Snel en product zoals verwacht

Snelle service en product komt goed overeen met foto’s en verwachtingen

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, tot snel in onze webshop voor een nieuwe bestelling!

Super snelle levering. Mooie site met mooie produkten!

Was op zoek naar dubbelwandige koffieglazen. Hier gevonden tegen een aantrekkelijke prijs! Meteen nog andere leuke dingen besteld.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat de glazen zo goed bevallen! Wij wensen u veel drinkplezier!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden, kon mijn bestelling ophalen in Schiedam. Scheelt een hoop verzendkosten. Prima afhandeling.

Dank u wel voor uw beoordeling! Uiteraard is het altijd makkelijk als u uit de buurt komt om deze gezellig op te halen in ons filiaal te Schiedam. Geen enkel probleem! Wij zien u dan ook graag terug voor een nieuwe bestelling!

Snel geleverd, ruim aanbod en correcte prijzen. Een aanrader!

Overzichtelijke website met een zeer ruim aanbod aan correcte prijzen. Zeer tevreden over mijn eerste bestelling bij Habitas-online. Voor herhaling vatbaar. Alles werd keurig verpakt en snel geleverd.

Beste Stany, Wat fijn dat uw ervaring met onze website zo positief was, dank u wel! Wij zien u dan ook graag terug voor een nieuwe bestelling in onze webshop!

Altijd snelle levering

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Goede ervaring, komt betrouwbaar over. Betaalbare producten.

Makkelijke bestel en betaalprocedure, snelle en correcte levering. Tevreden over het bestelde product. Ga zo door!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en fijn dat u zo snel van de artikelen kan genieten! Graag tot ziens!

Prima klantenservice

Heb (via Blokker) een bakblik gekocht bij Habitas. Netjes geleverd, goed verpakt. Helaas liet binnen een week de anti-aanbaklaag los. Foto gemaakt en per e-mail contact opgenomen met Habitas. Die vroeg mij of ik een vervanging wilde of geld terug. Ik koos voor het laatste en kreeg binnen een uur een bevestiging van de terugbetalingsorder via Blokker. Keurig netjes gedaan, pluim voor de klantenservice.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat wij het zo correct en snel mogelijk voor u op hebben kunnen lossen. Graag tot ziens!

Aangeschafte producten waren goed en vlot geleverd. Later heb ik een e-mail gestuurd naar jullie maar dat is nooit op gereageerd.

Goedemorgen, Wat fijn dat de producten vlot en goed geleverd waren. Verder heb ik even gekeken in ons systeem, maar wij hebben helaas geen e-mail van u ontvangen. Als wij u nog ergens bij kunnen helpen doen wij dit natuurlijk heel graag. U mag dit dan mailen naar klantenservice@habitas-online.nl Dank u vriendelijk!

Heel tevreden

Vorig jaar heb ik de pepermolen gekocht als cadeau voor mijn schoondochter. Hier is ze erg blij mee, zodat ik nu ook de zoutmolen voor haar gekocht heb.

Dank u wel voor uw beoordeling en mooi dat het setje nu compleet is!

Overzichtelijke site en snelle levering

Dank u wel voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier met de spiegel!

Duidelijke en snelle levering!

Steeds een correcte levering en goede kwaliteit!

Dank u wel voor uw waardering en veel plezier met het vacumeren!

Klasse.!!!

In een Woord..Geweldig. Iets retouren geen probleem. Retoursticker.. binnen een kwartier binnen. En vandaag besteld. Morgen binnen. Klasse.

Goedemiddag, Wat fijn dat wij u naar wens hebben kunnen helpen en bedankt voor uw mooie woorden! Graag tot ziens in onze webshop!

Vlotte service, snelle levering

Mooi bedrijf met uitgebreide collectie artikelen

Dank u wel voor uw beoordeling en veel plezier met het bakken van heerlijke broodjes!

Goed en snel geholpen

Via een andere winkel spullen besteld. Ze hadden echter niet goed doorgezet. Opnieuw besteld maar nu rechtstreeks. Echter per ongeluk 2 bestellingen gedaan. Na een mailtje was er 1 bestelling verwijderd. En snel mijn bestelling binnen.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat de placemats een mooie bestemming krijgen. Graag tot ziens!

