snel en efficient

direct antwoord en snel geleverd, tip top

Prima accu voor een acceptabele prijs.

ZEER TEVREDEN

DUIDELIJKE UITLEG OP MIJN VRAAG SNELLE LEVERING

Precies de goede accu's gebracht door vriendelijke chauffeur van het bedrijf

Snelle levering en goed product

Snelle en correcte afhandeling

super tevreden snelle levering en zeer goede prijs kwaliteit

zeer tevreden

Makkelijk, snel en vertrouwd bestellen

Scheidingsrelais besteld, deze was binnen twee dagen binnen, lekker snel. Bestel en leverings proces is niets op aan te merken, gewoon goed.

Snelle levering en erg behulpzaam

Volgende dag in huis voor een goede prijs dus helemaal goed.

!

snelle levering duidelijke web site

Komt afspraken prima na.

Kopen al jaren bij Accuweb, goede prijzen en afspraken worden prima nagekomen.

Geweldige service

Extra boord accu gekocht met zonnepaneel en toebehoren. Goede uitleg over werking en geholpen met aansluiten. Zeer ervaren eigenaar die met oplossingen komt. Kom graag hier weer terug.

Supersnel en voordelig

Supersnelle levering. Direkte link naar Post NL werkt uitstekend. Prijs / kwaliteit zeer goed.

heel snel en goedkoop geleverd.

Om half vier besteld en om vijf uur in de auto, de medewerker woonde heel toevallig vlak bij mij en bracht hem persoonlijk langs. Over service gesproken :-)

Alles prima!

Prima.

Advies gevraagd, antwoord gekregen, bestelling gedaan, perfecte accu ontvangen binnen 1 dag

Goede service en snelle verzending.

Er word snel gereageerd op vragen, goede kwaliteit producten en snelle verzending.

Prima kom hier weer shoppen

Snelle levering voor goede prijs. Alleen jammer dat mij niet bekend was door wie die geleverd zou worden en ook geen track en trace dus.

Dank u wel voor de reactie, Niet alle accu's mogen met PostNL vervoerd worden, daarom gaan ze met een aparte vervoerder mee. Helaas werken deze vervoerders nog niet met Track & Trace. Met vriendelijke groet, Accuweb.nl

Top service via mail en dan de levering.

Na achterlaten kenteken op de website werd per mail de juiste accu aangeboden. Even laatste check gedaan zoals aanbevolen. Toen accu besteld en next day delivery waarbij per mail de status werd gedeeld top service. Accu zelf geplaatst en doet nu goed werk in de auto.

snelheid en kwaliteit

betrouwbaarheid

Helemaal goed. Snel en compleet

Met één dag precies geleverd wat ik had besteld. Top.

super snel, rekening staat al op de mail voor je thuis ben ha ha

super snelle levering, technische kennis en prima producten

super snel, rekening staat al op de mail voor je thuis ben ha ha

super snelle levering, vakkennis en goede voorraad

supersnelle levering en juiste voorlichting

supersnelle levering en juiste voorlichting, dat zegt eigen;lijk al genoeg. Het aanbod op de site was enorm, daar kwam ik als leek niet goed uit. Na een kort telefoontje werd ik zeer vriendelijk geholpen de juiste producten aan te schaffen. Levering was erg snel, zelf nu met de feestdagen! Ik bestelde twee motorfiets accu's met de bijbehorende lader. Installeren was zo gepiept. Alles paste. Super blij!

Super service scherpe prijs!

Na het doorgeven van mijn kenteken werd direct de juiste accu geadviseerd. Deze besteld en een dag later geleverd. Op de accu zat een notitie om de transportclipjes te verwijderen! Top!