goed en snel geregeld, zoals beloofd........

prima webshop en doet wat ze beloven en de uitstekende kwaliteit voor goede prijs van de producten is waardoor ik hier vaker zal shoppen.

Vlotte afhandeling.

Reuze blij waren we met onze broodbakmachine. Vlotte bezorging. Toen de broodbakker na korte tijd opeens geen brood meer wilde bakken nam men onze klacht serieus. Bakmachine ingeleverd en binnen een week een nieuwe thuisbezorgd gekregen. Ik hou daar van. Vriendelijkheid en geen gezeur. Onze dank is groot.

Top service zowel voor als na verkoop

We hebben een messenset aangekocht bij hen via Bol.com. Na ongeveer een jaartje hebben we gemerkt dat er een mes een barstje vertoonde net boven het lemmet. Zonder problemen hebben we een vervangmes toegestuurd gekregen. Nog dezelfde dag was alles afgehandeld. Nette service dus!

Positief

Mooie spullen en snel geleverd

prima website en snel geleverd

mooie website en groot assortiment, s avonds voor 8 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Kwaliteit verloochend zich niet.

De snelste levering ooit. Vrijdag avond om 20.00uur besteld en zaterdag om 11.30uur geleverd. Dat is een levertijd van 15,5 uur. Met betaling achteraf Bovendien was deze rechtstreekse levering was ook nog goedkoper dan via Bol.

Om een ECHTE pizza te bakken !

Kwaliteit, prijs en (snelle) levering zijn naar volle tevredenheid

Helemaal naar wens en op tijd geleverd.👍

Al vaker positieve ervaring met Habitas‼️ Dus....ga zo door.

Top service. Snel geleverd

Al een paar keer een bestelling geplaatst. Altijd correct verlopen

Snelle levering.

Ik heb een keukengerei houder van Keko gekocht. Het voldoet aan mijn verwachtingen. Het staat erg mooi in mijn nieuwe keuken. Ook de levering verliep goed en op tijd.

Gebeld naar de winkel voor informatie over diverse spullen. Ik kreeg uitgebreide informatie over de producten. Er werd alle tijd voor genomen. Zeer kundig geholpen. Begeleid hoe ik het kan bestellen op de website. Die middag nog besteld de volgende dag in huis. Geweldig! wat een service

prrrrima!

Ik kwam op de Habitas site terecht na zoeken op Google naar een bepaald huishoudelijk artikel. Tot mijn verbazing kostte dat artikel bij Habitas 75% minder dan bij Bol of Blokker...…!!! Dus maar snel besteld. ;) En binnen 24 uur bezorgd door PostNL. (Helaas niet op mijn adres, maar een paar deuren verder > onzorgvuldig van PostNL, het huisnummer stond goed op het pakketje).

Ik ben er echt tevreden ben

Super klantvriendelijk 👍🏻

Beter kan niet!!!

Er zijn veel goede en veel slechte webshops. Deze laatste krijgen vaak een beoordeling op internet. De goede webshops krijgen echter bijna nooit een beoordeling. Het is de mens gewoon om te klagen als iets slecht is of niet goed gaat, maar als iets goed is wordt dit al snel normaal gevonden. Habitas-Online behoort absoluut tot deze goede webshops, en mijn ervaring is, zelfs meer dan dat. Ze hebben in mijn geval meer voor mij gedaan, vooralsnog zonder resultaat maar daar kunnen zij niks aan doen, dan ik had mogen verwachten. Voor mij dus ook reden om hier een review te plaatsen.. Wat mij betreft is deze webshop een absolute aanrader. In AvroTros Radar termen te spreken, krijgen zij van mij een warme douche..

Zeer goede Online Winkel!

Zeer goede online winkel! Ik nam twee grote theekopjes van Maxxo mee toen ik Rotterdam bezocht, waarvan er eentje thuis brak natuurlijk ... Na een beetje uitgebreid zoeken, vond ik de winkel in de Markthal via omwegen. Online de theemok opnieuw besteld. En wat moet ik je vertellen? Vrijdag besteld en de volgende maandag in Duitsland aangekomen! En zelfs geen breuk ... Ze zijn gemaakt van thermoglas ... Geweldige bekers waar je er genoeg in kunt passen! Graag weer! De Rotterdamse winkel is ook een echte aanrader! Geweldige huishoudelijke zaken!

Snelle levering en correcte snelle terugbetaling

De bestelling was er al de volgende dag, ook al had ik laat besteld. En het artikel wat retour moest, werd al binnen twee dagen teruggestort. Heel tevreden!

Prima service!

Bestelling netjes in orde gebracht.

Goede en snelle levering

Betaalbare spullen die snel en goed geleverd worden.

Service met een hoofdletter ‘S’ !!!!!

Ik zocht naar een eigenlijk niet meer aan te komen product. Maar blijkbaar bestaan voor de medewerkers van Habitat de woorden ‘kan niet’ of ‘lukt niet’ niet. Zowel Kimberley Anker als Mark Verhoeckx stortten zich erop en zagen het blijkbaar als een sport om het toch voor elkaar te krijgen met als resultaat dat ik nu heb wat ik zo graag wilde! In 1 woord: ‘TOP’...!!!

Perfecte klachtafhandeling

Een artikel ging helaas stuk. Na dit online doorgegeven te hebben had ik 2 dagen later een nieuw exemplaar in huis. Dat noem ik een perfecte service, waar mijn hartelijke dank!

Correcte afhandeling!

Aan te bevelen!

Prima verpakt en snel verzonden!

Producten gevonden die ik nergens anders kon kopen

Heel lang gezocht naar dingen, maar hier uiteindelijk gevonden. Prima service, snelle levering, goede producten.

Vlotte en correcte levering

Onze bestelling werd heel vlot en correct geleverd. De glazen waren goed ingepakt zodat ze zeker heelhuids aankwamen.

Hele goeie ervaring

Zeer snelle levering en heel goed verpakt