Snel geleverd produkt van goede kwaliteit

heel goed

snelle levering product ziet er goed uit

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij hopen dat de placemats een mooi plekje op de tafel krijgen!

Very good

Fast delivery.

Goodmorning! Thank you for your wonderful review! We would love to see some pictures from the pastry you made with the items you ordered!

Fast

Fast service, fast delivery, simple order,…. All the best.

Goodmorning! Thank you for your kind words! We hope you will enjoy your items!

Goede winkel zowel als in de markthal al de webwinkel, snelle oplossingen met vragen en klantenservice werkt correct en netjes. Super tevreden met Habitas

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden en wat fijn dat u zowel in de Markthal als onze webwinkel naar tevredenheid bent geholpen! Wij zien u dan ook graag weer eens in de winkel of via een bestelling in onze webshop!

Snelle, probleemloze levering

Snelle, probleemloze levering

Dank u wel voor uw review en wat fijn dat de bestelling al snel in uw bezit was! Graag tot een volgende keer!

goed geholpen bij onverwacht probleem

Ik heb mij via via gemeld vanwege een defect aan een theeknijper. Toen het contact een keer tot stand was gekomen een goede en snelle service.

Dank u wel voor uw mooie woorden! Wij zijn dan ook blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag tot ziens!

Overzichtelijke site, heel groot aanbod en supersnelle levering!

Dank u wel en wat fijn dat uw bestelling zo snel geleverd was. Dat horen we graag!

Keurig verzorgd en op tijd

Ene dag besteld volgende de dag in huis. Keurig verzorgde bestelling. Niets op aan te merken.

Dank u vriendelijk voor uw mooie woorden. Wij zien u graag weer bij een volgende keurig verzorgde bestelling!

KlantenSERVICE

Nadat zich probelemen voordeden met een hier aangeschafte pan deed ik een beroep op de klantenservice. De reactie was snel, correct en doelgericht en het probleem werd keurig verholpen. Fijn om te merken als bedrijven niet alleen goed zijn in verkoop, maar ook in de service erna.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie woorden en fijn dat wij dit correct en spoedig voor u op hebben kunnen lossen! Veel plezier alvast met uw nieuwe pan!

Kwaliteit spullen en snel geleverd

Goedemiddag, Dank u wel voor uw beoordeling en geniet van de mooie artikelen!

Helemaal goed

Betere prijs dan bij bol.com. Super snelle verzending.

Goedemiddag, Wij proberen altijd zo'n scherp mogelijke prijs te hanteren en fijn dat u al snel van de artikelen kon genieten! Nog een fijne dag gewenst!

Perfect!!!

Ik ben echt tevreden van mijn bestelling en de levering. Op tijd, heel snel en goed verpakt! Dank!

Goedemiddag, Altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn, dat doet ons goed! Geniet ervan en graag tot een volgende bestelling!

Verzending erg snel.

Als nood want bakblikjes besteld. Waren snel binnen! Helaas laat de anti aanbaklaag van de bodemplaatjes direct los van de zijkant.. Eerst goed wassen dus. En de webwinkel kan er weinig aan doen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Wat vervelend dat de bodemplaatjes wat mankementen vertonen. Mochten er defecten optreden bij uw gekochte artikel(en) dan mag u natuurlijk altijd contact opnemen met ons (klantenservice@habitas-online.nl) zodat wij dit zo goed mogelijk voor u op kunnen lossen. Graag horen wij van u!

Beste online winkel!

I just experienced possibly the very best costumer service of all time. Very fast delivery! Great products! I’m so impressed! What a remarkable costumer service and company. They have a costumer for life. Thank you Habitas-online.nl!

Goodafternoon! Thank you so much for your kind words! We try our very best, each and everyday, to help our costumers in the best way possible. But to hear this personally from one of our costumers, puts a big smile on our faces! Thanks again and we hope to see you again soon, online or in our shop!

Aanrader!

Had wat vragen vooraf over een stalen koekenpan, die werden snel beantwoord door klantenservice, bestellen en betalen ging probleemloos, prima spullen voor een goede prijs, snel verzonden en geleverd, ben dik tevreden.

Goedemorgen, Wat fijn dat u van ons advies gebruik heeft gemaakt. Het resultaat: een fantastische pan waar u hopelijk veel plezier van mag beleven! Dank u wel voor uw mooie woorden en graag tot een nieuwe bestelling!

Nette prijs, snelle levering

Nette prijs, snelle levering. Erg blij mee!

Goedemorgen, Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten blij zijn met de aanschaf van één van onze mooie artikelen. Dank u wel en graag tot ziens!

Verpakkingsonzin

Duidelijk bestelproces. Goede prijsstelling. Snelle levering. Maar dan wordt de bestelling geleverd in een gigantische doos met een inhoudsvollume van zeker 15x zo groot als de (kleine) artikelen. De bezorger vervoert vooral lucht in verspild karton. Mag het de volgende keer duurzamer met oog voor het milieu?

Beste meneer Koekkoek, Hartelijk dank voor het delen van uw beoordeling. Uw scherpte geeft ons de mogelijkheid om de betrokken medewerker hierop aan te spreken. Wij hebben veel verschillende formaten aan dozen, juist om pakketten zo duurzaam mogelijk te kunnen verzenden. Mijn excuses dat het bij uw bestelling mis is gelopen. Wij gaan hier intern direct mee aan de slag. Een hele fijne dag gewenst en nogmaals bedankt! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

Ben zeer tevreden over de aankoop die ik heb gedaan,was snel bezorgd

Beste Nel, Dank u wel voor uw reactie en fijn om te horen dat u al snel van uw bestelde artikel kan genieten! Met vriendelijke groet, Mark verhoeckx

Super snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en goed verpakt. Groot assortiment

Beste mevrouw Hoop, Dank u wel voor uw reactie! Ons assortiment is nog steeds groeiende, dus neemt u gerust binnenkort nog eens een kijkje op onze site of er iets leuks tussen zit!

Zeer klantgericht

Dank u wel voor uw reactie! Wij doen altijd ons best om onze klanten zo goed en behulpzaam mogelijk te helpen met het maken van een mooie bestelling. Met vriendelijke groet, Mark Verhoeckx

Mooie website, goede levering

Goede website en snelle levering

Dank u wel voor uw reactie en fijn dat uw bestelling spoedig geleverd was! Mocht u nog tips voor onze website hebben dan horen wij dit natuurlijk graag om deze nog beter te maken. Met vriendelijke groet, Mark Verhoeckx

Op zondagmiddag besteld, volgende middag al thuisbezorgd en verder goede degelijke kookspullen

Dank u wel voor uw reactie! Wat fijn dat de bestelling al zó snel geleverd! Wij wensen u veel plezier met de mooie artikelen! Met vriendelijke groet, Mark Verhoeckx

Snelle levering. Goed product

De koekenpan was uitverkocht, maar na emailcontact kon ik toch al bestellen. De pan kwam zelfs 2 dagen eerder dan verwacht

Dank u wel voor uw reactie! Gelukkig heeft u contact met ons opgenomen, wij streven er namelijk altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen, ook al lijkt de situatie soms onmogelijk! Fijn dat de koekenpan snel bij u was, bevalt deze een beetje? Met vriendelijke groet, Mark Verhoeckx

prima geregeld

Contact en levering is prima verlopen.

Dank u wel voor uw reactie! Altijd leuk om te horen dat het alles prima is verlopen, dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Mark Verhoeckx