2 zeer mooie kastjes geleverd knap

Adres was doorgegeven Gommers 41b3 En de chauffeur had adres Gommers 3 door gekregen dus heb ik telefoon gekregen maar is goed gekomen

Ik kreeg bericht dat ze mijn bestelling zoek waren. Ze hebben de moeite genomen om 3 andere opties aan te bieden, die bijna hetzelfde waren, met video opname en foto’s Dezelfde dag werd het nog verzonden. Top geregeld en heel erg blij met me n mooie unieke tafeltje. Geweldige ervaring

Zo mooi

Ik heb onlangs Aura Peeperkorn producten ontdekt en Herbers Lifestyle heeft echt een hele mooie collectie ervan.

Na de bestellng geplaats te hebben had ik het de volgende dag al thuis

Tischplatte wie abgebildet geliefert.

Tolle Tischplatte wurde schnell und gut verpackt geliefert.

Great assortment and service

I really appreciated the variety of the assortment and carefully selected . One of the items chosen were not available yet I have been assisted to chose among other unique options. Packaging and Delivery service very good

Producten worden netjes ingepakt en snel verzonden.

Mooie website

Goede communicatie, snelle verzending

Alles keurig bezorgd en afgehandeld

Mooie lampenkappen ontvangen, waren super goed verpakt

Heel tevreden

Hele mooie stoelen en een bankje besteld. Supervriendelijk geholpen en alles heel snel geleverd.

Zeer tevreden! Blijft een aanrader!

Zoals steeds erg mooie spullen! Enorm snelle verzending, pakketje was 2 dagen later al bij mij thuis (van Nederland naar België) Blijft een feestje om bij jullie te shoppen.

Omdat de afstand te ver was om zelf te gaan kijken, heb ik diverse filmpjes van de producten die ik wilde kopen, ontvangen. Steeds snelle antwoorden als ik een vraag had. Kastje en lampen waren heel stevig en goed verpakt en snelle levering. Uiteindelijk superblij met mijn mooie spullen. Kortom, alles was perfect geregeld.

Mooie spullen.

Bestelling werd snel verzonden. Ben heel tevreden.

Super blij met mijn producten

De producten die ik had besteld zijn precies waar ik naar zocht en binnen een paar dagen had ik ze binnen. Wat ik heel fijn vind is dat ze de producten nummeren zodat je precies kan zien welk item je krijgt. Deze kleur hout staat precies bij het hout wat er al in mijn woning stond. Ik vind dat iedere website met unieke producten dit zou moeten doen; zo weet je tenminste waar je je geld aan uit geeft. Mijn enige puntje is dat de verpakking van mij iets kleiner mocht zijn.

Excellent transaction,fast shipping and good packaging Good customer service. Love the horse ,he had a long journey needs rest . Thank you

Uitstekende ervaring

Vlugge levering....nette verpakking...

Bin sehr zufrieden, schneller und unkomplizierter Ablauf

Sehr gut

Ben zeer tevreden.

Heb een aantal bordenstandaards besteld. Ben er erg blij mee, de kwaliteit is goed en ze waren goed verpakt en snel op de plaats van bestemming.

Snelle service en zeer goed ingepakt

Snelle levering Product net zo mooi als op de afbeelding

Netjes ingepakt en snel verzonden, mooie spullen

Hele mooie webshop met duidelijke foto's en goede service

Niets aan toe te voegen

able de salle à manger ancienne en bois robuste avec pied en A 1 050,00 Houten X-Tafel poten set BEnsemble de pieds en bois X-Table B je veut bien 2,40 m et combien prix ? merci

Goede service.

Zal beslist nog eens bij Herbers Lifestyle een koop doen!

Over Herbers Lifestyle

Herbers Lifestyle Wij Marjon en Anneke runnen een online woonwinkel in de landelijke, Stoere, Sfeervolle Stijl. Bij ons vind je o.a Kruiklampen, stoere eetkamer tafels en Salontafels unieke accessoires, groendecoraties,Indische kasten en kruiken, fauteuils en banken met losse of vaste linnen hoes.