Ik had een vraag over een product en kreeg dezelfde dag nog een antwoord

Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u in de toekomst meer vragen hebben, dan zullen wij ons best doen deze wederom zo spoedig mogelijk te antwoorden!

Wij zeer prettig en vriendelijk geholpen over een klacht van woll koekenpannen

Wij hadden koekenpannen van woll aangeschaft en deze werkte niet meer zoals ze zouden moeten doen. Ook waren er beschadigingen van da anti aanbrak laag. Dit werd beoordeeld in de winkel en de pannen werden ter beoordeling naar Schiedam verstuurt. Na enkele dagen kregen we bericht dat de pannen onder garantie vervangen werden. We vinden dat zeer goede service en zijn ook zeer tevreden over de afhandeling hoe die is gegaan. Vriendelijke groeten Rob van den Berg.

Beste meneer van den Berg, Dank u wel voor uw beoordeling en het gezellige gesprek op onze afhaallocatie. Mochten wij u in de toekomst opnieuw kunnen helpen dan gaan wij uiteraard weer ons uiterste best doen dit zo goed mogelijk voor u op te lossen!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden

Goedemiddag Turkan, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de lepels en de slacouverts! Graag tot een volgende bestelling!

Overzichtelijke website groot assortiment

Groot aanbod en snelle bezorging

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel kookplezier en graag tot een volgende bestelling!

Fijne webshop

Fijne webshop ik vind hier alles wat ik nodig heb voor te bakken.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Mocht u een lekker brood hebben gebakken in de vorm dan mag u natuurlijk altijd een foto van het resultaat opsturen. Vinden wij altijd leuk om te zien!

Een mooi RVS olieflesje besteld, is goed verpakt en snel geleverd, dus ik ben een tevreden online klant. Ben nu aan het kijken naar een mooie RVS wokpan, ik heb al een leuke gezien, dus vandaag of morgen weer een bestelling!

Dank u wel voor uw beoordeling! Mochten wij u kunnen helpen met het uitzoeken van een mooie wok dan horen wij het graag!

SUPER

Ik heb mijn spullen binnen 24u gekregen na besteld te hebben. Super goed!

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al snel van uw bestelling gebruik heeft kunnen maken. Tot een volgende bestelling!

Snelle levering, goed verpakt, mooi product

Dank u wel voor uw beoordeling, wij wensen u veel plezier met het koksmes!

Snel geleverd!

Mooi matje

Dank u wel voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier met het gootsteenmatje!

Snelle levering en geheel volgens bestelling

Pannen van het merk Berghoff besteld supersnel geleverd en alles keurig verpakt en helemaal volgens verwachting

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met deze fantastische pannen!

Dat was snel

Dat was snel! En perfect verpakt

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u de snel gewenste levering op tijd mocht ontvangen. Graag tot ziens!

Een leuk assortiment producten voor goede prijzen. Verder heb ik goede ervaringen met de klantenservice die te hulp kwam toe. De DHL-pakketbezorger het pakket retourneerde omdat hij mijn adres niet kon vinden en dacht dat het pakket verkeerd geadresseerd was. Werd goed opgelost!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat wij u als klantenservice goed hebben kunnen helpen. Geniet van de artikelen en graag tot ziens!

Omdat het filiaal in Rotterdam geen voorraad meer had, heb ik alle gegevens gekregen om een bestelling via internet te plaatsen. Zeer vriendelijke personeel, en mijn bestelling is per direct verzonden. Ik raad iedereen deze website en winkel aan.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat wij u via onze fysieke winkel te Rotterdam toch hebben kunnen helpen. Wij wensen u veel plezier met de paninimaker en graag tot ziens!

Goed!

Goed en duidelijke website met veel keuze, vriendelijk en snelle klantenservice, goed verpakt en snel geleverd product kortom; ik ben zeer tevreden over Habitas.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij hopen dat u heerlijke baksels mag gaan maken met deze prachtige aardewerken bakvorm!

Supersnelle levering!

Goede website, gebruiksvriendelijk en groot assortiment. Niet duur!

Hallo Mirjam, Dank je wel voor uw mooie beoordeling! Veel en veilig kookplezier met de pannenlappen!

Onze weegschaal was kapot. Een nieuwe besteld bij Habitas en gelijk dezelfde dag mee kunnen nemen. Geweldig! ;)

Hallo Imke, Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier met het aangekochte artikel :)

snelle service en mooie kwaliteit

snelle service en mooie kwaliteit

Beste Heer/mevrouw Westerwolde, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik hoop dat de artikelen helemaal naar wens zijn en mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij dit natuurlijk graag! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker Habitas-Online

Netjes en snel

Prima verpakt, prima prijs

Goedemiddag Joris! Hartelijk dank voor de beoordeling. Ik hoop dat alles verder naar wens is en de producten voldoen aan de verwachtingen. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

goede klantenservice

Een wafelijzer besteld die de volgende dag al in huis was. Helaas zaten er enkele krassen op wat ik toch jammer vond, foto's gestuurd naar de klantenservice en ik kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Top geregeld.

Goedemiddag mevrouw Vossebeld, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij vinden het altijd heel vervelend wanneer een bestelling niet in perfecte staat wordt ontvangen, nogmaals onze excuses daarvoor. Gelukkig konden wij het probleem snel oplossen! Heel veel plezier met uw aankoop gewenst. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

Artikelen waren de volgende dag binnen. Super

Beste Lindsay, Bedankt voor deze mooie beoordeling en goed om te horen dat de plank de volgende dag al binnen was! Dat er maar een hoop borrelavonden mogen volgen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

Super snelle levering van een mooi product

De levering was de volgende dag na bestellen! Goed verpakt en compleet! Dat wil zeggen, niet gebroken

Dank u wel voor uw beoordeling en wij wensen u veel plezier met de fruitvliegvallen!

Kwaliteit/prijs

Ik heb al een aantal keren bakvormen besteld. Ze zijn van hoge kwaliteit, 20 jaar garantie, prijs is zeker okee vergeleken met anderen die veel meer vragen voor hetzelfde. Zijn vaatwas bestendig. Losse bodem wat het ontvormen ook gemakkelijker maakt. Zeer tevreden.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat de bakvormen zo goed bevallen! Mocht u foto's hebben van uw heerlijke baksels dan mag u deze natuurlijk altijd opsturen!

Vlot, goede prijs en kwaliteit

Geen verdere info

Dank u wel voor uw beoordeling en veel plezier met uw onderzetters!

Bestelling werd snel geleverd en was goed ingepakt, dus zonder beschadiging

Dank u wel voor uw beoordeling en fijn dat de zending zonder beschadiging is aangekomen! Wij zien u graag terug voor een mooie nieuwe bestelling!