Levering was uitstekend. Materialen lijken qualitatief goed. Alles moet nog wel geplaatst worden!

Snel, meedenken en service. Dat is accuweb.

Zeer goede informatie en behulpzaamheid

Goed, En een kwalitatief goede uitleg voor wat je nodig heb bij aankoop van uw product en een snelle levering: top service

Snel en correct geleverd

Fantastisch hoor...

Fantastisch hoor...

Nette prijzen en snelle levering.

Alles keurig verzorgd.

perfecte levering, doch verkeerde facturatie

Levering OK, maar er werd ten onrechte BTW aangerekend, ticket geopend op &"juli---geen antwoord Probleem opgelost

Ten onrechte BTW aangerekend klopt niet. Wij zijn er mee bezig, het is gewoon erg druk. U moet gewoon een klein beetje geduld hebben. Belgische zakelijke klanten moeten eerst een klantnummer bij ons opvragen voor levering zonder btw ( dat staat op de website ). Als u eerst gaat betalen is dat voor ons een hele omweg om alles weer te veranderen.

Super snelle levering!

Fijne webwinkel, goede prijs en super snelle levering.

Zeker tevreden

Snel en correct

Snel en correct

Topservice

Snel besteld en nog sneller geleverd

Prima product, snelle levering

Prima product, snelle levering, ruim.voldoende communicatie omtrent de voortgang in het bestel- en leveringsproces.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering.

Geen problemen snelle levering

Niets bijzonders te melden

Kennis van zaken. Product is zeer goed Prijs/kwaliteit verhouding. Alle tijd genomen om me te helpen. Werd netjes gebeld toen het product op de zaak was.

Vlot, duidelijk en vlug plaatsen

prima product, prima advies, prima levering

Ik wilde een flexibel zonnepaneel voor op de boot. Ik kreeg een heel helder afgewogen advies, met voor en nadelen. Ook tav de aansluitmogelijkheden. Vervolgens kreeg ik na 3 dagen de bestelling thuis, en had ik binnen 15 min het paneel al aan de praat. Kortom, ik beveel dit bedrijf graag aan.

in 1 dag in huis, goede motor accu en niet duur, gratis bezorgd.

Goed, snel en goed geprijst

Zeer snel verzonden en een mooi en degelijk product voor een even mooie prijs.

Buitengewoon goed

De service is reuze. De kennis en voorlichting zeer goed. Er wordt door beide medewerkers zeer netjes en professioneel gewerkt.

Prima product snel geleverd

goede service en goede produkten en prijs

zeer goede service en prijs kwaliteitsverhouding zal zeker aanbevelen

Snel door gepakt Goed geregeld. Hoe het werkt moet ik nog ervaren.

problemen snel op

regeert snel en lost problemen snel op

vakkundige vriendelijke personen met veel ervaring

vakkundige vriendelijke personen met veel ervaring