Pluspunten

Donny is ons aanspreekpunt mbt development van onze webshop. Zeer kundig, altijd bereikbaar, denkt actief met ons mee. Aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer correct, goed en leuk contact wat echt een pre is bij een partner die je toch min of meer de sleutel van je site geeft. Bij Molders nemen ze echt de tijd voor je, snappen ze het spelletje, de materie en denken mee. Wanneer je veel wensen hebt is het een investering maar op de lange termijn betaald zich dat zeker uit. Niets is te gek en alles kan gedaan en gemaakt worden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakkundige, betrouwbare en prettige partner die ook buiten de normale kantooruren voor je klaar staat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dankzij Molders Media heeft onze website een professionele en moderne uitstraling gekregen. Daarnaast hebben zij 100% maatwerk geleverd en de functionaliteit verbeterd. Wij danken Molders Media voor de professionaliteit en kwaliteit. Niets is te gek of onmogelijk, Molders Media maakt het mogelijk!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle response + aanpassingen in webshop zijn goed en snel gerealiseerd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle service en verstand van zaken top!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Molders Media heeft ons enorm geholpen waar wij vast liepen in het design van onze webshop. Daarnaast was hij zo attent om eveneens te helpen en mee te denken de klantbeoordelingwidget aan te passen zodat deze veel beter past in de stijl van ons template. Top gedaan, je gaat van ons horen Stefan, de volgende keer als we weer klaar zijn voor nieuwe aanpassingen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Staan altijd voor je klaar Doen wat ze beloven Zijn eerlijk naar je toe, en vragen geen extra toeslagen zoals andere concurrenten. Zeer vriendelijk aan de telefoon

Kan ik zo niet bedenken, tip ga zo door met jullie bedrijf toppers zijn jullie !!! Ga in de toekomst zeker meer zaken met jullie doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met dank aan Molders Media snel en betaalbaar een volgende stap kunnen zetten in de automatering van onze webshop. Korte communicatielijn en duidelijk kennis van zaken.

Kan nog niets bedenken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Volledig positief. Doet regelmatig opdrachten voor ons. Voert deze altijd correct en tijdig uit.

Pluspunten

Helder en duidelijke communicatie. Komen netjes hun afspraken na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snel en adequaat. Een soepele samenwerking die zeldzaam is. Gewoon top!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat ik erg fijn is een duidelijk en helder advies. Geen wazige terminologie, maar gewoon simpele taal waarachter serieus denkwerk schuil gaat. Stefan heeft voor ons het complete design gedaan, aantal maatwerk aanpassingen en helpt met SEO/SEA. Alles werd opgeleverd op, of voor de afgesproken datum. Er is geen deadline gemist en alles is volgens afspraak gegaan.

Kan echt niets bedenken, ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle service, worden we erg blij van. Een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

top gast, top bedrijf!

weet zo niks

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Stefan neemt echt de tijd voor de klant en geeft deskundig advies. Professioneel, snel en komt gemaakte afspraken ook na. Dit bedrijf kan ik aan iedereen aanbevelen. In de toekomst gaan wij zeker meer gebruik maken van Molders Media.

Geen.

Pluspunten

Service bestaat nog | Een aanrader Ook buiten kantooruren staan ze voor je klaar en wordt je snel en prettig geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er wordt zeer snel en vriendelijk gereageerd. Komt betrouwbaar over. We zullen als dat zo uitkomt best weer een keer bij ze terugkomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De communicatie loopt makkelijk en snel. Stefan is erg duidelijk in z'n advies en gaat voor een goed resultaat op de lange termijn ipv even snel een opdracht scoren.

Kan er geen noemen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Perfecte communicatie, denken met je mee en komen hun afspraken na!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn onlangs met dit bedrijf gestart. De online resultaten zijn gelijk zichtbaar verbeterd! Een aanrader dus.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle service. Na het inbouwen van snippets de volgende dag al resultaat via google.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn vragen werden direct beantwoord, en de opdracht werd snel afgehandeld. Toppie!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zeer snelle reactietijd, scherpe prijzen en zeer veel in house en up-to-date kennis

Over Molders Media

Wij slopen luchtkastelen. Omdat die al genoeg gebouwd worden door andere online marketing bureaus. Bij Molders Media staan we liever met onze poten in de modder. Om daar webshops en websites te bouwen op een stevig fundament. En met onze online marketing campagnes je business duurzaam te laten groeien. We hebben tientallen succescases in bijna elke branche. Die delen we graag persoonlijk met je. Wil je weten hoe wij samen kunnen werken aan jouw succes?