Hoysem's Expertise: Transformatie van VoerOnline voor een Buitengewone Winkelervaring

Als trouwe klant van Hoysem kan ik niet anders dan lovend zijn over hun diensten en expertise. Hun aanpak heeft ons online dierenwinkel, VoerOnline, naar een hoger niveau getild. Dankzij Hoysem is de winkelervaring voor onze klanten en hun huisdieren sterk verbeterd. Hoysem heeft ons geholpen met het herinrichten van het navigatiemenu, waardoor ons brede assortiment aan honden- en kattenvoer, voedingssupplementen en snacks nu veel overzichtelijker en toegankelijker is voor bezoekers. De verbeterde webstructuur heeft ook een positief effect gehad op onze vindbaarheid in Google. De SEO-strategie van Hoysem is grondig en effectief gebleken. Ze hebben zich gericht op linkbuilding, content en techniek, wat resulteerde in een gebruiksvriendelijke webshop die zowel voor merkzoekers als oriënterende baasjes gemakkelijk vindbaar is. De nieuwe look van onze webshop is fris en uitnodigend, waardoor klanten gemakkelijker overgaan tot een aankoop. De vernieuwde inrichting zorgt voor een prettige winkelervaring die zowel baasjes als hun huisdieren tevredenstelt. In de afgelopen tijd hebben we kunnen vertrouwen op de expertise en betrokkenheid van Hoysem. Ik raad hun diensten dan ook van harte aan bij andere webshops die op zoek zijn naar een kritische blik en gedegen advies om hun online aanwezigheid te verbeteren.

Goed geholpen onze organische zoekresultaten te verbeteren.

Wij hebben nu reeds een jaar gebruik gemaakt van de service van Molders Media. In die tijd zijn onze organische zoekresultaten op de voor ons belangrijke zoekwoorden er erg op vooruit gegaan. Ook hebben wij ons website design geheel laten vernieuwen. Hierbij hebben wij Molders Media de vrije hand gegeven. Zodat zij dit zonder enige concessies aan ons konden doen. Dit heeft zeker bijgedragen aan een hogere conversie. Al met al zijn wij zeer tevreden.

Helemaal super!

Zeer goed en extreem snel geholpen met een Lightspeed maat-werk functie. Dit bedrijf komt niet praatjes om de prijs omhoog te praten. Ze doen gewoon exact wat je vraagt tegen een normale, schappelijke prijs. Zoek niet verder. Dit is de partij!

Ik ben erg tevreden over de manier waarop mijn probleem m.b.t. de site-vitaliteit van c.q. aanwezige CLS-problemen bij mijn website is opgepakt door Molders Media. Snelle interactie. Oog voor details. Luisterend naar mijn probleem en een gerichte aanpak. Na een eerste contact in 2018 wederom in 2021 contact gezocht. Voelde weer als vanouds. Kortom: een aanrader.

Ongelooflijk goed in zijn vak!

Na mijn aanmelding, werd ik gebeld door Avtar. Na een goed gesprek over mijn doel begon Avtar met het maken van een plan. Mijn website was binnen twee weken online, het was super spannend. Zou ik wel hoog in Google komen? Avtar gaf mij elke keer het gevoel dat het goed zou komen. Stap voor stap ging mijn website beter scoren. Zeven maanden later sta ik op nummer 1 en stromen klanten binnen. Het mooie is dat we constant in contact zijn en elke keer nieuwe doelen stellen nadat de ene doel is bereikt.

Ervaren partij, perfecte service

Molders heeft ons echt naar een beter niveau gebracht. I.v.m. flinke groei hebben wij zelfs afgebouwd met Adwords in de drukke periodes. Dat was onze doelstelling bij aanvang, dus positief! Daarnaast een vriendelijke en flexibele partij!

Maakt waar wat hij belooft.

Rotterdamse praatjesmaker die met veel bravoure waarmaakt wat hij belooft.

