Prettig, deskundig en snel

Zie boven

Altijd goed geholpen

Duidelijke communicatie en prima service. Ook eerlijk advies.

Prettig

Snel en behulpzaam

Zeer goede service.

Goede service, vriendelijk personeel, snel geholpen. Heb het scherm van mijn A14 laten vervangen. Telefoon gebracht en kon deze 1.5 uur later al weer ophalen. Zou voor een volgende reparatie zeker weer hier naar toe gaan.

Prima en vlot geholpen aan een nieuwe galaxi s24.

Ook het overzetten van de oude telefoon naar de nieuwe is goed gegaan. Binnen een paar uur kon ik er mee naar huis.

Snelle behandeling endeskundig

Klantvriendelijk en deskundige adviseurs

Ik moest mijn scherm en batterij vervangen. Duidelijk advies en prijsafspraken. Ik woon niet in Zutphen maar kon de mobiel na 1,5 uur weer ophalen. Top service

Vakkundige en snelle service

Vakkundige en snelle service

Zeer klantvriendelijk, professioneel en duidelijkheid

Een oplossing voor mijn mobiele telefoon werd direct gegeven en snel verholpen. Tevens werd aangegeven dat er nog zaken aan het licht konden komen, zodat de reparatie niet kon worden uitgevoerd. De prijzen van zowel de eerste als tweede optie werden gegeven. Ook werd verteld hoe mij dat zou worden medegedeeld. Het was een prettig gesprek en er werd tijd genomen voor het gesprek. Bij het afhalen was de afhandeling vriendelijk en duidelijk.. Ik ben erg blij dat de reparatie kon worden uitgevoerd.

TOP service

Snel en deskundig geholpen met loslatend scherm. Goede analyse en meedenken over oplossingen. Heldere uitleg, vriendelijke medewerkers.

Goed en vriendelijk geholpen

Snelle service, goed advies

Geheugen vakkundig geplaatst

Geheugen snel en vakkundig geplaatst in Lenovo laptop

Heel prettig geholpen!!

Vriendelijke geduldige werknemer!!

een hele fijne winkel

heb je problemen ze zullen je altijd helpen en te woord staan .ze zijn tevens heel erg aardig

Prima analyse van het probleem en goed en snel opgelost

Prima analyse van het probleem en goed en snel opgelost met daarbij een prettige en goede communicatie.

Place to be voor je mobiel

Goed en uitgebreid advies. Snelle service. Betrouwbaar adres.

Goed geholpen

Goede uitleg, geen verkoop praatjes, alleen verkopen wat nodig is.

Goede snelle service en vriendelijk personeel

Top service!

Snelle en prettige service in de winkel!

Snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijk geholpen door de dame in de zaak.Gaf me goed advies mee hoe om te gaan met het product,

Supersnelle vakkundige afhandeling van het oplossen van het probleem.

Daarnaast adequaat en vriendelijk.

goed geholpen

Werd duidelijk en goed geholpen

deskundige mensen die hun vak verstaan

Bij een vorige reparatie elders is de reparatie niet correct uitgevoerd. Dit is nu verholpen

Geweldige service

Duidelijke uitleg en goede service.

Stationsstraat 14

7201 MD Zutphen

Over Repairhouse

Repairhouse voor uw smartphone, tablet, pc en laptop.