Helemaal goed. Snel en compleet

Met één dag precies geleverd wat ik had besteld. Top.

super snel, rekening staat al op de mail voor je thuis ben ha ha

super snelle levering, technische kennis en prima producten

super snel, rekening staat al op de mail voor je thuis ben ha ha

super snelle levering, vakkennis en goede voorraad

supersnelle levering en juiste voorlichting

supersnelle levering en juiste voorlichting, dat zegt eigen;lijk al genoeg. Het aanbod op de site was enorm, daar kwam ik als leek niet goed uit. Na een kort telefoontje werd ik zeer vriendelijk geholpen de juiste producten aan te schaffen. Levering was erg snel, zelf nu met de feestdagen! Ik bestelde twee motorfiets accu's met de bijbehorende lader. Installeren was zo gepiept. Alles paste. Super blij!

Super service scherpe prijs!

Na het doorgeven van mijn kenteken werd direct de juiste accu geadviseerd. Deze besteld en een dag later geleverd. Op de accu zat een notitie om de transportclipjes te verwijderen! Top!

Goed en snel

Overzichtelijk en goede snelle levering

heel goede ervaring

goede snelle reactie en service die exact wordt uitgevoerd zoals die is aangeven. ga zo door!!!

Zeer vriendelijke en goede uitleg en advies aan de telefon en supersnelle levering. Perfect.

Goed advies en snelle levering!

Vlotte en heldere reactie op een technische vraag die ik stelde en vervolgens snel geleverd! Ben zeer tevreden!

goede service

telefonisch goed advies gekregen zodat de keuze makkelijker werd

goede website voor makkelijke keuze

Levering 2 dagen later dan volgens website opgave. Gemeld en meteen telefonische reactie met verontschuldiging. Prima.

Dank u wel voor de reactie. Helaas was uw pakket vertraagd bij de vervoeder, blij dat het is opgelost.

super snel betseld en geleverd

via web besteld, snel geleverd en op rekening

Motoraccu

Eerste bestelling bij accuweb.nl. prima prijzen. Op vrijdagmiddag besteld, werd pas dinsdag geleverd door PostNL. Jammer. Een andere vervoerder had het waarschijnlijk eerder geleverd.

Dank u wel voor de reactie. Uw bestelling heeft u gemaakt op vrijdag avond 19:49 uur, dat betekend dat de accu op een maandag is verstuurd. Dus PostNL heeft netjes het pakket binnen een dag bezorgd. Met vriendelijke groet, Het Accuweb team.

Vandaag besteld morgen binnen!

Had met spoed een acculader nodig, direct geleverd en geweldig product voor eerlijke prijs. Blijf terugkeren naar Accuweb als ik iets accu gerelateerd nodig heb.

Bedrijf maakt alles waar wat er wordt beloofd en gezegd.

Ik heb onlangs een nieuwe accu moeten kopen voor mijn onlangs aangeschafte "Carbage Run"-auto. Na enig speurwerk op het internet kwam de site van Robert tegen. Omdat Hoogvliet voor mij naast de deur ligt en ik persoonlijk contact fijner vind dan 'slechts' een bestelling via internet ben ik er heen gereden. Bij aankomst werd ik gelijk geholpen: ik kreeg al het noodzakelijke en deskundige advies en er werd direct tijd gemaakt om de nieuwe accu in te bouwen. Ik was hiermee direct uit de brand geholpen. Voor mij een voorbeeld voor andere ondernemers! Ga zo door!

Top bedrijf!

Email, meteen beantwoord, goede producten, redelijke prijzen en snelle levering. Wat wil je nog meer?

de beste

snel geleverd

Volgens afspraak

Zonnepanelen cs in strandhuis geinstalleerd en oude afgevoerde. Concurrerend tarief. Later voor gering bedrag verdeler voor groter apparaat omgeruild (vanwege koffieapparaat).

Supersnelle levering

Goede prijzen en supersnelle levering

Volledig naar wens

Snelle en korecte levering. Zeer snel antwoord via e mail gestelde vragen over de levering. BRAVO

Goede koopervaring.

Snelle levering. Tevreden met produkt.

Snelle levering goede kwaliteit

Goed bedrijf om een accu te kopen snelle levering en goede kwaliteit

De volgende dag in huis

Juiste advies

Supersnelle en correcte levering

De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Correcte afhandeling en simpele betaling. Prettig zaken doen op deze manier. Overzichtelijke website!