Onbetrouwbaar

De tv die ik wilde hebben was bij buymi € 250 goedkoper dan bij andere (web)winkels, dus kocht ik de tv op 15 juli. TV was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden, maar ik wilde deze een dag later op vrijdag 17 juli ontvangen. Vrijdagochtend nog niets gehoord over levering dus belde ik met buymi. De aardige dame aan de andere kant van de lijn weet niets en neemt eigenlijk alleen de telefoon aan om te zeggen dat je wordt teruggebeld. Nadat ik zelf nog een keer heb gebeld krijg ik te horen dat de tv bij de laatste levering er niet bij zat. (tv was toch op voorraad?), maar dat deze zeker bij de levering van vandaag zou zitten. Ik zou ‘s middags worden gebeld zodra tv binnen was zodat ik tv zelf kon ophalen. Ik werd niet gebeld en belde zelf maar weer om te vragen naar de status. Nu zou de tv direct vanaf de groothandel worden verstuurd. Ik zou tv toch zelf afhalen? Maar goed, hoe laat wordt tv nu zaterdag bezorgd? Dat kon men mij niet zeggen, maar ze zouden hun best gaan doen. Niets meer gehoord en na zoveel leugens te hebben verwerkt heb ik mijn bestelling geannuleerd. Die zaterdag is er overigens niets bezorgd dus dat was ook gelogen. Creditnota volgt snel maar het terugstorten van het geld gaat aanzienlijk minder snel. Nadat ik na 12 dagen mijn geld nog niet terug had, maar eens een e-mail gestuurd met een herinnering. Dag voor de wettelijke terugbetalingstermijn van 14 dagen ontvang ik email waarin wordt bevestigd dat het geld is teruggestort. Inmiddels is weer een week verstreken en staat het bedrag na 3 weken nog altijd niet op mijn rekening. Buymi adverteert met lage prijzen en kan dit alleen doen omdat de kosten voor service en eerlijke communicatie erg laag worden gehouden. Intussen fungeert de consument als een goedkope bank.

Bestelling geannuleerd na 2 weken en moet 3 weken wachten op mijn geld terug.

Ik heb op 24 mei voor mijn verjaardag een tv besteld van buymi. Na tien dagen niks te horen en op de dag van aankomst ook niks, heb ik vier keer contact opgenomen om te vragen waar mijn tv was. Er werd mij constant verteld dat ik teruggebeld zal worden maar daar is niks van gekomen. Na de vierde keer contact opnemen is mij de volgende dag een mailtje gestuurd waarin er stond dat mijn bestelling geannuleerd was en ik mijn geld zal terugkrijgen. Ik wacht nu al een week op mijn geld en ik heb nog niks ontvangen. Ik heb weer contact opgenomen en mij is verteld dat ik binnen 14 werkdagen mijn geld kan verwachten. Dat is echt ontzettend lang en ik ik vind het belachelijk om langer dan een maand hiermee te moeten zitten.

Samsung tv besteld volgende dag in huis

ik heb de samsung QE49Q70R besteld op advies van de verkoper. ik had gebeld omdat ik twijfelde tussen 2 toestellen. duidelijk een goed advies en zoals beloofd was hij er de volgende dag. de gratis muurbeugel was echt een uitkomst. mooie tv scherp en helder beeld.. uitermate tevreden

geen levering, wordt niet teruggebeld

op 8 januari een Vogel's 10M kabelgoot besteld via mail zou 18 januari op mijn adres geleverd worden nu (28 januari) nog niets ontvangen 3x gebeld, 1x teruggebeld, 2x niet. Heel slecht

Beste Willem, De Vogels kabelgoot die u had besteld had een levertijd van 7 werkdagen op het moment dat u dit artikel bestelde. Wij hebben dit artikel toen ook direct in bestelling gezet bij onze groothandel maar wij ontvingen op 27 januari het bericht dat dit artikel niet meer leverbaar was bij onze groothandel en hebben toen op 28 januari dit aan u per mail bevestigd en de creditfactuur voor u gemaakt. Op 29 januari was uw factuurbedrag weer terug gestort op uw rekening. Het bevreemd ons dan ook dat u deze negatieve beoordeling plaatst. Team KiJoo.nl

Pluspunten

Goede prijs. Heldere communicatie. Klant gericht. Duidelijke website. Communicatie via de mail en telfoon gehad en de medewerkers konden me goed helpen.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

Pluspunten

Bij BuyMi de LG OLED65E8PLA besteld, fijn werkende website, duidelijk en overzichtelijk en een super prijs voor dit toestel. Had nog een aantal vragen en deze werden telefonisch perfect beantwoord door een zeer kundige medewerker. Daarnaast had ik nog het verzoek gedaan het toestel 's avonds te laten bezorgen i.v.m. mijn werk en dit is perfect geregeld met hun vervoerder kon het precies volgen op mijn tablet een half uur van tevoren nog een SMS ontvangen van de chauffeur en precies om 19.00 uur hier helemaal geweldig ! Ik kan BuyMi alleen maar aanraden bij iedereen hoe ij met alles omgaan., super !

Geen opmerkingen jullie zijn geweldig !

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Info over levering onduidelijk. Telefonisch contact veel te duur & te langdurig keuzemenu. Track en tracé werkt slecht. Onbegrijpelijk in deze tijd waar dit juist zo goed geregeld is.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Fijn mailcontact met duidelijke antwoorden. Scherpe prijzen. Snelle levering.

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

- begin sceptisch maar de prijs is echt waar ! - snelle levering

up to date houden van levering ,,, heb gebeld naar de klantenservice aangezien er na 2 dagen nog steeds betaald stond en niet verzonden , direct na het belletje product verzonden volgende dag thuis

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Televisie 3 dagen geleden afgehaald in Uden. Eerste 3 beoordelingspunten, prima! De belangrijkste punten waarop een bedrijf beoordeeld kan/moet worden, zijn (nog) niet van toepassing.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, snelle reactie op mail en telefoon.

2 sterren: slechter dan verwacht

ALS U ADVERTEERT MET DRIE DAGEN LEVERTIJD,EN IK BEL NAVIJF DAGEN WAAR MIJN PRODUCT BLIJFT, EN TEH OREN KRIJG ,DAT DAT NA DRIE DAGEN IS ALS HET BIJ U BINNEN IS, VIND IK ABNORMMAAL, EN NIET ECHT PROFESSIONEEL

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Track en tracé was erg orettig

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

perfecte communicatie over levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering Goede prijzen

Betere bestellings status

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Niet zoveel woorden maar daden

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Prima prijs en vriendelijke medewerkers

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering. Actief meedenkend met wensen van de klant en daar goed advies op geven