Oplichters! Koop hier niets mensen!

Koop nooit iets bij buymi of kijoo. Reageren niet op klachten, laat staan uitbetalen. Had een LG soundbar gekocht die stuk bleek te zijn. Ik moest maar zelf contact met LG opnemen voor garantie. Verzendkosten moest ik zelf betalen. Het was een doos van 140 cm en bijna 30kg dus niet goedkoop. Verzoek van betaling van deze kosten werd niet op gereageerd. Telefonisch alleen maar bereikbaar via een externe callcenter die niets kan en doet. Je krijgt ze nooit zelf te spreken. Op mails wordt ook niet gereageerd. Uiteindelijk via LG zelf wel een goede service gekregen terwijl ze in eerste instantie aangaven dat dit via buymi moest. Na uitleg van de slechte service van buymi wilden ze me als klant niet in de kou laten staan. Nog nooit zo'n slecht bedrijf als buymi.nl gezien. Hoop dat ze gauw failliet gaan!

betaald maar niets geleverd

13 januari een box besteld, meteen betaald maar op de leverdatum niets geleverd, totaal onbereikbaar, krijg steeds een telefoniste die zegt dat je wordt terug gebeld maar er gebeurd niets. De chat staat uit. ik krijg steeds meer het gevoel dat ik ben opgelicht.

goede service

Heb onlangs een tv van Samsung via Buymi gekocht, deze bleek echter niet meer geleverd te kunnen worden door Samsung. Ben goed geholpen door de helpdesk voor een passend alternatief en had deze binnen 1 dag in huis!

Slecht

18 december een espresso-machines besteld en deze zou de volgende dag worden bezorgd. Toen dat niet gebeurde ben ik er een paar keer gebeld ze belofen terug te bellen. Helaas is het vanaf dat moment stil geworden en na meerdere keren wordt je niet meer teruggebeld. Ik heb espresso-machines reeds betaald, dus dan lijkt het mij dat je dan ook de bestelde espresso-machines moet leveren! Hun systeem van een telefooncentrale die alleen maar je telefoontjes doorzet is voor een klant ook echt frustrerend want je krijgt daardoor niet het bedrijf zelf te spreken en je komt dan ook niets verder. Ik denk dan ook dat ik maar mij geld ga terugvragen, maar ook dat zal wel een hele klus gaan worden ben ik bang. Zelf aangifte gedaan. Ideeren die geen besteling en geld terug gef moet ook aangifte doen!

Wel betaald maar niets geleverd

Wel betaald voor een Samsung TV, maar deze werd NIET geleverd op de afgesproken dag. Meerdere keren gebeld naar het opgegeven telefoonnr (bleek een call-center te zijn), maar ik ben nooit terug gebeld. Ook op mails werd niet gereageerd. De medewerker van het call-center gaf aan dat ze heel erg veel klachten kregen over BuyMi, omdat dat bedrijf nergens op reageert.

Ik word verdrietig van BuyMi

Soundbar op 23-12 besteld en zou volgende dag geleverd worden. De volgende dag krijg ik een mailtje dat ze het verkeerde model van LG hadden binnengekregen en die kon ik ook krijgen ws ongeveer hetzelfde model. Gemaild dat ik dat niet wilden en hoorde niets meer. 4 januari weer gemaild maar geen reactie. 5 januari gebeld en ik zou teruggebeld worden maar niets gehoord. 6 januari weer gebeld en zou weer teruggebeld worden maar weer niets gehoord. Vrijdag 8 Januari weer gebeld en doorgegeven dat ik de order annuleer en mijn geld terug wil. Ik denk dan bellen ze wel maar nee hoor. En nu maar wachten of ik mijn geld terug krijg.

Oplichters? Voor mij en BOL onbereikbaar.