Aanrader

Paar maanden geleden Stefan Molders benaderd voor de SEO en SEA zaken van mijn nieuwe webshop. Binnen korte tijd zijn er al enkele mooi posities binnen Google behaald. Heel fijn om al meteen resultaat te zien. Samenwerking en communicatie verloopt heel goed. Stefan neemt zelf actief contact op om zaken te bespreken en adviseert je goed. En ook in de avonduren en weekenden gaat het contact gewoon door! Kortom, hier zit je goed voor je online marketing zaken.

top mensen/topbedrijf

als ontstopping bedrijf zijn we al 8 jaar actief bezig alleen 1 ding op internet vond ons jaren niemand of zeer slecht en na 5 andere bedrijven vooraf eerst afgegaan zijn. Al eerdere media bureaus thuis uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Hun tactiek handtekening /veel betalen en 0,0 resultaat en je hoort ze nooit meer. Afgelopen 2020 sept/okt nog een laatste investering gedaan bij huidige SEO bureau 2500,- pakketten afgenomen en resultaat 0,0 en weer om hulp gevraagd. Lachwekkend is dat ze allemaal aan mij de vragen stelden welke zoekwoorden wil je en hoe zullen we het omschrijven zo ook met een nieuwe website kopiëren van de laatste bouwer en wat woordjes veranderen en voor de rest 0,0 resultaat en daarna wordt er gezegd dan weten we het ook niet meer. Ten einde raad ging ik nu zelf ook maar eens reviews lezen en verdiepte mij in Stefan Molders. Hoe hij zicht omschrijft en zijn en zijn team hun werkwijze is en het uitzoeken en geen miljoenen beloven ik voelde dat dit goed was. Niks teveel gedacht en gezegd . Direct het contact formulier ingevuld en hij had al veel uitgezocht nog voordat er echt contact was. Dag en nacht houdt deze gast contact en had dit nog nooit op deze wijze mee gemaakt. Ik was gewend aan handtekeningen veel betalen en daarna hoor je niks meer. Stefan heeft zich zelfs in mijn werk verdiept waar ik zelf niet eens aan gedacht had. de website ongelooflijk professioneel uitgewerkt en heel netjes gebouwd en ook razend snel. We zijn nu echt nog maar 3 weken echt officieel bezig en we boeken resultaat en dat terwijl dit echt normaal wel maanden nodig hebt tot 1 jaar maar nu al succes boekt. Contact formulier en nu echt nieuwe klanten uit verschillende gemeentes wat eerder nooit was. Stefan zet zijn tanden erin en laat niet meer los en verstaat zijn vak en ook belangrijk de mensen achter het scherm echt met veel dank en veel respect voor iedereen. Stefan dank je man en jou team superrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zeer direct

Zeer direct, zonder poespas, eerlijk, to the point

Gewoon TOP!

Sinds onze samenwerking met Stefan Molders is onze shop enorm gegroeid. Molders is dé partner voor SEO en technische oplossingen. Altijd goed bereikbaar en razendsnelle oplossingen.

Doelgericht, eigenwijs, gespecialiseerd, no-nonsense en snel!

Ik ben erg tevreden over de manier waarop mijn probleem is opgepakt door Molders Media. Vooraf hebben we alle zaken goed doorgenomen en heeft Stefan Molders een stappenplan voorgelegd. Dat plan is Molders Media nu aan het uitrollen. We hebben regelmatig contact over voortgang en onze site wordt ook regelmatig met nieuwe features geupdate die anderen gewoon niet hebben. Stefan heeft een eigenwijze kijk op zaken, en dat bedoel ik in de positieve zin van het woord. Tot nu toe mogen de resultaten er zijn.

Tevreden met de service

Erg tevreden met de geleverde dienst van Molders Media. Hun werkwijze is erg prettig. Geen 9 tot 5 mentaliteit en je wordt snel geholpen.

Maakt grote dromen waar!

