Heerlijke gebakjes, we hebben er van gesmuld!

10 heerlijke gebakjes werden bij ons afgeleverd en waren echt Verrrukkkelijk!!! En prima op tijd bezorgd!! We hebben er geweldig van genoten en zullen het zeker aan anderen doorgeven!!

super leuk moederdagontbijt helemaal compleet

keurig op tijd

Toppie

Na een ontbijt nu ook een high tea bezorgt gekregen.Heerlijke verrassing en zeker voor herhaling vatbaar. Dank aan de mensen van Citybakerytaart.

Ontbijt zag er schitterend uit. Je komt echt niets te kort. Reden om het door te geven aan anderen en het nogmaals te doen.

Super !!!!

Voor 1e paasdag twee ontbijten laten bezorgen. Was erg goed, producten waren echt heerlijk vers, erg uitgebreid. We hebben er van genoten ❣

Super leuk ontbijt!

Keurig op tijd, aardige chauffeur, kortom voor herhaling vatbaar

Champagne ontbijt was fantastisch. Veel keuze, en meer dan genoeg!

Vanmorgen mooi op tijd een super ontbijt gekregen, met allemaal verse producten. In een woord "geweldig" een echte aanrader.

het was Fantastisch ...dik tevreden!

Het was super lekker en vers en heb er van genoten met mijn zoon. Wij konden er wel 2xvan eten zoveel . Zeker een aanrader om iemand mee te verrassen! Lekker al die verwennerij en prima op tijd bezorgd.Joke

redelijk product (verjaardagsontbijt) maar te laat bezorgd

Leuke verrassing moest het zijn, maar zo jammer dat we tot 10.15u moesten wachten op het feestontbijt, waarbij ik aangegeven had dat we het graag om 9u geleverd zouden willen. En ook jammer dat er geen harde broodjes bij zaten. Wel ruim voldoende, en gevarieerd beleg. Elk plakje in plastic verpakt, helaas.

Prima!! Zeker voor herhaling vatbaar

Het was een keurig verzorgde high tea, erg lekker en precies genoeg. Alleen jammer dat er geen thee bij zat, zoals er op de website wel gemeld werd. Hierover goed contact gehad per telefoon. Hierbij werd verteld dat er geen thee bij geleverd word ....excuses werden aangeboden en er werd verteld dat het op de website gaat veranderd worden.... Maar ondanks dat ben ik blij dat ik de high tea besteld heb...

Genoten van een heerlijk ontbijt.

Alles lekker vers. En ruim voldoende. Het was heerlijk! Groetjes Elna

Heerlijke lunch, makkelijk geregeld!

Hebben op 1,5m in de natuur geluncht. Gezien reistijd moesten de pakketten voor 10:00uur geleverd zijn. Zo afgesproken, zo gedaan! Om 8:15 een zeer vriendelijke chauffeur met prachtige kartonnen dienblaadjes met verantwoorde, heerlijke lunch! Waarom geen tien? Weet niet hoe het anders moet maar naar de lunch was er wel erg veel plastic over. Leeg flesje water, bakjes, folie. Zou mooi zijn als dit anders kan.

Top ontbijt en heerlijk vers.!!!

Voor 2 personen ontbijt besteld nou dat is heel veel voor 2 mensen dus de kinderen konden ook prima mee eten. Heerlijk vers en keurig op tijd. Echt een aanrader.!!!

Super lekker en vers!

Voor ons 25 jarig verkeringsjubileum een heerlijke Brunch aangeboden gekregen! Wat een verassing en het was allemaal zo onwijs lekker en heel erg vers! Een hele aardig en vrolijke meneer kwam het bij ons afleveren en we hebben er heel erg van genoten, zowel van de verassing als van de heerlijke uitgebreide brunch. We raden dit echt aan!

Top geregeld allemaal .

Al veel ontbijtjes en taarten besteld ,heel tevreden klant en ga zeker vaker bestellen .

Vriendelijke mensen, ontbijt goed en voldoende ( de eigenaar snapt deze) nette feedback

Wat een royaal en heerlijk ontbijt

Citybakery maakt de belofte meer dan waar.

het was een prima ontbijt.

Top service!

Op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger, veel keuzes in het ontbijtpakket, zeker voor herhaling vatbaar

Qua verpakking ziet het er nu beter uit

Vorig jaar een verjaardagsontbijt voor 2 personen besteld wat goed is bevallen. Dus ik dacht we gaan er weer voor, een Valentijnsontbijt. Ik moet zeggen dat de verpakking in vergelijking met het verjaardagsontbijt er veel beter uit zag. Een apart dienblaadje met een ruime keuze aan broodjes, geen crackers of roggebrood deze keer. Echter geen bestek of servetten waardoor het net niet af is. Alles apart verpakt, denk aan broodjes, beleg etc. Corona proof.

Nou voor t eerst besteld , en t is geweldig de hoeveelheid der in de box zit ! Dit word niet alleen een ontbijtje maar hier kunnen we heel de dag van eten haha Zo ook genoeg broodbeleg hartig zoet noem maar op of t zit der in ! Hier ga ik vaker bestellen Dank je wel voor de goede service Omdat t gisterenavond bezorgd is zitten der afbak broodjes bij, maar zit geen briefje bij van hoelang en welke temperatuur, op de site gekeken maar ook daar niks te vinden Nu kom ik daar wel uit hoor is alleen maar een tip .

N.a.v. Champagne Ontbijt op Zondag 7 februari j.l. voor mijn 82e verjaardag voor 2- personen.

Voor 2 leden die veel voor onze Golfclub de Zandvoortse hebben gedaan i.p.v de saaie fles wijn en bloemen een champagne ontbijt laten bezorgen. Ondanks code Rood perfect op tijd en prachtig en overvloedig gevuld. Bezorger heel attent 1 lid deed niet open (te vroeg) belde mij keurig op en heeft alles geregeld. Had zelf eerder een ontbijt gekregen maar wederom top. Bedankt en voor herhaling vatbaar. Groet Peter Bruining.

super!

ontbijt besteld voor mijn 50 jarige vriendin in Haarlem. bezorgtijd kon tussen 8-10. Ik heb de notitie erbij vermeld dat ze om 7 uur opstaat en of het rond die tijd gebracht kon worden. Vandaag om half 8 kreeg ik een berichtje van mijn vriendin met een foto van haar met het ontbijtje op bed. geslaagd dus: SUPER!

Over Citybakerytaart.nl

De lekkerste online bakkerij in Noord-Holland