Echte service blijkt nog te bestaan!

Lang gelden dat ik vanuit een (online)winkel echter service en goede communicatie heb mog ontvangen

Beste heer Koehof, Wat een mooie woorden en wat fijn dat wij u zo goed hebben kunnen helpen! Wij wensen u heel veel plezier met de Big Green Egg en zien u graag terug voor weer een nieuwe bestelling!

Prima geregeld

Zo kun je iemand op afstand toch een mooi verjaardagscadeau sturen

Dank u wel voor de mooie beoordeling en wij hopen dat het cadeau bevalt!

Aan te bevelen om hier een bestelling te plaatsen

Een top product voor de juiste prijs. Zondag de bestelling geplaatst en maandag in huis.

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling, wat fijn dat u al zo snel van de bestelling gebruik heeft kunnen maken! Graag tot ziens!

Perfect!!!!

Snelle levering, perfecte service. Alles een dikke 10!

Dank u wel voor mooie beoordeling en wat fijn dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen! Graag tot ziens!

Snelle verzending, perfect verpakt

Op vrijdag een bestelling geplaatst en de volgende dag de zending ontvangen. Alles goed en netjes verpakt. Een aanrader!!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al snel van het artikel gebruik kan maken. Graag tot ziens!

Heel klantvriendelijk en servicegericht

Duidelijke website, communicatie gemakkelijk

Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel plezier met uw artikelen!

Prima webshop!

Ruim assortiment en snelle verzending. Ik kom hier zeker terug.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de Habonne pannen en graag tot ziens!

Snelle correcte levering. Omschrijving kan beter.

Snelle nette levering. Helaas geen duidelijke omschrijving van het materiaal van de bakvorm. Dat was afwachten. Ook kunnen fotos van het product beter. Ook jammer dat er volledige verzendkosten worden gerekend voor een brievenbus pakket. En dat er een minimum bestel bedrag is. Maar voor het laatste heb ik ook wel begrip.

Beste mevrouw Pol, Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. Ik kom graag met u in contact om de problemen die u tegen bent gekomen te bespreken. Zo kunnen wij u hopelijk in de toekomst nog beter van dienst zijn. Ik zal contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

goede kwaliteit

prima spullen

Beste heer Graafland, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en fijn dat de artikelen naar wens zijn! Graag tot ziens!

Ik ga hier vaker kopen :)

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Heel veel plezier met uw fantastische Dualit toaster!

Vlotte bezorging

Beste Annelies, Dank u wel voor uw beoordeling en veel plezier met de cannoli vormen. Als er nog punten waren waarop wij u beter hadden kunnen helpen, dan horen wij deze natuurlijk graag!

Snel bezorgd

Beste Sarah, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de houten schepjes!

Snelle en goede service

3 bakplaten gekocht, deze site had de beste prijs. Artikelen zijn mooi, tevreden mee.

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij hopen dat u veel mooie uurtjes bakplezier mag hebben met de bakplaten! Mocht u leuke foto's hebben van uw baksels, dan houden wij ons uiteraard aanbevolen!

Super fijne service en contact!

Als je contact met Habitas opneemt reageren ze direct en vriendelijk. Bij vragen denken ze mee en vooral in t belang van de klant….. zelfs als de leverancier dat niet doet. Dus ik bestel graag nu mijn aankopen online bij deze winkel!

Beste mevrouw Bosveld, Dank u wel voor uw mooie woorden en wat fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen! Mocht u vragen hebben, tips nodig hebben of gewoon een leuke bestelling willen plaatsen dan bent u bij ons altijd van harte welkom!

Super snel

Ik wou deze producten eerst bij de Blokker bestellen. Deze website werkte zo slecht dat dat niet eens lukte. Gelukkig vond ik de zelfde producten hier. Goedkoper en met een super snelle levering !

Beste heer Bouma, Wat fijn dat u de weg naar onze website heeft gevonden en zeer goed heeft kunnen slagen! Dank u wel voor uw beoordeling en graag tot ziens op onze webshop! Mocht u vragen hebben over de bestelde artikelen dan bent u uiteraard van harte welkom deze te stellen!

Uitstekend goede service !!

Dank uw wel voor uw mooie beoordeling, wij wensen u heel veel veilig kookplezier met de keramische messen!

Goede informatie, snelle levering

De informatie over de koffiemolen was goed en komt overeen met het product. Goede koffiemolen, geeft smakelijke koffie door een nauwkeurige instelling van de fijnte. En ingeval van filter: de filter past direct onder de molen.

Beste heer Perrier, Wat fijn dat de koffiebonenmaler zo goed bevalt! Wij wensen u heel veel plezier met het artikel en hartelijk dank voor uw beoordeling!

Correcte omschrijving van het product. Ook een zeer snelle levering.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met de theepot en graag tot ziens!

Prima website

Duidelijke correcte productomschrijving. Redelijke prijzen. Snelle accurate levering.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al snel van de melkkannetjes gebruik kon maken. Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens!

Bijzettafeltje netjes geleverd en ziet er piek fijn uit

Ik verwachtte dat ik het bijzettafeltje nog in elkaar moest zetten , maar nee hij stond al keurig in elkaar ! Heel tevreden met mijn aankoop

Na een aantal jaar in gebruik sprong mijn glazen Woll deksel in de oven (110 graden) kapot. Dat hoort niet. Prima service, ik kreeg een nieuwe deksel toegestuurd. Klasse!!!

Beste René, Dank u wel voor uw beoordeling en fijn om u weer te kunnen helpen. Graag tot ziens in de winkel of op de webshop!

Uitstekende levering en vooral service!

Zeer goede ervaring met dit bedrijf, zeker aan te bevelen!

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen met een vervangende Woll pan. Heel veel plezier met de pan en graag tot ziens!

Goede kwaliteit, mooi design.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de keukenrolhouder! Graag tot ziens!

Fijne Bekers

De bekers waren mooi en het blijft er goed warm in . Fijn voor onderweg om ergens van een lekkere warme drank te genieten . De levering snel had ze de volgende dag al super.

Goedemorgen! Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat de bekers zo naar wens zijn. Wij wensen u een goed weekend en graag tot ziens voor een nieuwe mooie bestelling!

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs, keurig verpakt

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij wensen u heel veel gezellige thee momenten met deze mooie theepot!