Love these ornaments!

The wooden ornaments are beyond my expectations. They are crafted beautifully and are much bigger than I thought. They are gorgeous and will look amazing throughout the holiday season! I am very happy with this purchase- well worth having them shipped overseas!

Alles war ok

Schnell geliefert alles perfekt.

Fijne samenwerking

Snelle afhandeling

Positief

Ik had een vraag en die werd heel snel persoonlijk beantwoord. Er werd meegedacht. De bestelling werd goed verpakt en heel afgeleverd met een goede indicatie van de levertijd.

Blij met mijn prachtige kruiklamp!

Een kruiklamp besteld, helaas was deze niet op voorraad. Ik moest even wachten, de lamp was het wachten waard. Super blij met mijn lamp!

Zeer prettig contact en je krijgt wat je ziet.

Mooie ruime keuze en prettig geholpen

Top bedrijf!

Lieve behulpzame mensen met hart voor hun vak en voor de wensen van de klanten. Altijd een feestje om heen te gaan!

Prachtige woonwinkel met hele mooie spullen.

Hele mooie houten bak besteld! Snel geleverd en goed verpakt! Heel blij mee!!

Zeer fijne webwinkel!

2x bestelling gedaan en zo snel en netjes geleverd! Alles goed verpakt ook en blij met de spullen! Precies zoals verwachting! Dankjullie wel!

Hele mooie kast gekocht , Vriendelijke vrouwen Komen zeker nog eens terug bij deze winkel

Zuverlässige, schnelle Lieferung

Der bestellte Artikel war sicher verpackt und entspricht voll der Abbildung und Beschreibung.

Had wijnglazen besteld prima verpakt . Werd goed op de hoogte gehouden wanneer verzending echter het werd met post nl verstuurd duurde 4 dagen voordat ik pakket kreeg vanwege drukte . Misschien toch in zee gaan met DHL?

Salontafel besteld, ze mailden met foto's dat het het blad iets anders was dan op de foto's op de site. Ook bij de eetkamertafel belden ze dat op de site geen duidelijke foto's stonden van het blad. Vervolgens via WhatsApp een duidelijk filmpje gekregen van het tafelblad met de vraag of ik akkoord ging met het blad. Het is dus echt wel duidelijk dat klanttevredenheid belangrijker is dan verkoopcijfers.

Top, goede service!

Een van de dingen die ik had besteld bleek toch niet voorradig, werd keurig hierover gemaild. Kreeg de vraag of ik de andere bestelde dingen wel wilde ontvangen. Deze heb ik netjes ontvangen en een creditnota voor het niet voorradige item. Het reeds betaalde bedrag voor dit item is meteen teruggestort, Top ervaring , goede service!

Goede service en creatief in het meedenken

Leuke persoonlijke aandacht en communicatie. Erg creatief in het meedenken. Blij met onze aankopen en de service

Hele goede service

Erg klantvriendelijk en behulpzaam

Hard to say

I have not received my merchandise and no dilivery date as of now?.....

• Would you recommend us? No

Toller Laden

Habe das erste Mal online bestellt, schöne Ware, Schnelle Lieferung, gerne wieder.

Super tevreden

Alles zeer mooi en zeer netjes ingepakt. Niet met krantenpapier of ander afval papier. Het is een plezier om je spullen uit te pakken. Ook snelle levering. TOP !!!

Top geregeld

super

super ervaring. Snelle levering van de artikelen. Prijs/kwaliteit is top.

Mooie broodplank.

Snelle levering. De broodplank is zoals op de site. Leuk kaartje erbij, met veel plezier.

Perfecta

Nuestra experiencia siempre ha sido satisfactoria.

• ¿Nos recomendarías?

Mooi product Goed verpakt en snel geleverd!

Over Herbers Lifestyle

Herbers Lifestyle Wij Marjon en Anneke runnen een online woonwinkel in de landelijke, Stoere, Sfeervolle Stijl. Bij ons vind je o.a Kruiklampen, stoere eetkamer tafels en Salontafels unieke accessoires, groendecoraties,Indische kasten en kruiken, fauteuils en banken met losse of vaste linnen hoes.