Duidelijk en vlotte afhandeling

Goed systeem qua bestelling, betaling en afhandeling alsmede snelle levering. Erg spijtig dat enkele product details ontbreken, bij ontvangst bleek het artikel wel erg klein, tegenvaller

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij proberen bij al onze producten op de website een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving toe te voegen, maar als er nog details ontbreken dan voegen wij deze natuurlijk graag toe. Zou u ons een mail kunnen sturen naar [email protected] ? Dan kunnen wij aan de hand van uw bevindingen deze direct toe voegen aan het artikel. Dank u wel!

Vlug, en prima product

Elders waren de gastendoekjes veel duurder, dus ik beveel deze winkel aan.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. U weet dus waar u de volgende keer moet zijn! Graag tot ziens!

Goede eerste ervaring!

Goede service ook m.b.t. wijzigen bezorgmethode en het omruilen van spullen. Geld van retour was snel teruggestort. Een aanrader

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Mochten wij u in het vervolg kunnen helpen met dergelijke zaken, dan weet u dat wij in de buurt gevestigd zijn! Wel zo makkelijk!

Professioneel bedrijf

Na wat problemen alles top blijven opvolgen & opgelost

Dank u wel voor uw beoordeling! Het was inderdaad even puzzelen, maar wij zijn blij u naar wens te hebben geholpen. Graag tot ziens!

Excellent service !

Tweede online bestelling. Helemaal top!

Wat een mooie beoordeling, dank u wel! Wij wensen u heel veel plezier met de braadslede!

Een zeer tevreden klant

Heel snel geleverd en duidelijk vermeld wanneer ze langs kwamen.

Dank u vriendelijk voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat u al zo snel van de koekenpan gebruik kon maken. Graag tot ziens!

Prettige en hele snelle service!

Uitgebreide en bijzondere sortering, fijne website

Dank u wel voor de mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel plezier met de bestelling en graag tot ziens in onze webshop!

Goed produkt voor een concurrerende prijs

De wokpan die ik als cadeau besteld heb, werd netjes verpakt bezorgd. Prima service, produkt zoals verwacht.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel wokplezier!

Tevreden over de snelle en correcte levering

Heel tevreden over de goede service

Dank u wel voor uw beoordeling! Mocht u tips voor ons hebben hoe wij u in de toekomst nóg beter kunnen helpen dan horen wij dit uiteraard graag!

Goed product en snelle levering

Nadat ik het product besteld had werd het al snel geleverd! Pakket kon ik goed volgen.

Dank u wel voor uw beoordeling en wat fijn dat u al snel van uw bestelling mocht genieten. Heel veel plezier ermee en tot een volgende bestelling!

Eenvoudig online bestellen uit ruime keuze kookartikelen

Online eenvoudig bestellen van de gewenste artikelen. Snelle levering zonder verzendkosten. Kortom: zeer tevreden.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u heel veel bakplezier met de fantastische Woll pan!

Niks op aan te merken!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Snelle levering producten zien er goed uit

Dank u wel voor uw beoordeling. Mocht u de tips hebben of opmerkingen hoe wij u in de toekomst nóg beter kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard graag!

Snelle levering en ook nog eens flink goedkoper als bij de concurrent

Dank u voor uw beoordeling en dat is goed om te horen. U weet dus waar u de volgende keer moet zijn. Veel lees- en bakplezier!

Alles uitstekend!

Goede informatie in de winkel gekregen. Via website besteld, volgende dag al in huis.

Dank u voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat zowel wij als webshop, als ons winkelpersoneel u goed hebben kunnen helpen met het maken van een beslissing. Graag tot ziens!

Snel, vriendelijk, meedenkend, behulpzaam.

Dank u wel voor uw beoordeling! Mocht u tips voor ons hebben hoe wij u in de toekomst nóg beter kunnen helpen, dan horen wij dit uiteraard graag!

Netjes en snel geleverd

Helaas zaten er twee sticker op de glazen maatbeker die er niet zonder slag of stoot vanaf wilden. Ik heb zelfs stickerverwijderaar moeten halen om het ervan af te krijgen. Voor de rest goed verpakt, goede prijs en snelle levering

Eerste keer hier een wokpan besteld, goed omschreven op de site en zeer snel geleverd. Goede eerste ervaring.

Dank u hartelijk voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u heel veel wokplezier en graag tot ziens!

Perfect!

De bestelling van de goed geprijsde Nordic ware vorm ging heel soepel. De bestelling werd snel en keurig verpakt bezorgd.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, wij wensen u heel veel bakplezier met de prachtige Nordic Ware vorm. Mocht u leuke foto's hebben van het resultaat dan zien we deze graag tegemoet!

Snel en goed!

Zoals ik schijf!

Dank u wel voor uw kort maar krachtige beoordeling. Wij wensen u veel bakplezier en zien graag leuke foto's tegemoet van uw bakresultaat!

Gemakkelijk bestellen. Vlotte levering. Geen problemen of klachten.

Prima ervaring met dit bedrijf. Alles verliep vlot en gemakkelijk.

Dank u vriendelijk voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat alles zo vlotjes verliep. Graag tot ziens!

Bestelling van de voorraadbussen snel en keurig geleverd. Hopelijk is er weer snel voorraad! :) dankjulliewel.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw bestelling en wij zien u graag terug bij een nieuwe bestelling! :)

Ok.

Geen klachten. Ok

Dank u wel voor uw beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met de kruidenorganisers!

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs, snelle levering en een hele fijne pan.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de prachtige Woll pan!

Mooie goede wokpan

Mooi product besteld, heldere produktomschrijving en snel geleverd. Verpakking verzending wel heel minimalistisch, het product is toch heel aangekomenl

Goedemiddag mevrouw Kremers, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat de wokpan goed bij u is aangekomen! Ik begrijp dat de verpakking m.b.t. het verzenden wat minimalistisch overkomt. Wij proberen inderdaad een zo klein mogelijke doos te combineren met zo min mogelijk gebruik van opvulmateriaal. Zo proberen wij onze impact op het milieu zo klein mogelijk te houden. Uiteraard staan wij altijd open voor feedback om onze service te blijven verbeteren. Mocht u verbeterpunten met ons willen delen dan horen wij deze graag via [email protected]. Voor nu wens ik u een hele fijne dag en hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen in onze (web)winkel! Met vriendelijke groet, Kimberley Anker

Fokkerstraat 547

3125 BD Schiedam