Altijd tijd nemen, goede adviezen,

Vriendelijk personeel dat staat voor kwaliteit

iPad laten maken. Flink beschadigd. Alles volgens afspraak & snel

Heel vriendelijk geholpen en er werd goed meegedacht

Ik werd vriendelijk geholpen en er werd meegedacht. Alles werd goed uitgelegd. Ook snel geholpen. volgende ochtend was alles al gereed!

De mensen van repairhouse hebben me heel vlot en doeltreffend geholpen!

Ik ben vlot geholpen, gebeld met wat er aan de hand was. Helaas was het euvel daarmee niet voorbij, en ben ik weer opnieuw met mijn laptop teruggekeerd om er naar te laten kijken. Maar dit onderzoek was vervolgens nog op de oude kosten. En nu werkt het weer prima. De mensen zijn vriendelijk, creatief, voorkomend.

Goede service en behulpzaam personeel

Een goede service en een behulpzame vriendelijke personeel, En dat al jaren lang,

uitstekende service

Snel, secuur en behulpzaam

Zeer correct geholpen

Ik kwam met een laptop die stuk was van Coolblue. Deze wilde niet meer aan. Repairhouse heeft de keuze gegeven voor maken tegen een bepaalde prijs of de HDD in een externe behuizing te zetten. Ik heb gekozen voor het laatste en zo heb ik toch al mijn bestanden. Ik vond vooral alle contactmomenten en manier van werken erg fijn. Deze service lijkt zeldzaam te worden. Maar hier vind je hem! Ga zo door!

Ik was bang dat toen het scherm van mijn laptop uitviel ik een nieuwe zou moeten betalen, maar gelukkig viel alles hartstikke mee en kon ik hem 2 dagen later alweer ophalen. De prijs viel uiteindelijk ook reuze mee.

Goed en snel

Ik werd door vriendelijk personeel geholpen. Heb uitgelegd wat er met mijn mobiel aan de hand was. Na een paar uur kon ik hem weer gerepareerd ophalen.

Snel, kundig en vriendelijk.

Helemaal goed!

De backcover van mijn OnePlus Nord 2T was gebarsten deze vandaag laten vervangen dat ging heel snel en hij ziet eruit als nieuw helemaal blij mee bedankt!

Fijn en goed geholpen

Tot de volgende keer.

Vriendelijke en deskundig geholpen

goed,snel,adequaat

Goed,snel vakkundig,adequaat

Heldere en duidelijke service

Snel en adequaat

attent

stipt, klantvriendelijk, extra service, prima kwaliteit

Ok

Goeie service

Ik krijg altijd weer een goed en eerlijk advies.

Goed,alleen jammer dat site niet up to date is

Een nieuw glasplaatje laten plaatsen, aangezien mijn telefoon een ouder type is wilde ik de goedkope versie. Helaas hebben ze die niet meer, site zou niet meer kloppen. Ook langer moeten wachten dan site aangeeft. Volgende dag moest ik weer terug omdat het scherm niet goed reageerde. Dit probleem werd netjes opgelost door een nieuw scherm te plaatsen en zonder al te lange wachttijd!

In geval van nood zijn ze er voor je

Laptop kapot maar helaas heen backup van laatste bestand. Nieuwe gekocht en ze hielpen goed met de gegevens over te zetten. Im een half uur een groot probleem opgelost. Mijn dank is groot.

ik wordt altijd goed geholpen.

als er wat met de pc is staan ze er altijd vandaar als ik eventueel weer een nieuwe pc nodig heb kom ik altijd weer bij repairhouse uit.moet er wat gerepareerd worden ze staan altijd klaar ook als het aan huis is.

Service is goed en oplossing gericht.

De telefoon die mij is verkocht twee jaar geleden vertoond teveel gebreken die ik moet laten repareren en mij veel extra geld kosten.. Baterij die opzwelt Touch screen moeten vervangen En geluid knoppen die het niet meer doen. Voor wat ik er voor heb betaald is dit niet ok. Ik ben in gesprek gegaan met de baas van het bedrijf en we zijn tot een goede oplossing gekomen. Er werdt goed geluisterd en we hebben onze meningen kunnen uitwisselen. Dank hiervoor Vriendelijke groet, Sabine Wernink

Geachte mevrouw Wernink, Allereerst bedankt dat u ons beoordeelt met "Service is goed" Ik heb e.e.a. even nagekeken en u heeft de telefoon in januari 2022 gekocht. Kort na aankoop bent u terug geweest omdat u van mening was dat het scherm niet goed werkte en deze is toen onder garantie vervangen. Daarna bent u 23 maanden later teruggeweest omdat de batterij niet voldeed en de knoppen naar uw menining niet goed werkte. De batterij is vervangen en heeft u gewoon betaald omdat dit onder slijtage valt. (Als u een auto koopt, vallen de banden ook niet onder garantie, na 23 maanden wotrdt dat ook als slijtage gezien) De werking van de knoppen hoefde we in oktober 2023 niet te onderzoeken van u. Nu bent u langs geweest omdat het touchscreen spookte en u aangaf bij mijn collega dat u de telefoon wel eens heeft laten vallen. U heeft tevens gekozen om het goedkoopste scherm wat we hebben te laten plaatsen. Jammer dat u wel de tijd neemt om een slechte review te plaatsen (terwijl onze overige klanter er anders over denken), maar niet de tijd heeft genomen om u ongenoegen bij mij te melden en te bespreken. Met vriendelijke groeten, Ad Esschendal

Prima.

Goed te woord gestaan met goede adviezen. Bij problemen bij het overzetten van gegevens van oude naar nieuwe telefoon zorgvuldig geïnformeerd. Uiteindelijk goed opgelost. Toestel voldoet.

snelle service

top

Over Repairhouse

Repairhouse voor uw smartphone, tablet, pc en laptop.