Netjes verpakt

Beter toen ik ze via bol.com had besteld de dozen van de glazen lagen los in een grote doos voor door er ook één glas gebroken was .nu helemaal goed gegaan mooie glazen liggen prima in de hand.mooie vorm geving . Super blij mee.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat de glazen ditmaal goed ontvangen zijn. Veel drinkplezier!

Uitstekende kookwinkel

Kwaliteitsproducten aan een mooie prijs. Snelle levering, ben heel tevreden.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij wensen u heel veel kook- en bakplezier!

Prima snelle levering en goed product

Prima snelle levering en goed product geleverd!

Dank u wel voor uw mooie recensie. Heel veel theedrinkplezier gewenst!

Snelle communicatie

Dank u wel voor uw nét zo snelle recensie terug! Graag tot ziens!

Mooi product, goed verpakt en snel verzonden!

Wat fijn om te lezen dat u alles snel heeft mogen ontvangen! Dank voor uw recensie en veel pizzabakplezier!

Mooie webshop, fijne producten

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel bakplezier!

Mooie spullen voor een goede prijs. Verpakking en bezorging ook prima. Ga zo door. Hartelijk dank!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot ziens!

Snelle, vlotte en juiste aflevering, bedankt

TOP

Dat is een kort maar krachtige beoordeling! Dank u wel!

Snelle levering, goed verpakt en vragen werden snel beantwoord. Uitstekende kwaliteit pan, goed formaat. Zeker de moeite waard om hier weer te gaan winkelen. Aanrader! Goed assortiment.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Graag tot ziens!

Goed en snel gelezen

Via de broodbakcurses deze leverancier als tip voor de afkoelroosters voor het brood Snel geleverd en verassend veel keus in het assortiment

Wat ontzettend leuk dat u dankzij de cursus bij ons bent uitgekomen! U weet nu dus waar u moet zijn voor goede bakspullen! Dank voor uw beoordeling en graag tot ziens!

Snelle bezorging , goed en stevig verpakt

Hartstikke bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel opbergplezier!

Goede kennismaking met Habitas!

Mijn eerste bestelling is perfect verlopen. Een ruim assortiment bakproducten, gratis verzending vanaf €25,00, producten netjes verpakt en ook nog eens een supersnelle verzending. Voor herhaling vatbaar.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens!

Snelle en goede uitlevering!

Binnen 24 uur van bestelling tot in huis, keurig verpakt en goed ontvangen

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de trancheerplank!

Uitstekend !

Mooi product , goed verpakt geleverd . Top !

Dank u hartelijk voor uw mooie beoordeling en wij wensen u ontzettend veel plezier met de pannen! Graag tot ziens!

Snelle levering, keurig verpakt

Dank u vriendelijk voor uw beoordeling en wij wensen u ontzettend veel plezier met de pannen! Graag tot ziens!

Prima levering

Prima levering, op tijd en verzorgd

Hartelijk dank voor uw beoordeling en wat ontzettend fijn dat u in deze drukke feestdagen periode al snel de bestelling had ontvangen. Mochten wij u nog kunnen helpen of heeft u tips om uw volgende ervaring nóg beter te kunnen maken dan horen wij dit uiteraard graag!

Werd erg goed geholpen, mijn pakket had erge vertraging en is zelf retour gestuurd door de partij DHL!!! Heb toen Habitas gebeld en Mark heeft mij toen erg goed geholpen!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat ik (Mark) u goed heb kunnen helpen. Het was even puzzelen, maar we doen er altijd alles aan om het zo goed mogelijk te kunnen regelen! Graag tot ziens!

Levering keurig en ondanks kerstdrukte gelukkig op tijd . Goede info op website.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat ontzettend fijn dat u in deze drukke periode al snel de bestelling had ontvangen. Mochten wij u nog kunnen helpen of heeft u tips om uw volgende ervaring nóg beter te kunnen maken dan horen wij dit uiteraard graag!

levering. Producten conform aan de bestelling

Producten conform aan de bestelling

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij wensen u veel bakplezier!

Zeer snelle levering

Zeer handige kruidenzeef. Werkt perfect. Slimme oplossing en duurzaam bovendien! Zelfs met de drukke Kerstperiode is het pakje snel geleverd. ‘s avonds besteld en de volgende middag vroeg al in huis!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u in deze drukke tijd al snel van het artikel gebruik kon maken. Graag tot ziens!

Correct

Goed telefonisch contact Snelle en correcte levering

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en fijn dat wij u hebben kunnen helpen met het maken van de juiste keuze. Graag tot ziens!

prima service

ik kan het direct aan bevelen

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn om te lezen dat u ons aanbeveeld!

Kwaliteits product "MAXXO" glazen

De koffieglazen zijn van uitstekende kwaliteit en mooi vorm gegeven. De service m.b.t. verzending is prima.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij wensen u veel drinkplezier uit de Maxxo glazen!

Mooie kwaliteit (bak)vormen

Kleine bakvormen van 10 cm en 1 grotere van 14 cm besteld. Nog niet gebruikt, geen gelegenheid gehad. Het ziet er robuust uit en ik hoop er lang mee te kunnen bakken. Tot nu tevreden met wat ik heb gezien, dit is niet de eerste keer dat ik bij Habitas iets heb gekocht, al eerder zeer tevreden met die produkten.

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel bakplezier en als u iets te proeven heeft houden wij ons natuurlijk aanbevolen!

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al snel van de bestelling gebruik kon maken. Graag tot ziens!