Helemaal top!

Duidelijk, snel en goed geprijsd. Need i say more???

Super snel ontvangen

De volgende dag had ik het al in huis. Ik heb er super blij mee. Nu kon ik verder met de drogen van kruiden en fruitleer

vlot en netjes

snelle levering . bij retour zending. nette afhandeling . en tegen over andere met de zelfde artiekelen , is dit bedrijf het goedkoopste. Peter

aardappel schilmesje

Toppie

Geweldig!!

Het bestelde product was niet helemaal compleet, binnen twee dagen is dit verholpen! Goede vlotte service, chapeau!

bijna perfect

koekuitsteker besteld op zondag. ik had m maandag nodig dus aangegeven dat we zouden afhalen in Schiedam. Ik verwachtte een automatische bevestiging van mijn bestelling maar die kwam niet. dat is wel een beetje jammer want dan vraag je je af of alles wel goed is gegaan. Maandags gebeld; gelukkig niets aan de hand en in de loop van de dag verscheen ook de bevestiging in de mail. Zorg voor een automatische bevestiging en het is perfect.

Naast de hoge kwaliteit producten levert Habitas ook een uitstekende service!

Goede service, uitgebreid assortiment en vlotte levering

Zeer tevreden! Bij vragen over een bakblik kreeg ik een uitgebreid en deskundig antwoord met tips waar ik ook echt iets aan had. Vooral het laatste maakt dat ik graag terugkom bij deze winkel. Levertijd en afhandeling van de bestelling(en) waren eveneens snel en goed, maar service vind ik eigenlijk altijd belangrijker en vaak doorslaggevend om ergens opnieuw te bestellen.

Fijn geregeld

Fijn contact en snelle levering

Snel, mooi product te bekijken in een winkel waar een prettige sfeer heerst.

Prettig. Fijne winkel, goede service via internet.

Fantastisch product!

Ik wou iets om koffie mee te zetten zonder afval, iets dat makkelijk af te wassen is, en ook nog een beetje leuk op 't aanrecht stond. Daarbij viel mijn oog op de Mr Brew en hij bevalt ontzettend goed! Geen papieren filters nodig, en aangezien ik de gemalen koffie in een eigen pot haal bij de Simon Levelt kan ik elke ochtend genieten van zero waste koffie! Habitas leverde heel snel en product was goed verpakt.

Zeer positief

Snelle levering en heel tevreden met de bestelde artikelen.

Geen verbeter punten te benoemen

Duur en beschadigd

Bij Habitas kaasschaaf besteld in vergelijking andere websites prijs Oke. Om geen verzendkosten te hoeven betalen nog ander product bij besteld zonder vergelijking van websites. Product bleek stuk duurder en was beschadigd bij levering. Zal deze dan ook terug sturen.

Snel ontvangen ๐Ÿ‘๐Ÿพ๐Ÿ‘๐Ÿพ

Jullie zijn toppie .....Maar als in de toekomst kan betalen met klarma of afterpay. Zou ik heel goed vinden maar jullie zijn geweldig bij bezorg en vriendelijk ook habitats ๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿ™Œ๐Ÿพ๐Ÿ’ฏ

Prima en supersnelle service!

In mijn zoektocht naar een kaasfonduepan geschikt voor inductie, kwam ik terecht bij Habitas-Online. Mijn vragen werden direct beantwoord (Chantal ๐Ÿ‘) en de mooie pan had ik heel snel in huis.

Helemaal tevreden!

Op zondag bij Habitas geweest met mijn zus. Ontzettend fijn en leuk geholpen door een dame. Mooie Crock pot gezien en deze maandag via internet besteld. Dinsdag al binnen gekregen. Aangezien ik het als cadeau aan mijn zus en zwager heb gegeven weet ik nog niet wat de ervaringen zijn. Met vriendelijke groet, Christina Dam

Bestelling niet ontvangen

Wel een bevestiging en een factuur gekregen van mijn bestelling, maar verder hoor en zie ik niets.

De order was er super snel en netjes verpakt. Zou zeker weer hier een order plaatsen.

snel en keurig geleverd

Product zelf valt tegen. Foto ziet het er keurig uit afwerking in het echt kan beter

Keurige afhandeling en correcte levering en facturatie.

Ruime keus, vlotte verwerking en perfecte aflevering. Zo hoort het!

Goede communicatie, levering conform afspraak.

Prima.

Prima hakmes, ligt lekker in de hand.

De bestelling verliep vlekkeloos. Het hakmes ligt echt lekker in de hand, ziet er goed uit en is gemaakt van hoogwaardig staal.

Mooie assortiment met regelmaat nieuwe uitbreiding. Goede service nette klanten service, snelle bezorging. Dus perfect.

Mooie producten besteld en een superservice!

Even contact gehad met de klantenservice over een bestelling. Heel correct geholpen. De producten zijn ook echt de volgende dag geleverd. Snel en goed dus!