10.12.2020 voor 939 euro een koffiemachine gekocht. Veel te lange levertijd. Product kapot uit de doos en tot vandaag, 5 januari 2021 geen contact (terwijl er wel een retourzending is gedaan en er contact opgenomen zou worden)kunnen krijgen met het bedrijf om het toestel op te halen en mijn geld terug te krijgen. Aankoop is via Bol.com gedaan. Zelfs hun kunnen niemand van BuyMi bereiken. Simpelweg schandalig

Geen teken van leven/levering

Wacht al een maand en het callcenter "verzoekt terug te bellen met hoge spoed". Niets dus, geen enkele response terwijl levering van de espresso machine uit voorraad de volgende dag plaats zou vinden. Boeven bende en callcenter doet willens en wetens mee.

Zeer en zeer slecht bedrijf

Pas AUB op mensen buymi en Kijoo ze leveren het verkeerde en nemen daarna geen contact met u op. Klantenservice is alleen naar doorschakel nummer. En krijg je buymi of kijoo zelf niet aan de telefoon. PAS OP en verspreid dit voor iedereen. Want je wil toch niet graag de dupe zijn van dit soort praktijken. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 Groet

The worst

Took my money without delivering the item. They don’t reply to their customer service emails, and they are completely rude on their social media. They’re not even responding to give me a refund!

• Would you recommend us? No

Looks like a scam so far!!

I have ordered an QLED TV on the 30 November but have not received it until today 16 December. A helpless telephonist answers the phone and says she will forward the details to someone who will call you back but no one calls back. Emails are also not replied to. I should have checked the reviews before ordering so please save yourself the troubles and DO NOT ORDER FROM THEM.

Heel slecht

Een week geleden een televisie besteld en deze zou de volgende dag worden bezorgd. Toen dat niet gebeurde ben ik er een paar dagen later maar eens achteraan gegaan. Na een aantal keren bellen wed ik dan teruggebeld en werd mij verteld dat de televisie niet meer kon worden geleverd en allang van de site had moeten worden afgehaald. Vooruit kan gebeuren en op hun advies hun dezelfde dag nog een mail gestuurd met de keuze voor een ander model. Helaas is het vanaf dat moment stil geworden en na meerdere keren wordt je niet meer teruggebeld. Ik heb de televisie reeds betaald, dus dan lijkt het mij dat je dan ook de bestelde televisie moet leveren! Hun systeem van een telefooncentrale die alleen maar je telefoontjes doorzet is voor een klant ook echt frustrerend want je krijgt daardoor niet het bedrijf zelf te spreken en je komt dan ook niets verder. Ik denk dan ook dat ik maar mij geld ga terugvragen, maar ook dat zal wel een hele klus gaan worden ben ik bang

Niks gekregen na 2 weken tijd, en nog steeds wachtende

Ik heb een tv besteld 26 november. Alles liep toen nog soepel. Maar word na 1 week gebeld dat het niet meer leverbaar is, dus een andere model gekozen en het verschil betaald. Daarna werd er gezegd de tv word maandag of dinsdag bezorgd maar nog steeds niks gekregen. En word steeds belooft dat ik word terug gebeld maar niks gehoord.

Typische prijsvechter en onderdeel van KIJOO

Ik kocht mijn TV vorige week bij BuyMi om twee redenen; 1) Tot 19:00 uur besteld, morgen geleverd 2) Weinig slechte reviews over deze prijsvechter t.o.v. Anderen. Helaas kwam ik bedrogen uit. Ik kocht de TV last-minute en de betaalbevestiging kwam daardoor om 19:01 binnen. Het resultaat was dat ik geen enkel bericht die dinsdag kreeg of hij woensdag geleverd werd. Thuis gebleven, niets ontvangen. Woensdagavond ontving ik een bericht waaruit bleek dat mijn TV overgeleverd was aan de transporteur en zij mij de volgende ochtend lieten weten hoe laat het pakket die dag (donderdag) afgeleverd werd. Een keurig bericht, maar hier stond wel in dat ik een TV gekocht had bij KIJOO En niet bij BuyMi. Zij blijken onderdeel te zijn van KIJOO En daar zijn zat slechte reviews over te vinden, met name over levertijd. Donderdagmiddag had ik nog geen bevestiging/tijdsslot dus ik besloot te bellen. Helaas lukte dat niet omdat ze vanwege drukte telefonisch niet te bereiken waren.... Wat een service. Inmiddels al 2 dagen thuis zitten wachten. Besloten om te mailen. Vrijdag een reactie ontvangen en na wat op- en neer mailen vrijdagmiddag alsnog mijn tv ontvangen. Bij het uitpakken zaten er royale vreemde vlekken om de achterkant van de TV en bleek ik toch een Europees model te hebben gekregen i.p.v. een Benelux versie. Het contact met BuyMi hierover was matig. De vlekken heb ik grotendeels eraf gekregen en ik moet het blijkbaar doen met de Europese versie. Dit zou niets uitmaken voor garantie e.d. Conclusie is dus een hele andere klantervaring als ik verwacht had. Als ik dit vooraf geweten had, had ik niet besteld bij hen.