Makkelijk ruilen bij afhalen in Schiedam

Pannendeksel besteld, bij afhalen pan meegenomen en gepast. Bleek niet de goede maat. Kon ter plaatse eenvoudig omgeruild worden voor een andere.

Dank u wel voor uw beoordeling en fijn dat we het ter plaatse hebben op kunnen lossen. Voor ons een kleine moeite en u een mooi deksel rijker!

Keurig netjes

Het is de eerste keer dat ik wat bij jullie heb besteld. Ik vond het ook fijn dat je boven de 25 euro geen verzendkosten hoef te betalen. Keurig netjes. Als ik nog eens wat nodig heb zal ik zeker van jullie diensten gebruik maken.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw beoordeling en veel bak en drinkplezier met uw artikelen. Wij zien u graag terug voor een nieuwe, mooie bestelling!

Kwalitatief goede producten en keurig snelle levering

Ik kocht bij Habitas-Online van het merk Gefu de deegroller, bakspatels en de opscheplepel. Ben er al elke dag mee bezig. Deegroller: gewèldig! Die afstelbare dikte van het deeg werkt inderdaad perfect! Bij het rollen zorg je dat het cijfer van de gewenste dikte (bijv. 6mm) bovenaan bij de handvaten staat en rollen maar. De roller plakt daarnaast amper. De spatels en lepel zijn tevens kwalitatief goed. Je betaalt dan wel iets meer, maar dit is wel wat anders dan al dat plastic spul. Eén opmerking: de lepel vind ik iets aan de kleine kant, had iets groter gemogen, maar voldoet wel. In de vaatwasser alles steeds gewassen en alles blijft mooi. De levering en bezorging door Habitas was snel en goed. Goede winkel voor al die producten!

Goedemorgen, Dank u vriendelijk voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat de producten zo naar wens zijn. Als u foto's heeft van uw mooie bakcreaties mag u deze natuurlijk altijd doorsturen. Vinden we leuk!

Snel geleverd! Het contact met klantenservice was prettig. Vragen snel beantwoord en goede oplossing vanuit Habitas aangedragen. Top service!

Dank u wel voor uw beoordeling en fijn dat we het probleem met uw deksel goed en snel voor u op hebben kunnen lossen. Veel bakplezier!

Snel

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al snel in het bezit was van uw bestelling. Veel bakplezier!

Snel geleverd en prima verpakt

Ik heb een fijn gevoel overgehouden aan de afhandeling van deze bestelling

Wat fijn dat u de koopervaring zo prettig heeft beleefd! Mocht u heerlijke hamburgers hebben gemaakt dan mag u ons altijd smakelijke foto's sturen, vinden wij helemaal niet erg!

Uitstekende ervaring!

Uiterst tevreden over geboden service en prijs/kwaliteit van de bestelde producten. Goede informatie en snelle verzending. Een voorbeeld voor menig online shop (waaronder ook de grotere, bekendere). “Zo kan het dus óók!” Zal in de toekomst eerst bij Habitas online kijken of de gewenste producten in het assortiment zitten en vervolgens bestellen.

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie review! Wij hopen dat de hygiënische artikelen een mooi plekje in uw huis krijgen!

Niks mis mee

Dank u wel voor uw mooie woorden! Wij wensen u veel plezier met deze schitterende waterkoker!

Bestelling geplaatst en 1dag later waren mijn producten al in huis . Fijne webshop zou het zo aanbevelen bij mijn kennissen zeer tevreden

Goedemiddag, Wat fijn dat u al snel van de bakblikken gebruik kunt maken. Mocht u foto's hebben van uw heerlijke baksels dan zien wij deze natuurlijk graag tegemoet!

Snel, vriendelijk en adequaat geholpen. Prima!

P Koekenpan gekocht. Bleek uit balans en kiepert steeds van de gaspit. Één mail met filmpje was genoeg om snel de keus te krijgen: nieuwe pan of geld retour. Ik koos geld retour en dat stond ook zeer snel op mijn rekening. Top!

Goedemiddag, Wat fijn dat u zo tevreden bent met de afhandeling van het defect. Problemen zijn er om op te lossen en dit doen wij dan ook graag! Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen voor een mooie nieuwe bestelling!

ruime keuze, supersnelle levering en goede verpakking

Dank u wel voor uw mooie woorden en wat fijn dat u al zo snel van de artikelen gebruik kunt maken! Veel plezier met bakken!