Producten nooit ontvangen

Bestelling is tot op heden niet bezorgd, dus kan de producten niet beoordelen.

Goedemiddag, Wij hebben u op 11 januari een e-mail gestuurd en willen dit graag voor u oplossen. Tot op heden hebben wij echter nog geen reactie van u ontvangen. Wij horen dan ook graag van u!

Goed tel advies en vlug in huis.

Prima, zeer tevreden.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat wij u middels ons advies tot een mooie aankoop hebben kunnen overtuigen. Mocht u in het vervolg nog vragen hebben over uw artikelen of mogelijke nieuwe artikelen dan horen wij het graag!

Mijn pakket met 2 artikelen was snel en overeenkomstig de bestelling geleverd.

Goedemiddag, Wat fijn dat u al snel van de artikelen gebruik kon maken. Dank u wel voor uw beoordeling!

In mei heb ik een Cillo citruspers gekocht bij Habitas Online. Afgelopen week ging ef een onderdeel kapot. Contact opgenomen met Habitas met de vraag of ze dit onderdeel misschien hadden, zodat ik het zelf kon repareren. Onderdeel was helaas niet los te leveren, dus kreeg ik gewoon een compleet nieuwe citruspers. Wát een ontzettend goede service. Dank je wel daarvoor!

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling en uw leuke post op Instagram! Wij hopen u graag spoedig weer te mogen verwelkomen in onze webshop of de fysieke winkel!

Goede communicatie, product snel in huis

3 Pyrex maatbekers besteld. Had ze de volgende dag in huis, uitstekend verpakt in een klein doosje

Dank u hartelijk voor uw mooie beoordeling en heel veel plezier met de maatbekers!

vandaag besteld morgen in huis

dat klopt bij deze winkel, prima verpakt in originele doos

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u snel van het artikel gebruikt mocht maken. Graag tot een volgende bestelling!

Fijne webshop!

Heel snelle levering en komt goed verpakt. Top!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel bakplezier!

Besteld en bezorgd, niets op aan te merken

snelle levering en top product

aan te raden, zeer mooi product zoals beschreven

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de Kela artikelen en graag tot ziens!

Goede service en super snel bezorgt!

Een last minute idee en gesloten winkels werken niet samen, maar bij habitas hebben ze super snel erop ingespeeld en ervoor gezorgt dat ik voor de kerst mijn schaaltjes had.

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij proberen ten alle tijden met de klant mee te denken, wij zijn dan ook blij dat het voor u gelukt is uw bestelling op tijd te ontvangen. Geniet ervan en graag tot in het nieuwe jaar!

Dubbelwandige glazen besteld

Duidelijke website en mooie prijs kwaliteit glazen gekocht. Werden snel geleverd. Top service.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de glazen gebruik kan maken! Een goed nieuwjaar gewenst en graag tot een volgende bestelling!

helemaal goed...

alles ging super super snel! heel fijn!

Dank u wel voor uw beoordeling! Wat fijn dat u ondanks de drukke periode al snel van de mooie Nordic Ware bakvorm gebruik kunt maken!

Snel bezorgd & alles goed!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij hopen dat u veel plezier mag hebben van de handmixer! Graag tot ziens!

Prima website

De gekochte artikelen heb ik snel mogen ontvangen.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al snel van het reisbestek gebruikt kan maken! Graag tot een volgende bestelling!

Snelle levering; maandagmiddag besteld, dinsdagmiddag in huis.

Wat fijn dat u al zo snel van het artikel mag genieten! Wij wensen u veel proostmomenten deze feestdagen en uiteraard ook in de vele dagen die nog mogen volgen!

Perfect !

Snelle levering van prima producten. Blij mee.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de aangeschafte artikelen en zien u graag terug in onze webshop!

Goede kwaliteit, duidelijk en volgens afspraak

De bestelde bakblikken zijn van uitstekende kwaliteit. Habitas communiceert duidelijk en je weet precies waar je aan toe bent. Verademing :)

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u veel bakplezier met de bakvormen. Mocht u leuke resultaten hebben dan ontvangen wij natuurlijk graag foto's!

Super klantgericht en geweldige service

Via email had ik gemeld dat een bestelde deksel beschadigd is. De volgende dag kreeg ik bericht dat een nieuwe reeds verzonden was. Dhl heeft het helaas niet correct bezorgd, maar ook daar leverde Habitas geweldige service. Een webwinkel om bij iedereen aan te bevelen. Helemaal top!

Dank u wel voor uw mooie woorden en begripvolle reactie over de telefoon. Soms liggen zaken als deze buiten onze macht, maar dat neemt niet weg dat wij er alles aan doen om het zo goed mogelijk voor u op te lossen. Gelukkig is dat het geval en bent u een mooi deksel rijker! Wij wensen u vast fijne feestdagen toe en een gezond nieuw jaar!

Alles volgens afspraak ontvangen.

Dank u wel voor uw beoordeling. Heel veel bak en braadplezier deze (feest)dagen met de mooie braadslede!

Subliem

Goede servise snelle levering Leuke meiden Ja jij ook Mark Gr aan Angela

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Groetjes terug van de meiden, heren, Mark en Angèle!

Snelle levering en product zoals omschreven

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel bakplezier deze feestdagen!

goede service

Nadat ik lang moest wachten op mijn bestelling is Habitas in actie geschoten en kwam alles zeer snel in orde. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe bestelling opgestuurd en kwam iets later de oude ook aan. Ik stuur 1 terug maar ben tevreden over het snel oplossen van het probleem en het product.

Goedemorgen mevrouw Portael, Ten eerste onze welgemeende excuses voor dit voorval! Ik heb direct al onze mailboxen nagekeken of wij al een melding hebben gehad over deze vertraging, maar helaas niets ontvangen, anders hadden wij natuurlijk al veel eerder contact met u opgenomen en hier actie op ondernomen. Als ik naar de track & trace informatie kijk zie ik dat uw bestelling blijft hangen op het depot van Bpost. Omdat dit uiteraard veel te lang duurt en de zending vermoedelijk vermist is, gaan wij u direct een nieuw artikel opsturen. Natuurlijk starten wij tevens een onderzoek bij Bpost hoe dit heeft kunnen gebeuren. U ontvangt zo spoedig mogelijk een mail met de nieuwe track & trace informatie van deze nieuwe zending en hopen dat u deze spoedig mag verwachten. Nogmaals onze excuses en wij hopen dat u het vertrouwen in onze webshop niet bent verloren. Met vriendelijke groet, Habitas-Online

Uitstekend!

Snelle bezorging en goede klantenservice!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, graag tot een volgende bestelling!

Keurig netjes geregeld met update wanneer het bezorgd werd.

Pakket is goed afgeleverd en ik kreeg geregeld een update wanneer het bezorgd werd.

Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij hopen dat de 'kerstballen' een mooi plekje in de boom krijgen!

Kerst

Kerstcadeau. Maar is om te bakken dus perfect.

Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel bakplezier met uw geweldige Nordic Ware bakvorm!