Excellent service , timely responses. I live in US And every thing went off without a problem Absolutely love there products

Mooie sfeervolle staanders.

Prima.

Faire Preise, super Auswahl, schnelle Lieferung.

Heel mooie website, uitstekende service, ik ben helemaal super tevreden met mijn aankoop

Perfecte Service !

Mooi, uitgebreid & stylish aanbod.

Snel verstuurd en daarbij nog 2 kaarsjes gekregen. Ik ga er zeker nog bestellen

Tolle Lieferung

Ware war einwandfrei

Ich freue mich sehr...die bestellte Ware ist heute angekommen,besten Dank.

Ich komme aus Deutschland und alles lief wunderbar.Sehr schöne Ware und ein ganz toller Ablauf der Bestellung.Besser geht es nicht.Herzlichen Dank und bis zum nächsten mal.

Excelent.

Wie auch immer,alles bestens gelaufen.in alen Bereichen des Gescheftes.

Prachtige (web)winkel, snelle service, mooie artikelen. Een aanrader!

Prachtige (web)winkel, snelle service, mooie artikelen. Een aanrader!

Toller Service

Wir hatten eine schöne Zeit. Wir konnten uns in Ruhe umsehen. Alle unsere Fragen wurden beantwortet. Wir haben sogar heiße Getränke erhalten. Es ist klar, dass die Besitzer das mit viel Leidenschaft machen, da sie selbst die Artikel und Möbel für ihre Häuser verwenden, welche wir uns auch ansehen durften. Vielen Dank für alles. Wir kommen wieder!!! Sami & Gabriella

Toller Service

Snelle service, alles netjes verpakt. In één woord TOP!

Zeer snelle levering in een goed verpakte doos.

De site was makkelijk om in te zien. Product kon je ook goed bekijken. Een fijne afhandeling van betaling, tevens is product is veilig en snel geleverd. Deze site is zeker aan te raden. Bedankt

Zeer snelle levering in een goed verpakte doos.

Beautiful shop with a brilliant service

Finding Herbers Lifestyle is a real treat! Very special vintage items that are often one of a kind and styled beautifully. Marjon has wonderful style and is incredibly responsive in getting back to queries. Ships quickly. A five star shop and service. Thank you!

Super enthousiast

Beste , Ik ben heel tevreden over de producten ( heel mooi ) en ze zijn goed ingepakt om het te vervoeren ! Met vriendelijke groeten Kris

Super schneller Versand und tolle Sachdn

Lief alles besser als erwartet, trotz Versand Saus dem Ausland.

Top spullen en snelle service

Top helemaal tevreden

Wunderschöne Artikel!

Ich bin positiv überrascht von der Qualität der Ware. Es sieht genauso schön aus, wie auf den Bildern. Diese Accessoires geben meinem Haus Haus einen besonderen Touch!! Ich liebe es!

Sehr schneller Versand. Ware super schön

Habe mich so über die von mir bestellten Artikel gefreut. Netter Kontakt, ganz lieben Dank für die problemlose Bestellung.

Perfect.

Looks good. Fast delivery. Thank you very much!

product is precies als aangegeven en correcte levering

Super geholpen. Denken echt met je mee. En nemen de tijd voor je. Niks is moeilijk, zeer behulpzaam

snel, alles zoals afgebeeld op site

Prima bedrijf met super mooie producten. Bestelproces snel en soepel

Kavelingen 40 7876TE Valthermond

Over Herbers Lifestyle

Herbers Lifestyle Wij Marjon en Anneke runnen een online woonwinkel in de landelijke, Stoere, Sfeervolle Stijl. Bij ons vind je o.a Kruiklampen, stoere eetkamer tafels en Salontafels unieke accessoires, groendecoraties,Indische kasten en kruiken, fauteuils en banken met losse of vaste linnen hoes.