Oplossingsgericht

Zeer goede service en vakmanschap

klantvriendelijk

Problemen ontstaan tijdens reparatie, werden netjes opgelost

Weer vijf sterren!

Weer heel fijn geholpen; nieuw scherm voor mijn iphone 8. Met een uur klaar, zonder afspraak. Repairhouse in Zutphen is de place to be voor onderhoud, herstel of een refurbished smartphone.

Nerdy oplossingsgerichte dienstverlening

Ik kwam voor een technisch probleem op mijn Apple. Met een hernieuwde installatie thuis bleek het nog niet te werken. Eenmaal terug hebben twee Apple gespecialiseerde collega's nogmaals gekeken en een pragmatische oplossing gevonden. Dank!

Goed geholpen

Gord geholpen, ik had een afspraak voor nieuwe oplaadpunt. Bleek niet nodig, ze hebben het vuil alleen hoeven te verwijderen. Klaar terwijl je wacht!

Service oerfect

Je weet wat je krijgt, je wordt op de hoogte gehouden van verloop reparatie ( ook bij vertraging door bijv post), heel klantvriendelijk, prettige medewerkers.

Niks aan toe te voegen!

Snel en top mensen

In een woord Top !!

Met alle geduld en vriendelijkheid geprobeerd mijn probleem met de iPhone op te lossen . Helaas...... nummer van Apple klantenservice gekregen .( deze zijn 2 uur bezig geweest) Niets hoeven te betalen hoorde bij de service ! Iets voor de fooienpot werd op prijs gesteld . ( zeker niet verplicht)

Zeer snelle service, kundig personeel

Met een slecht onderbuikgevoel weggegaan.

Heb gisteren mijn telefoon langsgebracht om mijn oplaadpoort te verschonen, sinds die niet aan wou gaan. Deze hoefde ik niet betalen als het niet lukte.... Vervolgens terug gekomen om hem op te halen, maar het was niet gelukt volgens de jongen, ik hoefde niets te betalen. Vervolgens loop ik teleurgesteld naar buiten en begin ik na een paar minuten verder te slaan tegen mijn telefoon, waarna die ineens weer aanspringt. Ik ben toen terug gelopen om een draadloze oplader te halen, maar ineens gingen ze nu wel mijn 20euro houden. Vondt dit erg vreemd... Heb aangegeven dat ik best de draadloze lader wou halen bij hun, maar niet ineens beiden, sinds het overduidelijk niet door hen gemaakte was .... 20 euro betaald voor de reparatie en snel weggelopen. Voel me een beetje opgelicht... Heb betaald voor mijn eigen reparatie....

Beste Mick, Ik heb intern even navraag gedaan over hoe e.e.a. gelopen is. En kan niet anders concluderen dat u volkomen gelijk heeft en dat de medewerkers er niet helemaal met hun hoofd bij waren en dat dit zeker niet de handelswijze is waar we om bekend staan. Het is altijd jammer dat er een hoop tijd gestoken wordt in het schrijven van een review terwijl ik zelf die tijd liever benut om tot een gepaste oplossing te komen. Bij deze nodig ik u graag alsnog uit om met mij in gesprek te gaan om dit misverstand uit de lucht te halen en tot een passende oplossing te komen. Met vriendelijke Groeten, Ad Esschendal

Deskundig advies

Deskundig geadviseerd en snel een goede deal gesloten.

Vriendelijke en direct

Vriendelijk, direct en snel geholpen. Tot de volgende keer

snel en goed geholpen

We werden goed geholpen. Duidelijke uitleg over de diverse modellen en mogelijkheden.

Goed werk

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en ervaren personeel

Goede uitleg, snel gehandeld, goede service.

goede service

Hier word op een juiste manier geholpen.echt een fijn winkel Gewoon goed mensen

Deskundig en vriendelijk personeel

Xxxx

prima geholpen!

goed advies en aardige mensen. snelle service

Betrokken en betrouwbaar

Vriendelijke mensen. Terzake deskundig in mijn optiek. Klantgericht. Een prettige zaak om zaken mee te doen

Persoonlijk en deskundig

Goede service, vriendelijk personeel, er wordt tijd genomen en fijne uitleg. Dank jullie wel.

Bij schermproblemen en apparaat-vragen kom ik al jaren af en toe hier. Ik voel me hier altijd goed verder geholpen, krijg goede uitleg en advies en daarvoor nemen ze de tijd die ik nodig heb. Fijne mensen en een goed bedrijf. Dit maal hebben jullie ons goed geholpen met een nieuw scherm op mijn zoon's mobiel. Lekker snel ook. Op maandag besteld en op donderdag weer een werkende mobiel. Hij doet t weer prima. Fijn.

Superservice

Vriendelijk, nette prijs , behulpzaam

Over Repairhouse

Repairhouse voor uw smartphone, tablet, pc en laptop.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.