NOOIT MEER!!

Verkeerde televisie geleverd, hierover gebeld maar dan word je beloofd dat ze terug bellen. Dat doen ze dus niet.

Hier bestel ik nooit meer!

In augustus een televisie bij Buymi besteld, maar teruggestuurd. Ik wacht ondertussen al sinds midden september op en terugbetaling. Ondertussen 12 boodschappen nagelaten zonder enige reactie. Ik krijg enkel een externe telefooncentrale te pakken die telkens een boodschap aanneemt. Daarnaast heb ik de voorbije maanden al 50x gebeld zonder dat er wordt opgenomen. Er werkt blijkbaar niemand. Bestel hier niet. Dit is puur bedrog!

Snelle levering, maar slechte klantenservice

Afgelopen week via Bol.com een TV besteld van Buymi. Levering was zoals afgesproken de volgende dag. Door een inschattingsfout van mijn kant bleek de TV eigenlijk te groot. De volgende dag heb ik 2x Buymi gebeld waarbij er een terugbel verzoek bij de 'jongens' is neergelegd aangezien ik de TV liever niet wilde uitpakken zodat retour zenden makkelijker zou gaan. Er werd mij verzekerd dat ik terug gebeld zou worden. nu vier dagen later nog steeds geen contact van Buymi gehad. De TV hangt inmiddels en blijkt toch goed te passen, maar over de klantenservice van buymi ben ik zeker niet te spreken. Wijze les voor mij; koop lokaal in een winkel.

NOOIT MEER

Bestellen gaat snel, maar de levering komt niet. Eerst krijg je de excuses die je in de andere recensies ook terugziet, daarna wordt je elke keer doorgeschakeld naar een call-center. Ik heb nu al 6 terugbelnotities laten neerleggen, maar daar gebeurt niets mee... Ik heb zo mijn twijfels bij het grote aantal positieve reviews, krijg het gevoel dat de klantenservice drukker is met het schrijven van recensies dan met klanten helpen.

Betrouwbaar!

16 oktober bij Buymi een Samsung UE55RU7170 besteld, had ik wel mijn twijfels vanwege het reviews. Moest een paar dagen wachten en toen 27 oktober binnengekregen, het is netjes/heel geleverd! :) ik ben super tevreden met de tv, mooie kwaliteit en ook super groot. Bedankt Buymi voor de mooie televisie :)

Onbetrouwbaar

De tv die ik wilde hebben was bij buymi € 250 goedkoper dan bij andere (web)winkels, dus kocht ik de tv op 15 juli. TV was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden, maar ik wilde deze een dag later op vrijdag 17 juli ontvangen. Vrijdagochtend nog niets gehoord over levering dus belde ik met buymi. De aardige dame aan de andere kant van de lijn weet niets en neemt eigenlijk alleen de telefoon aan om te zeggen dat je wordt teruggebeld. Nadat ik zelf nog een keer heb gebeld krijg ik te horen dat de tv bij de laatste levering er niet bij zat. (tv was toch op voorraad?), maar dat deze zeker bij de levering van vandaag zou zitten. Ik zou ‘s middags worden gebeld zodra tv binnen was zodat ik tv zelf kon ophalen. Ik werd niet gebeld en belde zelf maar weer om te vragen naar de status. Nu zou de tv direct vanaf de groothandel worden verstuurd. Ik zou tv toch zelf afhalen? Maar goed, hoe laat wordt tv nu zaterdag bezorgd? Dat kon men mij niet zeggen, maar ze zouden hun best gaan doen. Niets meer gehoord en na zoveel leugens te hebben verwerkt heb ik mijn bestelling geannuleerd. Die zaterdag is er overigens niets bezorgd dus dat was ook gelogen. Creditnota volgt snel maar het terugstorten van het geld gaat aanzienlijk minder snel. Nadat ik na 12 dagen mijn geld nog niet terug had, maar eens een e-mail gestuurd met een herinnering. Dag voor de wettelijke terugbetalingstermijn van 14 dagen ontvang ik email waarin wordt bevestigd dat het geld is teruggestort. Inmiddels is weer een week verstreken en staat het bedrag na 3 weken nog altijd niet op mijn rekening. Buymi adverteert met lage prijzen en kan dit alleen doen omdat de kosten voor service en eerlijke communicatie erg laag worden gehouden. Intussen fungeert de consument als een goedkope bank.