In 2017 met Molders Media gaan samenwerken om van www.rootsfashion.nl iets moois te maken. Molders heeft een fantastische site gebouwd en alles vanaf de basis super neergezet. Goed in alles meegedacht en een half jaar lang wekelijks/dagelijks telefonisch contact voor een perfecte samenwerking. Zelfs bij het 1-jarig bestaan waar wij de unieke webshop gingen lanceren van de kledingwinkel kwamen de toppers van Molders Media vanuit Rotterdam een avondje langs voor de gezelligheid in hartje Amersfoort. Vanaf het begin tot het eind, super service afgeleverd! Dit beviel zo goed, dat ik een jaar later nog een site (www.sleepfast.nl) erbij wou hebben . Dit keer niet voor kleding, maar voor onze beddenzaken. Aangezien het vertrouwen er zeker is bij Molders, gaan wij het dit keer groot aanpakken! Daar zijn wij nu in volle gang mee bezig, en wat een resultaten worden er geboekt! Niet normaal goed! Ik liep al jaren lang met de gedachten in mijn hoofd om van ons familiebedrijf dat al 27 jaar met de fysieke winkels vlekkeloos loopt, om daar online mee te knallen. Eerder ben ik nooit de juiste partner tegengekomen, maar nu met Molders Media zijn mijn dromen werkelijkheid geworden. Goed, duidelijkheid en na 1,5 jaar samenwerking weet ik uit eigen ervaring dat dat Molders Media 100% eerlijk is. Je besteed de marketing uit en het gaat om veel geld, dus dan wil je ook dat het goed gebeurt en eerlijk... bij Molders ben je bij het juiste adres!

Perfecte service en fantastische resultaten

Word goed met je meegedacht, en qua campagnes en seo geen betere van te vinden

Pluspunten

Kreeg mijn artikelen snel terug zodat ik snel weer door kon met mijn project. Artikelen waren prima geschreven. Goed genoeg voor waar ik het voor nodig heb!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fantastische service, brede kennis van zaken, geen 9 tot 5 mentaliteit. Beseffen dat er noodsituaties kunnen ontstaan waarbij snel gehandeld dient te worden. Waar vele andere partijen na 17u niet meer bereikbaar zijn en jou dus niet meer van dienst kunnen zijn (niet meer van deze tijd, e-commerce gaat 24/7 door), onderscheid Molders Media zich door altijd 'stand-by' te staan, erg prettig en professioneel! Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Best of the best. De service die Molders levert is onovertrefbaar. Super snel antwoord en echte oplossingen. Een keer hadden we problemen met onze webshop op een zondag. Ik stuurde een mail met onderwerp 'HELP'. Iets later was het opgelost. Deze firma is niet gewoon een aanrader.... Het is gewoon een must. Kortom: zoek je een echte professionele ecommerce partner? Niet twijfelen. Molders Media

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg snelle service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn erg tevreden over Molders Media. Ze pakken zaken snel op en zijn duidelijk in hun communicatie. Ook als iets niet helemaal volgens plan verloopt wordt het snel en professioneel opgelost. Zeker aan te bevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel proactief en meedenkend. Geen onnodige accountmanagers, en andere wassen neuzen ze doen gewoon wat ze zeggen. Prettig in omgang en perfect maatwerk afgeleverd voor onze shop! Ik klop zeker weer aan bij Donny en zijn collega's voor nieuw werk.

Geen. Keep up the good work! Met dezelfde spirit

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

geweldige service! Al bijna 10 keer gebruik gemaakt van Molders' diensten. Steeds gaat dit zeer vlot en super snel. Ik sta er nog steeds van versteld hoe vlot alles gaat. Gewoon een top bedrijf om mee in zee te gaan. Dit alles dan nog aan een aanvaardbare prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze denken met je mee, prettig contact, kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bijzonder fanatiek en enthousiast team dat actief met de webshop-eigenaar mee denkt, eerlijk is -ook als iets niet kan of praktisch is-, géén "9-5 mentaliteit", creatief, slim en - niet onbelangrijk - komt afspraken na en communiceert efficiënt!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

"Ieder zijn vak" hoor ik Stefan zeggen en dat is zeker waar. Stefan weet wat hij doet en doet dat met passie. Wij zijn enorm blij met het resultaat.

Tot nu toe nog geen tips misschien later

Over Hoysem

Wij slopen luchtkastelen. Omdat die al genoeg gebouwd worden door andere online marketing bureaus. Bij Hoysem (voorheen Molders Media) staan we liever met onze poten in de modder. Om daar websites en webshops te bouwen op een stevig fundament. En met onze online marketing campagnes je business duurzaam te laten groeien. We hebben tientallen succescases in bijna elke branche. Die delen we graag persoonlijk met je. Wil je weten hoe wij samen kunnen werken aan jouw succes?