Maakt grote dromen waar!

In 2017 met Molders Media gaan samenwerken om van www.rootsfashion.nl iets moois te maken. Molders heeft een fantastische site gebouwd en alles vanaf de basis super neergezet. Goed in alles meegedacht en een half jaar lang wekelijks/dagelijks telefonisch contact voor een perfecte samenwerking. Zelfs bij het 1-jarig bestaan waar wij de unieke webshop gingen lanceren van de kledingwinkel kwamen de toppers van Molders Media vanuit Rotterdam een avondje langs voor de gezelligheid in hartje Amersfoort. Vanaf het begin tot het eind, super service afgeleverd! Dit beviel zo goed, dat ik een jaar later nog een site (www.sleepfast.nl) erbij wou hebben . Dit keer niet voor kleding, maar voor onze beddenzaken. Aangezien het vertrouwen er zeker is bij Molders, gaan wij het dit keer groot aanpakken! Daar zijn wij nu in volle gang mee bezig, en wat een resultaten worden er geboekt! Niet normaal goed! Ik liep al jaren lang met de gedachten in mijn hoofd om van ons familiebedrijf dat al 27 jaar met de fysieke winkels vlekkeloos loopt, om daar online mee te knallen. Eerder ben ik nooit de juiste partner tegengekomen, maar nu met Molders Media zijn mijn dromen werkelijkheid geworden. Goed, duidelijkheid en na 1,5 jaar samenwerking weet ik uit eigen ervaring dat dat Molders Media 100% eerlijk is. Je besteed de marketing uit en het gaat om veel geld, dus dan wil je ook dat het goed gebeurt en eerlijk... bij Molders ben je bij het juiste adres!

Perfecte service en fantastische resultaten

Word goed met je meegedacht, en qua campagnes en seo geen betere van te vinden

Pluspunten

Kreeg mijn artikelen snel terug zodat ik snel weer door kon met mijn project. Artikelen waren prima geschreven. Goed genoeg voor waar ik het voor nodig heb!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fantastische service, brede kennis van zaken, geen 9 tot 5 mentaliteit. Beseffen dat er noodsituaties kunnen ontstaan waarbij snel gehandeld dient te worden. Waar vele andere partijen na 17u niet meer bereikbaar zijn en jou dus niet meer van dienst kunnen zijn (niet meer van deze tijd, e-commerce gaat 24/7 door), onderscheid Molders Media zich door altijd 'stand-by' te staan, erg prettig en professioneel! Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Best of the best. De service die Molders levert is onovertrefbaar. Super snel antwoord en echte oplossingen. Een keer hadden we problemen met onze webshop op een zondag. Ik stuurde een mail met onderwerp 'HELP'. Iets later was het opgelost. Deze firma is niet gewoon een aanrader.... Het is gewoon een must. Kortom: zoek je een echte professionele ecommerce partner? Niet twijfelen. Molders Media

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Erg snelle service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn erg tevreden over Molders Media. Ze pakken zaken snel op en zijn duidelijk in hun communicatie. Ook als iets niet helemaal volgens plan verloopt wordt het snel en professioneel opgelost. Zeker aan te bevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel proactief en meedenkend. Geen onnodige accountmanagers, en andere wassen neuzen ze doen gewoon wat ze zeggen. Prettig in omgang en perfect maatwerk afgeleverd voor onze shop! Ik klop zeker weer aan bij Donny en zijn collega's voor nieuw werk.

Geen. Keep up the good work! Met dezelfde spirit

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

geweldige service! Al bijna 10 keer gebruik gemaakt van Molders' diensten. Steeds gaat dit zeer vlot en super snel. Ik sta er nog steeds van versteld hoe vlot alles gaat. Gewoon een top bedrijf om mee in zee te gaan. Dit alles dan nog aan een aanvaardbare prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze denken met je mee, prettig contact, kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bijzonder fanatiek en enthousiast team dat actief met de webshop-eigenaar mee denkt, eerlijk is -ook als iets niet kan of praktisch is-, géén "9-5 mentaliteit", creatief, slim en - niet onbelangrijk - komt afspraken na en communiceert efficiënt!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

"Ieder zijn vak" hoor ik Stefan zeggen en dat is zeker waar. Stefan weet wat hij doet en doet dat met passie. Wij zijn enorm blij met het resultaat.

Tot nu toe nog geen tips misschien later

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundig en snel. Zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer betrouwbaar. Snel antwoord en staan dag en nacht voor je klaar.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke mensen prettig in de omgang en hebben kennis van zaken

eerste keer dat we zaken doen dus alles is nieuw

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Uitstekende communicate - Zeer snel antwoord - Kennis van zaken Werk nog niet zolang samen met Molders Media maar tot nu toe loopt alles prima. Voor onze adwords campagnes is het nog te vroeg om besluiten te maken maar ik zie positieve en goede beslissingen.

Geen , doe zo verder!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer betrouwbaar bedrijf, staat altijd voor je klaar. Voelen ook precies aan wat de klant wilt en wenst. Ben blij dat er ook eerlijke mensen in deze branche zijn.

Ben ik nog niet tegen gekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, efficiënt, responsive. Echt goed.

Niet te veel klanten aan nemen, anders hebben jullie geen tijd meer voor ons ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij doen nu 2 maanden zaken met dit bedrijf en zijn bijzonder tevreden. Zowel over de prijzen, de kwaliteit van de diensten maar ook zeker over de perfecte communicatie. Wij raden u Molders ten zeerste aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Donny is ons aanspreekpunt mbt development van onze webshop. Zeer kundig, altijd bereikbaar, denkt actief met ons mee. Aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer correct, goed en leuk contact wat echt een pre is bij een partner die je toch min of meer de sleutel van je site geeft. Bij Molders nemen ze echt de tijd voor je, snappen ze het spelletje, de materie en denken mee. Wanneer je veel wensen hebt is het een investering maar op de lange termijn betaald zich dat zeker uit. Niets is te gek en alles kan gedaan en gemaakt worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundige, betrouwbare en prettige partner die ook buiten de normale kantooruren voor je klaar staat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dankzij Molders Media heeft onze website een professionele en moderne uitstraling gekregen. Daarnaast hebben zij 100% maatwerk geleverd en de functionaliteit verbeterd. Wij danken Molders Media voor de professionaliteit en kwaliteit. Niets is te gek of onmogelijk, Molders Media maakt het mogelijk!

Over Molders Media

Wij slopen luchtkastelen. Omdat die al genoeg gebouwd worden door andere online marketing bureaus. Bij Molders Media staan we liever met onze poten in de modder. Om daar webshops en websites te bouwen op een stevig fundament. En met onze online marketing campagnes je business duurzaam te laten groeien. We hebben tientallen succescases in bijna elke branche. Die delen we graag persoonlijk met je. Wil je weten hoe wij samen kunnen werken aan jouw succes?