Volgende dag al in huis

Top product ontvangen, goed verpakt en de volgende dag al in huis. Geweldig!

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel bakplezier met de schitterende Nordic Ware bakvorm.

Zeer uitgebreid aanbod, goede prijzen, snelle levering

Zoals in de titel van deze beoordeling aangegeven: zeer uitgebreid aanbod van producten van hoge kwaliteit. De prijzen zijn ten opzichte van de concurrentie heel goed en de verzending was zeer snel. Verwerking van retouren gaat tevens snel. Ik kan deze webwinkel van harte aanbevelen.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, dat is altijd leuk om te horen! Heel veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens!

Goed product en vlot geleverd.

Buitengewoon vlot geleverd, eerder dan verwacht. Goed product.

Dank u vriendelijk voor uw beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de bestelling gebruik kon maken. Mocht u tips voor ons hebben in de toekomst dan horen wij deze uiteraard graag!

Snelle levering en alles was zeer zorgvuldig verpakt. Ik ben heel blij met deze prachtige voorraadpotten.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Heel veel plezier met de voorraadpotten en graag tot ziens!

Prima snelle levering

Op zondag besteld en op maandag in huis

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de bestelling gebruik kon maken. Mocht u tips voor ons hebben in de toekomst dan horen wij deze uiteraard graag!

precies wat ik zocht

netjes en duidelijk, dus geen probleem en zal zeker in de toekomst weer bestellingen plaatsen mocht ik iets nodig hebben!

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel bakplezier!

Na contact te hebben gehad met de winkel werd ik doorverwezen naar de webshop. Ik kreeg zelfs een kortingsvoucher ongevraagd. Super voordeel dus en snel en netjes geleverd. Een opmerking. De beide telefoonnummer op de site zijn niet aan te klikken want die nummers kloppen dan niet. (Teveel getallen)

Dank u wel voor uw beoordeling en uw tip! Wij gaan hier uiteraard mee aan de slag!

Top en snelle levering

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag tot ziens op onze website of wellicht een keer in onze fysieke winkel te Rotterdam!

snel en adequaat

Produkt besteld. Dat ging makkelijk en de levering was snel. Prima kwaliteit

Dank u hartelijk voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel bak- en braadplezier!

Geen fijne website

Meerdere malen alles wat ik in mijn mand had gestopt weg foetsie. Werd er na diverse malen naar afrekenen weer alles uit gegooid was ik er eigenlijk wel klaar mee. Toch nog eens geprobeerd. Dacht ik en stond er dat ik betaald had kwam ik er de dag erna achter dat het nog weer eens niet klopte dus ja nee dit was éénmalig of er moet echt iets te koop zijn wat een ander niet heeft. De winkel is top in Rotterdam maar ik woon daar niet dus nee helaas!

Goedemiddag mevrouw Vogel, Wat ontzettend vervelend dat u de bestelling zo heeft moeten ervaren. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling. Wij zullen dan ook direct persoonlijk contact met u opnemen om dit netjes op te lossen. Met vriendelijke groet, Habitas-Online

De ene dag besteld, volgende dag al geleverd

Super snelle levering, zorgvuldig verpakt.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de bestelling gebruik kon maken! Graag tot ziens!

Bestelling volgende dag al in huis

Heb bij Habitas diverse pizzaplanken gekocht, voor onszelf en als kado. Ze zijn nergens goedkoper en ik had ze de volgende dag al in huis.. Geweldig!

Wat een mooie beoordeling, dank u wel! Heel veel plezier met pizza's bakken en als u een stukje over heeft houden wij ons altijd aanbevolen!

De dag na de bestelling al in huis, prima verpakt en duidelijke indicatie omtrent tijdstip levering.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Heel veel plezier met de prachtige etagère!

Mooi produkt voor een aantrekkelijke prijs

Mooie pannenset (die op inductie kan) besteld die vlot is geleverd. Ben erg tevreden.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel kookplezier met deze prachtige pannenset!

Bestelling is volgens de planning gegaan. Al twee maal bij Habitas besteld…..

Uitstekende ervaringen bij Habitas gehad. Goed prijssteling vergeleken bij BOL.

Super bedankt voor uw beoordeling en wat fijn dat u ons steeds weer weet te vinden. Graag tot ziens!

Alles ging goed

De website was duidelijk en verzorgd. De bestelprocedure verliep vlekkeloos De bezorging was snel en probleemloos. Het product was in orde.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat alles zo naar wens verliep. Graag tot ziens!

Totaal probleemloos

Vlekkeloos bestelproces, snelle levering.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de mesjes!

Blij met mijn aankoop

Dank u hartelijk voor uw mooie beoordeling en heel veel plezier met de etagère!

Zeer ruim assortiment van top merken met betrouwbare en snelle levering!

Super bedankt voor uw beoordeling en wat een mooie producten heeft u aangeschaft. Wij wensen u hier heel veel plezier mee en graag tot ziens!

Geweldige produkt!

Dank u vriendelijk voor uw beoordeling en veel bakplezier gewenst!

Snelle en correcte levering

Veel keus en snelle levering

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met de braadpan!

Voordelig en snel

Bij Habitas een pizzaplank van Eppicotispal besteld (Habitas bleek de voordeligste). De plank werd bij snel geleverd en was keurig verpakt

Hartelijk dank voor uw beoordeling en als u een stukje pizza over heeft om te proeven dan houden wij ons aanbevolen!

goed assortiment en snelle levering

Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel bakplezier met de mooie Woll pan!

Heel snel bezorgd.

Mooie website, snelbezorgd.

Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel plezier met de nootmuskaatmolen!

Zeer goede en snelle afhandeling van mij bestelling En prima product

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de uitsteker en graag tot ziens!