Klantenservice is behulpzaam, vriendelijk en snel.

Een garantiegeval. Vlot en meedenkend afgehandeld. Complimenten voor uitstekende service!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Zo snel en makkelijk kan het dus gaan! Heel veel plezier met de nieuwe pan en graag tot ziens!

Snelle en correcte levering

Beste mevrouw Stolk-Schipper, Dank u vriendelijk voor de mooie beoordeling! Heel veel bakplezier gewenst en graag tot ziens!

Snelle levering, goed product

Bedankt voor de mooie beoordeling! Heel veel lees- en bakplezier met dit prachtige boek! Graag tot een volgende bestelling!

De levering is goed.

Ik kreeg een bericht dat ze ons gemist hadden. Terwijl we wel gewoon thuis waren. Wij wonen op een verbouwde boerderij. Er zijn 3 voordeuren met allemaal een deurbel. Maar ze rijden bij ons helemaal t erf niet op. Gaan zo weer weg. Toevallig zag mijn schoondochter dat. Zij woont naast ons. Dus heb ik 2 dagen de bezorging in de gaten moeten houden. Maar t product ben ik erg over te spreken.

Beste mevrouw Schiphorst, Dank u wel voor uw beoordeling! Wij gaan aan de hand van uw track & trace link even onderzoek doen waarom de verzending zo rommelig is verlopen en zorgen dat de verantwoordelijke hierop wordt aangesproken. Dit is namelijk niet de juiste manier hoe wij wensen dat de pakketten worden bezorgd. Ondanks alles hopen wij dat u toch veel plezier mag hebben met uw bestelling en graag tot ziens!

Heel goed!

Wok besteld, dag later al in huis, keurig verpakt, dus prima geregeld. Snel en goed! Énig klein minpuntje was dat niet vermeld werd dat de wok verstuurd was en ook geen trace&track vd vervoerder. Gelukkig was ik thuis anders moest de bezorger het bij de buren afgeven. Maar dat mag de pret niet drukken. Prima bedrijf dus!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij gaan uiteraard even uitzoeken hoe het kan dat u geen track & trace link heeft ontvangen, dit zou namelijk wel moeten. Gelukkig is de verzending alsnog goed verlopen en kan u genieten van uw mooie Woll pan!

Gevarieerd aanbod van kwalitatief hoogwaardige kook & bakartikelen

Op de website zijn de door mij gewenste bakspulllen eenvoudig te vinden. Bestel & betaalproces verloopt soepel. Levering wordt spoedig gedaan.

Wat leuk om te zien dat u ook een fanatiek bakster bent! U weet dus waar u de volgende keer moet zijn voor al uw bakartikelen! Dank u wel voor uw beoordeling en graag tot ziens!

Snelle bezorging

Kreeg het bestelde meteen de volgende dag. GIng heel snel. Fijn.

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij wensen u heel veel bakplezier met de cakevorm en graag tot ziens!

Gewoon uitstekend, netjes en keurig, én snel verstuurd; Wat wil een mens nog meer?

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Graag tot ziens!

Mijn pakketje kwam helaas beschadigd aan, ik kreeg per mail direct contact en de volgende dag werd het nieuwe pakketje al geleverd. Dit keer gelukkig onbeschadigd. :)

Dank u voor uw mooie beoordeling! En wat fijn dat we het op deze manier goed hebben op kunnen lossen. Graag tot ziens!

Goede pompjes

Vervangende pompjes voor zeepdispensers. Mooie kwaliteit. Passen prima.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij wensen u veel hygiënisch plezier met de zeeppompjes!

De bestelling snel ontvangen en netjes verpakt. Artikelen waren zoals verwacht!

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de opbergboxen gebruikt kon maken. Graag tot ziens!

Goedkoper en goede service.

Het boek dat ik kocht was hier goedkoper dan ergens anders. Geen verzendkosten. Meteen de volgende dag in huis. Helemaal top!

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! U weet dus waar u de volgende keer moet zijn! Veel lees- en kookplezier!

Snelle levering en goede kwaliteit

Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel pastaplezier gewenst!

