Goede snelle service maar een missertje in het product.

Online prima geholpen met de juiste accu keuze, Heb de aanbevolen accu besteld echter bleek bij plaatsing in de auto dat de aansluiting voor de ontluchting vd accu aan de verkeerde zijde vd accu zit. Dit heb ik opgelost door een koppelstuk en extra verlenging vd slang maar dit had er wel bij gemeld mogen worden het liefst incl de optie zo'n setje erbij aan te schaffen.

Geachte heer, Dit is een onterechte beoordeling. U heeft een Start Stop AGM accu besteld, dat is een volledig gesloten accu. Daar hoeft geen ontluchtingsslang aan. Die aansluiting zit ook niet op de accu.

Buitengewoon goede service

Klant vriendelijk. Snelle levering. Goed product.

Gewoon goed

Gewoon goed zoals je verwacht .

Fijn direct snel

Bijzonder tevreden

Na de bestelling van zonnepanelen voor mijn camper ben ik zelfs twee keer gebeld om te overleggen mbt de levering en ook advies over de te gebruiken beugels.

Top - snelle levering

Op een avond besteld en de volgende dag al in huis! Jammer dat 'ie eerst nog een dag aan de lader heeft moeten hangen, maar dat is wellicht standaard.

Snelle levering en goed product. Ik had de accu geplaatst en de motor starte meteen. Zeer tevreden.

precies gekregen wat ik besteld had en netjes de volgende dag bezorgd

Bestelling motor accu

Prima service ten aanzien van het bestellen van de juiste accu, daarna snelle aflevering en prima product.

Prima maar....

Snelle levering .. hoop dat ik de goede besteld heb :-) Kleine kanttekening: ik had info aangevraagd via de mail en daad heb ik geen antwoordt op gehad, beetje jammer.

Zeer tevreden, makkelijk kunnen bestellen en snelle levering door de vervoerder.

Ik had aanvankelijk een ander afleveradres opgegeven maar heb dat tijdens het vervoer toch nog kunnen wijzigen naar mijn thuisadres. De vervoerder was zeer vriendelijk en flexibel en het hele proces was goed te volgen via een link in een sms'je. Kortom van bestellen tot afleveren ben ik zeer tevreden. Martijn

super snel geleverd

Het bestellen ging heel eenvoudig type motor en bouwjaar opgegeven toen het juiste type besteld en gekregen er werd aangeraden om de Accu toch nog even op te laden dat heb ik gedaan, nu kom ik er achter dat ik de Accu al veel eerder had moeten vervangen de start snelheid is super er zit zoveel power achter ik stond er een beetje versteld van, dus ik ben super tevreden over Accuweb.nl P Jonker

Levering was uitstekend. Materialen lijken qualitatief goed. Alles moet nog wel geplaatst worden!

Snel, meedenken en service. Dat is accuweb.

Zeer goede informatie en behulpzaamheid

Goed, En een kwalitatief goede uitleg voor wat je nodig heb bij aankoop van uw product en een snelle levering: top service

Snel en correct geleverd

Fantastisch hoor...

Fantastisch hoor...

Nette prijzen en snelle levering.

Alles keurig verzorgd.

perfecte levering, doch verkeerde facturatie

Levering OK, maar er werd ten onrechte BTW aangerekend, ticket geopend op &"juli---geen antwoord Probleem opgelost

Ten onrechte BTW aangerekend klopt niet. Wij zijn er mee bezig, het is gewoon erg druk. U moet gewoon een klein beetje geduld hebben. Belgische zakelijke klanten moeten eerst een klantnummer bij ons opvragen voor levering zonder btw ( dat staat op de website ). Als u eerst gaat betalen is dat voor ons een hele omweg om alles weer te veranderen.

Super snelle levering!

Fijne webwinkel, goede prijs en super snelle levering.

Zeker tevreden

Snel en correct

Snel en correct

Topservice

Snel besteld en nog sneller geleverd

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering, ruim.voldoende communicatie omtrent de voortgang in het bestel- en leveringsproces.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering.