...

De ringen van Bialetti zien er heel anders uit. De geleverde ringen zijn van inferieure kwaliteit en zijn zeker niet door Bialetti geproduceerd en geleverd. Ze zijn te dun en lekken. Al met al, een keer en nooit meer.

Goedemiddag heer de Vries, Bedankt voor uw beoordeling, hierdoor kunnen wij ons blijven ontwikkelen. Ik schrik van uw reactie, u geeft aan dat wij 'nep' producten zouden verkopen onder de naam van Bialetti. Dit is absoluut niet waar en vind ik dan ook vervelend om te lezen. Had u al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik kan daar geen case op uw naam vinden, wij hadden u graag direct geholpen. Ik heb uw bestelgeschiedenis erbij gepakt en ik zie dat u eerder de aluminium versie heeft besteld, wellicht dat u daarom deze RVS versie anders ervaart. Afhankelijk van het model espressomaker heeft u de ALU of RVS versie nodig. Zou u nog contact op kunnen nemen met onze klantenservice via klantenservice@habitas-online.nl, dan kunnen wij met u meekijken. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

alles correct en snel verlopen

De site is overzichtelijk en het bestellen gaat gemakkelijk. Over de levering word je geïnformeerd en verliep bij mij conform toezeggingen. Het product was degelijk verpakt en is zonder beschadigingen aangekomen. Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord en ook niet gevonden via zoekopdrachten. Deze leverden mij bol.com op waar deze leverancier bij het gezochte artikel vermeld staat. Zo ben ik op de site terecht gekomen hetgeen ik altijd prettiger vind dan "via" bestellen ook omdat je dan hun volledige assortiment kunt bekijken.

Aanrader

Ruim assortiment en ook originele items. Top Snelle levering en netjes ingepakt Ook info over tijdstip levering is aangenaam

Zie onder

Niet slecht maar kan beter. Er is een verschil in buiten maten (inclusief handvaten en de werkelijke diameter van de pannen. Zou goed zijn als dat wat duidelijke op de site staat. Bespaart onnodige retouren en ergernis. Vriendelijke groeten Mevrouw Bakker.

Goeie service, maar stickers op het product waren vervelend

Prima service, snel geleverd. Alleen om nu op alle 6 glazen zeer lastig verwijderbare stickers te plakken, was wat vervelend.

Goed en snel geleverd

Mijn bestelling is op het aangeven tijdstip bezorgd en was goed verpakt!!!

Snelle levering!

Top !!

Altijd snelle levering als het op voorraad is en omdat wij in de buurt wonen ook fijn om het dan de volgende dag op te halen bij het Pick up point. Donderdag was onze bestelling per ongeluk naar Rotterdam gegaan, wat ik op dat moment nodig had was gelukkig op voorraad en kon ik ook meteen meenemen. De rest van de bestelling werd een dag later thuisbezorgd, met een verrassing !! ;) Top !!

Super snelle levering, mooi product, goede communicatie, fijne website

Melkpannetje besteld van een goede kwaliteit. Supersnelle communicatie en verzending. Snelle levering. Fijne en handige website. Product in goede staat ontvangen, prima kwaliteit! Meer dan tevreden!

Prima, vlot geleverd.

Passend bij de eerder gekochte pannenlappen met hetzelfde motief.

Goede site en dito verzending en afhandeling!

N.v.t.

Super snel

Mooie thermosfles en snel geleverd

Prima advisering en prima pannen!

Bij een bezoek aan de Markthal werden wij zeer goed geadviseerd in de winkel, wat resulteerde in de aankoop van een Woll Nowo koekenpan . Twee dagen later hebben we direct nog een kleiner formaat aangeschaft in de webshop. Ook daar werd ik eerst telefonisch goed te woord gestaan en geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden nu met het gebruik van deze pannen en kijken terug op een prettige behandeling in de winkel en bij de webshop. Mart en Xandra Ellecom

Een goede ervaring

Product kwam de dag nadat het besteld was, op tijd om voor mijn geliefde taartjes te bakken voor een feestetentje ter gelegenheid van onze éénjarige relatie.

goed.

Keurig op tijd afgeleverd.

Gemakkelijk en snel

De webshop is overzichtelijk, en de levering was snel. Geen opmerkingen!

Hèel mooi product!

Hèèl mooi product en supersnel geleverd,echt een eyecatcher in mijn keuken

super

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling

Correct, snel en concurrerend

Vlot afgeleverd tegen een betere prijs dan de grote internetjongens.

Correct product, slecht verpakt en trage levering

De doos waar de twee vliegenkappen in was verpakt was volledig stuk en van een te lichte kwaliteit. De kappen zelf waren gelukkig niet beschadigd. De levering zelf was erg traag

Uitstekend!

Prima webshop die zijn belofte waar maakt; prima spullen gekocht, die ik makkelijk kon bestellen via de webshop en die precies volgens afspraak (keurig verpakt) geleverd werden.

Van teleurstelling, naar fantastisch

Via Habitas- online had ik 2 bakblikken bestel en deze werden snel geleverd. En hoe.... de doos helemaal kapot en open, de bakblikken beschadigd. BEDANKT DHL, deze had de doos ook gewoon neergegooid bij de achterdeur, terwijl ik thuis was. Toch maar gebeld met Habitas, ook al is het niet hun schuld. Ze vonden het heel erg vervelend, of ik foto's had en de bon. Dan mocht de bakblikken gewoon houden, scheelde me een loop naar de winkel. En jawel, 2 dagen later nieuwe bakblikken, helemaal gaaf. Wat een service en zo snel. Ook positief: een persoonlijke kaart geschreven door Mark, met de verontschuldigen van het bedrijf en nog veel bakplezier.

Zondag besteld dinsdag geleverd en woensdag al gebruikt. Smaakt goed!

Mooi

Mooi en stevig