Handig en voordelig

Ik zocht een suikerthermometer en Habitas bleek echt concurrerend qua prijs. Omdat zij gevestigd zijn in mijn woonplaats, kon ik de thermometer gewoon ophalen en had ik dus ook geen verzendkosten.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Niets zo makkelijk als een adres dichtbij voor al uw mooie kookspullen! Tot de volgende keer!

Mooi assortiment, snelle levering

Mooi assortiment, goede prijs kwaliteit en snelle levering.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel drinkplezier in deze warme dagen!

Mooie artikelen die eenvoudig besteld konden worden. Bezorging netjes binnen 24 uur zoals vermeld op de site. Top!

Dank u hartelijk voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de artikelen gebruik kon maken. Graag tot een volgende bestelling!

Verzending is supersnel, jammer dat betalen met cc niet goed gaat

Na het kiezen voor betalen met cc leek alles normaal te verlopen zoals bij andere webshops. Helaas kreeg ik een pagina met de mededeling dat ik een andere betaalmethode moest kiezen :( Gelukkig ging het met PayPal wel goed. Resumé: Jullie betaalmogelijkheid via cc s*cks. En nee, mijn cc werkt nog gewoon bij andere webshops ;) De uiteindelijke levering van het artikel was wel zeer snel. Volgende werkdag bezorgd met DHL. Dit is de reden van slechts 3 sterren en geen aanbeveling. Bij een webshop moet betaling makkelijk en snel gaan zonder problemen.

Goedemiddag mevrouw Heide, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review met duidelijke pointers! Wij gaan dit direct uitzoeken, zeker omdat wij eerder geen klachten hebben mogen ontvangen m.b.t. creditcard betalingen. Nogmaals bedankt en hopelijk kunnen wij u in het vervolg beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

Hulp bij klacht

Een product kan altijd tegenvallen, zeker als je het online koopt. Zo ook bij mij, toch had ik het al een keer gebruikt om te testen. Toen ik mijn ongenoegen aangaf bij Habitas werd er meteen in oplossingen gedacht, toen deze niet in de vorm van een ander product te vinden was werd ik direct aangeboden het aankoopbedrag terug te storten. Super service! Daarbij altijd direct en persoonlijke reacties. Ik zou de volgende keer weer bij hun bestellen.

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling en wij zijn blij dat we het op deze manier passend voor u op hebben kunnen lossen. Graag tot ziens!

Supersnel!

Bestelling kwam heel snel en goed verpakt binnen. Mooie bakvormen en duidelijk van goede kwaliteit.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wij wensen u veel bakplezier!

Hele goede ervaring

Ik had een pan besteld via derden en geleverd door habitas het was mij niet duidelijk dat er geen deksel bij zat, hebben ze mij een link door gestuurd waar ik alsnog het deksel kon bestellen. Helaas bleek bij ontvangst dat de rand gedeukt was, er meteen melding van gemaakt de volgende dag al een nieuw deksel ontvangen. echt Top.

Dank u wel voor uw beoordeling en wij zijn blij dat we het op deze manier hebben kunnen oplossen!

Dank u wel voor uw kort maar krachtige beoordeling! Wij wensen u heel veel bakplezier met de Woll pan!

Snelle levering en juiste product

Heel snel geleverd en mooi product voor een mooie prijs zonder verzendkosten. Zeer tevreden

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Graag tot ziens in onze winkel of met een mooie bestelling op onze webshop!

Mooi assortiment en supersnel geleverd

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de artikelen gebruik kon maken. Graag tot ziens!

Uitstekend!

Goede website, snelle en goede levering. Ook de pan is top!

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat de pan zo goed bevalt. Graag tot een volgende bestelling!

Duidelijk en vlotte afhandeling

Goed systeem qua bestelling, betaling en afhandeling alsmede snelle levering. Erg spijtig dat enkele product details ontbreken, bij ontvangst bleek het artikel wel erg klein, tegenvaller

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij proberen bij al onze producten op de website een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving toe te voegen, maar als er nog details ontbreken dan voegen wij deze natuurlijk graag toe. Zou u ons een mail kunnen sturen naar [email protected] ? Dan kunnen wij aan de hand van uw bevindingen deze direct toe voegen aan het artikel. Dank u wel!

Fokkerstraat 547 3125 BD Schiedam