Bestelling geannuleerd na 2 weken en moet 3 weken wachten op mijn geld terug.

Ik heb op 24 mei voor mijn verjaardag een tv besteld van buymi. Na tien dagen niks te horen en op de dag van aankomst ook niks, heb ik vier keer contact opgenomen om te vragen waar mijn tv was. Er werd mij constant verteld dat ik teruggebeld zal worden maar daar is niks van gekomen. Na de vierde keer contact opnemen is mij de volgende dag een mailtje gestuurd waarin er stond dat mijn bestelling geannuleerd was en ik mijn geld zal terugkrijgen. Ik wacht nu al een week op mijn geld en ik heb nog niks ontvangen. Ik heb weer contact opgenomen en mij is verteld dat ik binnen 14 werkdagen mijn geld kan verwachten. Dat is echt ontzettend lang en ik ik vind het belachelijk om langer dan een maand hiermee te moeten zitten.

Samsung tv besteld volgende dag in huis

ik heb de samsung QE49Q70R besteld op advies van de verkoper. ik had gebeld omdat ik twijfelde tussen 2 toestellen. duidelijk een goed advies en zoals beloofd was hij er de volgende dag. de gratis muurbeugel was echt een uitkomst. mooie tv scherp en helder beeld.. uitermate tevreden

geen levering, wordt niet teruggebeld

op 8 januari een Vogel's 10M kabelgoot besteld via mail zou 18 januari op mijn adres geleverd worden nu (28 januari) nog niets ontvangen 3x gebeld, 1x teruggebeld, 2x niet. Heel slecht

Beste Willem, De Vogels kabelgoot die u had besteld had een levertijd van 7 werkdagen op het moment dat u dit artikel bestelde. Wij hebben dit artikel toen ook direct in bestelling gezet bij onze groothandel maar wij ontvingen op 27 januari het bericht dat dit artikel niet meer leverbaar was bij onze groothandel en hebben toen op 28 januari dit aan u per mail bevestigd en de creditfactuur voor u gemaakt. Op 29 januari was uw factuurbedrag weer terug gestort op uw rekening. Het bevreemd ons dan ook dat u deze negatieve beoordeling plaatst. Team KiJoo.nl

Pluspunten

Goede prijs. Heldere communicatie. Klant gericht. Duidelijke website. Communicatie via de mail en telfoon gehad en de medewerkers konden me goed helpen.

• Prijs
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Bij BuyMi de LG OLED65E8PLA besteld, fijn werkende website, duidelijk en overzichtelijk en een super prijs voor dit toestel. Had nog een aantal vragen en deze werden telefonisch perfect beantwoord door een zeer kundige medewerker. Daarnaast had ik nog het verzoek gedaan het toestel 's avonds te laten bezorgen i.v.m. mijn werk en dit is perfect geregeld met hun vervoerder kon het precies volgen op mijn tablet een half uur van tevoren nog een SMS ontvangen van de chauffeur en precies om 19.00 uur hier helemaal geweldig ! Ik kan BuyMi alleen maar aanraden bij iedereen hoe ij met alles omgaan., super !

Geen opmerkingen jullie zijn geweldig !

• Prijs
  • Communicatie