

Pan besteld, goede prijs/kwaliteit verhouding. Normale leveringsduur ,maar slecht verpakt. Koekenpan lag vrijwel los in een doos, en sorteercentra's/bezorgers gaan nou eenmaal niet zachtzinnig om met poststukken. Deuk in pan, geretourneerd, nieuwe pan zelfde verpakt.

Goedemiddag meneer ten Wolde, Hartelijk dank voor uw beoordeling, hierdoor kunnen wij ons blijven ontwikkelen. Ik heb geprobeerd om met u in contact te komen, dat is helaas nog niet gelukt. Ik vind het erg vervelend om te horen dat de eerste levering niet is verlopen zoals zou moeten, onze excuses! De producten dienen zo goed mogelijk verpakt te worden om zo eventuele transportschade te kunnen voorkomen. Wij zullen dit intern uitzoeken en oplossen. Als ik nog iets voor u kan betekenen hoor ik dit uiteraard graag! En anders hoop ik u een volgende keer toch weer te mogen verwelkomen in onze (web)shop. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

Snelle bezorging!

Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd!

Goedemiddag mevrouw Hilverdink, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat de bestelling helemaal naar wens is verlopen. Heel veel plezier met de kruidensnijder, het is ook echt een mooi product! Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

prettig kontakt

Goedemiddag mevrouw Baan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het prettige contact was zeer wederzijds! Heel veel plezier met uw wok en de kooklessen! Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

Snel

Volgende dag in huis

Superservice

In december dubbelwandige glazen gekocht in de winkel in Rotterdam. Helaas was 1 van de 2 glazen na een maand lek. Na een mailtje direct keurig geholpen en nieuwe glazen ontvangen. Super!

Tevreden!

Snelle, verzorgde levering! Goeie kwaliteit

Zeer attent

Doordat mij pakje was ‘zoekgeraakt’ stuurde Habitas meteen een tweede exemplaar. Toen na een paar dagen het zoekgeraakte pakket toch bezorgd werd heb ik contact gelegd met Habitas, en voorgesteld om het tweede mesje apart te betalen, terugsturen vond ik zonde van de moeite. En wat denk je, vanwege het eerlijk opbiechten mocht ik het tweede pakkertje gewoon houden. Dat is nog eens service!

Schitterende service!

Ik kocht via een verkooppartner van Habitas-online leuke mokken. Jammer genoeg sneuvelde een mok tijdens het transport. Zonder probleem werd mijn dossier uiterst correct en efficiënt behandeld en kreeg ik daags erop een nieuwe mok toegestuurd. Dit was voor mij een heel fijne ervaring. De opvolging was immers heel correct en vriendelijk. Habitas-online mag mij tot hun tevreden klanten rekenen!

Garantie....Top geregeld!

Onze Crockpot had er na bijna 2 jaar trouwe dienst geen zin meer in. Aangezien het net binnen de garantietermijn gebeurde contact opgenomen met Habitas. De pan moesten we opsturen, na 1 week een nieuwe buitenpan thuisgestuurd, met de “oude” binnenpan erin. De nieuwe buitenpan doet het, alleen zat nu 1 van de handvaten van de binnenpan los en zaten er een aantal zilverkleurige plekjes, laagje van de aanbaklaag eraf. Ik had wel spijt dat ik de binnenpan had meegestuurd. Wederom contact en foto/filmpje opgestuurd en kreeg bericht dat ze hun best gingen doen bij de leverancier...2 weken na de eerste melding van onze kant kregen wij een nieuwe binnenpan thuisgestuurd. Dankjewel Habitas en Mark! We zullen aan je denken bij het eerst volgende gerecht uit deze fijne pan!

Ik vond wat ik zocht

Heb broodbakvormen gekocht bij Habitas, zware kwaliteit, goede prijs/kwaliteit en uitsteeekende service! Doe zo verder, en de groeten!

Mooie pan

Heb zin om m te proberen

Geweldige pan en snel geleverd.

Zonder enig probleem vervangen

Via Blokker een vrij sjieke siliconenlepel gekocht. Deze brak al bij het eerste gebruik. Na het doorsturen van een foto kreeg ik zonder enig probleem - en supersnel - een nieuwe toegestuurd. Retourneren van de oude was niet nodig.

Precies wat ik zocht.

Twee typen bakvormen besteld. Goede prijs/ kwaliteit. Duidelijke website, snelle levering.

Zeer snel geleverd en prima prijs/kwaliteit verhouding

Melkkannetje van Weis gekocht. Mooi degelijk product.

Goede snelle levering

Super snelle en goede levering. Goede feedback en er wordt uitgezocht of datgene wat je wilt hebben er via de website geleverd kan worden. Top

Goede kwaliteit van broodvorm

Ik heb paar keer via e-mail (klantenservice) gevraagd over die broodvorm want paar maanden was hem niet op voorad. Twee broodvorm van Masterclass gekocht. TOP!! Snel levering. Dank u wel, Habitas

Ik zal zeker blijven bestellen bij Habitas.

Veel aanbod en snelle verzending

De site heeft veel aanbod, en ze verzenden heel snel. Maar ik heb ook een typefout/maatfout ontdekt waardoor ik een verkeerde deksel heb besteld. Dat wordt gelukkig gecorrigeerd. Verder prima service, fijne winkel!

lekker goedkoop

Heerlijke webwinkel om kook en bakspullen te bestellen en zeker niet duur.